Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Novinky Škoda pro 2017: Rapid dospěje a specialitky pro Kodiaq. Na co můžeme těšit?

37 komentářů

Yazaman
Proč chtějí jako novinku uvádět v podstatě výběhový typ světel, která už ostatní značky nahrazují LED-kami? A kdo o ně vůbec v tomhle low-cost autě stojí?
shawt
skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....skoda, skoda , skoda....
ičko
Ten litrový trojvalec na miesto 1.2TSI je podľa mňa krok späť. To by ma zaujímalo či v skutočnej premávke je ten motor "1.0TSI" lepší čo sa týka emisií ako 1.2. Keď sa to plne obsadí 4 osoby + batožina tak to bude treba nadúvať jak besnú sviňu. A emisie letia nahor a spotreba tiež. Podla mňa kontraproduktívne.
ozawasan
fakt budu smutnej, když tu každej den neuvidím něco o škodovce - nekažte mi Vánoce prosím....
T.E.S.L.A už na ACZ serie
vy ste vážne Maďari? Otázka v titulku ma naozaj dostala, vraj "Na co můžeme těšit?"...
holden_holden
hnoji nepomuze ani svecena voda
Avatar - _Karel_
_Karel_
Teda zrovna karbonizace? To je snad zcela obecný problém přímovstřikých motorů?
A hlučnost?
Myslím, že koncernové benzíny mají jiné (a nemalé) problémy, mimo jiné i tu spotřebu oleje.
topten
taky to nechapu, podle me to je ulet. bixenony jsou navíc podle me vyrobne drazsi nez ledky.
ja bych o rapidu uvazoval jako o malym aute, ale kdyby tam dali aspoň tu 1.4 110kW
MBRANOM
ze ta neblokli, ja som to napisal minule a admin mi zacal mazat prispevky , ked som ich upozoznil, ze to je katastrofa, co uz s tou skodou tu dorabaju
houmr
Lenze pre bruselskeho uradnika je podstatne, ze v laboratornych podmienkach a papier ma nizke emisie. Takze odskrtnute a jedeme dal, co tam po realite.

