Novinky
Yazaman
9
Proč chtějí jako novinku uvádět v podstatě výběhový typ světel, která už ostatní značky nahrazují LED-kami? A kdo o ně vůbec v tomhle low-cost autě stojí?
Přejít do diskuze
skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....
Ten litrový trojvalec na miesto 1.2TSI je podľa mňa krok späť. To by ma zaujímalo či v skutočnej premávke je ten motor "1.0TSI" lepší čo sa týka emisií ako 1.2. Keď sa to plne obsadí 4 osoby + batožina tak to bude treba nadúvať jak besnú sviňu. A emisie letia nahor a spotreba tiež. Podla mňa kontraproduktívne.
fakt budu smutnej, když tu každej den neuvidím něco o škodovce - nekažte mi Vánoce prosím....
vy ste vážne Maďari? Otázka v titulku ma naozaj dostala, vraj "Na co můžeme těšit?"...
Teda zrovna karbonizace? To je snad zcela obecný problém přímovstřikých motorů?
A hlučnost?
Myslím, že koncernové benzíny mají jiné (a nemalé) problémy, mimo jiné i tu spotřebu oleje.
A hlučnost?
Myslím, že koncernové benzíny mají jiné (a nemalé) problémy, mimo jiné i tu spotřebu oleje.
taky to nechapu, podle me to je ulet. bixenony jsou navíc podle me vyrobne drazsi nez ledky.
ja bych o rapidu uvazoval jako o malym aute, ale kdyby tam dali aspoň tu 1.4 110kW
ja bych o rapidu uvazoval jako o malym aute, ale kdyby tam dali aspoň tu 1.4 110kW
ze ta neblokli, ja som to napisal minule a admin mi zacal mazat prispevky , ked som ich upozoznil, ze to je katastrofa, co uz s tou skodou tu dorabaju
Lenze pre bruselskeho uradnika je podstatne, ze v laboratornych podmienkach a papier ma nizke emisie. Takze odskrtnute a jedeme dal, co tam po realite.
Nieco ako teraz osial elektromobilov - cista jazda = 0 emisii.................
Nieco ako teraz osial elektromobilov - cista jazda = 0 emisii.................
Motory u koncernu, zejména benzinové novinky vždy na počátku samá chvála. Pouze, když se skončí s výrobou řady, tak se začne psát, že je to jeden problém. Hlučnost, karbonizace, spotřeba oleje atd.. U nafty se třeba vraťte, jakým otřesem procházel 2,0 TDI. Je jasné, že tímto prochází i jiné automobilky. Ale protože se toho prodá u nás podstatně méně, tak se to tak netroubí. Ono to mnohdy ani k motoristickým novinářům nepronikne.
Dosud měl tzw low xenony a viděl jsem jich s nima pár. Měl omezenou svítivost, aby nemusel mít aut. naklápění a ostřik světel
Nasazení BiXenonů je trapné v době LED. Souhlasím.
Nasazení BiXenonů je trapné v době LED. Souhlasím.
To není pravda, je spousta pěkných fl. Jen je problém udělat facelift pěkný a hodně výrazný. Konkrétně Škodovka měla pár hodně dobrých drobných fl (Roomster, Octavia I, Fabia II). Ty zásadnější fl už jsou trošku problém.
U škody jsou ty facelifty jako na houpačce. Octa 1, Fabia 2 jsou vyloženě povedené. Naopak Octa 2, Yeti původní koncept doslova zprznily. Octu 3 jsem na živo ještě neviděl ale ze zveřejněných foto mě rozhodně neuráží. MYslím že to bude s odstupem času vnímáno jako příjemné osvěžení.
Citigo bude mit v 2017 dalsi facelift? Neprobeh jeden nedavno, nebo to byla jen "pece" o model?
Já se už těším na oslavné ódy při testech faceliftovaných modelů a chvalořečení německých a českých inženýrů z koncernu ....
To se ptáte na špatném místě. Je třeba se zeptat škodovky, co vám dá. Zadarmo jistě tu chválu na zastaralé auta nepějete.
