No neviem, základné obrysy pod plachtou nevykazujú velkú odlisnost od Roomsteru; zeby Yeti = Rommster 4x4?
Ale bez ohladu na skepsu nad pravdepodobným "novým" dizajnom je to nepochybne marketingovo krok správnym smerom. Malé s stredne velké SUV sú in, a to bohuzial platí aj o "SUV" s pohonom iba prednej nápravy.
Dovolím si odporovať:
síce maska je celochrómová, ale zdá sa mi, že zachovali predné reflektory s malým svetlom dole, zadné dvere majú okno na úrovni predných,strecha nie je stupňovitá a aj prelis pod úrovňou okna je podľa prototypu. Zadné dvere tak isto vykazujú znaky Yetyho a nakoniec strešné lyžiny idú od predu do zadu. Takže z Fabie bude asi iba maska ale s odlišnými reflektormi
No, například na zádi je jasně vidět, že se změnilo třetí brzdové světlo - je uzší a nezasahuje do skla. To dostalo oproti konceptu stěrač (to chválím). A pod oknem něco vykukuje, pravděpodobně znak automobilky, čili ten prolisovaný nápis asi taky zmizí.
Studie yeti se mi poměrně líbila, proto ji přeji, aby nedopadl produkt jako roomster - pěkný koncept, otřesný (subjektivně - vzhledem) sériový produkt.
Aj podľa mňa vlastne pôjde "len" o akýsi pozmenený Roomster - svedčí o tom aj zadná náprava. Totiž ak sa nemýlim, pri predtsvení Roomstera sa hovorilo, že jeho predná náprava pochádza z Fabie I. a zadná z Octavie I (Tour). No a keďže zadná náprava Octavie I. bola prispôsobená montáži Haldex spojky pohodnu 4x4, zrejme o rovnakú stavebnicu pôjde aj teraz... Lebo keby dali do Roomstera aj zadnú nápravu Fabiovú, na pohon zadných kolies by sa mohlo zabudnúť. Čo so o tom myslíte?
Roomster používá zadní nápravu z Octavie I s pohonem 4x2. MOdely Octavia I 4x4 měli vzadu nezávislé zavěšení, nebyla to klasická vlečená náprava. Yeti dostane zadní víceprvkovou nápravu s haldexem 4.generace. Jeho podvozek je na modulární bázi stejně jako Superb II či Roomster.
Pokud z toho vyjde oplastovaný přizvednutý pokojstr s haldexem, tak to vidím jako klasický tah vw... koza zůstane celá a vlk se nažere... s koupí bych potom sečkal tak půl roku, rok aby se vystihla co nejméně bolestivá cena... jsem jen zvědav jak zvládne "škodovácká" náprava lehký terén, který ji prověří časem...
Pánové klid, bude to přesně takový yeti jak ho znáte ze studie, jenom malé lehké úpravy designu, teda co se týka exteriéru, v interiéru je všechno jinak, bohužel. ;-\
ja jen doufam ze bude mit trochu min "sladkej" design nez ta studie, s nejakym dobrym motorem a sundavaci strechou (jak jsem nekde videl nejakej rendering) bych si ho i dovedl predstavit jako pohodovy auto pro zivot.
no hlavne si precitajte aj ine clanky... yeti je postaveny na podvozku VW Tiguan... cize v podstate modifikovany podvozok VW Golf, Octavia II a Seat Leon/Toledo... z toho budu vychadzat aj motorizacie.. kedze Tigi ma 2,0TDI CR a 1,4TSI tak predpokladam ze koncernove halvne nove motory budu v Yetim asi 1,6TDI CR a 1,8 TFSI mozno niektory variant 1,2TSI - novy 4-valec urceny pre Golf VI... Roomster ma zadnu napravu z Octavie I len preto aby v interieri bola na zadnych sedadlach dosiahnuta vacsia sirka, lebo aj v skodovke si uvedomili ze postavit len zvysenu Fabiu asi nema vyznam....
Podľa mňa tento produkt Škoda opäť potopí cenou. Alebo dá "peknú" cenu za holé auto s motorom a nehoráznymi príplatkami za všetko. V tomto sú Škodováci borci.
A ty víš, kolik stojí ta která škodovka v Indii nebo v Číně, máš přehled o výbavě a víš za kolik se tam prodávají ostatní auta? To tě obdivuju, machrů tady není nikdy dost, předveď se a poinformuj (nejen) mně podrobněji....tak schválně, kolik stojí Oktávka II v Číně a jakou má výbavu? A nebo kolik stojí Octavia Tour s motorem 1,4 v Indii?
A díky bohu to tak není a doufejmě, že ani nebude :-) mimochodem, proč by podobně myslící jedinec kupoval tak drahé auto jako je C´eed nebi i30, když je tady Sandero nebo relativně nová Lada za polovic..... :-)
Anebo... že by to bylo tím, že ti korejčíci už dělají auta, kterým celkem nic nechybí proti konkurenci? ;-) Pravda, některé zavedené značky už koupíte možná i levněji (Citroen 4 nebo Renault Mégane v sedanu například)...
