Novinky
... drzme si palce.
Konecne by to byl normalni motor do takovehoto auta.
Konecne by to byl normalni motor do takovehoto auta.
Cenovka bude k miliónu. Koupíš si ho? Se čtyřkolkou /předpokládám, že na předek ho nepustí😐 bude žrát deset plus. Koupíš si ho? Držet si palce můžem, ale hlavně se to musí prodávat...
Podle meho by to byl dustojny vrchol nabidky.
Neco jako opak fabie junior pro "cenu od".
Navic by to bylo neco, co konkurence proste (zatim, mozna se to vrati, kdo vi?) nenabizi. A oblasti, kde lze nabidnout neco, co nikdo jiny nema, resp. neni ochotny nabizet dnes opravdu moc neni. Asistenty umi vsichni, komfort vsichni, atd.
Oproti tomu by byl talisman s 1.6T (mimochodem taky za milion) vylozene vysmech. 😉
Neco jako opak fabie junior pro "cenu od".
Navic by to bylo neco, co konkurence proste (zatim, mozna se to vrati, kdo vi?) nenabizi. A oblasti, kde lze nabidnout neco, co nikdo jiny nema, resp. neni ochotny nabizet dnes opravdu moc neni. Asistenty umi vsichni, komfort vsichni, atd.
Oproti tomu by byl talisman s 1.6T (mimochodem taky za milion) vylozene vysmech. 😉
Nynější OPC začíná na 1,2mil. a dostane se ještě asi o 200t výš. Takže nějak nevím, proč by měl být Talisman výsměch.
989.900 Kč. [odkaz]
Škoda sa fundovane vyjadrovať, keď sa jeden nevyzná, což?
Škoda sa fundovane vyjadrovať, keď sa jeden nevyzná, což?
?? Tak to nedělej, to je jednoduchý.
Já vycházím z aktuálního konfigurátoru [odkaz]
To, že Opel dává obří slevy znamená leda kulový, když porovnáváme s běžnou ceníkovou cenu Talismanu. Nebo si myslíš, že na Talisman nedostaneš žádnou slevu?
Srovnávat cenu nového Talismanu a výprodejovou cenu Insignie těsně před uvedením nového modelu, a z ní předpokládat cenu nové OPC........
Já vycházím z aktuálního konfigurátoru [odkaz]
To, že Opel dává obří slevy znamená leda kulový, když porovnáváme s běžnou ceníkovou cenu Talismanu. Nebo si myslíš, že na Talisman nedostaneš žádnou slevu?
Srovnávat cenu nového Talismanu a výprodejovou cenu Insignie těsně před uvedením nového modelu, a z ní předpokládat cenu nové OPC........
Kdyby ses vyznal tak víš že ceníková cena se už pár let u Oplu vyskytuje pouze na papíře a za tu to prostě nekoupíš i kdyby si jim tam ty peníze fakt přinesl 😊 Nabídka začíná u té akční ceny a od té se teprve odpočítávají slevy a to konkrétně vždy tři a pro každého, ta čtvrtá je individuální od prodejce... a i když si pak člověk může připadat jako blbec, tak je to důmyslně promyšlený marketing který na nás prý funguje.
Čili akční cena v ceníku Opel - 3× sleva = vlastně obyčejná cena pro každého. Teprve až u té čtvrté slevy se dá hovořit o tom že jsi dostal nějakou slevu.
Sice znám dvě firmy co mají přímo zakázáno vystavit fakturu / daňový doklad bez položky "sleva" protože prý jde o součást psych. tlaku na zákazníka, ale můžeš poreferovat sám jestli ses setkal u jiné automobilové značky s něčím co trumfne Opel, já tvrdím že Opel je v tomhle mistr (čti v dělání z nás Čechů blbce).
Čili akční cena v ceníku Opel - 3× sleva = vlastně obyčejná cena pro každého. Teprve až u té čtvrté slevy se dá hovořit o tom že jsi dostal nějakou slevu.
Sice znám dvě firmy co mají přímo zakázáno vystavit fakturu / daňový doklad bez položky "sleva" protože prý jde o součást psych. tlaku na zákazníka, ale můžeš poreferovat sám jestli ses setkal u jiné automobilové značky s něčím co trumfne Opel, já tvrdím že Opel je v tomhle mistr (čti v dělání z nás Čechů blbce).
