Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai i30 a jeho pět tajemství. Kdy přijde na trh? A může být Autem roku 2017?
120 komentářů
Wolfsteen
ale ten vzhled je takový divoký. Maska je plná hran a ostrých úhlů, zatímco zadek jsou samé obliny. Mně to k sobě prostě nesedí. Navíc ty páté dveře jsou hrozně malé.
Maska odkazuje na samostatnou divizi Genesis, řekl bych. Také jsem měl podobné pocity jako ty... ale oko si zvyklo 😄
Mne se to vuuibec nelibi... jestli se takhle budou ubirat dal, tak uz H vubec... kazdy na to ma svuj nazor, ja spis ten negativni. Nemam to rad, ale konstatuji (neberte si to nikdo osobne) je to hnusny. 😄
Mne viac sedí súčasný predok. Ale zadná časť je O.K. Omnoho lepšia, ako na Fiate Tipo s tým odkvapom nad ŠPZ.
Emel
Což mi připomíná... Hame., vrátíme se k sázce o prodejích za 2017? 😄
Co.....myslíš že to nepůjde na odbyt?
Myslím, že neskončí před Meganem ani před 308.
Jako v CZ?
tak ale treba pripomenut ze v eu megane aj 308 hodne tazia aj zo silneho domaceho trhu.... a keby bol hyundai francuzsky tak by asi tiez predaval lepsie v eu ako doteraz ... ale nastasie revirom i30 nie je len europa ... takze si tie pocty voci povedzme P308 v eu kludne vynahradi inde .. kludne napriklad v australii a novom zelande .. takze suma sumarum v globale predava hodne ... a tato nova generacia ma podla mna nakrocene este dalej ako predchodca .. aj vdaka novym tgdi motorom a prevodovkam
Aha, tak on myslí Evropu, no to je teda sázka jak kdybych se vsadil že nebude celej rok pršet.Bóže můj....
Jo ale vsadím se, že to bude mít lepší podvozek a že to jako balíček bude i lepší auto. >😁
Jo ale vsadím se, že to bude mít lepší podvozek a že to jako balíček bude i lepší auto. >😁
Nemusíme se vracet, já si dál myslím, že by tu TOP6 mohl dát. Megane se evidentně nechytil a v TOP 6 není a navíc není zaručeno, že se udrží 308 tam kde je. Jenom jsem myslel, že se i30 už bude prodávat, z toho co čtu tak prodeje naběhnout až někdy v roce 2017.
Můžeme to dát až od druhého čtvrtletí... i když se přiznávám, že já jsem trošku spoléhal na to, že se sice bude prodávat hatch, ale ne kombi. Stejnou logiku vidím u Meganu, tam čekám, že až se rozjede Grandtour, půjde to ještě nahorů. Jen ta flaška byla trošku mimo mé obzory, představoval bych si nějaký blue label apod. 😄
frite
Předně chci pochválit za přítomnost zadního nezávislého zavěšení - klidně si mohli říct, že hlavní konkurenti už ho stejně skoro nemají, nebo mají jen v omezených motorizacích - a jít cestou levnější konstrukce. Věřím že to bylo lákavé ale odolali. Takže :yes: zvlášť v době kdy se marketingem snaží okecat šetření kde kdo, viď Oktávko 😉
Co by mě ale odradilo - že výkonnější motory jsou vázány jen na vrcholné výbavy, přičemž třeba některé prvky jako panoramatická střecha či kožená sedadla bych nechtěl ani zadarmo..Takže bych musel platit za něco co by mě jen rozčilovalo..Tahle taktika mě před dvěma lety nakonec odradila od koupi Mazdy 6. Líbila se mi, sedla mi, budget stačil, ale ten diktát: Tento motor jen s touto převodovkou a jen v této výbavě mě odradil..
Ale třeba je to jen šum před vydáním ceníků a pravda bude svobodnější....
Co by mě ale odradilo - že výkonnější motory jsou vázány jen na vrcholné výbavy, přičemž třeba některé prvky jako panoramatická střecha či kožená sedadla bych nechtěl ani zadarmo..Takže bych musel platit za něco co by mě jen rozčilovalo..Tahle taktika mě před dvěma lety nakonec odradila od koupi Mazdy 6. Líbila se mi, sedla mi, budget stačil, ale ten diktát: Tento motor jen s touto převodovkou a jen v této výbavě mě odradil..
Ale třeba je to jen šum před vydáním ceníků a pravda bude svobodnější....
Ano. Technika je něco, co by mě na tom autě velice lákalo. Uvidíme, jaký ten podvozek bude v praxi, ale už současná generaci jezdí komfortněji než Octavia (a to jsem její majitel, bohužel).
Jo, jo.... komfort je o level jinde a netluče.
