To je tak hezke a vymakane, ze se dostane bez prodeju na pozici 6. nejprodavanejsiho SUV
>:D
Skoda dobre ku.vu statistiky prodeju. Nejdrive si zaregistruje auta na predvadecky, pak neco u dealera, pak neco na sklady, pak neco na firmy za libovou cenu a pak fyzickym osobam bude predhazovat, ze je vlastne nejlepsi na trhu, protoze ma nejlepsi prodeje >:D U Skody se vyplati mit dealera na kazdem rohu, jednou kvuli servisu, protoze je to site u koncernu horkou jehlou a podruhe kvuli registracim, aby se zajistili vhodne statistiky >:D
Překvapily mě dvě věci - zaprvé chabý výsledek Volva S90/V90, já bych to auto bral všema deseti. Asi přeci jen cílovka, která na to auto reálně má, nechce čtyřválec...
Druhým překvapením je Audi A5 - to je slušný výsledek, být nad Mondeem. I když to asi hodně ovlivnily operativní leasingy, kde se teď ke konci výroby tohle auto objevilo za slušnou cenu, tudíž po něm byla poptávka.
nereste operaky, soukrome/fyzicke apod.. bud se auto prodava, nebo ne. napric vsemi znackami se stredni trida (v premii uz skoro bez vyjimky) proda prave skrze operaky nebo PO. Logicky, zamestnanec, ani se slusnym prijmem. rekneme 40 cisteho, proste nema na auto za 700+ tisic a ani ho nepotrebuje. jsou modelys vyssim procentem soukromych prodeju.. ale to je klam.. jsou to auta s malymi prodeji a v absolutnich cislech, ne procentech to vypada jinak. je neco jineho 10% z prodeju Passatu a 30% z Mazdy 6, ktere se proda mnohem mene. Vsechno tohle jsou "firemni" auta, zvlast stredni v mainstreamu, tam to jsou sluzebaky vsechno.
Volvo to má v ČR mnohem těžší než v Evropě v porovnání s D3. Pokud se zaměříme na Evropu, tak tam Volvo v prodejích plně D3 konkuruje, resp. i vládne jen v SUV. Problémem byly a jsou sedany a kombíky, tam Volvo nikdy nedosáhlo na prodeje D3 a nepomohly mu v minulosti ani víceválce. Takže o čtyřválcích to zdaleka není, což potvrzuje i fakt, že aktuální XC90 se čtyřválci je v Evropě prodávanejší než Audi Q7, které nabízí i osmiválec.
Proto ani neočekám, že by se Volvo S90/V90 mohlo přiblížit konkurentům z D3.
1. je dost dobře možný, že cílovka, tedy majitelé V70 a XC70, to nevydrželi a už si koupili XC90, protože to auto je stejně tak boží jako V90 (pro mě, neberu v potaz čtyřválce)
2. Volvo spíš než někoho v BMW 5 nebo Audi A6 osloví majitele Mercedesů, kteří ale teď dostali nové E (řekl bych, že dynamiku spíš řeší majitel BMW a Audi než Mercedesu)
3. lidé, co si dřív koupili V70, teď už jezdí v SUV
Baví mě si takhle zaspekulovat, jak se na to tváříte Vy ostatní? >:D
Koukám na tipcars a vidím nové Volva V90 k prodeji. Auto s dvoulitrovým dieselem za 1.8M. Bravo! To by si nedovolili ani u MB, ani u BMW, ani u Audi. Za krásný leč čínský vůz...
reálná prodejní cena je tak 1.0-1.2
Souhlasím. Příšerně, ale příšerně předražené. Ten interiér, který je o 10 tříd lepší než u konkurence, tak ten rozhodně 1 milion "navíc" nestojí. Ani omylem.
Troufám si tvrdit, že skutečně bohatí kupují auta trochu jiné kategorie. I auta mezi 1-2 miliony si lidi kupují na leasing a postaví to před panelák. Proto ty výbavy vypadají tak, jak vypadají.
Volvo si koupí za tu šílenou cenu jen blázen nebo skalní fanda značky..
Už ani ti taxíkáři je nechtějí.. ;-)
Hrát si na prémii , s čínskými majiteli , a bez 6 válcových motorů?
Směšné..
Jen design kastle a bezpečnost to neobhájí..
Kvalita na prémii nemá a mít nikdy nebude.
Proto nízké prodeje chápu.. :-)
pises dobre - jedna vec je co by kupovali "bych" a druha. co kupuji ti co na to maji/vybiraji z podobnych aut. ta bycharska auta a jejich prodeje dost casto - narozdil od netovych diskuzi - prodeje netrhaji. Volvo je dle vseho cim dal vetsi nalestena bida (technikou na premii nema), cenove se premii blizi a je otazkou, jestli opravdu jen design prodava.