Hele, umíš číst? Já dal odkaz na ofiko konfigurátor Opelu, kde je cena 1,2mio. A ta jediná je porovnatelná s 1mio (nebo spíš 950t) za Talismana.
Od kdy Renault nedává slevy?
Takže místo dětinského vypisování kdo se vyzná a kdo ne- porovnávejme buď odpovídající ceníkové ceny, nebo odpovídající akční ceny.
Porovnávat akční cenu jednoho auta s plnou ceníkovkou jiného (navíc Renaultu!!) je hodno znalců.
Od kdy Renault nedává slevy?
Takže místo dětinského vypisování kdo se vyzná a kdo ne- porovnávejme buď odpovídající ceníkové ceny, nebo odpovídající akční ceny.
Porovnávat akční cenu jednoho auta s plnou ceníkovkou jiného (navíc Renaultu!!) je hodno znalců.
Kdyby ses vyznal, tak bys vedel, ze jeste nez zacnes o Renaultu vubec uvazovat, uz na nej mas osm slev a jak vejdes do prodejny, mas slev klidne triadvacet, podle poctu zamestnancu - treba uklizecka showroomu bezne poskytuje 1,8 slevy, zastupce vedouciho 4,3 slevy, atakdale. Pak se to secte, ve vetsich prodejnach ti jeste par desitek tisic daj a ty odjedes v novym Renaultu. Takze zlatej Opel..
prodeje by byly mizive ale aspon motoricky by se priblizilo takove auto premii a za mega by nabidlo v urcitem smyslu vic, nez zakladni modely premiove vyssi stredni. jenze vetsi smysl by mi daval V6 v mainstreamove stredni v nafte (spotreba, dojezd) a v kombinaci s civilni, ne "sportovni" verzi. tohle, v benzinu. si koupi kdo a proc?
Přesně tak, každý by to chtěl ale nakonec stejně nekoupil..
Je jednodušší frflat v hospodě, jak už dnes všechno stojí za h....
Insignie OPC je tu roky a vídávám ji tak jednou do roka..
Je jednodušší frflat v hospodě, jak už dnes všechno stojí za h....
Insignie OPC je tu roky a vídávám ji tak jednou do roka..
Však dvoulitr taky nepojede za šest...Ale šestiválec by byl s ohledem na dnešní situaci na trhu úplně jiný marketingový materiál než 2.0 T.
v zaberu ne.. pri bezne jizde uspornejsi bude.. 6 valcu to nezachrani, navic preplnovani.. a tyhle motory v mainstreamu nikdy nebyly usporne. a na rychle dalnicni presuny? V6 turbobenzin? Jedine nafta.
Skoro rok jezdím s dvoulitrovým turbo benzínem, aktuálně upraveným na 305 hp. Můj dlouhodobý průměr je 8.5 litru a po úpravě ještě o něco klesnul. Auto mám aktuálně v servisu a tak jsem dostal od pojišťovny náhradní. Ford Focus 1.5 TDCI. Dneska jsem si ho před nějakou delší cestou nuloval a byl jsem zděšen, když jsem při nepříliš rychlé jízdě /víc než 180 to auto prostě nejede, takže cca 150 max./ byl na sedmi litrech! A ta dynamika je asi tak třetinová proti tomu benzínovému dvoulitru...
to neni ale nic divneho. 1.6TDI take zere vic nez 2.0 hlavne na dalnici. Ja tuhle jel 100 km celou cestu co to dalo, no max rychlost je 189, k a pres 180 uz to nechce, jen z kopce 200 tacho a vysledek 7.5. S 2.0 by to zacinalo sestkou a jel bych rychleji. male motory jsou usporne jen pri klidne jizde. 240kw V6 Turbo vs 2.0T tam uz ale ten rozdil pri rychlostech do 200 takovy nebude a ve meste a pri kkidne jizde ten V6 sezere i travu kolem silnice.
Klidně. Při výběru posledních dvou aut byla v benzínu v prvním výběru (1x i jako OPC, nová pod 1M ve čtyřkolce byla a je dost dobrá nabídka), ale mastodontní hmotnost a zoufalý vnitřní prostor to zazdily hned na začátku.
10 plus? U auta přes 250kW? Sorry, to skutečně nemá smysl řešit, protože trošku výkonnější diesel si vezme 8 a to bude na OPC koukat z hodně velké dálky.