Soucasna generace? Jezdi jak blato. Zrovna na podvozku ( no zrovna.. ono se to tyka i interieru, vybavy a motoru, tedy vseho ) je znat, ze Octavia je dospelejsim autem.. A tak nejak presne o to drazsim, o co je lepsim.
Pane Tintera.. hadam ze jste duchodoveho nebo predduchodoveho veku, ze se nemylim?
Pane Tintera.. hadam ze jste duchodoveho nebo predduchodoveho veku, ze se nemylim?
Ano podvozek O3 není pohodlný smiř se s tím. Co je dospělejší je mi u zádele, každé auto ma své klady a zápory.... hodnotíme komfort a ten stojí za starou bačkoru, pišou o tom všude, jak to duní i v domácím Světě Motorů.A nic jiného jsme neřešily.....
je to ale vykoupeno jizdnimi vlastnostmi a agilitou, pokud na to slapnes. me je milejsi reseni koncernu, nejsem duchodce 😉
Nu, ja jen doufam, ze az budes jednou i ty ten duchodce, ze se stihnes trochu polidstit. Tvoje prispevky jsou opravdu jedna perla za druhou...
A to si predstav, ze su auta co vedia byt pohodlne a su vyrazne agilnejsie nez nejaka Octavia s obrymi prevysmi. Az to raz zistis, to bude sok >😁
Kdybys konečně vytáhl hlavu ze zadku, zjistil bys, že většina populace neprojíždí zatáčky bokem napřed, a pak není nic divného a důchodcovského, že upřednostní komfort.
jizdni vlastnosti jsou i prvkem aktivni bezpecnosti. nemusim nic tahat ze zadku abych mohl konstatovat, ze jizdni vlastnosti jsou hrozne - duchodcovske. pro jiny styl jizdy se proste nehodi. komfort je vyssi, ano, ale pripadas si jak na blate. a ano, jezdim rychle, vsude bez ohledu na predpisy. myslis, ze muzu Hyundai hodnotit jinak?
Dělej si co chceš.....hlavně nás tady neotravuj.
realitou je, ze jedinym duvodem pro koupi Hyundai/Kia jsou penize, jinak je to z mainstreamu ve vsech ohledech dno.
Ve všech ne. Je tam slušná výbava, je tam víceprvek ve všech verzích. A Ceed se mi navíc dost líbí. Nová i30... uvidíme.
To by ma zaujimalo, u ktoreho auta nizsej strednej nie su peniaze rozhodujucim faktorom. Audi RS3?
Je to trieda len a len o kompromisoch zalozenych na cene.
Je to trieda len a len o kompromisoch zalozenych na cene.
Když se podívám třeba na test Rasťe Chvaly, nic o tragických až nebezpečných jízdních vlastnostech tam neuslyším.Myslím, že ani jinde moc ne. Vůbec netvrdím, že umí zatáčky jako Oktávka, a nic proti tomu, že tobě nevyhovuje a upřednostníš něco jinýho. Kecy o důchodcích jsou ale dost vedle. Najedu měsíčně cca 4tkm , jsem spíš klidnej řidič, a přesto potkávám dost málo těch, kteří by jeli o tolik rychleji než já, aby jim nestačil podvozek i30. Aby nevyhovoval- to je možný.
pocit z podvozku a rizeni je proste.. mimo. tam jde mimo veskera pochybnost v cem sedis. ja jsem navic docela puntickar na interier..a ne.. proti i30 i Ceedu, ja v tom zasadni rozdil nevidim, si Skodovka proste vyssi cenu obhaji a uprimne radsi bych O3 Active nez naslaplou i30/Ceeda. To auto je proste pro ty nejmin narocne ridice kteri fakt hledi jen na cenu. Focuse bych prezil i s tim kosmo interierem, ale u kazde normalni znacky je z toho auta citit neco vic.. Z tohohle jen cinsky smejd. A nova generace na tom jinak nebude.A nebo bude draha.
