Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 3008 GT vs. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI – Lumber, nebo metro?

Že už nikdo nechce klasické chlapácké off-roady, je jasná věc. Ale je lepší sáhnout po německém lumbersexuálovi ve flanelce a džínách, nebo nagelovaném francouzském metrosexuálovi?
Zpět na článek
2. 12. 2016 11:18
2. 12. 2016 11:25
2. 12. 2016 11:39
3. 12. 2016 12:18
3. 12. 2016 20:22
3. 12. 2016 22:07
3. 12. 2016 22:32
4. 12. 2016 00:02
2. 12. 2016 11:41
2. 12. 2016 11:59
2. 12. 2016 12:15
2. 12. 2016 12:47
2. 12. 2016 11:33
2. 12. 2016 14:08
2. 12. 2016 14:32
2. 12. 2016 11:56
2. 12. 2016 17:46
2. 12. 2016 18:02
3. 12. 2016 12:20
2. 12. 2016 22:09
2. 12. 2016 23:22
3. 12. 2016 08:37
3. 12. 2016 12:22
3. 12. 2016 12:20
3. 12. 2016 23:19
4. 12. 2016 22:34
2. 12. 2016 12:13
2. 12. 2016 12:18
2. 12. 2016 12:49
2. 12. 2016 13:06
2. 12. 2016 13:39
2. 12. 2016 15:29
2. 12. 2016 17:45
2. 12. 2016 19:55
3. 12. 2016 20:33
2. 12. 2016 13:09
2. 12. 2016 13:29
2. 12. 2016 17:52
3. 12. 2016 04:24
3. 12. 2016 12:48
2. 12. 2016 13:04
2. 12. 2016 14:22
2. 12. 2016 17:50
3. 12. 2016 11:20
3. 12. 2016 23:21
2. 12. 2016 18:10
2. 12. 2016 18:53
2. 12. 2016 14:13
3. 12. 2016 13:43
3. 12. 2016 22:08
4. 12. 2016 06:37
2. 12. 2016 14:38
2. 12. 2016 15:16
3. 12. 2016 10:42
3. 12. 2016 12:42
3. 12. 2016 14:40
3. 12. 2016 15:02
3. 12. 2016 15:42
3. 12. 2016 18:40
3. 12. 2016 11:24
3. 12. 2016 12:24
5. 12. 2016 08:10
5. 12. 2016 20:27
3. 12. 2016 12:40
2. 12. 2016 17:51
2. 12. 2016 17:54
2. 12. 2016 19:02
2. 12. 2016 19:14
3. 12. 2016 16:55
4. 12. 2016 07:58
4. 12. 2016 13:46
4. 12. 2016 09:16
4. 12. 2016 13:55
3. 12. 2016 13:47
2. 12. 2016 22:50
2. 12. 2016 23:26
3. 12. 2016 12:34
3. 12. 2016 13:08
3. 12. 2016 22:14
3. 12. 2016 23:23
4. 12. 2016 01:06
3. 12. 2016 09:42
5. 12. 2016 08:25
3. 12. 2016 11:00
3. 12. 2016 23:27
3. 12. 2016 18:52
3. 12. 2016 23:31
4. 12. 2016 00:19
2. 12. 2016 11:18
????????
Tak za to máte u mě malé bezvýznamné + !!
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2016 11:25
FWD SUV za mega?
Zatímco u Tiguanu si zlepším komfort menšími koly, u P3008 nepřiplatím za AWD. Dát za předokolkové mainstreamové SUV milion, mi přijde naprosto mimo.

VW to alespoň donutí dávat na testy auta s normálními koly.
Rozbalit vlákno
19
2. 12. 2016 11:42
Re: FWD SUV za mega?
Nebude u 3008 AWD ve formě toho hybridu, jako to bylo u minulé generace?
2. 12. 2016 11:58
Re: FWD SUV za mega?
Ano, od 2019 tuším. Předchozí systém podle mě reálně moc nefungoval. Pokud by to byla taková htparáda, už by tam byl teď ;-)

A bereme-li tedy současnou nabídku, pak radši oželím velká kola a nadělím si plnohodnotné AWD SUV.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2016 13:05
Re: FWD SUV za mega?
:yes: Diesel-hybrid jim moc nefungoval, proto jej PSA také zrušilo.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2016 17:31
Re: FWD SUV za mega?
Je, ale nebude. Vývoj diesel-hybridu je ukončen, pracuje se na benzínovém.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2016 12:22
Re: FWD SUV za mega?
mam citak ze tentokrat uz takyto hybrid nebude.... navyse by to chcelo hybrid uz v kombinacii s benzinom a nie opat dizlom .. ovsem tato plosina ktoru ma novy P3008 asi na to nie je stavana ( zatial som o moznom hybride ani necital ) ... ale opravte ma niekto ak sa mylim
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2016 11:54
Re: FWD SUV za mega?
P3008 sa mi paci ale za 900 tisic az melon mi zmysel v dvojkole nedava... lebo to uz moze mat clovek ozaj serioznu stvorlkolku a neraz uz aj o triedu vacsiu ( sorento, santa fe alebo subaru outback ci povedzme skutocne terenny forester ) .. tychto naslapanych verzii ale v reale moc behat nebude.. a zvacsa to bude 1,2 thp za 500 .... a skoda ze zrovna taketo nieco beznejsie nevidime v teste ... ale ok

tie 20tky na tigim su za mna proste uz moc a mne to uz ani nepride vizualne pekne ked tam je nejaky megadisk s minimom pneumatiky.. uz to zacina byt nevkusne ... proste isty kompromis to chce zvolit .. povedzme nejake 18tky s vacsim mnozstvom pneu co bude po stranke komfortu aj vizaze lepsia volba

PS: P3008 fandim v ankete europske auto roka a paci sa mi stale viac... len ma mrzi ta chybajuca 4kolka... s 1,6thp v 4x4 by to iste bola velka parada .. skoda.. ale chapem ok
Avatar - fOE
2. 12. 2016 12:17
Re: FWD SUV za mega?
O tom se teprve bude rozhodovat. Kazdej jde tem prodejum naproti jinak, jeden to zkousi skrze zelezo, druhy vzhledem (alespon predpokladam, ikdyz za me osobne je tigun tim hezcim), sanci na uspech maji oba, viz (dost mozna hlavne na vzhledu zalozene) prodeje volva, evoque atd.

