Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Řidič tesly udán policii za strčení dítěte do kufru

Za normálních okolností je určitě v pořádku, nahlásit člověka, který cpe dítě do kufru auta. Ale co když je tím autem Tesla Model S?
Zpět na článek
3. 12. 2016 18:40
3. 12. 2016 20:27
3. 12. 2016 23:10
3. 12. 2016 21:09
4. 12. 2016 12:28
4. 12. 2016 18:44
3. 12. 2016 20:47
3. 12. 2016 21:54
4. 12. 2016 00:28
4. 12. 2016 12:33
4. 12. 2016 19:02
5. 12. 2016 13:07
3. 12. 2016 18:40
Bezpečnost?
By mě zajimalo jak je na tom tesla s deformačními zónami. Jestli je na tom jako běžné auta tak kufr je v podstatě nechráněný, v případě narazu zezadu harmonika...nejnebezpečnější misto ve voze...já bych tam teda nestrčil to nejcennější co mám
Rozbalit vlákno
14
Avatar - twistedTSD
3. 12. 2016 18:52
Re: Bezpečnost?
Určitě na tom není hůř než 7místná SUV nebo MPV. Nicméně děti bych tam asi taky běžně vozit nechtěl.
3. 12. 2016 18:57
Re: Bezpečnost?
A asi na tom nebude hůř, než zadní sedadla vozů Citigo nebo i10. Kdo chce Teslu bít... ;-)
3. 12. 2016 19:05
Re: Bezpečnost?
sem jedine tchyni [odkaz]
Avatar - eLzyx
3. 12. 2016 20:27
Re: Bezpečnost?
dříve měly tyto nouzové sedačky pro děti ve výbavě i některá kombíková Volva a Mercedesy. Pár nehod těchto aut jsem na internetu viděl a asi by to pro děti v kufru nedopadlo dobře.
3. 12. 2016 23:10
Re: Bezpečnost?
Tuhle možnost má prý dostat i nejnovější E-Klasse. Předchozí to pořád měla. V minulosti to mělo celkem dost aut, vzpomínám si i na A6. Jednou nebo dvakrát jsem tu vypisoval víc příkladů, ale už si na víc nevzpomenu. Snad všechno to však byly kombíky, Tesla je asi první liftback. Nevím, jak ostatní, protože kombíky jdou mimo mne, ale Mercedes to nabízel i v EU, což mi přišlo trochu zvláštní (je to americká specialita).
Avatar - lordlord
4. 12. 2016 09:45
Re: Bezpečnost?
nebo třeba renault 21 nevada
4. 12. 2016 20:51
Re: Bezpečnost?
Nevada to měla po směru jízdy. Laguna I už proti směru. Audi 100/A6 už byla zmíněna, největší unikát byl asi Passat B3.
3. 12. 2016 21:09
Re: Bezpečnost?
[odkaz] tady ridic SUV (Chevy Tahoe) na dalnici takto zabil 7 lete dite na zadnim sedadle, druha 13 leta divka mela tezka zraneni a nepredpokladali ze prezije

do kufru patri zavazadla, urcite ne pasazeri
Re: Bezpečnost?
Ľudia do auta nepatria, je to nebezpečné... :no:
4. 12. 2016 00:52
Re: Bezpečnost?
Pri 7 miestnej konfigurácii Model S je zadná časť vozidla dodatočne vystužená.
4. 12. 2016 12:28
Re: Bezpečnost?
Přední část auta snad vyztužená není? Když jsi blízko nárazníku, nelze čekat zázraky.
Re: Bezpečnost?
Ale takisto je hrozba nárazu zozadu podstatne menšia, ako toho čelného a sila prípadného nárazu tiež nedosahuje takých hodnôt...
4. 12. 2016 18:44
Re: Bezpečnost?
Hrozba ne, jsou dost časté. Ale rychlosti budou nižší. Většinou by mělo jít o nedobrzdění.
Re: Bezpečnost?
Nie tak časté ako čelné nárazy. Nechce sa mi hľadať štatistiky. Rozhodne to ale minimálne s Teslou nie je tak čierne ako tu poniektorí tvrdia.
Avatar - jozephko
3. 12. 2016 20:27
Aj Éčkový Mercedes kombi to mal vyriešené rovnako...
Pokiaľ si dobre pamätám, tak ktorási generácia Éčkového Mercedesu kombi mohla mať tiež tretiu radu detských sedačiek umiestnenú v kufri oproti smeru jazdy - presne ako táto Tesla.
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2016 21:18
Re: Aj Éčkový Mercedes kombi to mal vyriešené rovnako...
Ano Eckovy Mercedes a takhle na me koukali deti z takoveho kufru [odkaz]
3. 12. 2016 20:47
bonzak
bonzak je jak nas Babisek, takovej malej bonzackej estebacek >:D

