Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Válka automatů pokračuje. Toyota představuje desetistupňovou převodovku

Toyota následuje General Motors a Ford a rovněž představuje automat s deseti stupni. Důvodem jeho příchodu je snaha o nižší spotřebu paliva.
Zpět na článek
7. 12. 2016 11:02
7. 12. 2016 13:07
7. 12. 2016 14:02
7. 12. 2016 14:17
7. 12. 2016 14:27
7. 12. 2016 14:38
7. 12. 2016 15:41
13. 12. 2016 10:23
Avatar - Peca6
7. 12. 2016 11:02
CVT
Myslím, že největší počet převodových stupňů/poměrů, mají variátorové převodovky a to přesně nekonečno >:D
Rozbalit vlákno
1
7. 12. 2016 13:07
Re: CVT
No ved sa uz k cvt blizia..motor bude pracovat skoro cely cas v uzkom spektre otacok...iba pri kickdowne pojde vyssie...na chvilku...
7. 12. 2016 11:23
Bravo, Japonsko
Japonci opět nezklamali. Navazují na podobně vyspělý agregát v Mazdě 6. I výkonově je podobný. Uvidíme, jak bude převodovka s motorem naceněna v konkrétním modelu, ale i tak si myslím, že časem automat s 2.5 benzínem pořídím. V Mazdě 6 mi to vyhovovalo výborně. Charakterní motor s výbornou spotřebou.
Rozbalit vlákno
3
7. 12. 2016 12:22
Re: Bravo, Japonsko
Kdyby se taková strojovna dostala pod haubnu Aurisu (nebo Corolly :-) ), panečku :yes: ale s nejistou budousností Avensisu to vidím spíš jenom na RAV4 :-|
7. 12. 2016 15:31
Re: Bravo, Japonsko
Ty jsi opravdový fanoušek japonských aut. Čtu komenty a je to docela zábava. Přeji hodně šťastných kilometrů, protože nejlépe se řídí vysněné auto. Ja to tak nerozlisuju, japonské, evropské, americké, každy ma něco pozitivního a něco negativního. Dokážu si představit v garáži Lexus (spolu s Audi je to pro me taková srdcovka), ale zatím jsem věrný D3 ;-)
Avatar - Machýrek
7. 12. 2016 23:46
Re: Bravo, Japonsko
No kdyz to nechas radit samo, tak ti muze bejt pocet stupnu asi burt. Ale co kdyz si chces radit sam padlama? To se v tom ztratis.
7. 12. 2016 11:54
Sedmistupňové manuály
Je mi divné, že sedmistupňové manuály se moc nechytly (u Porsche je ticho po pěšině, v testech vždy PDK), BMW prý něco vyvíjelo... A ty automaty ženou takhle do extrému.
Rozbalit vlákno
10
7. 12. 2016 12:34
Re: Sedmistupňové manuály
K čemu je sedmistupňový manuál v normálním autě? Jinak ho má myslím i Chevrolet camaro.
10° automat je dobrý možná k tomu, že při testu spotřeby v laboratoři to sežere o 0,01/100 mín paliva >:D jinak by úplně stačilo 6-7
7. 12. 2016 12:42
Re: Sedmistupňové manuály
když to tak vemu, me by bohate stal dvoukvalt - soucasna dvojka a ctryrka
na dvojku se vpohode rozjedu a vytocim ji az přes stofku, a ctyrka vpohode od 30 po 200
7. 12. 2016 13:48
Re: Sedmistupňové manuály
Ty otáčky při těch 200 km/h bych chtěl vidět, aby to při 30 km/h nezdechlo to tipuju někde okolo 10 000 >:D
7. 12. 2016 14:13
Re: Sedmistupňové manuály
tipuju 6500ot při 200 na ctyrku, tedy něco před omezovacem
tech 30 to je extrem, to sem asi prehnal, ale od 40 v poho
obce jezdim bezne na petku a nijak neprotestuje, když tam necham sestku, ale takovej sadista zas nejsem ...