S rozmerem kol souhlas, takovej prestrel se jen tak nevidi.
2. 12. 2016 12:20
Re: FWD SUV za mega?
Já proti P3008 jako levnému SUV nic nemám, spoustě lidí předokolka bude stačit, ale dát za to cca milion? Ani náhodou ;-)
Avatar - fOE
2. 12. 2016 12:26
Re: FWD SUV za mega?
Kdyz jsem ted cekal v servisu na prezuti auta, prolizal jsem si na na prodejne vystaveny a na 78tis euro nakonfigurovany tridverak evoque, hodil jsem rec s prodejcem a pry na nej ten den byla slozena zaloha. Jestli se proda evoque za 2mil (pravda, benzin a 4x4), tak bych nelamal hul ani nad takovym P3008, zvlast kdyz tohle je taky novinarska konfigurace a urcite pujde poskladat rozumneji, pripadne bude cenikovku korigovat sleva.
Chapu kam miris a ze bys to nedal, me je taky v tehle cene sympatictejsi tiguan, ale muzeme se zkusit zeptat manzelek, co an to ony. ;-)
2. 12. 2016 13:01
Re: FWD SUV za mega?
Evoque je nejnižší stupeň prestižního výrobce, P3008 je horní část lvího spektra. RRE si svou cenu obhájí, i když je pro mě taky nepochopitelná.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2016 12:27
Re: FWD SUV za mega?
ta cena je proste prehnana.... ale zaklad je vcelku prijatelny aj ked dat za 3 valce v SUV polmelona je tiez diskutabilne.. tu by som radsej volil 1,6 mivec ASX alebo 2kolkovy gdi sportage/tucson pripadne nejaky ten zakladnejsi kaskaj/kadjar so stvorvalcom ;-) ...

P3008 sa mi paci ale bohuzial motoricky aj cenou nie je tam kde by som ho rad videl... ale o jeho uspechu v eu absolutne nepochybujem... urcite to bude trhak a bol to od peugeota dobry tah ze s takymto autom uz konecne prisiel :yes:
2. 12. 2016 13:04
Re: FWD SUV za mega?
1,6GDI jsem v SUV nezkoušel, ale v i30 to žádný přeborník není. V Tucsonu pak bude spíš víceméně dostatečný (tedy za 4) ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2016 13:10
Re: FWD SUV za mega?
takze neprepadol ;-) .. aj ked len o chlp

uvidime co predvedie ta nova 1,4ka turbo v i30.... vyzera zaujimavo a casom mozno nahradi prave spominane GDI v tucsone/sportage
2. 12. 2016 13:22
Re: FWD SUV za mega?
Ano, to si myslím, že by mohlo fungovat :yes:
2. 12. 2016 13:16
Re: FWD SUV za mega?
Hele Faceliftovana Kuga je s 1,5EB 120 koni tesne pod pul milionu :))))
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:16
Re: FWD SUV za mega?
to je tvůj pohled.

Čistě racionálně při běžném ježdění AWD opravdu nepotřebuješ. A opravdu nejde jen o to, že s 2WD získáváš jen negativa. Naopak, nižší servisní a provozní náklady a nižší pořizovcí cena jsou jasnými benefity 2WD.
3. 12. 2016 20:54
Re: FWD SUV za mega?
Nepotřebuješ vlastně ani auto. To jsme v diskuzi o pletení, že se tu nevýhody mění v převahu?

To je ale lekce demagogie :yes:
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 22:11
Re: FWD SUV za mega?
Ale prd demagogie. Jde o to, že jak 2WD, tak AWD má jak klady, tak zápory. Takže uvažování, že 2WD SUV je špatně, je prostě liché. Vždycky záleží na režimu používání a na požadavcích. A ukázalo se, že 2WD v SUV mnohým plně stačí. Právě na ně P3008 cílí a plně využívá těch kladů, které koncepce 2WD přináší. Jestli tohle nazýváš demagogií, tak mi nezbývá než podotknout, že zloděj křičí chyťte zloděje :-!
2. 12. 2016 11:25
Spotřeba
Takže slavné TDI není moc úsporné a to má víc rychlostí a ještě ke všemu sežere 2l oleje za prvních 30k km a pak už to může být jenom horší >:D
Rozbalit vlákno
11
2. 12. 2016 11:39
Re: Spotřeba
0,6 litru u čtyřkolky navíc proti dvojkolce? To je víc než úsporné, a navíc lepší dynamika při skoro o 2 metráky vyšší hmotnosti a na docela šílených 20" kolech.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:18
Re: Spotřeba
a nechlubí se náhodou haldex tím, že nemá zvyšovat spotřebu??
3. 12. 2016 20:22
Re: Spotřeba
Ne nechlubí, přímo v katalozích Škodovky má verze s haldexem vždy udávanou vyšší spotřebu než ekvivalentní verze bez haldexu. Například Kodiaq 1.4 TSI 110 kW s DSG má psanou kombinovanou spotřebu 6,2 l/100km pro verzi 4x2 a 7,2 l/100km pro verzi 4x4.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 22:07
Re: Spotřeba
a není to tak trochu v rozporu s proklamovaným přínosem? Lepší trakce by měla znamenat lepší přenos sil a tedy i nižší spotřebu, což by kompenzovalo vyšší hmotnost... Naopak se ukazuje, že to celé je neefektivní.
3. 12. 2016 22:32
Re: Spotřeba
Proč by to mělo být v rozporu s deklarovaným přínosem? Žádný výrobce čtyřkolek nedeklaruje, že lepší přenos sil čtyřkolky snižuje spotřebu, dokonce ani nedeklaruje, že spotřeba je stejná jako u 4x2. Každá čtyřkolka má výhody a nevýhody a mezi nevýhody odjakživa patří větší jízdní odpory a s tím související vyšší spotřeba. Kdo potřebuje výhody čtyřkolky, tak rád obětuje o cca litr vyšší spotřebu. Kdo čtyřkolku nevyužije, tak si ji prostě nekoupí a rád ušetří ten litr. Nevím co v tom hledáš za vědu.
Avatar - Sumi2000
4. 12. 2016 00:02
Re: Spotřeba
Tak to je..u většiny SUV dává smysl 4*4..vyšší světlá výška , občasný výlet do terénu.
SUV jsou dražší , takže většina majitelů na ten litr spotřeby navíc asi má peníze.
Avatar - Dzakobo
2. 12. 2016 11:41
Re: Spotřeba
Motory jsou na tom s efektivitou nastejno, těch pár deci navíc u VW jde na vrub 4Motionu.
2. 12. 2016 11:59
Re: Spotřeba
presne naopak, motorem to Tigi Peugeotu nandal..Dynamictejsi i pres vyssi hmotnost, vetsi kola 4x4 a spotreba o pul litru vyssi? K tomu prijemnejsi zvuk. Tenhle test ve skutecnosti vyhral Tigi ;)
Avatar - fOE
2. 12. 2016 12:15
Re: Spotřeba
Jak si to ti skodovkari vzdycky hezky zduvodni. :-)
Avatar - lamal
2. 12. 2016 12:47
Re: Spotřeba
toto bol hjundé syndrom, KIA world tiez takto zvykne zhodnotit pros&cons
2. 12. 2016 11:33
výzor
Nikdy by som to nebol povedal, ale keď ich takto vidím pri sebe na tých fotkách tak ten Tiguan vyzerá dizajnovo lepšie.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - palokalo
2. 12. 2016 14:08
Re: výzor
Tiguan vo vyssej vybave vyzera dobre. Bohuzial som mal moznost vidiet viacero tiguanov v holobyte a tam to je dost zle.. vyzera to ako uplne ine auto. Peugeot 3008 sa mi velmi paci aj nazivo a taky skok v nizkych vybavach tam az neni v dizajne. Inak do mestskej dzungle 4x4 vobec neni treba takze to vela ludom vadit nebude. Pre tych co to potrebuju alebo si to len myslia ze potrebuju a chcu ho mat len vacsi tak ti u 3008 nepochodia. Co je skoda.
Avatar - Emel
2. 12. 2016 14:32
Re: výzor
Já se trošku peru s tím erkovým čumákem. Na fotkách se mi to zdá přepálené, naživo je ale fakt, že běžný Tiguan působí trošku obyčejně a eRko je výraznější. Asi bych si ale eRko odpustil a vybral spíš nějakou pěknou barvu.
Avatar - Jenik3
2. 12. 2016 11:35
jak to ze vyhral francouz?
To se nesmi stat. Okamzite prepsat se spravnym vysledkem!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dzakobo
2. 12. 2016 11:50
Re: jak to ze vyhral francouz?
Však ten nejmenovaný kolega byl určitě přesvědčený, že to má Tigi v kapse >:-[] (můj osobní tip je redaktor Káňa z SM). Kdyby 3008GT nebyl jen atrapa SUV (tedy měl 4x4), taky by u mě spíš vyhrál, takhle naopak, ač nejsem příznivec VW, bych dal o trochu víc bodů Tigimu.

