jak se taková vozidla servisují. Co auto to unikát, servisní síť neexistuje, takže co když se něco rozbije? Pravděpodobně se musí vyslat parta techniků s vybavením a potřebnými díly na služebku někam tisíce kilometrů třeba? Fakt by mě zajímalo jak se tohle řeší. Zajímavá práce, jak při vývoji a stavbě, tak při používání.
... na rovině OK, ale bál bych se, že se na nějaké terénní vlně (které si běžné 6x6 nebo i 8x8 ani nevšimne) prasknou polonápravy nebo se zničí něco jiného, protože zatížení náprav (na vrchu kopce vnitřních (lepší varianta), v dolíku vnějších (katastrofální varianta)) musí být brutální. Extrém je pak verze 16x8. Já bych ten podvozek koncipoval trochu jinak....
Jak je ta naše čeština ale krásný jazyk. Třeba tato věta: "podvozek typu 790R74 12x6.2, který slouží k převozu až osmnácti metrových trub". Osmnáct kusů metrových trub vhodného průměru se vejde i do Smartu ;-))