7. 12. 2016 14:20
Re: Sedmistupňové manuály
Pokud je ta převodovka udělaná stylem, že se dá jet 50km/h na šestku tak by opravdu stačili 2-3 rychlosti a nebyl by poznat rozdíl
7. 12. 2016 14:26
Re: Sedmistupňové manuály
50 na sestku znamena 1100-1200 ot
moc to není, ale motor to ještě zkousne a dokonce se i sebere

nekdy radim ob kvalt
třeba ze ctyrky davam rovnou sestku
Avatar - Wolfsteen
7. 12. 2016 14:53
Re: Sedmistupňové manuály
Tak to já z trojky na pětku
7. 12. 2016 16:30
Re: Sedmistupňové manuály
Já z trojky rovnou R :-!
Avatar - Ondore
7. 12. 2016 18:27
Re: Sedmistupňové manuály
"R" ako RAKETA? ;-) :-)
7. 12. 2016 23:11
Re: Sedmistupňové manuály
A kolik tam budeš mít ve 130? Přes 4 tisíce, jak s malou atmosférou. Čtyři by silnějšímu motoru stačily, šest je určitě dost. Osm se dá v SUV, kde můžou zastoupit redukci (a člověk to ocení třeba při rozjezdu s přívěsem).
Avatar - KANKUNEN
7. 12. 2016 13:40
Neználci nesmějte se, s tím jak se kvalty
natahují rostou přeskoky a sám bych volil do své MZD6 8kvaltů. Motor by se při běžné jízdě vytáčel méně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - removed
7. 12. 2016 14:16
Re: Neználci nesmějte se, s tím jak se kvalty
Druhá věc je, jak moc by to zrovna mazdímu skyactivu prospělo... já myslím, že těch šest je akorát a že to mají dobře spočítáno...
7. 12. 2016 23:13
Re: Neználci nesmějte se, s tím jak se kvalty
Těžším stálým převodem se nezvětší přeskoky.
7. 12. 2016 14:02
Motor 2.5
40% tepelna ucinnost u zazihoveho motora - klobuk dolu. Kym jedni sa snazia o co najvacsiu ucinnost, ini sa zenu za stale vyssimi vykonmi...
Rozbalit vlákno
4
7. 12. 2016 14:17
Re: Motor 2.5
uvidíme, jak se predvede 1.5 a 2,0 tsi s millerem ..
7. 12. 2016 14:27
Re: Motor 2.5
Tak co som sa docital, 1.5 TSI ma tepelnu ucinnost 37,5%. Maju este co dohanat...
7. 12. 2016 14:38
Re: Motor 2.5
me by zajímalo jaka je realna tepelna účinnost tech motoru v zavislosti na vykonu a otackach
predpokladam, ze tech 40 resp 37.5 je za optimálních podminkek.
jak to je třeba když jedu po dalnici na 20% vykonu ...
7. 12. 2016 15:41
Re: Motor 2.5
Jasne, ze ta tepelna ucinnost je za urcitych podmienok a nie je konstantna v celom spektre otacok a zatazenia. Ale aj tak, viem doteraz len o dvoch benzinakoch, ktore dosahuju 40% ucinnost - 1.8 liter v novom Priuse a 1.6 GDl Atkinson v novom Hyundai Ioniq hybrid.
Avatar - dokopy
13. 12. 2016 10:23
...
Mám Yaris s variátorom, siedmimi virtuálnymi rýchlosťami a nejakým premosťovaním. Neviete o nejakej stránke, kde sa to popisuje? Ide mi hlavne o to premostenie. Z toho čo poznám, má premostenie aj malý Peugeot a SÚV Mercedes u klasických hydrodynamických automatov a dosahujú tiež vynikajúcu účinnosť.
Rozbalit vlákno
0