Novinky
Čekal bych od Renaultu Alpinku jako malý puristický sporťák viz. Toyobaru s cenou do 1 mil Kč, klidně i s menším motorem než 1.8TCe, ale hlavně s manuálem. Lehký sportovní náčiní na krouhání okresek. Stejně jako u Alfy 4C to ale vypadá na hodně ambiciózní cíl, takže na tom co nejvíc trhnout ...
Tyhle auta by měli být relativně dostupné a měli by vychovávat mladou generaci na velké sporťáky. Jsem zvědav jak se bude prodávat. Hlavně by mě zajímalo na koho vlastně míří. No uvidíme ;-\
Tyhle auta by měli být relativně dostupné a měli by vychovávat mladou generaci na velké sporťáky. Jsem zvědav jak se bude prodávat. Hlavně by mě zajímalo na koho vlastně míří. No uvidíme ;-\
Osobne bych- taky naivne 😄 , uz v serii privital oholenou dvoumistnou verzi Toyobaru s kompresorem a vykonem blizicim se 300 k s urcitymi performance upravami (minimalne brzdy + kola s pneu), s nizsi vahou a CZ cenou okolo milionu. Idealne "targa", s oddelitelnym stresnim panelem na leto >😁
Targa nevím, pro mě asi zbytečná vychytávka. Radši lehčí a levnější kupátko.
Renault se podle me odedavna drzel a drzi predevsim diky svym nejprodejnejsim a nejlevnejsim modelum. Mj. jeho nejvetsi uspech za posledni dobu je jeho odnoz Dacia, ktera nestaci svou vyrobni kapacitou ani uspokojovat svoje kupce. Ukaz mi jinou takovou automobilku.
Co sa tych frantikov tyka, jasne ze nemozu uplne prestat vyrabat lowend, ale nove pezoty aj rendliky sa posuvaju do viac luxusnejsieho pasma vratane ceny, aj tento alpine je toho dokazom, tak som to myslel.