A není nakonec to zinkování karoserie zbytečný luxus? Klima je blbost, nastavitelné sedadlo nebo volant taky, centrál je na nic, stačí klíček, zrdcátka je možné nastavit ručně, ABS je kravina, airbagy nepotřebujeme - jezdíme přece bezpoečně a nikdy nebouráme.....co věc to kravina, tak proč proboah zinkovat >:D
ABS a jeden airbag už dneska má i Dacia, protože ze zákona je musí mít všechny nový auta v EU. Co se týká rezavění, Ceed bych moc nevytahoval, stačí se podívat na nějaký debaty - tam reznou zadní dveře už po půl roce :-( a nejen to. Poruch má jak prase, je to mnohem větší šunt než posmívaná Dacia a za nehorázný peníze. Stačí zadat do google Ceed + rez, nebo viz. třeba tady: [odkaz]
nemyslim si ze cena Superb II je adekvatna... ked si naskladam rovnaku vybavu vo VW Passat a v Superbe tak aspon na slovensku je superb radovo o 10 - 15 % drahsi... a to sa mi nezda celkom adekvatny priplatok za twindoor a vacsi priestor na kolena na zadnych sedadlach... ci mam pred kolenami 10 cm volneho miesta alebo 25 cm je mi v podstate jedno...
příjemně mne překvapilo okamžité nasazení motoru 1,8 TSI , to nebývá v koncernu zvykem a dle mého soudu je to pro to , že od pohoto vozu koncern VW hodně očekává. Pokud bude vypadat alespoň trochu jako studie myslím , že ho čeká potencionální úspěch.Škoda si zaloví zase v nových vodách :yes:
:yes: 1.8TSI je spickovy motor..vela dynamiky za malo penazi...uvidime ako yeti bude vyzerat ale myslim si ze KIA soul bude mat desingovo navrch...ale v oblasti motorov a pohonu vytazi yeti :yes: uvidime aka bude cena :-)
Obávám se že širší sortiment je pro Škodu nutnost. Konkurence je veliká a s momentální nabídkou 4 vozidel by dlouho na trhu nevydržela. Menší nabídku má snad pouze Dacia.
nie je to nic prekvapive... kedze VW Tiguan, ktory je surodencom Yetiho pouziva motory 1,4TSI tak vlastne v tejto kategorii u VW group ostal motor 1,8TSI volny prave pre Yetiho a nebudem mozno daleko od pravdy ked poviem ze 1,4TSI pre Yetiho bude bud len 122k verzia alebo ziadna
Z toho mála co lze vidět je Yeti o dost širší než Roomster a přední maska je roztaženější a mohutnější ve stylu Superbu. Jinak ty dvě předobokové fotky jsou fotomontáž. Kola vůbec napasují na vozovku.
proč kritizuješ motor 1.2 HTP? Když ti nevyhovuje, tak si ho přece nemusíš kupovat. Ale znám plno lidí, kteří si ho rádi do města koupili....ale blbci jako ty jenom a jenom kritizujou
A jak vidíš, tak i nemajitel HTP jej může za něco pochválit.
Já to vidím stejně. HTP s výborné auto do města. Nicméně tuto skutečnost nevysvětlím nikomu, kdo má jen jedno auto a používá jej na vše. Nemá možnost výběru a volby a proto není schopen pochopit význam a určení tohoto vozu.
díky za chválu... :-)
majitelem HTP nejsem. Sám bych si ho nekoupil, protože mi přijde slabej. Ale alespoň ho nekritizuju. Když ho někdo chce,ať si ho koupí, ale přoc jen nadávat? Já si koupil silný auto a jsem zticha:)
Pokiaľ ten voz nenaložíš. Potom to už ani v meste nie je žiadna balada. Ale jazdiť sa s tým dá. Ak človek rešpektuje možnosti a vlastnosti motora, nemôže mať problém ani so slabším autom. Raz som bol svedkom, ako o holka v Š 120 natierala autám o dve generácie novším a o tro triedy silnejším. A vpohode, bez zbytočného zavýjania motora a pískania gúm...
MPV nie sú vyššie ako širšie. Kango nie je MPV, j to užitkáč, ktorý existuje aj v osobnej verzii. Porovnávaj porovnateľné radšej. O.i. priestor nie je len výška, ale aj šírka. Negatívny príklad: Fabia II.
Sem tam na světě je to módou už hezkých pár let... Jen Evropa stále potřebuje nízkoplacaté "sportovní" stvůry, aby si každý hned myslel, že má závoďák i kdyby jeho auto vážilo deset tun.
Co je to za módu chtít ze všeho sportovní auto?
k čemu by mě (185 cm 100kg) bylo auto kde mám sice místa na hlavu,ale přetlačuju se kolenem s řadící pákou? známý je měšťák v Hranicích,vyfasovali Roomstra, jezdí v něm čtyři (a všichni pěkní řízci) a jen nadávaj a nadávaj
Přesně ;-) Navíc mi to přijde jako úplně zbytečný auto, které navíc nemá ani moc velký potenciál být úspěšné. Jestli to bude vypadat jako Fabia ,jako že asi jo , tak je to dost tragické. :no:
Vidím, že se zase vyrojilo spoustu expertů na design 'čehosi pod plachtou' >:D ...všichni už ví jak moc to bude hnusné a přitom to může být jen upravená kastle z roomstera pro účely testování...
"Už sa teším" ako Škodovka tento model pochová. Spraví tam len náhon na prednú nápravu a prihodí zázračný motor 1.2HTP. A bude na svete menší bratríček Roomstera. Alebo za verziu 4x4 si vypýta také peniaze, že sa nám oči 2x otočia.