Taky nevím, proč se boduje udávaná spotřeba, to jako automobilka napíše, že auto spotřebuje 1l/100km a je z toho v testu hned neopodstatněný náskok!

Z konkurence bych vybral CX-5 2,5SA-G. Žádné starosti s naftou, pořádný a současně velmi úsporný motor v autě, které neváží jako Otesánek. :-)
Avatar - Emel
2. 12. 2016 14:23
Re: jak to ze vyhral francouz?
Jsem zvědavý na novou generaci naživo, z fotek budí spíše rozpaky.
Avatar - Jenik3
2. 12. 2016 16:21
Re: jak to ze vyhral francouz?
Cx-5 se tady nenosi. Nefoukany 2.0(2.5) benzin se postupne stava raritou.
2. 12. 2016 11:56
Spotřeba
Úplně mimo je hodnotit udávanou spotřebu výrobcem... a v tomto konkrétním případě se ani nepozastavit nad tím, že Peugeot měl R18 a VW R20 a navíc pohon všech kol, mi příjde vážně amatérské, jen rozdíl v šířce gum (čti valivým odporem) dá skoro půl litru, plus pohon všech kol (klidně další půl litru) a VW je na tom ještě o krapet lépe než 3008, navíc jako SUV bez pohonu všech kol a s nejsilnějším motorem s opravdu slabou dynamikou (prázdného auta) mi skutečně ta 3008 za 1,1 mil. smysl nedává... :no: :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Jaros71
2. 12. 2016 17:46
Re: Spotřeba
Zase Foktovina.. 8-s
Naprosto nesmyslný TEST .....4*4 SUV proti 4*2 Croosover ???

Navíc jen magor postaví střední SUV na 20' KOLA !!!

Body za spotřebu nesmyslné..cena obou aut strašná :-! :no:

Jízdně i motoricky jednoznačně lepší Tiguan.
Sedadla lepší Tiguan.
Motor lepší Tiguan..
Subjejtivní pocit z designu u p.Fokta...lepší Peugeot? Ok..neberu mu to.

Jen bych si auto s horším motorem , design sedadly v nichž se nedá sedět a horšími jízdními vlsatnostmi nevybral..natož mu nedal víc bodů.. >:-[]
Avatar - _Karel_
2. 12. 2016 18:02
Re: Spotřeba
"Navíc jen magor postaví střední SUV na 20' KOLA !!!" - v tom případě- může Fokt za to, že VW je magor?
Avatar - Machýrek
2. 12. 2016 21:23
Re: Spotřeba
Na manzelky Q7 "mam" letni 22' a zimni 21'.
Kdo je vetsi magor? Ja nebo ona?
Avatar - Ham.
2. 12. 2016 22:09
Re: Spotřeba
Ani jeden, on je totiž podvozek Q7 nejvyšší liga, na rozdíl od těchto plechovek, takže by asi "ustál" i ocelové obruče.
Avatar - Jaros71
2. 12. 2016 23:22
Re: Spotřeba
Na Q7 je to jedno , je to monstrozní obluda... >:D
Na tyto SUV auta patří kola max 18'..i v nějakém terénu jsou použitelné.
A pokud si nějaký blázen myslí , že 20 či 21' kola jsou fajn a vypadají dobře , tak je mi ho líto..jeho volba.
Když si musí honit ego , a drncat po česko-moravských tankodromech...do toho !
Avatar - Machýrek
3. 12. 2016 06:45
Re: Spotřeba
Tak a mam to ;-) :yes:
Avatar - _Karel_
3. 12. 2016 08:37
Re: Spotřeba
Ještě, že někteří mají ve všem tak jasno ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:22
Re: Spotřeba
ať si tam každý dá co chce snad, ne? Nebo o slečně taky řekneš, že je blbá, že chodí na štoklech, protože máme mizerné chodníky a tak má chodit v křuskách??
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:20
Re: Spotřeba
ten magor o kterém hovoříš vyrábí a prodává Volkswageny >:-[] >:-[]
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2016 23:19
Re: Spotřeba
A ten co prodával Peugeoty už se léčí u Chocholouška... >:-[] >:-[]
To jsou tedy příspěvky... 8-s
4. 12. 2016 20:24
Re: Spotřeba
Jo. Presne. Si myslej, jak sou kruty a pritom si jen doma honej pruty.
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2016 22:34
Re: Spotřeba
hezky ses definoval :yes:
4. 12. 2016 22:39
Re: Spotřeba
Ty vsechno vzdycky pomotas >:D
2. 12. 2016 11:59
Spotreba a komfort
Spotreba
- z mojej skusenosti pridava 4x4 v podobe 4MOTION asi tak 0,6-0,7 l/100km
- zaroven sirsie pneu o 20mm znamenaju takisto aspon 0,6-0,7 l/100km.. v pripade testu je to 225 vs 255 mm (sirsie ma Tiguan)
= zhodnotit rozdiel spotreby pri tychto konfiguraciach v prospech P3008 moze len clovek bez hlbsieho analytickeho porovnania

Komfort
- takisto porovnavat komfort na 225/55 R18 (P3008) a 255/40 R20 (Tiguan) je trufale, najma ked P3008 vysiel len o malo lepsie za cenu ovela horsich vlastnosti
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2016 12:45
Re: Spotreba a komfort
Souhlas ;-) :yes:
2. 12. 2016 12:47
Re: Spotreba a komfort
Tiguan jako auto je zrejme ve vsech ohledech lepsi. Peugeot ma jedinou vyhodu - pro nekoho zajimavejsi design. Neco jako Q7 vs SUV od Volva.
Avatar - Emel
2. 12. 2016 14:26
Re: Spotreba a komfort
Spotřeba v obou případech žádný zázrak. 3008 při 2000 otáčkách na dálnici za 7,7, to bych od FWD nafty čekal míň, zas tak velké auto to není.

