Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Mám osobní zkušenost s touto generací Sorenta a Xtrailu, rozhodně bych volil Nissan a to bez váhání.
Kia byla sice prostornější, větší, ale jak jsem psal již výše, už nové vozy měly naprosto nepřesné a gumové řazení, řízení, jízda byla plavná a houpavá. Na druhou stranu 2.5l naftový motor na auto stačil (pokud s tím autem nechcete sprintovat a nebo závodit na dálnici, což je stejně dost nebezpečné k jízdním vlastnostem auta) a opravdu se v lehčím terénu neztratilo. Vyzkoušel jsem i výjezd z rozbahněného pole a tam auto bylo jako doma. Takže někam do hor/terénu klidně, ale brázdit tím dálnice bych nechtěl.
Xtrail byl pro mne plnohodnotné a ve všech ohledech dospělejší auto, které mohlo i do lehčího terénu a zároveň na silnici nepůsobilo, jako by se každou chvíli mělo převrhnout. Z motorů znám jen novější varianty s DCi, spolehlivost neznám, ale na auto stačily (100kw)... to byly časy, ještě před 1.6Dci 😉 >😁
Kia byla sice prostornější, větší, ale jak jsem psal již výše, už nové vozy měly naprosto nepřesné a gumové řazení, řízení, jízda byla plavná a houpavá. Na druhou stranu 2.5l naftový motor na auto stačil (pokud s tím autem nechcete sprintovat a nebo závodit na dálnici, což je stejně dost nebezpečné k jízdním vlastnostem auta) a opravdu se v lehčím terénu neztratilo. Vyzkoušel jsem i výjezd z rozbahněného pole a tam auto bylo jako doma. Takže někam do hor/terénu klidně, ale brázdit tím dálnice bych nechtěl.
Xtrail byl pro mne plnohodnotné a ve všech ohledech dospělejší auto, které mohlo i do lehčího terénu a zároveň na silnici nepůsobilo, jako by se každou chvíli mělo převrhnout. Z motorů znám jen novější varianty s DCi, spolehlivost neznám, ale na auto stačily (100kw)... to byly časy, ještě před 1.6Dci 😉 >😁
ja zas odporúčam Hondu s ICTDI 2,2kou.. odskusanych 250t km a ide ako tank... jedine načo pozerat je spojka...ta zhruba po 200tis odchazda...ale berme ze 200tis už je hojne na výmenu spotrebaku...inac BEZCHYBNE AUTO! :yes:
Barry Lyndon
co kus, to strašidelná dieselová plečka - karcinogenní hnus, co měl být dávno zakázán.
Kdo má na auto 100tis, má si koupit zážehovou nižší střední kombi a neblbnout s SUV.
Kdo má na auto 100tis, má si koupit zážehovou nižší střední kombi a neblbnout s SUV.
Asi to nepochopis ( to sa od teba neocakava) , ale niekto obdobne auto realne vyuzije, alebo pottebuje (pickup, suv) napriklad aj na pracu a zaroven si je vedomy rizika, ktore kupou podstupuje.
Ad dizel, ono ked si precitas ten text, tak vidis, ze az na vynimky su benzinaky v tychto autach pekace tesne pred, alebo po smrti… .
Ad dizel, ono ked si precitas ten text, tak vidis, ze az na vynimky su benzinaky v tychto autach pekace tesne pred, alebo po smrti… .
jak ti lidé jenom žili, když dieselová SUV neexistovala... (což není nijak dávno)
Asi takhle: nechceš si koupit koně a zjistit jak žili ještě ti předtím? jo a nezapomen vytáhnout kabel od internetu >😁
Dizlove suv tu mas 20 rokov, to je 1. Dost davno a 2. Ako vidis, u benzinovych sa neriesi spotreba ale funkcnost
Byly to, čemu se říkalo gaziky nebo džípy. ARO, Lada Niva, Gaz. Auta do terénu byla už před světovou válkou😊
Souhlasím, ale auta vybraná v tomto článku nejsou na praci a terén staveny. Snad jen xtrail, sorento a grand vitara jsou staveny na praci terén a tahání dříví z lesa. U zbytku bud shoří spojka bez redukce nebo visco spojka náhonu všech kol.
a čo tak tí čo tieto auta kupili od nova? Minimálna cena meloun, a špička /HONDA/ v dieseloch...
Až si našporíš na aspon podobnú plečku tak sa ozvi >😁
Až si našporíš na aspon podobnú plečku tak sa ozvi >😁
O5kar
že tu bude také uveden Duster. Je ale vidět, že to nebude zase až takový krám, když už ty z prvních let výroby (2010) se drží i dost přes 150 t. Kč. A to je šestiletá ojetina.