Já to chápu. Je to skvělé auto. Není to již existující koncernový model s jiným oplechováním. Je to úplně nové auto ... achjo.
Chápu, že to je leštěnka a že se někomu líbí jezdit v navenek velkém, masivním autě. Naprosto to respektuji. Ale proboha, tak to řekněte na rovinu. Jízdní vlastnosti strašné, vnitřní prostor naprosto neodpovídá vnějším rozměrům ...
Jestli on to nemyslel s velkou dávkou ironie. Otázka je, co chce rodina od Kodiaqu? Má takové auto popírat fyzikální zákony jako X6M nebo SQ7?
Ja jsem se úplnou nahodou dostal k informaci, ze si Kodiaqa kupuje rodina od vedle. Tak jsem vyzvidal u manželky, co je k tomu vedlo. Kupodivu docela prostá logika. Otec rodiny pracuje ve Škodě (nějaké analýzy a marketing) a aktuálně mají pro sesticlennou rodinu dve auta Fabii Combi a Yeti. Dostali přes Škodu nabídku na sedmimistne poměrně vyspělé a nové auto se spoustou místa a prvků, které by chtěli.
Fabia a Yeti tak půjdou do áček plus něco dosetri minus velká sleva pro zaměstnance.
Řešili by super jízdní vlastnosti? Je to to poslední. Důležité je pro ne místo, motor je v prioritách někde hodně vzadu. Musí to byt 4x4 a automat.
Jak se poznají "strašné jízdní vlastnosti"? Předpokládám, že jsi s Kodiaqem jel, viď? A vnitřní prostor naprosto neodpovídá vnějším rozměrům? To jsou soudy.....
neni to Corolla ani Duster, v DDR v tom nechteji jezdit ani uprchlici, tak co bys od pana Tintery ( dle nazoru i krestniho jmena v duchodovem veku) majiciho pocit menecenosti ze vseho ceskeho chtel? Vzdyt u nich na vesnici vsichni.. vsichni Nemci i zapadni.. jo a nekradou a na silnicich jsou k sobe maximalne ohleduplni.
takže Škodovka na sebe přihlásila auta, aby je mohli půjčovat na předváděcí akce
no a co ? To přece nic neznamená.... Přesně jsem tohle a podobné žvásty prorokoval asi před měsícem.
Pak si každý dealer na sebe přihlásí 1-2 ks jako předváděčku a rázem se Kodiaq stane
nejprodávanějším SUV aniž se fyzicky zákazníkovi neprodal ani 1ks......
trochu nechápu za co jsem dostal mínus ...
asi za pravdu ...
Je to pravděpodobné..a logické , mě to ale vůbec nevadí.
Prodeje se rozběhnou a uvidíme..
Navíc cena Kodiaqu je nastavená slušně..už nyní Hyundai sundal dolů cenu Santa Fe..
Jasne, najpredavanejsi Kodiaq... To urcite. Autor asi ma asi problemy rozlisit pojmy predaj a registracia. Hlavne, ze sme poriadne premiesali hrusky s jablkami, aby ta statistika svietila zelensie. Skoda reci :-)
Pořád píše titulky Machala, nebo jste si Davide napsal ten inteligentní titulek sám?
V dlouhé, předlouhé sérii "inteligentních" titulků dávám tomuto 5 hvězd.
Auto, které se neprodává, je nejprodávanější :no:
Jo, jo, říkal jsem si, jestli autor nespadl na hlavu. Ještě se neprodává a je šesté nejprodávanější. :-) Hlavně, že pak má v perexu registrace. A zajímalo by mě, jestli je Machala talent, nebo jestli měli nějaký kurz v Blesku.
Narážím na podobnost titulků s bulvárem, co tu odkazují. I když, když na to teď koukám, nejblíž je jeho stylu asi Aha! Tam by se hodil. Nedávno jsem si toho právě všiml, jeden titulek jako druhý a všechny samý vykřičník, otázník a dvojtečka, jak od Machaly. Ale je možné, že jsem si spletl Blesk s Aha! Vím, že jsem se schválně podíval na všechny odkazy, jestli tuhle hrůzu provozují všude, ale ne, jen bulvár, ACZ a možná ještě jeden (maminka.cz). Možná se to jen pěkně sešlo, ale vypadalo to komicky. I když je to spíš k pláči. Právě jsem si říkal, jestli nemají nějaké kurzy správného psaní titulků.