Tiguan ok, 255R20 a 4x4 můžou spotřebou trošku zahýbat, ale i tak je těch 8,2 poměrně dost. Taky mi ale přijde přiměřenější Tigi.
Avatar - DaewooMaster
2. 12. 2016 12:13
Vzhled
Při letmém pohledu na fotky mi přijde VW jako ucházející retro, které zamrzlo někde v 90. letech minulého století (zejména ta boční linie). Samozřejmě nerozporují, že to řadě lidí stačí, ale mně to přijde málo, když koncert dělá novou generací svých aut tak, že akorát přelepí přední světlomety (zjednodušeně řečeno). Jinak jak padlo v článku, záleží na prioritách, já jsem na tom jako autor článku. Stejně si tyhle krabice navzdory původnímu smysly pořizují často mladé ženy (které neumí pořádně jezdit ani s malým autem, tak pro vlastní klamný pocit bezpečí jezdí raději tímto), které se s tím motají akorát po městech a supermarketech (a tam fakt 4x4 moc neužijí).
Rozbalit vlákno
20
2. 12. 2016 12:18
Re: Vzhled
To nám ale úroveň v ČR letí nahoru, když si SUV kupují často mladé ženy...

Sportovně-užitkové auto nesmí řídit žena? Ty víš, zda do toho supermarketu nepřijela z chaty, kde je každý týden a její původní auto si tam dřelo spodek? Ty víš, jestli netráví svůj čas natolik aktivně, že SUV nejlíp vyhovuje jejím potřebám?

Tyhle soudy... :-!
2. 12. 2016 12:49
Re: Vzhled
Celkovo sa suv väčšinou nekupuje na pôvodný účel, ale najmä preto, že chlap ním demonštruje svaly a žena ich získava. To neznamená, že sa nekupujú aj na chaty alebo na surfing, Ale postupné znižovanie svetlosti, či rezignácia na 4pohon, dávajú jasné odpovede, čo je hlavným dôvodom na kúpu.
2. 12. 2016 13:06
Re: Vzhled
Jaký je původní účel? Ta demonstrace "něčeho" je možná pro někoho bonus navíc, nicméně si nemyslím, že jsou to hlavní důvody ke koupi. Projeď si hatchbacky nižší střední s odpovídajícím středně velkým SUV / crossoverem v nabídkách značek. Sám jsem tohle nechápal dokud jsem reálně neporovnal :-)
2. 12. 2016 13:39
Re: Vzhled
nepatrím medzi tým, čo nemajú skúsenosti s autami naprieč spektrom. C heče mám prelezené komplet (preferujem a mám ich). Suv nevlastním, ale viaceré som šoféroval alebo som cestoval ako spolujazdec. Naposledy nový micu autlender - pekná kára, tichá, ale nemotorná veľká loď, ktorá sa na mestskom retardéri (nie ten kovový) rozhúpala jak titanic po náraze do ľadovca. Nič do mesta, do zákruty s tým treba rajd jak s tankerom. Na diaľnici ticho pohoda. 7 miest ok ak má niekto potrebu. Menšie suv sú do mesta lepšie, ale pokiaľ ide o riadenie, manévrovateľnosť a pohodu v meste, tak sú C heče ďaleko lepšie. Ja ale nemám problém s suv, ak ich niekto chce, má ich mať, len trošku nežerem tie dôvody na kúpu, trochu to znie ako keď politik povie, že si kúpil luxus limuzínu za 2 mega kvôli bezpečnosti.
2. 12. 2016 15:29
Re: Vzhled
Nesouhlasím. Outlander už je moc velký, tam se té nemotornosti nedivím. Mám na mysli Golf / Tiguan, Focus / Kuga, Megane / Kadjar, P308 / 3008. V tom případě ty cross / SUV varianty přidávají prostor, výbavu, komfort a praktičtější vyšší podvozek. Člověk dostane něco víc než hatchback, ale zároveň ne tak drahou a zbytečně velkou (délka) variantu v podobě modelů střední třídy.

Je jasné, že je to na úkor agility, ale tato menší až střední SUV v aktuálních generacích nejezdí vůbec špatně, navíc kdo využije plně potenciál agility hatchbacku?

btw co se týče cen, nemyslím top verze z tohoto testu, to už je extrém
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2016 17:45
Re: Vzhled
"navíc kdo využije plně potenciál agility hatchbacku?"

Já, protože mě řízení baví. Vyšší podvozek vnímám jako nepraktičtější.
2. 12. 2016 19:55
Re: Vzhled
Je mi jasné, že na tomto webu se takoví lidé najdou. A já proti tomu nic nemám, pro tuto skupinu lidí je klasická koncepce určitě lepší. Mě řízení taky baví, ale faktem je že 99% mých cest jsou ač rychlé, tak stále ale pouhé přesuny. Jenže abych si jednou za měsíc říznul pár zatáček, a to stále jen v obyčejném ne-sportovním autě, tak to pro mě přestal být nějaký argument ve výběru auta. A ty výše zmíněné výhody u mě převážili. Po objednání jsem se trochu bál, ale představa že budu jezdit "nemotornou krabicí" se nakonec ukázala jako nesmyslný předsudek.

Chci tím jenom říct, že odsuzovat tuto kategorii aut a divit se jejím vzestupu je jen zastrčená hlava v písku :) Každý si samozřejmě může vybrat co se mu líbí...
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 20:33
Re: Vzhled
Ten Outlander si presne trafil. Velka hupajuca sa lod. Skoro som ho pred casom kupil, nastastie som dostal rozum.
2. 12. 2016 13:09
Re: Vzhled
To je jako tvrdit, že současné telefony se nevyužívají k telefonování, ale většinou na hraní her.
2. 12. 2016 13:29
Re: Vzhled
taky že jo, mladí len fejsbúkujú, tvitujú, četujú, šérujú, jutubujú a volajú len babičke na vianoce :-)
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2016 17:52
Re: Vzhled
Vždyť to tak je. Dá se říct, že pro mnoho lidí včetně mě je klasické telefonování vedlejší funkcí. Smartphones jsou dávno spíše multifunkční kapesní počítače než "telefony."
3. 12. 2016 04:24
Re: Vzhled
Stále je to telefon... ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:48
Re: Vzhled
ne. Jen se tomu stále říká telefon >:-[] ;-) A to je rozdíl. Z telefonu je totiž jen aplikace, telefonní funkce.

Pokud bys přistoupil na logiku, že to JE stále telefon, tak to úplně stejně tak může být foťák, kamera, navigace, MP3ka, MP4ka atp. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2016 13:04
Re: Vzhled
mne pride tigi kratky a nizky na predok... a ma aj kusok akoby smutny a sklesnuty pohlad ... povedzme taky tucson a sportage maju uz ovela sebavedomejsie proporcie a vizualne daleko vacsie vyzarovanie a smrnc ;-) a pohladom posobia az nebojacne .... a mne sa pacia viac proste ... a rovnako aj kadjar alebo RAVka ... tigi nieje vyslovene nepekny ale za mna mu chyba kusok odvahy a schopnosti odviazat sa.. posobi na mna hadam az moc krcovito a prilis vazne... pritom polo je stale pekne a smrncovne auto aj napriek 7 rocnemu veku
Avatar - Emel
2. 12. 2016 14:22
Re: Vzhled
Zkus si schválně srovnat nový a starý Tiguan, ideálně obě původní verze (tj. před faceliftem). Pro mě je Tiguan ohromný pokrok a aktuální designový jazyk mi na něm sedí ze všech aut nejlíp.