Já bych počkal, třeba ještě pojedeš s tou tvojí Octavkou do Áček......jinak tyhle auta o kterých se bavíme, jsou jen přesunovadla z bodu A do bodu B. >😁
Keď si docela puntičkár na interiér, tak si dobre pozri na dvere základných OIII, je to dosť podobné dáciam 😁, ako som písal vyššie, nižším verziam tá I30 konkuruje zdatne, na vyššie nemá motoricky, ani možnosťami individualizácie. Tie kvaky o nenáročnosti si nechaj, veľká časť OIII má 1,6 tdi, pár blbovín a manuálnu klímu, takže výbava ako dacia arctica >😁
Jazdné vlastnosti sú nepochybe prvkom aktívnej bezpečnosti, na strane druhej, drtivá väčšina vodičov má svoj limit veľmi hlboko pod limitom podvozku drtivej väčšiny súčasných automobilov. Tie kecy o blate si nechaj, na limit sa dostaneš raz za dobu neurčitú (väčšinou natrafíš na svoj limit),ale mlátenie zadnej nápravy, člapkanie nafty v nádrži, duniaci a hrkotajúci motor (1,6 f tdi) ťa bude v tej octavii prenasledovať pri každej jazde a pri každom naštartovaní. Interiér nižších verzií OIII tiez nie je žiadna hitparáda, tej plast na dverách je pre fajnšmektov. Áno, na lepšie verzie octavie nemá, tým spodným konkuruje úplne statočne
To, ze tvrdý podvozok je prvkom aktívnej bezpečnosti je mýtus ľudí čo nechápu súvislosti. Tvrdý podvozok ti dá pocit ako to drží aj keď to nedrží stopu. Plávajúce auto môže vystrašiť, ale nemusí zradiť a drží stopu. Jeden link na losí test som už dal a tu je druhý [odkaz]
Jazdne dokonalý Passat je deklasovaný priemerným Avensisom o celých 5 km/h. Ono asi stačí, aby sa hodnotilo objektívne a zrazu všetko vyzerá inak ako recenzie tvoria dojmi bez meraní.
Jazdne dokonalý Passat je deklasovaný priemerným Avensisom o celých 5 km/h. Ono asi stačí, aby sa hodnotilo objektívne a zrazu všetko vyzerá inak ako recenzie tvoria dojmi bez meraní.
mlaceni napravy bylo podle vseho eliminivano, kdo rika, ze musis jit do 1.6tdi, ja bych rekl, ze nejvic bude 2.0tdi a to problemy s kultivovanosti nema. dvere jak z dacie? a i30 na tom je lepe? zdatne konkuruje...jen cenou. nicim jinym. stejne vybavena octa bude vzdy lepsi.. jen drazsi.. pro me ospravedlnitelne.
To nič nemení na tom, že VAG je v losích testoch tradične slabý. Ten podvozok je len tvrdý, ale určite nie bezpečný. Ale spravidla je v danej triede porážaný japonskou konkurenciou. [odkaz]
V losom teste býva rozdiel medzi autami podobnej triedy len par percent. Ono nakláňanie totiž bezpečnosť neovplyvňuje, to spravy len zlý pocit. Ale gumy stále držia. No a šanca, že budeš riešiť situácii presne v tom rozpätí rýchlosti kde to VAG dá a Korejec už nie je minimálna. Ale šanca, že v tom aute budem trpieť sa blíži k 100%.
Dôkaz mojich tvrdení nájdeš napríklad tu [odkaz]
Úžasný jazdne dokonalý Passat dal losí test v rýchlosti ako Twingo a len o 1 km rýchlejšie ako Kia Soul, čo je skriňa na kolesách.
Dôkaz mojich tvrdení nájdeš napríklad tu [odkaz]
Úžasný jazdne dokonalý Passat dal losí test v rýchlosti ako Twingo a len o 1 km rýchlejšie ako Kia Soul, čo je skriňa na kolesách.
melonsvk
...skvele vybavena s 1.4 T-GDI niekde na urovni 400 tisic. 😄 Chvalim full-LED, konecne tam daju nieco lepsie ako projektory. :yes😒br />
Z tych veci v TOP vybave nepotrebujem ani jednu, naopak litrove turbo v "skvelej vybave" je vysmech. Dufam, ze vyber nebude limitovany len na tieto kombinacie.
Z tych veci v TOP vybave nepotrebujem ani jednu, naopak litrove turbo v "skvelej vybave" je vysmech. Dufam, ze vyber nebude limitovany len na tieto kombinacie.
Tak to jste asi spadl z jahody.
Pocitam, ze ten novy model bude docela drahy, ta "vrcholna" verze hatche bude tipuji kolem 450 (cenikova cena bez slev), tedy na urovni ostatnich. Nizsi cena by byla spise prijemnym prekvapenim.
Otazka je, jestli to lidi za ty prachy budou kupovat. H/K ma alespon v mem okoli nalepku slusneho auta za opravdu dobre penize. Jsem zvedav, jestli toto budou chtit udrzet, nebo jestli budou chtit atakovat bezne konkurenty (jak kvalitou, tak cenou). Na to si budeme muset jeste nejaky ten mesic pockat no 😄
Pocitam, ze ten novy model bude docela drahy, ta "vrcholna" verze hatche bude tipuji kolem 450 (cenikova cena bez slev), tedy na urovni ostatnich. Nizsi cena by byla spise prijemnym prekvapenim.