Ja Prvni 123
Land Rover Freelander I s L-serii dieselm je spolehlivý oslík, za málo peněz pohodlně dojede všude.
Ano, první generace "italských IRD" stály za houby... ale bez generálky nebo výměny za "rakouské" už se jich dneška opravdu mnoho nedožilo.
Ano viskózní spojka chce údržbu, je citlivá na používání pneumatik s nestejným obvodem na přední a zadní nápravě... její repase stojí asi 3.000,- .. slovy tři tisíce. Když budete měnit kola poctivě, tak vydží do repase tak 200 tis km, když budete "hřešit", tak klidně jen půlku.
3 tisíce na 100 tis km je problém?
V době common railů, filtrů pevných částic a dvouhmotových setrvačníků...
Ale dejte pokoj.
Ano, první generace "italských IRD" stály za houby... ale bez generálky nebo výměny za "rakouské" už se jich dneška opravdu mnoho nedožilo.
Ano viskózní spojka chce údržbu, je citlivá na používání pneumatik s nestejným obvodem na přední a zadní nápravě... její repase stojí asi 3.000,- .. slovy tři tisíce. Když budete měnit kola poctivě, tak vydží do repase tak 200 tis km, když budete "hřešit", tak klidně jen půlku.
3 tisíce na 100 tis km je problém?
V době common railů, filtrů pevných částic a dvouhmotových setrvačníků...
Ale dejte pokoj.
Matex
Dovolim si protestovat, autor sa zmylil v pripade motorov toyota. Prve motory rady CD najcastejsie 85kW boli problemove a aj to neplati o vsetkych modeloch napr Avensis . Inak 1AD aj 2AD su vysoko spolahlive, technicky na vyssej urovni nez BMW N47 - ktore toyota zacala pouzivat ako 1WW a 2WW od roku 2015. Staci nezavodit na 2AD verzii 130kW a odmeni sa - tuto verziu mame uz s takmer 300 000 km a stale bezi, povodne vstreky povodne turbo. Jediny problem je dymiaci bezudrzbovy DPF ktory sa lahko vyriesi dokladnym obcasnym precistenim EGR co treba robit na kazdom diesel motore s vysokym najazdom.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
"Napadne-li sníh, je vyšší světlá výška a často i pohon všech kol pádným argumentem..." Ako to, že redaktor-profesionál nevie, že výška môže byť vyššia alebo nižšia ale väčšia a menšia? Podobne ako dĺžka nebýva dlhšia a kratšia...
rmt
Zapomněli na grand vitaru. Spolehlivé motory jak benzin tak nafta k tomu žebřinový rám a přiřaditelné 4x4 s redukcí. Tomuhle autu bych dal přednost já. Není teda stavene na dálnice, ale alespoň oproti cr-v tomu berou všechny 4 kola. U hondy zadek nedokáže přenést točivý moment motoru.
Ja měl vždy zažito, že 2.2 dci je průser. Tady se tvrdí opak. Fakt dával nissan jiny motor nez renault do lagun a espacu?
Ja měl vždy zažito, že 2.2 dci je průser. Tady se tvrdí opak. Fakt dával nissan jiny motor nez renault do lagun a espacu?
otatomekahoj
Strýc už má přes rok x traila asi za 180k ale vůbec ho v terénu nešetří, utáhne i loď na podvalu. 100kw s ním docela hýbe. Na to jak je hranatý je stále jezký a kdyby ho nekupoval v áčkách tak nový v plný výbavě by dneska bylo přes milion.
Pouze tlumiče, brzdy a takové spotřební věci. Klidně bych ho bral taky. Proč nejsou za ty peníze Lancruisery řady 7.. 😄
Pouze tlumiče, brzdy a takové spotřební věci. Klidně bych ho bral taky. Proč nejsou za ty peníze Lancruisery řady 7.. 😄
též mám Xtrail T30 2004 z aaa auto, ale už má v těle 240k km a stále je to dobrý pracant, ikdyž už se postupně docela dost věcí měnilo, rameno nápravy, všechny tlumiče, ložiska v předu, brzdy, klíňák no zatím to není tak hrozný, ale už pokukuju po něčem novějším
Zaplať pánbůůůůů-h 😄
A třeba takový Touareg by mohl ix55 pověst držáku závidět >😁
utratit posledních 100tis (často vypujcenejch) za zravy SUV s velkymi provozními naklady, tak to je skoro na urovni sebevrazdy..