PS: říkal jsem si, jestli nejezdíš Tacumou... :-)
Avatar - Jaros71
2. 12. 2016 17:50
Re: Vzhled
Navíc můžeš mít Tiguan v Cross verzi , s velmi slušnými nájezdovými úhly.
KIA ani Hyundai si v lehčím terénu nemohou k Tigimu ani čuchnout.
Lepší je jen SUBARU Forester...srovnatelná Mazda CX5.
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 11:20
Re: Vzhled
Forester je jasny, ale nad Mazdu by som v terene jednoznacne postavil X-Trail.
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2016 23:21
Re: Vzhled
X-Trail bude v terénu také dobrý...ale s motůrkem 1.6 dci je to výsměch , a nový 2.0 dci teprve bude.
2. 12. 2016 18:10
Re: Vzhled
Na té úvodní fotce vypadá jak taková vytůněná lada niva z Navštěvníků :-)
2. 12. 2016 18:53
Re: Vzhled
A jakou boční linku by sis představoval? Snad ne něco strmě stoupajícího do nebes s tunou plechu a tankovými průzory pro druhou řadu.
2. 12. 2016 12:33
Systém hodnocení ...
... je naprosto úžasný. Na jedné straně se redaktor svěřuje, že z hlediska ovládání nic tak hroznýho jako je Peugeot neřídil a na konci koukám, že to Peugeot vyhrál!!! Nemělo by mít kritérium ovládání vozu největší váhu?? Co jiného víc ovlivní bezpečnost? Design?? Velikost kufru? Spotřeba? ... Považuju se ještě za mladého jedince, ale to jak vyhrává forma nad obsahem, mně naprosto irituje. ...
Rozbalit vlákno
2
2. 12. 2016 12:52
Re: Systém hodnocení ...
prečo ťa to irituje? Podstané je, že jednotlivé kategórie sú prehľadné a jasné a ty si vyber čo chceš. Alebo musíš za každú cenu kúpiť víťaza testu v autocz? Test ukázal, že istejší v jazde je tigi, ak je to pre teba dôležité, neváhaj.
4. 12. 2016 10:29
Re: Systém hodnocení ...
Nemůžu souhlasit. Existují lidé (a doufám, že jich nebude moc), kterým stačí pohled na konečný výsledek. Horší je ale jiná skupina lidí, kteří si závěr redaktora přeloží, že když s Peugeotem nebudou jezdit jako Schumacher, vše je v pořádku. Bohužel není. Nejistý a nestabilní podvozek se projeví zhoršením adheze, což na zmiňované děravé okresce bude znamenat prodloužení brzdné dráhy, špatné držení stopy nebo nižší adhezi při laterálním zrychlení (průjezd zatáčkou). Nejhorší je, že právě lidé s klidnou povahou potřebují při krizových situacích co nejjistější auto, protože se do těchto situací běžně nedostávájí a neumí je řešit. A právě v tuhle chvíli je Peugeot nepodrží.

Problémem dnešní doby je, že automobilky se snaží mizerný podvozek zakrýt sadou velmi aktivních asistentů. Do jisté míry to pomáhá a je to levnější, ale je to správná cesta? Stejně jako EuroNCAP zásadním způsobem ovlivnilo hromadné zavádění bočních airbagů, měli by i redaktoři klást ve svém hodnocení více důrazu na chování vozu a ne na to, jestli si můžu připojit iPhone s oblíbenou hudbou.
Avatar - KANKUNEN
2. 12. 2016 13:14
Mi se Tigi moc nelíbí, ale
jezdit s předokolkou za milion s interiérem naruby bych si připadal jako hoštapler.
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2016 14:11
Jazdne vlastnosti
Nechapem to hodnotenie jazdnych vlastnosti Peugeotu. Na garaz.tv aj na autozurnale ich velmi chvalili a tu ich zdrbu. Co si mam o tom mysliet? Bud tu niekto nepise pravdu, alebo tam.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
2. 12. 2016 14:13
3008
Jsou věci co se mi u 3008 líbí - zadní světla jsou moc pěkná, i ta přední maska je zajímavá (až na ty zobáky u světel).

Jsou jiné detaily, které mě tolik neberou, jako třeba záplava těch chromovaných prvků korunovaná tou lištou nad okny. A tahle dvoubarevná kombinace šedá / černá u GT vypadá vůbec jako opravená po bouračce.

Myslím, že citlivou konfigurací třeba v té červené by se to ale dalo.
Rozbalit vlákno
3
3. 12. 2016 13:43
Re: 3008
Ta dvoubarevna kombinace vypada jako prace nejakeho mladeho zacinajiciho adepta tuningu. Je to hnus, velebnosti. V bile vypada 3008 docela dobre, no ta cena nevypada dobre ani po pul flasce Pepe Lopeze.
Avatar - woody-alien
3. 12. 2016 22:08
Re: 3008
Ta cena je šílenost. Jinak zvenku celkem může být, ale ani celá flaška by mi nestačila na i-cockpit. ;-)
4. 12. 2016 06:37
Re: 3008
No tak az si pujdu nejakou 3008 zkusit, budu na to myslet a flasku vezmu preventivne s sebou >:D
2. 12. 2016 14:38
ehm
Že už nikdo nechce klasické chlapácké off-roady, je jasná věc.

Co?? Jak jako jasná věc? >:D možná tak pro metrouše.

Co já bych dal za pořádnej off-road, jenže když takový auta se prodávaj za milión tak je jasný, že né každej na to má. Prodeje určitě trhat nebudou :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
2. 12. 2016 15:16
Re: ehm
Záleží, co je pro tebe chlapáckej offroad. Může to bejt třeba Niva...
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 10:42
Re: ehm
Podla jednotlivych cenovych a technickych kategorii:
Subaru Forester
Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Mercedes G (aj ked image tomu autu pokazili u nas kadejaki mafiankovia)
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:42
Re: ehm
No vidíš, a pro někoho je chlapáckej offroad Land Cruiser, Patrol, Hilux, Ranger nebo H3 ;-)
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 14:40
Re: ehm
Jasne, s tym sa da suhlasit. Ja som sa snazil spomenut len tie top, s ktorymi sa da aj normalne jazdit po cestach.
Ale s tym H3 nesuhlasim, tym som nikdy neprisiel na chut, to je taka imidzovka.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 15:02
Re: ehm
není. H3 je poctivá, mj. zesílený rám atp. ;-)
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 15:42
Re: ehm
Z pohladu techniky ano, ma aj vyborne najazdove uhly vpredu vzadu atd, ale aj tak pre mna osobne to auto nema ziadneho "ducha". Hocikedy by som dal prednost Wrangleru. A chodit s tym po meste ? To uz si viem predstavit lepsi ***lap.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 18:40
Re: ehm
wrangler je klasika. Ale bez Rubiconu to taky dvakrát hitparáda není ;-)
3. 12. 2016 11:24
Re: ehm
jo, niva je chlapáckej offroad >:D