ale popravde dobrovolne bych na 3 radu nikoho neposadil, a svoje deti ani pod vyhruskou smrti, bezpecnost na tech mistech je vpodstate nulova, je to takova jista smrt pri vetsim narazu zezadu, ostatne fota na netu tak nabouranych Tesel a i jinych aut to jasne ukazujou
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2016 21:25
On snad může být někdo....
...takový ignorant, že vozí své milované dětičky v tak nebezpečný věci, jako je auto ? Nebo autobus, letadlo nebo loď ? Je vůbec bezpečné mít nějaké děti ? Co kdyby se jim něco, proboha, stalo ? Kdy už konečně někdo vybuduje ústav pro bezpečný a sterilní růst, vývoj, patřičné vzdělání a výchovu našich dětí, kde by je nemohlo žádné riziko ani omylem potkat ? :-|

Jen silní přežijí, lidí je stejně jako sk. S takovým přístupem to nemůže dopadnout jinak, než že nad takovými skleníkovými efekty nakonec zvítězí ti od přírody opálení, severními větry a policejními stanicemi ošlehaní, dobře se množící hnědočeši..... :-(
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2016 21:41
Kam jsme se to dostali?
Tak před 15ti lety nás vozili v kufru běžně, když nás bylo víc a na sedačky jsme se nevešli. Pamatuju, že mne vez táta i v kufru sedanu a komunikoval jsem průvlakem na lyže. A jak se mi to líbilo. Jinak všechno se odehrávalo na okreskách v nízkých rychlostech, takže reálné velké nebezpečí nehrozilo. ... jen mi přijde vtipné, že v dnešní době někdo někoho za tohle udá a ještě se to šíří do celého světa :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 4hill
3. 12. 2016 21:57
Re: Kam jsme se to dostali?
Páč měl někdo obavy zda nejde o únos nikoli o bezpečí dětí jedoucích v kufru..
4. 12. 2016 10:36
Re: Kam jsme se to dostali?
Nebezpeci nehrozilo ? I v meale rychlosti se ty auta hroutili.
Avatar - Machýrek
3. 12. 2016 21:54
Peklo
Svy deti bych nikdy do takovyho pekla neposlal. Kdo tohle udela?
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2016 00:28
Vtipné
Je jasné, že na dlouhé cesty ta sedadla nejsou a sám bych tam na cestu někam dál dítě neposadil, ale na cestu ze školky klidně.
Rozbalit vlákno
6
4. 12. 2016 12:33
Re: Vtipné
A jak to budete dělat na těch delších cestách? Když musíš strkat dítě do kufru, abys ho odvezl do školky, asi pro něj nebude místo normálně v kabině na delších cestách. Nebo to myslíš tak, že bys tam strčil sousedovy děti? :-) Sedmimístné nouzáky si ještě umím představit, když přijedou třeba prarodiče.
Re: Vtipné
Keď prídu prarodičia, alebo vezieš zo školy aj decká od susedov, alebo proste ideš z nákupu a deti proste vzadu sedieť chcú. Konkrétne v Tesle proti smeru jazdy je to pre deti dosť atraktívne vozenie. Prečo sakra všetci hľadáte dôvody a spôsoby, prečo a ako je to zlé, prečo radšej nerozmýšľate, do akej miery je to dobré a využiteľné? Nevšimol som si, že by niekto toľko breptal na zadné sedačky v SUV a MPV, v ktorých sú absolútne bežné - a zväčša bez dodatočných výstuh v zadnej časti, ktorými napr. Tesla disponuje.
4. 12. 2016 19:02
Re: Vtipné
Takže jsi nakonec vyjmenoval, co jsem vyjmenoval já. Dá se toho vymyslet víc. Třeba máš šest dětí a na cestování máte minibus, ale do práce jím jezdit odmítáš. :-) Nebo na dlouhé cesty vůbec nejezdí. Nebo jezdí ve dvou autech a děti si rozdělí.

Jen mi přišlo zvláštní děti strkat na nouzovky při rozvážení do školy, ale ne na delší cesty. To totiž implikuje, že mají auto na delší cesty, kam se vejdou. Chtělo to nějaké detaily.

Co ho podle tebe dělá atraktivním? Jako dítě jsem v první řadě rád koukal ven. A jsi tam víc izolovaný. Myslím, že jsem i ve vlaku byl radši po směru jízdy (kvůli výhledu). Snad jediná výhoda sezení proti směru byla, že tě brzdění, které je méně předvídatelné než rozjezd, zatlačilo do sedačky, což mi přišlo pohodlnější.