Nieco ako teraz osial elektromobilov - cista jazda = 0 emisii.................
Avatar - O5kar
O5kar
Motory u koncernu, zejména benzinové novinky vždy na počátku samá chvála. Pouze, když se skončí s výrobou řady, tak se začne psát, že je to jeden problém. Hlučnost, karbonizace, spotřeba oleje atd.. U nafty se třeba vraťte, jakým otřesem procházel 2,0 TDI. Je jasné, že tímto prochází i jiné automobilky. Ale protože se toho prodá u nás podstatně méně, tak se to tak netroubí. Ono to mnohdy ani k motoristickým novinářům nepronikne.
Anonym
Dosud měl tzw low xenony a viděl jsem jich s nima pár. Měl omezenou svítivost, aby nemusel mít aut. naklápění a ostřik světel
Nasazení BiXenonů je trapné v době LED. Souhlasím.
Avatar - Emel
Emel
To není pravda, je spousta pěkných fl. Jen je problém udělat facelift pěkný a hodně výrazný. Konkrétně Škodovka měla pár hodně dobrých drobných fl (Roomster, Octavia I, Fabia II). Ty zásadnější fl už jsou trošku problém.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
U škody jsou ty facelifty jako na houpačce. Octa 1, Fabia 2 jsou vyloženě povedené. Naopak Octa 2, Yeti původní koncept doslova zprznily. Octu 3 jsem na živo ještě neviděl ale ze zveřejněných foto mě rozhodně neuráží. MYslím že to bude s odstupem času vnímáno jako příjemné osvěžení.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Citigo žádným faceliftem neprošlo, jen modernizací v rámci nového MY.
svobol13
Citigo bude mit v 2017 dalsi facelift? Neprobeh jeden nedavno, nebo to byla jen "pece" o model?
Avatar - Joky
Joky
Já se už těším na oslavné ódy při testech faceliftovaných modelů a chvalořečení německých a českých inženýrů z koncernu ....
Řidič007
To se ptáte na špatném místě. Je třeba se zeptat škodovky, co vám dá. Zadarmo jistě tu chválu na zastaralé auta nepějete.
MOJE JMÉNO
Ať se nám to líbí nebo ne, trend takový je a to že za to všichni Škodovku haní je jen neobjektivní názor. Podobné motory jsou už dávno ve velkých Fordech, Renultech dokonce 0,9, teď to nově zavádí Hyundai s litrem, takže asi na tom něco bude. Podobně jsem si prohlížel porovnávací křivky 1.2 81kW a 1.0 85kW a téměř v žádném místě není křivka u litru hoší než u 12-ky. V testech to zatím všichni překvapeně chválí. Tím, že se jedná o turbo se i částečně maže staré pravidlo, že objem ničím nenahradíš. Není to už prostě tak úplně pravda. Není problém z toho litru dostat 100kW a 250Nm, ale to už bude vždy na úkor životnosti. A ty kecy o tom, že to sou vyhoněné vysavače vypouštějí z pusy jenom Ti, kteří to v životě neřídili. Osobně mám v 1,2 77kW najeto 212.000km a motor šlape jako hodiny, bez nutnosti dolití kapky oleje mezi intervaly. Možná to bude i tím,, že narozdíl od atmosfér se tento motor z 90% pohybuje v 1. polovině max. otáček a je sním slušně zacházeno. Pokud je klika postavena/vykována s rezervou na daný točivý moment, nemusí být ani problém s životností. Problém vidím spíše v té šílené hromadě hejblat všude okolo. Ale co si budem povídat. Moderní dýsláci jsou už dnes v podstatě malá chemická laboratoř...
Surcuf
Sranda je, když Slovák z Horních Uher nadává do Maďarů............😃)
Surcuf
Pánové mají hokej v pojmech výkon,příkon a světelný tok.................?
Surcuf
Dobra Čecha novinařin...............................…
ozawasan
tak v okamžiku, kdy nepíše vulgárně, je blokováním výrazem slabosti. Buď to dokážou uargumentovat, nebo zachovali-li si špetku rozumu, blokovat nebudou.
Je to to nejjednodušší, ale taky cesta do pekel. Uvidíme, jakým směrem se vydají 😉
Arese
No pokud by ten nový 1.5 TSI byl do Rapidu montován zase jen s DSG, tak jeho prodeje budou opět téměř nulové. 😢
michalpneu
to ale dost záleží na tom, jestli i když měl 7 tis. už to byl rapid s novým podvozkem. Speciálně ty auta z půjčovny jsou většinou staršího charakteru s co nejmíň najeto, ale starším datem výroby. Zkrátka tam bývají auta, která většinou někde dýl ležely.
XTad
Slabe xenony byly znouzectnost. Jedine, ze by tem bi-xenonum dali led pasky, tak, jako na konceptu.
_MT_
QNX běží i na těch jejich navigacích. MMI běží na QNX od začátku, pokud vím (pomalu 20 let, když vezmu v potaz i vývoj). Jen dobrodruzi používali Windows.
_MT_
Mají snížený výkon (25 místo 35 W, pokud si dobře vzpomínám), aby se vešly do limitu na světelný tok. I když je možné, že je i účinnost o něco menší, bylo by to nežádoucí.
starý_kluk
Děkuji oběma, ale výsledek se mi moc nepozdává. Kolega v práci přijel s novým (7 tis. km) z půjčovny, nikdy s tím nejel a když jsem se ho ptal na vypozorované chování v zatáčce, jak má snahu zvedat zadní vnitřní kolo, doslova říkal: "Jede to jako žížala."
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nejzdařilejší FL byly podle mě ty čistě "uhlazovací," což znamená O1, F1 a S1. Čím radikálnější změny, tím více to zavání průšvihem.

A u Rapidu vidím prostor vážně jen pro nárazník z posledních modelů nebo poladění optiky světlometů, cokoli razantnějšího by mohlo zbytečně uškodit. Co funguje, nemělo by se měnit.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
To mohu potvrdit, nově máme firemní Rapid 1,6 TDi liftback z 4/2016 a ten je naladěn lépe než Octa. Mnohem více do komfortu, zadní náprava nebouchá, přejezdy i větších nerovností žehlí slušně. Snad Škoda konečně pochopila že ty jejich pseudo-sportovní prkenné podvozky na naše tankodromy fakt nejsou vhodné.
jozinec
k ladění zadní nápravy dochází, letošní model je na tom už o dost líp
Sup
Pokud to budou jako součastné xenony, kdy je snížená účinnost, tedy nepotřebují nivelaci ani ostřikovače, tak teď svítí i parabola pro dálková světla (například s H1) a odklopí se clonka za čočkou - volala máme bi-xenon na Rapisa.
Avatar - Emel
Emel
V úvahu připadá 1.5TSI, to je hezké... když už o tom mluvíme, jak je to s tímhle motorem u Octavie? Mluvilo se o něm v souvislosti s fl, tam ale v ceníku nadále figuruje 1.4 a 1.8...
starý_kluk
To by si zasloužilo.
Jinak proč tvarově něco měnit, když to je zdařilé. Každý facelift bývá facedown.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Není možné, tak Kodiaq ve verzy Laurin & Klement dostane BlackBerry QNX virtual kokpit co má Audi a VW, Porsche tak to koukám, že jim to koncern dovolil >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Buď pro Škodu dražší nejsou, nebo jde o další vymezení modelové hierarchie, a nebo jde prostě jen o nepřesnou informaci. Mimochodem, třeba italské automobilky LED světlomety nijak nevzrušují ani o několik tříd výše.