Technika
Peca6
1
Myslím, že největší počet převodových stupňů/poměrů, mají variátorové převodovky a to přesně nekonečno >😁
mikinko
0
No ved sa uz k cvt blizia..motor bude pracovat skoro cely cas v uzkom spektre otacok...iba pri kickdowne pojde vyssie...na chvilku...
Japonci opět nezklamali. Navazují na podobně vyspělý agregát v Mazdě 6. I výkonově je podobný. Uvidíme, jak bude převodovka s motorem naceněna v konkrétním modelu, ale i tak si myslím, že časem automat s 2.5 benzínem pořídím. V Mazdě 6 mi to vyhovovalo výborně. Charakterní motor s výbornou spotřebou.
Kdyby se taková strojovna dostala pod haubnu Aurisu (nebo Corolly 😄 ), panečku :yes: ale s nejistou budousností Avensisu to vidím spíš jenom na RAV4 😐
Ty jsi opravdový fanoušek japonských aut. Čtu komenty a je to docela zábava. Přeji hodně šťastných kilometrů, protože nejlépe se řídí vysněné auto. Ja to tak nerozlisuju, japonské, evropské, americké, každy ma něco pozitivního a něco negativního. Dokážu si představit v garáži Lexus (spolu s Audi je to pro me taková srdcovka), ale zatím jsem věrný D3 😉
Je mi divné, že sedmistupňové manuály se moc nechytly (u Porsche je ticho po pěšině, v testech vždy PDK), BMW prý něco vyvíjelo... A ty automaty ženou takhle do extrému.
K čemu je sedmistupňový manuál v normálním autě? Jinak ho má myslím i Chevrolet camaro.
10° automat je dobrý možná k tomu, že při testu spotřeby v laboratoři to sežere o 0,01/100 mín paliva >😁 jinak by úplně stačilo 6-7
10° automat je dobrý možná k tomu, že při testu spotřeby v laboratoři to sežere o 0,01/100 mín paliva >😁 jinak by úplně stačilo 6-7
když to tak vemu, me by bohate stal dvoukvalt - soucasna dvojka a ctryrka
na dvojku se vpohode rozjedu a vytocim ji az přes stofku, a ctyrka vpohode od 30 po 200
na dvojku se vpohode rozjedu a vytocim ji az přes stofku, a ctyrka vpohode od 30 po 200
Ty otáčky při těch 200 km/h bych chtěl vidět, aby to při 30 km/h nezdechlo to tipuju někde okolo 10 000 >😁
tipuju 6500ot při 200 na ctyrku, tedy něco před omezovacem
tech 30 to je extrem, to sem asi prehnal, ale od 40 v poho
obce jezdim bezne na petku a nijak neprotestuje, když tam necham sestku, ale takovej sadista zas nejsem ...
tech 30 to je extrem, to sem asi prehnal, ale od 40 v poho
obce jezdim bezne na petku a nijak neprotestuje, když tam necham sestku, ale takovej sadista zas nejsem ...
Pokud je ta převodovka udělaná stylem, že se dá jet 50km/h na šestku tak by opravdu stačili 2-3 rychlosti a nebyl by poznat rozdíl
natahují rostou přeskoky a sám bych volil do své MZD6 8kvaltů. Motor by se při běžné jízdě vytáčel méně.
40% tepelna ucinnost u zazihoveho motora - klobuk dolu. Kym jedni sa snazia o co najvacsiu ucinnost, ini sa zenu za stale vyssimi vykonmi...
uvidíme, jak se predvede 1.5 a 2,0 tsi s millerem ..
Tak co som sa docital, 1.5 TSI ma tepelnu ucinnost 37,5%. Maju este co dohanat...
me by zajímalo jaka je realna tepelna účinnost tech motoru v zavislosti na vykonu a otackach
predpokladam, ze tech 40 resp 37.5 je za optimálních podminkek.
jak to je třeba když jedu po dalnici na 20% vykonu ...
predpokladam, ze tech 40 resp 37.5 je za optimálních podminkek.
jak to je třeba když jedu po dalnici na 20% vykonu ...
Mám Yaris s variátorom, siedmimi virtuálnymi rýchlosťami a nejakým premosťovaním. Neviete o nejakej stránke, kde sa to popisuje? Ide mi hlavne o to premostenie. Z toho čo poznám, má premostenie aj malý Peugeot a SÚV Mercedes u klasických hydrodynamických automatov a dosahujú tiež vynikajúcu účinnosť.