Tak to je asi moc nečteš. Diskuze o bezpečnosti ve třetí řadě tu byly opakovaně a většinou nebyly ani o kombících, ani o Tesle, ale právě o SUV a MPV. A nikomu neberu, že si za to připlatí. Je mi to celkem jedno.
Re: Vtipné
Vezmem to od konca.
Čítam tu skoro všetko, a tých kritík tretej rady sedadiel bolo podstatne viac z pohľadu priestoru a využiteľnosti ako kvôli bezpečnosti. Trochu ich pribudlo poslednou iba dobou.

Atraktívne? Pre deti je všetko iné, rozdielne a nezvyklé atraktívne. ja mám napríklad operadlo spolujazdca sklopné do roviny - proste sa preklopí dopredu, pod úroveň okien a vytvorí akýsi stolík. Keď boli decká menšie, často žadonili, aby som ho sklopil. Potom mali skoro panoramatický výhľad z auta a bolo to pre nich skutočne atraktívne. Podobne táto Tesla - v koľkých autách môžu decká sedieť chrbtom a pozerať sa na autá vzadu a kývať ich šoférom? A krátka jazda napr. zo školy domov sa vpohode vydrží.

Rozdiel medzi dlhšou cestou a cestou zo školy je snáď jasný, Krátka trasa sa vydrží aj na menej pohodlných miestach - ak sú atraktívne (ako som písal vyššie). Atraktivita predčí pohodlie, na krátkych trasách určite.
Delenie si detí do dvoch áut? Veď o to ide, aby pre viac detí nebolo treba jazdiť dvomi autami a nemusel si na to mať mikrobus, nie?
5. 12. 2016 13:07
Re: Vtipné
Napsal jsem, že se to tu řešilo opakovaně. Ne, že je to více diskutované než prostornost. Nevidím nic špatného na tom, když někdo napíše, že je třetí řada méně bezpečná než druhá. To crash testy ukázaly. Obzvláště, když se na to někdo zeptá a netapetuje to tu dennodenně. Každý se musí rozhodnout za sebe (respektive svou rodinu).

Beru, že jsme každý jiný. I jako děti. Děti jsou zvědavé, rády zkouší nové věci, určitě bych to také zkusil. Ale tam by to asi skončilo. Jak jsem napsal, ve vlaku ta možnost volby byla a vím, jak jsem volil. Také vím, že jsem pozoroval tátu, jak řídí, když jsem v autě nekoukal ven (hlavně směrem dopředu a do stran; i dozadu jsem mohl bez problémů koukat zadním oknem, dětské sedačky tenkrát nebyly). Cizí lidé mě nebrali. Jak si asi umíš představit, sklopení přední sedačky tedy chápu (ještě lepší je sedět vepředu).

To dělení do dvou aut bylo pro delší cesty, kdy jsou ty zadní sedačky vyloučené. Stejně tak ten mikrobus. Jak jsem napsal, nějaké řešení mít musíš. Pokud tedy vůbec na nějaké delší cesty jezdíš. Ale berou tvou připomínku, že by někdo mohl připlatit za třetí řadu proto, aby děti měly větší výběr. :-)
Divná realita
Je zvláštne, ako všetci berú za samozrejmosť, že autá musia byť postavené ako malé tanky, aby odolali stále väčším nárazom pri nehodách.
Namiesto toho, aby sme sa zamerali na odstránenie alebo obmedzenie vzniku rizikových situácií v premávke, tak stále riešime len pevnosť áut. Motory sú stále silnejšie, podvozky dokonalejšie, rýchlejšie akcelerujeme, rýchlejšie jazdíme zákrutami, rýchlejšie jazdíme.
Brzdy sú stále účinnejšie a viac sa na ne spoliehame, stráži nás ABS, ESP a celkovo stále väčšia armáda elektronických pomocníkov, takže s pocitom väčšej bezpečnosti a istoty jazdíme stále rýchlejšie a bezohľadnejšie.
A robí sa s tým len to, že na autách pribúdajú nové výstuhy a noví elektronickí strážcovia. A pridávajú sa koníky na pohone, aby aj s tou väčšou váhou nebol nový model pomalší ako jeho predchodca...
Výuka v autoškolách je už takmer fraška, vodičák dostane každý blbec a každé nemehlo, ktoré si zaplatí...
A všetci sa tvárime, že je to normálne, a že to vlastne tak má byť a každé auto, čo v crashteste nezíska plný počet hviezdičiek, je úplne na nič...
Jednou vetou: Chyba nie je v autách, chyba je v nás.
Rozbalit vlákno
0