Otazka je, jestli to lidi za ty prachy budou kupovat. H/K ma alespon v mem okoli nalepku slusneho auta za opravdu dobre penize. Jsem zvedav, jestli toto budou chtit udrzet, nebo jestli budou chtit atakovat bezne konkurenty (jak kvalitou, tak cenou). Na to si budeme muset jeste nejaky ten mesic pockat no 😄
Sice spekuluji, ale tady v CZ budou VIP ceny držet dál.Budou zcela jistě dělat speciální výbavu, kde bude poměr cena proti konkurenci na pěkné úrovní. Už jim to 5 let funguje, nevidím důvod v tom "ne"pokračovat.
U i20 jsme viděli, že nová generace přišla i s vyššíma cenama. Ale taky na to asi trošku doplatila.
Ja ale vravim o strednej vybave s 1.4 T-GDI, nie vrcholnej verzii. A za 400 tisic sa da zohnat podobne vykonna Astra 1.4T, Leon 1.4 TSI, Megane 1.2 TCe 130 apod.
Za 400 1,4 Turba nové v rozumné vybavě no kapinku přidej.....možná tak na splátky a nebo tam něco chybí.....
Jasně nevím.....ale na začátku asi ne, ale později by něco kolem 350-360 tkč mohlo s 1,4 TGDI být., to samé dělají s 1,6GDI....uvidíme.
Jasně nevím.....ale na začátku asi ne, ale později by něco kolem 350-360 tkč mohlo s 1,4 TGDI být., to samé dělají s 1,6GDI....uvidíme.
ta 1,4 tgdi bude vykonovo asi ideal ( aj ked za mna najpredavanejsia bude 1.0 tgdi 88kw a 1,4 atmo ) ... predsa len 120kw motorov sa uz tolko nepreda v tomto segmente takze za mna mu nic silnejsie ani nechyba .. lebo uz 103 kw je ozaj solidny vykon zvlast ked to mas v turbe... zamrzi ale fakt ze nadalej chyba benzinovy hybrid po vzore aurisu... tak snad v dalsej generacii uz konecne pride a dizle v i30 uz konecne neuvidime
No věřím že i ta 1,4Tgdi bude někdy v supr akci lehce pod 400 tkč.
Jinak je dobře , že tam bude ta atmosféra, to pár lidí ocení a koupí. Jinak ten 1,0 TGDI nic moc.....motory by měli ještě doladit. Pravda kulhá to skoro všude.....napříč všemi automobilkami.
Jinak je dobře , že tam bude ta atmosféra, to pár lidí ocení a koupí. Jinak ten 1,0 TGDI nic moc.....motory by měli ještě doladit. Pravda kulhá to skoro všude.....napříč všemi automobilkami.
1.0tgdi by som nechcel ale trh si ho proste ziada... s tym nic nespravis ... a nakoniec sa asi aj bude slusne predavat.. solidna1,6gdi mohla v ponuke ostat skoda.. ale aspon 1,4 atmo ostava .. to je dobry tah... vsadim sa ze aspon tretina ceedov a i30 u nas jazdi prave s tymto motorom takze urcite by ho bola skoda vypustit z ponuky...
mne i30 dava zmysel ked uz tak s tym 1,4tgi stvorvalcom alebo prave zakladnou 1,4atmo... to 1,0tgdi aj dizle sa mi vobec nepacia
mne i30 dava zmysel ked uz tak s tym 1,4tgi stvorvalcom alebo prave zakladnou 1,4atmo... to 1,0tgdi aj dizle sa mi vobec nepacia
Trh si to zada 1.0 turbo? Co je to za blabol? Zada si to - kdyz uz - evropska unie a az se zacne merit po novem, tak bude otazka, jestli to nahodou s tema litrama nezabali. Asi ne, protoze to budou delat jako modularni 3valec k ctyrvalcovym 1.5, ale stejne to je hrozny blabol!
Pokud bylo mysleno nejaka stredni vybava za 400 tisic, tak to by s tou 1.4T mohli zvladnout urcite. Taky se domnivam, ze budou nabizet lepsi ceny (resp vybavu, resp pomer cena/vykon), otazka je o kolik. V dnesni dobe je clovek schopen koupit velmi slusnou i30 kombi za 350, to je pro soukrome osoby s "prumernym" prijmem skutecne bezkonkurencni nabidka.
Pokud bylo mysleno nejaka stredni vybava za 400 tisic, tak to by s tou 1.4T mohli zvladnout urcite. Taky se domnivam, ze budou nabizet lepsi ceny (resp vybavu, resp pomer cena/vykon), otazka je o kolik. V dnesni dobe je clovek schopen koupit velmi slusnou i30 kombi za 350, to je pro soukrome osoby s "prumernym" prijmem skutecne bezkonkurencni nabidka.
