Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Tatra Force 14x8 a 12x8: Jezevčíci pro mobilní vrtné soupravy

11 komentářů

Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Sleduju Tatru a nestačím se divit co poslední roky předvádí. Chtěl bych se do té automobilky podívat :yes:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
... na rovině OK, ale bál bych se, že se na nějaké terénní vlně (které si běžné 6x6 nebo i 8x8 ani nevšimne) prasknou polonápravy nebo se zničí něco jiného, protože zatížení náprav (na vrchu kopce vnitřních (lepší varianta), v dolíku vnějších (katastrofální varianta)) musí být brutální. Extrém je pak verze 16x8. Já bych ten podvozek koncipoval trochu jinak....
henry.prta
Jak je ta naše čeština ale krásný jazyk. Třeba tato věta: "podvozek typu 790R74 12x6.2, který slouží k převozu až osmnácti metrových trub". Osmnáct kusů metrových trub vhodného průměru se vejde i do Smartu 😉)
Avatar - T613
T613
Vždy v červnu probíhají Kopřivnické dny techniky, kdy je možnost se projít i fabrikou
Avatar - Stejsn
Stejsn
Koukni na fotky z polygonu v odkazech v článku.
geroc I.
Tak toho jezevčíka bych na polygonu chtěl vidět, myslím že to dobře dokáže jezdit pouze na rovině, v tomto sdílím názor "HAL-a 9000".
Avatar - Stejsn
Stejsn
[odkaz]
Avatar - Ambrose
Ambrose
Ty myslíš, že to nevyzkoušeli? Na co mají polygon?
geroc I.
Řeší se to tak jak to popisuješ, u unikátní techniky vyjíždí tovarní servisní tým i potřebnými náhradními díly na místo poruchy.
Avatar - Anonym
Anonym
Rumunsko a německo je coby kamenem dohodil, horší nějaké exotické země
Avatar - Stejsn
Stejsn
jak se taková vozidla servisují. Co auto to unikát, servisní síť neexistuje, takže co když se něco rozbije? Pravděpodobně se musí vyslat parta techniků s vybavením a potřebnými díly na služebku někam tisíce kilometrů třeba? Fakt by mě zajímalo jak se tohle řeší. Zajímavá práce, jak při vývoji a stavbě, tak při používání.