To se audi TT vazne neproda ani 4ks mesicne (20ks za rok) kdyz v te tabulce na takovych cislech sviti BRZ? Nebo TT nespada do kategorie sportovnich aut (kvuli pohonu?)?
maju za mna velmi solidne predaje ked zvazime fakt ze aspon z 80 percent su to vsetko sukromne vozy ktore kupuju rodiny .... ;-) ... a u nas som uz videl aj ASX s tou novou dynamickou tvarou a la outlander ... vyzera ozaj krasne a drsne zaroven .... razom je z sedej mysky krasny drsnak nieco na sposob s-cross od suzuki... proste auto tymto pekne ozilo a dostalo gule... nazivo moc pekne ( treba vidiet ) .. zvlast v bordovej dokonaly rodinny pracant ale zaroven sa nebojim povedat ze uz aj stylovka ktora vie majitela reprezentovat ( podobne ako "novy" s-cross ) takze ocakavam ze na dalsi rok "nesmrtelne" ASX aj nadalej porastie :yes:
No a? Záleží přeci na úhlu pohledu. Že Dacia dává smysl j jednou věcí. Že lowend je tím nejprodávanějším, je věcí jinou. Na normálně fungujícím trhu by lowend byl někde na okraji zájmu jako alternativa, nikoliv v popředí.
Presne tak, v normalne fungujicim komunismu bychom vsichni jezdili novejma bavorakama a tak. A za par korun, prosimpekne! Uz pred triceti lety bylo jasne videt, ze tady jezdily mnohem pokrokovejsi samohyby, nez v burzoazni cizine.
ze zeme se toci. ceho se proda nejvic? aut asi ne.. tak rohliku? no mozna spendliku jeste vic a nebo - zrnek pisku, to je asi to nejlevnejsi. Dacia je nejlevnejsi a nejhorsi auto ktere se v Evrope prodava (Rusko jako zemi zaostalou neberu vubec v potaz, na tamni pomery se bude jednat o kvalitni vuz) a proto se ho proda nejvic. Dacia sazi na jistotu, to jsou jednoduche pocty, v podstate zadnou konkurenci nema. Ani levnejsi, ani tak spatnou.
Obávám se, že to odráží skutečnou realitu českého človíčka... v čem je problém? Je to ještě horší... mnohem víc se prodá olítaných mrd*k v bazáčích... :-!
před asi 4 lety jsem se zajímal proč neprodávají v ČR verzi 1,5 dCi 66 kW .... odpověď zněla neutrálně .... mezitím jsem porovnal ceny a 1,5 dCi 66 kW se ve Francii prodávala o 120 000 dráže než u nás verze 1,5 dCi 81 kW
nedivil bych se kdyby se z ČR reexportovaly i Dustery ..... (pro dealery je to opravdu velké lákadlo - do ČR musí posílat výrobci auta levně aby se tady prodaly - a najednou se na přeprodeji/reexportu může vydělat až 120 000 ....)
Proboha lidi, přestaňte ty pseudo trapný ošklivý auta kupovat zachvíli nebude na silnici nic jinýho a kdo se na ty obludy, který jsou totálně o ničem ve výsledku má dívat ...
Co máš za auto? Abych věděl, co si máme kupovat.
Mě sice SUV vůbec neberou, ale pindy, aby si lidi nekupovali SUV, protože by na ně Paulie musel koukat... :-|
Ale v normálním kombíku stejné třídy máš více místa, než v SUV stejné kategorie. K tomu jede hůř (hlavně po dálnici), hůř zatáčí, aerodynamika je horší, takže u levných modelů (< X5) je uvnitř neuvěřitelný rachot...
Je to způsobené poptávkou a orientací stádního kupujícího na módu.
To je asi smola niekdajsieho Fiatu Croma, ked to bol taky mix medzi MPV a kombiku, trochu vyssi posed a kopa miesta nad hlavou. Len prisiel skor, nez trend vysokych aut, asi tak o 5rokov (koncilo 2011)
Vtedy to zmysel nedavalo, teraz by mozno bola bitka.
Pamätáte si ten film? Malé bábätko Trumana si adoptovala tv a na umelom ostrove sleduje jeho život milióny ľudí. Celý projekt žije z reklamy, kde herci vychvaľujú produkty v Trumanovej blízkosti.
Aj auto.cz "poddprahovo" v titulkoch, nezmyselných článkoch promuje Škodu. Škoda písať.
Viď video - [odkaz]
Co za individuum si kupi Fabiu, ked je na vyber mnoho aut, z ktorych su vsetky lepsie???
Polo, Clio, i20, Corsa, Yaris ..... vsetko je lepsie nez Fabia a predsa ma Fabia tolko predajov ako dalsich 9 modelov pod sebou spolu.
Jedine, ze je 95% z toho firemnych behacich krabic.