Nevím, jak na Slovensku, ale v ČR je to takto: 1,4 atmo byla nejméně prodávaná motorizace a Hyundai ČR jej už vyřadil z nabídky. Takhle slabý motor si prostě dnes koupí jen málokdo. Největší zájem byl o 1.6i a 1.6 GDI, na tyto dva motory se soustřední současné akční ceníky končící generace modelu. Z dieselů byla nejprodávanější střední verze motoru 1.6 CRDi. Nejslabší a nejsilnější verze už byly také vyřazeny z nabídky.
Ono je taky potřeba připomenout, že ty základní atmosferické motory Korejci osekali na kost. Takže paradoxně ty složitější 1.6 GDI a 1.6 CRDi jsou spolehlivější.
Ono je taky potřeba připomenout, že ty základní atmosferické motory Korejci osekali na kost. Takže paradoxně ty složitější 1.6 GDI a 1.6 CRDi jsou spolehlivější.
hlavne nezapomen, ze ty korejske kone oproti tem evropskym maji jisty hendikep a to se na dany vykon projevuje v realu podprumernou dynamikou a nijak zarnou spotrebou. kupujicimu je to, vzhledem k sorte lidi z ktere se verbuji (duchodci, svatecni ridici, setrive rodiny), jedno, at uz proto, ze nemaji porovnani nebo to proste neresi, ale problem to je. samotne x.xT a pocet kw u korejcu nic neznamena.
Ernesto01
Design je super. Nehodnotím cokoliv dalšího. Ale v těchto cenových relacích se mi ta objemná maska líbí. To auto je prostě samo sebou. Výborné.
qp
Viděl jsem ho, na první pohled zvláštní (do hyundaie bych to nikdy neřekl), ale ani ne po minutě se mi opravdu líbil. Předek na 1 jedničku, zadek takový golfácký, takže pro mě stereotyp.
U mladé to bylo obráceně. Předek ji připomínal žraloka.
Prostě a jednoduše, z jistých úhlů je to povedené, jindy ok, ale příšerka jako nová okta to určitě není.
PS: na eleganci Astry za mě nemá (sportovněji však hjondé vypadá).
Jinak nová Cadenza vypadá taky luxusně [odkaz]
U mladé to bylo obráceně. Předek ji připomínal žraloka.
Prostě a jednoduše, z jistých úhlů je to povedené, jindy ok, ale příšerka jako nová okta to určitě není.
PS: na eleganci Astry za mě nemá (sportovněji však hjondé vypadá).
Jinak nová Cadenza vypadá taky luxusně [odkaz]
nova cadenza je fakt naslapana .... ale europsky zakaznik radsej velke kombiky ako sedany ... navyse dnes chce kazdy len mercedes audi alebo bmw v tejto triede v europe co je za mna kusocek skoda.. pretoze pamatam si este celkom dobre casy ked vyssiu strednu v eu ponukal aj peugeot renault citroen opel alebo ford ... co sa stalo ze dnes uz tieto vozy nikto mimo D3 ( s vynimkou japoncov a korejcov ) vyrabat nechce netusim
ale ked uz cadenza nie tak to velke sportovo-luxusne GT zadokolka by v europe byt mohlo... aj ked asi skor nez nejaky prelom rokov 2017/ 2018 to nebude .. cize zhruba este rok cakania na nejaku tu "velku" kiu v eu bude treba vydrzat .. ale potom by to mohlo stat za to... na to auto som fakt zvedavy... aj na to aky motor v eu ponukne
ale ked uz cadenza nie tak to velke sportovo-luxusne GT zadokolka by v europe byt mohlo... aj ked asi skor nez nejaky prelom rokov 2017/ 2018 to nebude .. cize zhruba este rok cakania na nejaku tu "velku" kiu v eu bude treba vydrzat .. ale potom by to mohlo stat za to... na to auto som fakt zvedavy... aj na to aky motor v eu ponukne
King of rain
Ten fastback by mohl být dobrá varianta.Vlastně je to systém co využívá Octavia a je úspěšný, takže 3 varianty ....I30. No jsem na to zvědav.
Philip1
Spousta prvků měla ve výbavě už i O3, když přišla, teď z toho dělají novinku. Full LED jsou už povinnost a důraz na multilink tu je logicky kvůli Octě 😄 na kterou každý brblá ale málokdo s tím jel v poslední době (po úpravě to už netluče a laik rozdíl multi/torzka nepozná...)
Bude zajímavé až dorazí ceník a auta k dealerům, jak to všechno bude... Třeba teď to bylo styl akční model za super prachy s jedním motorem a výbavou, cokoliv jiného úplný nesmysl... To třeba cením na Škodě/VW, že můžete mít (konkrétně u Octy) 135 kW 2,0 TDI 4x4 DSG i v nižších výbavách... A nebo, že si prostě auto sestavíte tak jak chcete, bez balíčků v kterých platíte za věci co nechcete...
