Testy
Ta záď je fakt jak naroubovaná z auta konce minulého století. Přední partie a bok až po C sloupek zase působí sympaticky. No, chce to vidět naživo, třeba to v reálu nebude tak bít do očí. Každopádně, vozítko je to zajímavé a chválím použitou základní pohonnou jednotku, parametry vypadají dobře. V Balenu ten motor jezdí opravdu úsporně. Jsem zvědavý na cenu čtyřkolky.
ja som toho nazoru ze keby ten zadok bol aspon o 5cm dlhsi autu by to len prospelo ... takto je ale az moc seknuty a kratky.... skoda.. aj nejakych 30litrov v kufri navyse by dlhsim zadnym previsom asi kazdeho potesilo .. ved vlastne predosly ignis spred 10 rokov bol dlhsi ako tento nie? tak neviem preco ten novy az takto zmensili ... auto je to pekne ale podla mna uz moc male pre vacsinu tych ktori si taketo auto chcu kupit ako jedine auto "pre vsetko" ... teda prepdokladam ze aj mlada rodina alebo seniori radsej pojdu do balena ako do tohto ignisu ... ale kto to bude kupovat ako druhe alebo tretie auto a ako auto len do mesta pre toho to moze byt pekna stylovka... to ano :yes:
Zřejmě potřebovali vyplnit mezeru mezi prckem "Celerem" a Balenem, a nebo je to třeba pro ty, kterým je Jimny moc off road. Těžko říct. Nicméně segment SUV, pseudoSUV a crossover vcelku frčí, tak proč si něco z koláče neurvat a nemít zástupce i v segmentu "mini crossover"?
ako stylovka pre mladych to bude asi velmi lakave auto... alebo pre nejake mamicky do mesta a do prace .... lebo viem si predstavit ze nazivo to bude urcite hodne lubive auto prave aj pre damy.....ktorym v meste takyto prcek urcite pride sikovnejsi a zaroven stylovejsi ako nejake bezne "nenapadne" mestske auto ... takze baby ktore tuzili po orandzovo ciernom aygu mozno teraz uz budu chciet skor ignis .... ano mas pravdu tento segment "minicrossov" ma zadelano na uspech a asi nepotrva dlho a pridu aj dalsi ... ved nieco male crossoverovite sa chysta aj na baze fabie nie? ... trend je jasny... male kompaktne a stylove auto so zvysenou svetlostou oblepene plastami je to co coskoro bude chciet mat kazdy bez ohladu na logo na maske... takze ano uspech tento ignis asi neminie... len mna mrzi tych par centi.... mat to o 5cm vacsi razvor a aspon o 10-15 cm dlhsiu kasnu tak normalne na neho aj pockam... skoda... lebo motoricky aj svetlostou sa mi paci.... aj dizajn je ok... ma to styl... no co no.... ale na druhej strane uz coskoro tu mame aj novy swift a to bude asi to prave orechove a uz bez vacsich kompromisov ...
Ver mi, že na živo to vyzerá dobre. A retro prvky sú zámer. Inšpirovali sa Suzukim Cevro, ale oceňujem, že to zas nie je retro za každú cenu. Jednoducho to nadväzuje na japonskú popularitu kei car, ale fajn to zapadá aj do Európy. Oproti Celeriu či novému Balenu je to nebe a dudy.
[odkaz]
[odkaz]
Ale jo, ten čumák je fakt super... ale zadek ne, už z boku je to těžkopádné, strašně moc plechu nad zadním kolem. Odkaz na historii fajn, jenže je to prostě úplně jiné auto 😄
že na domácím trhu to bude slavit úspěchy, ale tady u nás by přeci jen prospěl trošku jiný přístup k designu. Přední polovina fajn, ale od zadních dveří dozadu je vše špatně. Kdyby se nehnali za "dynamickou" siluetou s připláclou zádí, ale použili klasicky kolmou, získali by nejen větší užitný prostor, ale i příjemnější vzhled.
suhlas.. po B stlpik absolutna parada .. ale potom akoby pri kresleni zistili ze plan je iny a auto nemoze mat 4m ale musi mat len 3,7m a tak to nejako provizorne sekli tu zadnu cast... ako celok to povedzme ze nevyzera zle ale ten zadok mohol byt asi kusok premakanejsi a dospelejsi co uz.. ale asi to nema cenu riesit... suzuki to zrejme chce ako malu stylovku pre mladych a ako druhe tretie auto do mesta a to splnili .... chvalim posuvne zadne sedacky aj interier aj motor... dlzkovo aj razvorom aj kufrom je to vlastne nieco ako vw polo 6N1 z druhej polovice 90 rokov v com som kedysi jazdil a stacilo mi ... ale dnes uz mi to pride male.. obzvlast ta nadrz aj razvor uz mohli byt vacsie... tu je to uz mimo mesta out
v Itálii se již prodává. základní cena 14 tisíc euro je dost sebevědomá....
