Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alpine A120 dorazí za rok. Bude docela drahé

Michal Fokt Michal Fokt 9. 12. 2016
4
9
Francouzský sporťák s motorem uprostřed a pohonem zadních kol dostanou první zákazníci zhruba za rok. Ale zaplatí víc, než za porsche...

Renault si dává s oživením značky Alpine pěkně načas, vždyť poprvé tento záměr Francouzi přiznali už v roce 2012! Koncept nebo možná přesněji řečeno prototyp Alpine Celebration jsme viděli už téměř před rokem a půl a nyní se ukazuje, že značka bude mít co dělat, aby vůbec zkorigované uvedení na trh v příštím roce stihla.

Už na jaře bude Renault vybírat zálohy na auta ve výši 2000 euro a první majitelé by si měli vozy převzít "koncem roku 2017". Nejprve přijde na řadu 1955kusová série Premiere Edition, která bude stát - a teď se posaďte - mezi 55-60 tisíci euro! A to je dost peněz, uvážíme-li, že Porsche 718 Cayman koupíte (na francouzském trhu) už od necelých 54 tisíc euro s 300koňovým motorem. A je to přece jen "zavedené" porsche.

Alpine zatím tají technické detaily, není tedy známo, zda bude vůz pohánět přeplňovaná osmnáctistovka s výkonem 255 koní nebo divizí Renault Sport vymazlené provedení s výkonem 300 koní, ale s ohledem na to, že se Alpine pochlubilo zrychlením na stovku za 4,5 s, což je o desetinku horší čas, než má 718 Cayman s dvouspojkou, pravděpodobnějších je těch tři sta koníků.

Čekání na oficiální představení, popřípadě převzetí, si můžete ukrátit shlédnutím teaserového videa

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Renault Alpine za 60 tis Euro?
ericn
| 9. 12. 2016
Čekal bych od Renaultu Alpinku jako malý puristický sporťák viz. Toyobaru s cenou do 1 mil Kč, klidně i s menším motorem než 1.8TCe, ale hlavně s manuálem. Lehký sportovní náčiní na krouhání okresek. Stejně jako u Alfy 4C to ale vypadá na hodně ambiciózní cíl, takže na tom co nejvíc trhnout ...

Tyhle auta by měli být relativně dostupné a měli by vychovávat mladou generaci na velké sporťáky. Jsem zvědav jak se bude prodávat. Hlavně by mě zajímalo na koho vlastně míří. No uvidíme ;-\
Avatar - Bully_
Nic proti Renaultu
Bully_
| 9. 12. 2016
S udrzenim hmotnosti na uzde by 4,5 sec na 100 s avizovanym automatem mela zvladnout i 255 k. verze a obavam se, ze s nejakym latkovym calounenim misto kuze a bez zabudovane GPS auto o statisice Kc levnejsi nebude. Nechme se prekvapit, snad prijemne.
Nic proti Renaultu
comper
| 9. 12. 2016
To urcite nie, neuvedu de facto novu znacku v zakladnej vybave. Musi byt wau efekt a to sa docieli jedine s autom vysperkovanym ako to len pojde. Potom pridu aj beznejzie verzie s "cena od". Co sa tych frantikov tyka, jasne ze nemozu uplne prestat vyrabat lowend, ale nove pezoty aj rendliky sa posuvaju do viac luxusnejsieho pasma vratane ceny, aj tento alpine je toho dokazom, tak som to myslel.
Avatar - Bully_
Nic proti Renaultu
Bully_
| 9. 12. 2016
Spis se obavam, ze startovni verze je ta zakladni a v budoucnu cekaji potencialni zakazniky verze luxusnejsi a vykonnejsi. Tak jak to byva zvykem, opak snad v podobnych pripadech neexistuje.
Renault se podle me odedavna drzel a drzi predevsim diky svym nejprodejnejsim a nejlevnejsim modelum. Mj. jeho nejvetsi uspech za posledni dobu je jeho odnoz Dacia, ktera nestaci svou vyrobni kapacitou ani uspokojovat svoje kupce. Ukaz mi jinou takovou automobilku.
Nic proti Renaultu
comper
| 9. 12. 2016
A co by si este nechcel - hodinky s vodotryskom? >:D Ale urcite bude aj nieco lacnejsie ako tato uvodna verzia, ta bude v plnej vybave a s nejakymi fajnotkami, bezny model moze kludne startovat okolo 40 tisic ecok, co je tiez dost sebavedome na rendlika, ale z poslednych modelov frantikov mam dojem ze pochopili ze s lacnymi autami nemaju sancu uspiet a snazia sa predavat drahsie modely - bud im to vyjde, alebo su v haji (co by boli asi aj tak, keby dalej predavali thalie a pod.)