Nicméně výsledek je předem známý. Až to příjde k nám, bude v televizi jak to je volba všech řidičů, morkrý sen mužů a bla bla a nakonec to bez vývozů a dalších levých co dělá Vošovský, bude průměrný auto někde mezi Méganem a 308... A pokud dealeři nebudou brutálně ree😜ortovat, přihlašovat na sebe a další ptákoviny, tak bude krátit bonusy... Je mi jich líto, protože se docela dealerská síť snaží...
Bude zajímavé až dorazí ceník a auta k dealerům, jak to všechno bude... Třeba teď to bylo styl akční model za super prachy s jedním motorem a výbavou, cokoliv jiného úplný nesmysl... To třeba cením na Škodě/VW, že můžete mít (konkrétně u Octy) 135 kW 2,0 TDI 4x4 DSG i v nižších výbavách... A nebo, že si prostě auto sestavíte tak jak chcete, bez balíčků v kterých platíte za věci co nechcete...
Nicméně výsledek je předem známý. Až to příjde k nám, bude v televizi jak to je volba všech řidičů, morkrý sen mužů a bla bla a nakonec to bez vývozů a dalších levých co dělá Vošovský, bude průměrný auto někde mezi Méganem a 308... A pokud dealeři nebudou brutálně ree😜ortovat, přihlašovat na sebe a další ptákoviny, tak bude krátit bonusy... Je mi jich líto, protože se docela dealerská síť snaží...
jsou full LED a full LED. otazkou, jak budou svitit a zrovna u korejcu s jejich urovni techniky a extras bych si moc nadeje nedelal. ale nemusi to byt jen jejich specifikum, v nizsi stredni to proste nikde nejsou svetla jak u premie.
Ověř si svítivost u Tuscona-Style výbava a budeš překvapen. Ti Korejci to umí. Všechny pračky , tedničky a domácí spotřebiče v té supertechnické americe jsou korejské.
tyhle veci budou delat externi vyrobci. dost mozna jeden pro vetsinu znacek. samozrejme podle zadani a ceny, ale automobilky samy si to nevyviji. ja mam na mysli spis to, ze nejde jen o typ "led - xenon" ale i ten konkretni vyrobek a jeho cenu. a pak se neni cemu divit. ze to co se vydava za full led v nizsi stredni je jen jako slaba a hloupa zarovcicka oproti led ve vyssi stredni nebo luxusni tride u premie. poznas snadno, kdyz za tebou jede v noci A8 nebo Leon..
Ano netluče ale duní...., ono to totiž nejde odstranit,je to akustický jev...problém není na nápravě....ale jo vylepšili to do unosné meze.Nakonec v SM 3/2016 je to zcela přesně popsané.
Jinak ne Vošovský, ale Vošický..... a máš v tom kapku hokej.
Akce byli, jsou vždy na dvě motorizace....vše ma své.Auta za nic nemohou...řešme techniku a ne vztahy, vždyť to je jak u blbých.... 😒
Jinak ne Vošovský, ale Vošický..... a máš v tom kapku hokej.
Akce byli, jsou vždy na dvě motorizace....vše ma své.Auta za nic nemohou...řešme techniku a ne vztahy, vždyť to je jak u blbých.... 😒
technicky je to dno ve vsech ohledech, v libivem kabatku. co na tom chces resit? akcni modely pro nenarocne ridice vyborne price/value. muzes s tim polemizovat, ale to je vse. divej se kdo za volanty tehle aut sedi a jak jezdi.
Ale vždyť jo kluci, každej si vyberte dle toho co chcete, o tom žádná.Každý má jiné možnosti a hlavně priority. O dnu nemůže být řeč.Schazovat druhá dobrá auta, je hlupství.Jestli si myslíte že máte o tolik lepší auta, tak si to myslete.Věřím i že u pumpy jezdíte k VIP stojanům, kde je dražší benzín a to vás neskutečně naplňuje, že tankujete něco lepšího a že jste pak na víši a vaše ego stoupá do nebeských oblak...
VIP kupce auta vysvětluje jak tankuje 😒br />
Já než přijedu k pumpě (samozřejmě značkové), tak si nejprve prohlédnu, jak je vybavená, kdo ji řídí, jaké má zkušenosti. Pak si ho nechám zavolat a diskutujeme spolu o konkrétní šarži paliva, za jakých podmínek bylo vyrobené, kdo na něj dohlížel - většinou voláme do rafinerie a probíráme to s jejími technology. Pak si dám kávu a rozhodnu se, zda tam natankuji a nebo pojedu dál. Většinou tankuji z tzv. VIP stojanů, teré jsou napojené na zvláštní nádrž, kde je to nejlepší palivo pro zvlášť významné zákazníky.