ale třeba forestra bych tam nezařadil, ikdyž je asi z té kategorie suv nejnadanější.
Wrangler - ale jak píšu milion, o G snad ani nemůže být řeč >:D sice offroad každým coulem ale i 20 let stará záležitost stojí víc než ta nová Niva >:D
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 12:24
Re: ehm
Preto som dal do kategorii. Inak fakt neviem, co potom, ked nie Forester, ked ide o schopnosti a "chpackost".
Niva je zvlaste cenova a technicka kategoria pre retro masochistov, ale budiz :-)
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2016 08:10
Re: ehm
Forester je obyčejné bezrámové SUVko s nic moc schopnostmi... Fakt bych ho do offroadů neřadil.
Avatar - Beefcake
5. 12. 2016 20:27
Re: ehm
>:D
Nikto tu nepise, ze je Forester off-road, to v ziadnom pripade. Je to cistokrvne SUV s vo svojej kategorii najlepsie vyladenym pohonom 4x4 a co nie je samozrejmost - aj vybornou svetlou vyskou a slusnymi najazdovymi uhlami. Najma je univerzalny - vyborne jazdne vlastnosti na ceste a aj mimo.
To s tymi "nic moc" schopnostami povazujem za zart.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:40
Re: ehm
jo, a stejně tak to může být Fabia Scout(line), Octavia Scout, Superb Scout(line) >:-[] ;-)
2. 12. 2016 16:55
Tiguan podle mě vyhrává na celé čáře
a klidně se vsadím, že se jich prodá tak 5x víc než Peugeotů. Jediné k čemu se lze bez ošahání vyjádřit je design. Snad ze zadu, je Peugeot hezčí, ta koncová světla se fakt povedla. Jinak, ale vidím jen japonsko-korejský design na efekt. A já bych volil jasně Tiguana. Peugeot za 5 let vyjde z módy, ale Tigouš se bude líbit stejně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
2. 12. 2016 17:52
Re: Tiguan podle mě vyhrává na celé čáře
SOUHLAS..a nadčasový design Tiguana se s faceliftem určitě ještě vylepší..
Faclifty nejdou jen Škodovce... ;-)
2. 12. 2016 17:46
Který auto server
dokáže ve srovnávacím testu nechat vyhrát auto který "nemá podvozek" a celkově je blbě naladěný? Jedině auto.cz :no:

Kdybyste byli server o šminkách a nechali vyhrát peugeota, protože zrovna vám se víc líbí, pochopím to. Ale takto?!?!

To je jako kdyby Rock&Pop vyhlásil kapelou roku Lunetici :no:

Fuj, je to vaše ostuda.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
2. 12. 2016 17:51
Vítěz?
Dost často je tu test koncern/cokoli, během čtení testu si říkám- tohle musí vyhrát ne-koncen, v textu je jasně lepší- a ouha, závěr je opačný.
Tady se mi stal přesný opak- byl jsem si jist, že férově musí vyhrát Tiguan- aouha.
Ale v pohodě, jak píše autor- každý může mít jiné priority.
Minulou generaci Tiguanu považuji za ošklivou, tuhle za asi nejhezčí auto kategorie :yes:
Peugeot zezadu fajn, zepředu nelíbí. Interiér vypadá určitě zajímavě, ale i-cockpit a tím pádem volant v klíně - přes to nejede vlak. :no:
V Peugeotu by také mohli příště dát víc peněz za překladatele pro palubní počítač.Připadne mi, že použili Google překladač.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Jaros71
2. 12. 2016 17:54
Re: Vítěz?
Francouz a jeho i-cockpit je velká minela... 8-s
To auto možná na pohled vypadá zajímavě..řídit by ho ale nechtěla ani moje žena.. >:D
2. 12. 2016 19:02
Re: Vítěz?
Alespoň jsou konzistentní. ;-) Co se překladů týče, vždy mi přišlo vtipné zadávat překlad do země, kde se tím jazykem nemluví. Tedy u méně rozšířených jazyků; najít někoho, kdo umí anglicky nebo španělsky, nebude takový problém.
Avatar - _Karel_
2. 12. 2016 19:14
Re: Vítěz?
:-) Byl jsem si jistej, že "vyhraje" Tigi a Fokt to schytá, jakej je koncernista. V podstatě jsem rád za vyjímku.
Ad ty tvé překlady- nějaký příklad?
3. 12. 2016 16:55
Re: Vítěz?
Z toho, co by ti něco mohlo říct, si matně vybavuji, že snad Microsoft dělal české překlady v Nizozemsku.
Avatar - _Karel_
4. 12. 2016 07:58
Re: Vítěz?
Aha! >:-[] já na poprvé moc nepochopil, co myslíš.
A pak to dopadá jak palubní počítač v P3008
4. 12. 2016 13:46
Re: Vítěz?
Někdy to opravdu vypadá, že to nemohl psát rodilý mluvčí.
Avatar - Emel
4. 12. 2016 09:16
Re: Vítěz?
Microsoft měl taky oficiální hotfix na lokalizaci CRM, kde "pro překlad slova muž bylo nesprávně použito slovo kolík a pro slovo žena nesprávně použito slovo zdířka" (po překladu z anglického male a female). Klidně to někde dohledám, to byl můj nejoblíbenější příklad "lost in translation"
3. 12. 2016 13:47
Re: Vítěz?
V tomto pripade je priorita jasna - koncern nesmi vyhrat, ani kdyz proti nemu postavime dvoubarevny nesmysl.
Avatar - Jopino
2. 12. 2016 19:21
test 3008 v 1.6 THP
Tady testoval benzínovou verzi a auto se mu docela líbilo (Polština) ;-) V předchozím testu menšího bratříčka 2008 docela sepsul.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Twingo
2. 12. 2016 22:50
peugeot
Jeden z mála testů kde vyhrálo auto mimo koncern (koncern VW) a bylo to docela zajímavé čtení a nakonec i vítězství.
Mě osobně se více líbí 3008 jak jsem sice viděl cenu tak jsem se zhrozil ale konkurence na tom není o moc lépe (v mnoha případech i hůř). VW mi připadá něco na způsob nikoho neurazit ale ani nikoho nenadchnout ale někomu se to líbí.
Já bych chtěl Peugeot
Možná je to špatná myšlenka připadá mi že peugeot je spíše pro mladší klientelu
(nevím, je to jen můj názor)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jaros71
2. 12. 2016 23:26
Re: peugeot
Předokolku za mega...pro mladší generaci? >:D
Jo , asi myslíš těch horních 10 tisíc v Praze?
Ale ti nekoupí Peugeot.. 8-s

Obě auta mají dost přestřelenou cenu..frantík ani není 4*4 , a projede sotva polní cestu.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:34
Re: peugeot
2WD jede Dakar, jen tak pro tvoji informaci >:-[] >:-[]
3. 12. 2016 13:08
Re: peugeot
Navíc polní cestu nejlíp zvládá služební Octávka >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 22:14
Re: peugeot
no, dnes každý hypermarketový dobrodruh potřebuje SUV. Faktem ale je, že taková Š120 by mnohým SUV v terénu natrhla výfuk ;-)
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2016 23:23
Re: peugeot
To je fakt..taky dřív ty podvozky byly mnohem vyšší..pak se nemůžeš divit oblibě SUV.
Avatar - Beefcake
4. 12. 2016 01:06
Re: peugeot
Dnes ti fakt ide... Jasne, hlavne s tym zadnym nahonom. Prisla by az po prvu nerovnost a zlomila by sa poloos. Ale ano, tymto pezotom by asi natrhla kadeco :-)
3. 12. 2016 09:42
Ruku na srdce
Kdo si koupí P3008 za 1.1mil a Tiguan za 1.3mil? Tak na prstech jedné ruky. Obě částky jsou úplně mimo mísu mainstreamu. Nicméně poslední dobou právě VW s cenami úplně ulítává skoro u všech větších modelů. Naposled, když jsem srovnával Touran se Zafirou, tak Zafira s nejlepším benzínovým motorem (o 50k silnějším) je při podobné výbavě skoro o 150 levnější ;-)

To samé je v tomto duelu, rozdíl 170k, ikdyž Tigi je 4x4 + DSG, je dost masivní. Navíc těžište prodejů 3008 bude ve výbavách Active a Allure do 750k. Tigi si tipnu na Confort a Highline kolem 800-900k, nicméně pořad bude o dost výš i s tou výhodou, že většina modelů bude ve 4kolce...