Ať se nám to líbí nebo ne, trend takový je a to že za to všichni Škodovku haní je jen neobjektivní názor. Podobné motory jsou už dávno ve velkých Fordech, Renultech dokonce 0,9, teď to nově zavádí Hyundai s litrem, takže asi na tom něco bude. Podobně jsem si prohlížel porovnávací křivky 1.2 81kW a 1.0 85kW a téměř v žádném místě není křivka u litru hoší než u 12-ky. V testech to zatím všichni překvapeně chválí. Tím, že se jedná o turbo se i částečně maže staré pravidlo, že objem ničím nenahradíš. Není to už prostě tak úplně pravda. Není problém z toho litru dostat 100kW a 250Nm, ale to už bude vždy na úkor životnosti. A ty kecy o tom, že to sou vyhoněné vysavače vypouštějí z pusy jenom Ti, kteří to v životě neřídili. Osobně mám v 1,2 77kW najeto 212.000km a motor šlape jako hodiny, bez nutnosti dolití kapky oleje mezi intervaly. Možná to bude i tím,, že narozdíl od atmosfér se tento motor z 90% pohybuje v 1. polovině max. otáček a je sním slušně zacházeno. Pokud je klika postavena/vykována s rezervou na daný točivý moment, nemusí být ani problém s životností. Problém vidím spíše v té šílené hromadě hejblat všude okolo. Ale co si budem povídat. Moderní dýsláci jsou už dnes v podstatě malá chemická laboratoř...
tak v okamžiku, kdy nepíše vulgárně, je blokováním výrazem slabosti. Buď to dokážou uargumentovat, nebo zachovali-li si špetku rozumu, blokovat nebudou.
Je to to nejjednodušší, ale taky cesta do pekel. Uvidíme, jakým směrem se vydají 😉
Je to to nejjednodušší, ale taky cesta do pekel. Uvidíme, jakým směrem se vydají 😉
No pokud by ten nový 1.5 TSI byl do Rapidu montován zase jen s DSG, tak jeho prodeje budou opět téměř nulové. 😢
to ale dost záleží na tom, jestli i když měl 7 tis. už to byl rapid s novým podvozkem. Speciálně ty auta z půjčovny jsou většinou staršího charakteru s co nejmíň najeto, ale starším datem výroby. Zkrátka tam bývají auta, která většinou někde dýl ležely.
Slabe xenony byly znouzectnost. Jedine, ze by tem bi-xenonum dali led pasky, tak, jako na konceptu.
QNX běží i na těch jejich navigacích. MMI běží na QNX od začátku, pokud vím (pomalu 20 let, když vezmu v potaz i vývoj). Jen dobrodruzi používali Windows.
Mají snížený výkon (25 místo 35 W, pokud si dobře vzpomínám), aby se vešly do limitu na světelný tok. I když je možné, že je i účinnost o něco menší, bylo by to nežádoucí.
Děkuji oběma, ale výsledek se mi moc nepozdává. Kolega v práci přijel s novým (7 tis. km) z půjčovny, nikdy s tím nejel a když jsem se ho ptal na vypozorované chování v zatáčce, jak má snahu zvedat zadní vnitřní kolo, doslova říkal: "Jede to jako žížala."
Nejzdařilejší FL byly podle mě ty čistě "uhlazovací," což znamená O1, F1 a S1. Čím radikálnější změny, tím více to zavání průšvihem.
A u Rapidu vidím prostor vážně jen pro nárazník z posledních modelů nebo poladění optiky světlometů, cokoli razantnějšího by mohlo zbytečně uškodit. Co funguje, nemělo by se měnit.
A u Rapidu vidím prostor vážně jen pro nárazník z posledních modelů nebo poladění optiky světlometů, cokoli razantnějšího by mohlo zbytečně uškodit. Co funguje, nemělo by se měnit.
To mohu potvrdit, nově máme firemní Rapid 1,6 TDi liftback z 4/2016 a ten je naladěn lépe než Octa. Mnohem více do komfortu, zadní náprava nebouchá, přejezdy i větších nerovností žehlí slušně. Snad Škoda konečně pochopila že ty jejich pseudo-sportovní prkenné podvozky na naše tankodromy fakt nejsou vhodné.
Pokud to budou jako součastné xenony, kdy je snížená účinnost, tedy nepotřebují nivelaci ani ostřikovače, tak teď svítí i parabola pro dálková světla (například s H1) a odklopí se clonka za čočkou - volala máme bi-xenon na Rapisa.
V úvahu připadá 1.5TSI, to je hezké... když už o tom mluvíme, jak je to s tímhle motorem u Octavie? Mluvilo se o něm v souvislosti s fl, tam ale v ceníku nadále figuruje 1.4 a 1.8...
To by si zasloužilo.
Jinak proč tvarově něco měnit, když to je zdařilé. Každý facelift bývá facedown.
Jinak proč tvarově něco měnit, když to je zdařilé. Každý facelift bývá facedown.
Není možné, tak Kodiaq ve verzy Laurin & Klement dostane BlackBerry QNX virtual kokpit co má Audi a VW, Porsche tak to koukám, že jim to koncern dovolil >😁