Prémiová auta otevírají nádrž na zadání kódu pumpy. A vyhodnotí, zda je dostatečně kvalitní pro natankování. Pokud ne, víčko se automaticky zablokuje. Nemusím dodávat, že když zadáte třeba ONO, auto ihned spadne do nouzového režimu! Když Shell,či OMV přepne se do režimu SPORT a věřte, že čistící schopnosti těchto paliv vám nejen vyčistí nádrž a posléze motor, ale dokaží i umýt auto jak z venku tak zevnitř.
Šlo by to sepsat i na na nákup Hustokáry..... >😁
VIP kupce auta vysvětluje jak tankuje 😒br />
Já než přijedu k pumpě (samozřejmě značkové), tak si nejprve prohlédnu, jak je vybavená, kdo ji řídí, jaké má zkušenosti. Pak si ho nechám zavolat a diskutujeme spolu o konkrétní šarži paliva, za jakých podmínek bylo vyrobené, kdo na něj dohlížel - většinou voláme do rafinerie a probíráme to s jejími technology. Pak si dám kávu a rozhodnu se, zda tam natankuji a nebo pojedu dál. Většinou tankuji z tzv. VIP stojanů, teré jsou napojené na zvláštní nádrž, kde je to nejlepší palivo pro zvlášť významné zákazníky.
Prémiová auta otevírají nádrž na zadání kódu pumpy. A vyhodnotí, zda je dostatečně kvalitní pro natankování. Pokud ne, víčko se automaticky zablokuje. Nemusím dodávat, že když zadáte třeba ONO, auto ihned spadne do nouzového režimu! Když Shell,či OMV přepne se do režimu SPORT a věřte, že čistící schopnosti těchto paliv vám nejen vyčistí nádrž a posléze motor, ale dokaží i umýt auto jak z venku tak zevnitř.
Šlo by to sepsat i na na nákup Hustokáry..... >😁
ja tankuju na Onu. A dno to proste je. Pokud tomu odpovida i cena, je to v poradku a koneckoncu rozhoduji prodeje. Pokud si to nekdo koupi (i firma) tak to pro nej ma cenu a zrejme idealni vlastnosti. Hyu/Kia pro nenarocneho cloveka proc ne. Pro mnoho lidi je to dostacujici, ja si radsi priplatim a tu pridanou hodnotu v tom vidim. Podotykam, ze rocne najedu 70 tis i vic.
Buď v klidu, já už si všimnul že je potřeba koupit auto které odpovídá použítí.....a i tak to dělám.
Jinak Octavia a 70 tkm no to tě lituji.....zcela nevhodné auto.
Jinak Octavia a 70 tkm no to tě lituji.....zcela nevhodné auto.
MGRR
Jen jsem viděl první fotku... za mne nic, vidím jen korejskou kopii značkové Mazdy
Skipper
A nakonec proč ne? Já, jako majitel několika aut, jsem nejvíc kilometrů tento rok najel cizí i30tkou. A to auto mi nijak nevadilo a ničím mě neuráželo. Na tachometru mělo nějakých 5000 km, Tedy přesněji mi vadily jen dvě věci - krátká pŕevodovka, jednalo se o dlouhé cesty po dálnici, kde uź to točilo docela hodně a pak ,,lepivá,, kůže na volantu. Ale jinak to poskytovalo vše, co bych si za danou cenu přál. Jako daily car bych jí možná i bral. Paradoxně na Hyundai mi vadí jediné jejich agresivní reklamní kampań, která mi délá celou značku docela protivnou. Ale autama to není.
Flai
Nechápu ten krám v nárazníku,proč nemůže být denní svícení součástí světlometu? To se mi opravdu nelíbí . Dále pak v základu tam je denní svícení řešeno žárovkou,no to si dělají srandu >😁 vždyť už i Dacia Logan má teď v modelu 2017 standardně LED denní svícení. Hlavně to pro ně musí být náročné na výrobu a logistiku,když jedna "záslepka" nárazníku je mlhovka+LED ,mlhovka+halogen a nebo plná záslepka holobyt >😁
Je to isté, že denné bude "žiarovkové"?
P.S. Len sa zaradili do mánie ohľadom svetiel. Teraz to letí, a tak všetci mohutne plytvajú časom a peniazmi na čo najkrajšiu výzdobu a spektakulárnosť.
P.S. Len sa zaradili do mánie ohľadom svetiel. Teraz to letí, a tak všetci mohutne plytvajú časom a peniazmi na čo najkrajšiu výzdobu a spektakulárnosť.