100 lidí, 100 chutí, nakonec rozhodne to, na co se budou chtít každý ráno koukat. Já bych mohl oba. 4kolku jsem zatím nijak zvlášť nepotřeboval ani na horách, takže proč něco neušetřit. Ikdyž osobně čekám až dorazí nová 5008 a pak se rozhodnu jestli zůstanu u značky nebo půjdu jinam ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:36
Re: Ruku na srdce
v pohodě. Tady půjde stále na dračku bazarová Octavia a Passat >:-[] ;-)
3. 12. 2016 13:08
Re: Ruku na srdce
Tak to je nad slunce jasný >:D
3. 12. 2016 13:50
Re: Ruku na srdce
U Peugeotu souhlas, u Tigiho tech prodeju cenikove vic pres mega bude dost. VW je mala premie, za to se plati. V mainstreamu si jejo modely tu vyssi cenu ospravedlni, protoze to je top.
Avatar - woody-alien
3. 12. 2016 22:03
Re: Ruku na srdce
Malá prémie ? Nebo snad super-mainstream ? Sakra,kde už jsem tohle četl... :-| >:-[]
4. 12. 2016 06:41
Re: Ruku na srdce
Musis ale uznat, ze "mala premie" zni tak nejak...lidsteji :-)
4. 12. 2016 10:54
Re: Ruku na srdce
Že by GTI? >:D
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2016 23:26
Re: Ruku na srdce
Nový Touran versus stará Zafira ? Opel logicky musí být levnější...nová Zafira tady bude za rok či dva a cena se srovná.
4. 12. 2016 10:53
Re: Ruku na srdce
Nevim jak logicky uvažuješ, ale zrovna Zafira je po zdařilém faceliftu a vypadá o dost lépe než nový Touran. Ten má v Čechách nejsilnější benzín 1.8TSi 180k pouze s automatem za 781k v Highline, kdežto Zafira má 1.6T 200k v manuálu Innovation za 708k (+ teď skoro 100k sleva). Byl jsem se na oba podívat a FL Zafira vypadá lépe, má šmrnc a i uvnitř je pocitově lepším autem. Vzadu si pak můžeš udělat pro 2 děti ze sedadel "capitan chairs" ;-)
Avatar - Jaros71
4. 12. 2016 23:35
Re: Ruku na srdce
Podle mne Zafira po faceliftu vypadá dost dobře , ale je to proti zcela novému Touranu už o dost starší auto...navíc má trošku design a řízení typu mikrobusu.
MPV v benzínu je prodejné jen zřídka..a diesel má lěpší VW ale jen o chlup.
Motoricky tedy podobné..jízdně je lepší Touran , vzadu multilink proti traverze u Zafiry.
Touran má i el.otevíratelnou panorama střechu !
Zafira má jen sklo , bez otevírání...že by ke grilování posádky? 8-s
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 11:00
dafuq
Nie som vobec koncernofil, ten dizajn mi uz lezie hore krkom, ale tato recenzia je fakt na smiech.
Je mi jasne, ze 3008 ma teraz vsade masivnu kampan, ale to natolko preplatili VW ?
Auto, ktore ma prakticky vsetky jazdne vlastnosti horsie vyhra test ? Naviac s absenciou 4x4 ?
Som myslel, ze auta su v prvom rade na jazdenie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2016 23:27
Re: dafuq
:yes: lépe to nejde napsat..směšný výsledek testu.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 12:31
Kontroverzní test
Srovnání rozdílných přístup je zcela namístě. Když dva dělají totéž, tak to není totéž a srovnání Tiguanu s P3008 je toho jasným důkazem.

O to více mě mrzí, že z testu nevyzněla pozitiva a negativa jednotlivých přístupů. Nelze totiž říct suše - a takhle je to dobře. Ne, zákazníci zkrátka nevědí co chtějí a nedají pokoj, dokud to nedostanou. Jestli ono to není tím, že právě SUV jsou doménou žen >:D >:-[]

Dost mě překvapilo hodnocení jízdních vlastností P3008, protože tady se autor zcela odchýlil od názorů a dojmů ostatních novinářů 8-s 8-s .

Stejně tak výsledné hodnocení, kde mi přijde až příliš promítnutá osobní sympatie autora testu.

U mě je vítězem této dvojice P3008. A to docela jasným. Ale jestli by měl zvítězit objektivně vzato? Nevím. Koncepce 2WD je podle mě zcela namístě. Ale absence možnosti AWD je ale na pováženou. Pro docela velkou skupinu zájemců totiž tohle znamená diskvalifikaci P3008 ještě před zahájením duelu.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 14:49
Re: Kontroverzní test
S tym zenami (aj tymi, medzi muzmi :-) ) si to mozno trafil, preto sa robia auta ako 3008, RAV a pod. Tym nechcem nikoho urazit. Uhladene, navonane, blikajuce ako stereoveza AIWA z 80-tych rokov. Ale podstata unika.
Inak "jasny" vitaz Pezot, napriek vsetkym tym negativam a za podobnu cenu ? Nieco je zle :-)
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 15:06
Re: Kontroverzní test
nikdo netvrdí, že v TOP výbavě jde o ideální volbu value/money. Ale výbava zkrátka něco stojí.

P3008 nabízí z SUV právě ty hodnoty, které běžný zákazník ocení a chce. Z nevýhody absence AWD udělal výhodu, kdy šetří hmotnost, cenu, provozní náklady, zlepšuje praktičnost interiéru. To není koncepce, která by byla bezmozkovitá. Tohle je racionální úvaha :-!
3. 12. 2016 15:32
Re: Kontroverzní test
"Z nevýhody absence AWD udělal výhodu" Tohle vyznívá jako by zájemce o Tiguana tuhle možnost neměl.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 18:38
Re: Kontroverzní test
ano, taky že nemá. Vzadu ti vždycky bude překážet středový tunel :-!
3. 12. 2016 20:33
Re: Kontroverzní test
Ten středový tunel má i spousta běžných dvoukolek.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 22:04
Re: Kontroverzní test
no a? P3008 jej nemá. Tečka.
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 21:14
Re: Kontroverzní test
Soferovi ?
Avatar - Beefcake
3. 12. 2016 22:21
Re: Kontroverzní test
Ja neviem, to ty povedz, preco by ten tunel mal prekazat soferovi, ci dalsim 3 pasazierom.
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2016 00:20
Re: Kontroverzní test
vzadu zavazí. o řidiči jsi psal ty.
Avatar - Beefcake
4. 12. 2016 01:01
Re: Kontroverzní test
A komu ? Ked raz za cas sa v aute vezie 5 dospelych ludi, z ktorych ten stredny bude mat potrebu mat nohy pri sebe v strede ?
Fakt dolezite kriterium... Kto chce psa bit, palicu si najde...
4. 12. 2016 09:27
Re: Kontroverzní test
Zbytečná debata.
Avatar - Beefcake
4. 12. 2016 20:28
Re: Kontroverzní test
Schvalne si zajtra skontrolujem, ako strasne vadi :-)
EDIT: je to brutalnych cca 7cm na vysku, fakt to strasne vadi...Normalne klaustrofobia.
3. 12. 2016 20:57
Re: Kontroverzní test
Tolik zhodnocení testu věčným teoretikem... ;-)
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 22:03
Re: Kontroverzní test
Tak doufám, že ti to udělalo dobře ;-)

