Jak je ta naše čeština ale krásný jazyk. Třeba tato věta: "podvozek typu 790R74 12x6.2, který slouží k převozu až osmnácti metrových trub". Osmnáct kusů metrových trub vhodného průměru se vejde i do Smartu ;-))
... na rovině OK, ale bál bych se, že se na nějaké terénní vlně (které si běžné 6x6 nebo i 8x8 ani nevšimne) prasknou polonápravy nebo se zničí něco jiného, protože zatížení náprav (na vrchu kopce vnitřních (lepší varianta), v dolíku vnějších (katastrofální varianta)) musí být brutální. Extrém je pak verze 16x8. Já bych ten podvozek koncipoval trochu jinak....
jak se taková vozidla servisují. Co auto to unikát, servisní síť neexistuje, takže co když se něco rozbije? Pravděpodobně se musí vyslat parta techniků s vybavením a potřebnými díly na služebku někam tisíce kilometrů třeba? Fakt by mě zajímalo jak se tohle řeší. Zajímavá práce, jak při vývoji a stavbě, tak při používání.