Ano koukni fotky v článku. Standard má denní svícení žárovka a až vyšší výbavy LED
Tak koukl jsem pořádně na tu fotku č.33
To vypadá že v případě verze s LED přední světlomety bude dole mlhovka a blinkr :no: To je hrozné. To korejci neumí okopírovat AUDI a udělat trojkombinaci LED tj. denní svícení+obrysové světlo+přední směrový ukazatel vše v jednom takhle to má i nový Superb 3
Tak koukl jsem pořádně na tu fotku č.33
To vypadá že v případě verze s LED přední světlomety bude dole mlhovka a blinkr :no: To je hrozné. To korejci neumí okopírovat AUDI a udělat trojkombinaci LED tj. denní svícení+obrysové světlo+přední směrový ukazatel vše v jednom takhle to má i nový Superb 3
Nicco
Vsimnete si pruvlaku na lyze. Kdyz byl Vosicky na auto.cz a nekdo se ho ptal, proc nejaky ten model to nema, rekl, ze to nepotrebuje, protoze lyze patri na strechu. Najednou tu uz potrebuje 😄
miromen
Takže součastna generace korejcu nepouživa ani 30% vysokopevnostni ocele ? Teprve s touto generaci se dostavaji na běžnou uroveň.
No Octavia používá v současnosti 26% vysokopevnostní ocele a cca 44% pevnostní ocele.Druhá generace používala 6.3% vysokopevnostní ocele. Současná verze i30 27% vysokopevnostní a 36% pevnostní ocele.Nová i30 53% vysokopevnostní a 24% pevnostní ocele.
Takže Octavia není ani na běžné úrovni? :-!
Takže Octavia není ani na běžné úrovni? :-!
Hm zajimava čisla,že je škodovka pod urovni vw je mi jasne, ale že až tak, to jsem netušil.
Není. Golf 6 měl 6%, Golf 7 28%.
No nevim, ale u golfa jsem četl jine čisla a bylo to rozhodně vic než 50%. Vždyť i takovy součastny focus před fl měl 55% a z toho nějake procenta ultra vysokopevnostni ocele a s FL ještě nějakych cca 15-20% přidali.
To muselo být něco jiného, to co se udává tady je vysokopevnostní ocel formovaná při vysoké teplotě. Tenhle poměr je u všech MQB kompaktů +- stejný, samozřejmě s tím, že třeba delší zadek Octavie z té vysokopevnostní být nemusí a tím procentem trošku pohne.
Tady máš odkaz ke Golfu:
[odkaz]
With the launch of its seventh-generation Golf in late 2012, Volkswagen proved what could be done with UHSS and AHSS. Based on its MQB platform, also used for the Audi A3 and Seat’s León, the vehicle weighs up to 100kg less that the Mk.6 model. As a result, VW reduced the Golf’s fuel consumption and CO2 emissions by around 23%.
VW e😜lained that the use of hot-formed UHSS – ArcelorMittal’s Usibor 1500 – for the production of safety-critical components enabled it to slash the weight of the vehicle’s body-in-white (BIW) by 12kg. Indeed, the use of hot-formed UHSS parts increased from 6% of the materials employed in the Golf Mk.6 to 28% in the Mk.7.
Z Nošovic to mají do Arceloru kousek... 😉
Tady máš odkaz ke Golfu:
[odkaz]
With the launch of its seventh-generation Golf in late 2012, Volkswagen proved what could be done with UHSS and AHSS. Based on its MQB platform, also used for the Audi A3 and Seat’s León, the vehicle weighs up to 100kg less that the Mk.6 model. As a result, VW reduced the Golf’s fuel consumption and CO2 emissions by around 23%.
VW e😜lained that the use of hot-formed UHSS – ArcelorMittal’s Usibor 1500 – for the production of safety-critical components enabled it to slash the weight of the vehicle’s body-in-white (BIW) by 12kg. Indeed, the use of hot-formed UHSS parts increased from 6% of the materials employed in the Golf Mk.6 to 28% in the Mk.7.
Z Nošovic to mají do Arceloru kousek... 😉
To, že G6 nebyla zrovna tuha vim z osobni zkušenosti a v zatačkach krouceni bylo docela znat, podobne to bylo u dvojkoveho focusu. Součastny focus je oproti nim pevny jako skala a docela by mě zajimalo jestli udaje, ktere udava vyrobce jsou pravdive, protože ten hovoři o snad 65 či dokonce 70% a k tomu pravě použiti i ultra vysokopevnostni ocele. Ten odkaz cos tu dal, pusobi rozhodně věrohodněji. Jinak je mi jasne, že octavia nebude mit tak vysoke procento, pravě z duvodu použiti vice plechu.
Nejspíš pod tím pojmem rozumí každý něco trošku jiného... ale nová i30 v tom klidně může být dost na špičce, jako nové auto...
;-\
Snad konkurence pro francouze..jinak nic extra.