10 plus? U auta přes 250kW? Sorry, to skutečně nemá smysl řešit, protože trošku výkonnější diesel si vezme 8 a to bude na OPC koukat z hodně velké dálky.
Nevim, co si predstavujes pod pojmem "trosku vykonnejsi diesel", ale mel jsem moznost srovnat BMW 530d xdrive s Insignii OPC tourer s automatem, a z hodne velke dalky se koukala Insignia. A to bylo 530d (=190kW/260 koni), ne 535, nebo rovnou M50d... Je fakt, ze to BMW je i cenove podstatne vys, takze se prevaha da ocekavat. No Insignia na ten vykon nijak zazracne rychla neni.
Tak ono na BMW je vůbec zajímavé (teda pro mě 😉 ) jakým způsobem se jim daří přetavit papírové parametry v rychlost na silnici. Naftovej čtyřhrnek u mainstreamu dost často "metá" koněma na všechny strany 😄 ale jízda je nakonec taková vlažná. Zatímco papírově slabší 20d jede jak z praku, tak já fakt nevím.
6 valcu je 6 valcu.. ale stredni mainstream neni vyssi stredni premie. pravdepodobne velky a tezky motor bude mit negativni vkiv na jizdni vkastnosti - oproti "proklinanym" +-200kw 2.0T.. s T to bude papat, motor to na urovni premie take nebude.. a sportovni verze ve stredni tride.. je vubec o co stat? v Evrope to stejne nikdo nekoupi, jake byly prodeje Passatu 3.6 donedavna? A i tam mi ( stejne jako v Supu 3.6) daval ten motor vetsi smysl v kombinaci s civilni verzi. Nevim.. V mainstreamu, kde se jinak setri a je to na tech autech znat.. mi to moc nesedi. Mozna kdyby to byla nafta, bylo by to aspon racionalnejsi..
Velký a těžký motor? V6? Za velký a těžký motor povaźuji svoji 6,0 V12. V6 je vśechno, jen ne velký a těžký motor. A právě 6 válců dokáže toto auto vcelku slušně odlišit od konkurence...
U koncernu byly údajně 3,6 vůbec nejprodávanější benzínové verze. Otázka je proč, jestli kvůli špatným TSI, nebo si zákazníci říkali "když benzín, tak ať to stojí za to".
Jake byli prodeje passatu V6 a superbu V6? Vyborne. Na pomery benzinovych motoru byli proste vyborne a vzhledem k tomu ze se ta auta prodavaji po statisicovych seriich tak i jen nad 5% prodeju mavne rukou jen blazen.
Ze bude vetsina lidi dal kupovat r4 naftu? No a? Tu nakonec kupuji i v te premii, i o tridu vys. Podstatou je ze timhle krokem by se opel stal jedinecnym. Byla by tu premie jako jaguar, BMW, Audi... pak Opel... a az pak ten zbytek.
Za dalsi, ze se mainstreamove V6 nedari je pravda zvlaste u toho VW a Skodovky, ano, ty zrali i deti kolem cesty, ale neni to pravidlem, resp. premie taky nemusi byt zadny zazrak, viz jeste donedavna aktualni kompresorovy V6 ze zrovnatak koncernove Audi. Co zveda spotrebu je hmotnost auta, vnuceni 4x4 a nevyuziti poradnych prevodovek. Stacilo aby BMW na svuj 3L dalo 8hp a spotreba je pod 10L, stacilo aby na svuj kompresor dal jaguar stejnou prevodovku a spotreba je taky niz nez co mela S4. Pokud opel vychyta hmotnost takoveho auta, osadi ho poradnym automatem tak jedinym faktorem co pujde proti spotrebe bude nutnost 4x4. Jinak tam proti na 300k vyhnanemu 2L bude rozdil litr, ve meste dva. Za to charizma, zvuk, jedinecnost to urcite stoji.
Ze bude vetsina lidi dal kupovat r4 naftu? No a? Tu nakonec kupuji i v te premii, i o tridu vys. Podstatou je ze timhle krokem by se opel stal jedinecnym. Byla by tu premie jako jaguar, BMW, Audi... pak Opel... a az pak ten zbytek.