Zkušený schopný teoretik je lepší než nezkušený neschopný praktik... >:-[] ;-)
4. 12. 2016 09:00
Re: Kontroverzní test
Zkušený teoretik a nezkušený praktik...to mě rozsekalo >:-[] Zapomeň na mou připomínku ;-)
4. 12. 2016 09:53
Re: Kontroverzní test
Už jsem pár takových potkal. Toho nového Tiguana viděli leda na fotkách, ale stejně ví vše nejlépe.
4. 12. 2016 11:16
Re: Kontroverzní test
Ale on se Rohypnol trefil do mnoha pindalů tady, bez špetky ironie píšu, že tady má naprostou pravdu. A v dobrém :yes: :-)
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2016 15:06
Re: Kontroverzní test
naopak, Tiguana jsem měl možnost naživo, a opravdu se mi nelíbí. Předešlý byl velmi hezký, ten nový je ... odvar Passatu.
4. 12. 2016 16:01
Re: Kontroverzní test
Tak zrovna na tomto příkladě je vidět, jak rozdílný může být vkus. Pokud se dnes začteme do recenzí a různých debat na netu, tak s přehledem vyhrává Tiguan 2. Oproti prvnímu s klínovitým tvarem což se k SUV moc nehodilo. Taky byl o poznání vyšší. Ale je to tvoje vnímání vzhledu a já ti ho neberu. Mimochodem, ta kola 19" a více mu podle mne opravdu nesedí. Na něm jsou 17" akorát. Ale tak to zase vidím já. A mě se líbí. A ne proto, že ho mám.
4. 12. 2016 16:27
Re: Kontroverzní test
Líbí/nelíbí je naprosto individuální disciplína. Souhlasím, že kdyby všechna auta vypadala jako Tigi, byla by to super nuda. ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2016 18:10
Re: Kontroverzní test
Co je to vkus? Není to náhodou jen to, že se mi líbí, co se zkrátka líbí většině? Odkdy je měřítkem kvality míra stádového chování??

Z vysoka kašlu na nějaké obecné soudy, co se mi má líbit a co ne, nebo co novináři považují za hezčí. Tiguan I byl vzhledově charakterní. Tiguan II je charakterově nevymezené das Auto, Passat přetvarovaný do formátu SUV. Pro mnohé je to tak správě, pro mě se tím stal nezajímavý :-!

Navíc určité prvky vypadají v zásadě objektivně na testovaném kousku dost blbě. Třeba lakované nástavce, přitom lemy výřezů zůstaly nelakované. Podívej se třeba na Xka od BMW. Pokud je v M-paketu s lakovanými nástavci, lem je vždy lakovaný. Takhle to dává optický smysl, a ne tak, jak to má testovaný Tiguan.
Avatar - Beefcake
4. 12. 2016 18:21
Re: Kontroverzní test
Vkus je subjektivna zalezitost.
Uz si si podal prihlasku za sefa dizajnu ?
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2016 18:39
Re: Kontroverzní test
Vkus je subjektivní?

Tak podívej - když budu u nás a koupím Toyotu, tak tu příliš chvály za vkus neposbírám. Pokud koupím Toyotu v Japonsku, budu mít vkus. Co se na mém subjektivním pohledu změnilo? NIC :-! Jen jedno vkus mít budu, podruhé ne. Vkus je jen projevem okolí :-!
Avatar - Beefcake
4. 12. 2016 20:27
Re: Kontroverzní test
No ved pisem, ze vkus je subjektivny (to nie je o tom, za co zahlasuje vacsina), takze mne je ukradnute, co si kto o akom aute mysli. Ale napriek tomu, su urcite dizajnerske pravidla, ktore priamo vplyvaju na to, ako co na nas posobi. Ver tomu, ze kazdy detail na aute je z toho pohladu 10x posudzovany a nakoniec je vybrany s nejakym zamerom. Ze sa to potom nemusi u kazdeho stretnut s pochopenim, to je druha vec.
4. 12. 2016 18:53
Re: Kontroverzní test
Koukám, že s tebou to tu asi nebude jednoduchý.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2016 18:52
Loukotě
Nic proti Tiguanu, ale design se mi opravdu nelíbí. A kola tomu vůbec nepřidávají. Jsou to loukotě. Navíc lakované nástavce mi vůbec nejdou k nelakovaným lemům... Tohle se vážně nepovedlo :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2016 23:31
Re: Loukotě
S obřími koly souhlasím..na SUV této velikosti patří 17' a 18' kola.
Jinak Tiguan vypadá dost dobře , i když designu třeba Mazdy CX5 nedosahuje..
Rozhodně je povedenější , než zcela žensky působící metrosexuální frantík P3008.. 8-s
Navíc i-cockpit..ten nedám ani po pár pivech >:D
Avatar - LEGOPARK
4. 12. 2016 10:26
Česká úchylka
Nechapem tuto cesku novinarsku uchylku pisat nazvy automobilov malym pismenom. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2016 18:03
Re: Česká úchylka
kdysi to tu bylo vysvětlováno. V textu prostě píšou malým. Tohle považuji osobně za ten nejmenší problém testů a textů na ACZ >:-[]
7. 12. 2016 20:35
Dětská pojistka
Tiguan má problém ;-\

[odkaz]

A 3008 nakonec taky ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
7. 12. 2016 21:39
Re: Dětská pojistka
Jenže to je starý Tiguan, jen tak mimochodem. K tomuto článku se to tedy moc nevztahuje.
Avatar - Beefcake
7. 12. 2016 21:40
Re: Dětská pojistka
"Horní uložení levé zadní pružiny může prasknout nebo se deformovat. Dojde pak k negativnímu ovlivnění jízdních vlastností vozidla a zhoršení jeho ovladatelnosti."
Jak problem ? Pri P3008 predsa na jazdnych vlastnostiach nezalezi.
Avatar - Sumi2000
9. 12. 2016 18:01
Re: Dětská pojistka
>:D :yes:
Avatar - MANDALORIAN 66
6. 2. 2017 16:41
peugeot 3008gtvs volkswagen
Peugeot dělá strašná auta od 207 po současnost a proto je 3008 strašné auto.Tiguan celkem ujde. ;-)
Rozbalit vlákno
0