Za dalsi, ze se mainstreamove V6 nedari je pravda zvlaste u toho VW a Skodovky, ano, ty zrali i deti kolem cesty, ale neni to pravidlem, resp. premie taky nemusi byt zadny zazrak, viz jeste donedavna aktualni kompresorovy V6 ze zrovnatak koncernove Audi. Co zveda spotrebu je hmotnost auta, vnuceni 4x4 a nevyuziti poradnych prevodovek. Stacilo aby BMW na svuj 3L dalo 8hp a spotreba je pod 10L, stacilo aby na svuj kompresor dal jaguar stejnou prevodovku a spotreba je taky niz nez co mela S4. Pokud opel vychyta hmotnost takoveho auta, osadi ho poradnym automatem tak jedinym faktorem co pujde proti spotrebe bude nutnost 4x4. Jinak tam proti na 300k vyhnanemu 2L bude rozdil litr, ve meste dva. Za to charizma, zvuk, jedinecnost to urcite stoji.
Já ti rozumím, a souhlasím, že spotřeba podobně výkonného šestiválce nebude oproti čtyřválci v reálu vyšší, ale taky moc nevěřím, že se V6 do insignie dostane. Vrchol udělají přifouknutím standardního dvoulitru, stejně jako ostatní ve třídě. Ano, s V6 by se opc mohlo v testech dostat do společnosti S4, 340i apod., což by jistě pomohlo image insignie, otázkou je ale, jak moc, jaký by to mělo vliv na prodeje běžných verzí. Tipuju, že odpověď na tuto otázku většinu mainstream výrobců vrátí k té levnější (technicky, vývojově) variantě, nemluvě o menších lab. emisích R4 oproti V6. Jinými slovy, pokud Opel předvede insi opc s V6, velmi rád smeknu svou hučku. 😉
Kupec nejsem, muze mi to byt jedno, a realisticky je to jak pises a i ja to vidim...
...ale clovek stejne doufa, ze se najde nekdo kdo pujde proti proudu, ikdyz to treba nebude davat ekonomicky pro automobilku tak docela smysl. Spousta toho nejlepsiho co cloveku z aut utkvela v pameti nedavala smysl, a mozna prave proto utkvela v pameti. V tomhle jsou Mondeo s V6 a Insignia s V6 posledni dve mainstreamova zelizka v ohni, bo ctyrvalce, na ty se zapomene v den kdy se prestanou prodava, ale V6? No, doufejme. 😉
...ale clovek stejne doufa, ze se najde nekdo kdo pujde proti proudu, ikdyz to treba nebude davat ekonomicky pro automobilku tak docela smysl. Spousta toho nejlepsiho co cloveku z aut utkvela v pameti nedavala smysl, a mozna prave proto utkvela v pameti. V tomhle jsou Mondeo s V6 a Insignia s V6 posledni dve mainstreamova zelizka v ohni, bo ctyrvalce, na ty se zapomene v den kdy se prestanou prodava, ale V6? No, doufejme. 😉
No, kdo jiný by mohl, když ne opel, motor se jim tam vejde a mají s V6 turbo v mainstreamu zkušenost už od céčkové gen. vectry, ten motor byl sice ingot, který vectře dával jízdní vlastnosti kladiva, žral všechno živé do deseti metrů od silnice, ale to auto mělo koule. 😉
V prvni rade nechapu, proc redakce pouziva takove trapne senzacni nadpisy, v rade druhe si myslim, ze z hlediska prodeju je jedno, jestli tam bude V6, nebo dvoulitr, spis bych se priklanel k tomu, ze V6 bude velka konkurencni vyhoda. Kazdopadne vsechno je relativni. My se tady modlime za sestivalec a v Australii plivou, ze je to blba predokolka bez osmivalce 😉
To je přece kurňa jasný, že v Buicku nebo v Holdenu bude V6. Fusion má taky V6 a do Mondea ho nedávají. Minulá generace Mazdy 6 měla V6. Honda Accord EU alias Acura TSX měla V6. Outback tam má V6.
To nic neznamená, inteligenti.
To nic neznamená, inteligenti.
Jeste pred 4lety zde taxi byly vetsinou V6 Holdeny a R6 Falcony. Dnes jsou to vetsinou Camry hybridy s ctyrvalci........holt casy se meni...i dalsi vozovy park se sklada povetsinou s japonskych a korejskych ctyrvalcu.....sestivalce se definitivne vytraceji.... ;-\
BTW, takže nástupcem úžasného australského muscle car bude...Insignia? ;-\ Divné, zvlášť když předchozí Insignia se tam dosud prodává po boku Commodore.