p.s. redakce by taky mohla mít větší přehled i jiných trzích a ne jen poklonkovat svým chlebodárcům z MB a ne jen donekonečna vydávat jejich pseudokomerční články .....
p.s. redakce by taky mohla mít větší přehled i jiných trzích a ne jen poklonkovat svým chlebodárcům z MB a ne jen donekonečna vydávat jejich pseudokomerční články .....
u nas predpokaldam dvojkolkolkovy zaklad okolo 10,5-11 tisic teda niekde okolo ceny balena... co ale uz asi tiez nie je az tak malo vzhladom na taketo "mini" .... ale za styl sa plati
14 tisic v zaklade u nas stoji vacsia vitara takze tie ceny ignisu u nas budu urcite nizsie ako niekde v zapadnej europe ... tesim sa ked ignis uvidim nazivo ale obavam sa ze ta jeho kabina bude zozadu uz na pohlad kusok na mna "primala" ;-\
14 tisic v zaklade u nas stoji vacsia vitara takze tie ceny ignisu u nas budu urcite nizsie ako niekde v zapadnej europe ... tesim sa ked ignis uvidim nazivo ale obavam sa ze ta jeho kabina bude zozadu uz na pohlad kusok na mna "primala" ;-\
Verím tomu, že u nás to postupne stlačia na 11 tisíc eur. Otázne je, či by to časom vyrábali aj v Európe. Už sa osvedčilo, že pokiaľ sa tak nestane, nebude mať veľkú šancu tu uspieť. Je to ale auto, ktoré už bude mať trochu inú klientelu, ako mal predošlý Ignis/Justy.
V Itálii mají jinou strukturu ceny, takže jediný konkurent - Panda 4x4 - stojí od €17.850,-... a u nás 379.900,- Kč.
přesně jsem takový rozbor ceny a podobně čekal, ale od redakce v článku.... :yes😒br />
v Itálii si takovou cenu asi můžou dovolit, prodávají se tam dobře, dokonce
se prodává Suzuki lépe a více než Šhádewagen..
v Itálii si takovou cenu asi můžou dovolit, prodávají se tam dobře, dokonce
se prodává Suzuki lépe a více než Šhádewagen..
Suziki představuje poslední dobou automobilový klenot ta klenotem. Za Ignis klobouk dolů. z předchozí bezpohlavní bezcharakterní, byť praktické, automobilové šedé myši tu rázem je královna plesové sezony. A to se vším všudy.
Design jednoznačně trefa do černého, vozu mohou snad jen opravdoví škarohlídové vyčítat poněkud osobitější záď. Nicméně osobitost zkrátka vyžaduje trochu odvahy. Z prvního dojmu, kdy záď poněkud neseděla ke zbytku vozu se vytvořil naopak harmonický dojem, kdy k sobě patří stejně jako bílek a žloutek :yes: :yes: :yes😒br />
Interiér není trefou do černého, ale první cenou v tombole. Malé levné vozy obvykle doplácejí na omezený prostor i rozpočet. Ignis ale dokazuje, že i zde se dá vytvořit hodnotný celek. Je to o to překvapivější, že interiéry Suzuki obvykle nikdy nepředstavovaly zrovna plusové body.
No a AWD? Opravdu klobouk dolů, mnozí výrobci by se na AWD jednoduše vybodli, protože v této třídě nelze úplně předpokládat dvakrát velký zájem.
Suzuki je v opravdovém rozkvětu a doslova září :yes: :yes: :yes:
Design jednoznačně trefa do černého, vozu mohou snad jen opravdoví škarohlídové vyčítat poněkud osobitější záď. Nicméně osobitost zkrátka vyžaduje trochu odvahy. Z prvního dojmu, kdy záď poněkud neseděla ke zbytku vozu se vytvořil naopak harmonický dojem, kdy k sobě patří stejně jako bílek a žloutek :yes: :yes: :yes😒br />
Interiér není trefou do černého, ale první cenou v tombole. Malé levné vozy obvykle doplácejí na omezený prostor i rozpočet. Ignis ale dokazuje, že i zde se dá vytvořit hodnotný celek. Je to o to překvapivější, že interiéry Suzuki obvykle nikdy nepředstavovaly zrovna plusové body.
No a AWD? Opravdu klobouk dolů, mnozí výrobci by se na AWD jednoduše vybodli, protože v této třídě nelze úplně předpokládat dvakrát velký zájem.
Suzuki je v opravdovém rozkvětu a doslova září :yes: :yes: :yes:
to AWD je sikovne ale zase mas kvoli tomu citelne zmenseny uz aj tak dost skromny kufor ... o cene ... vyssej spotrebe v meste ( mensom dojazde na malu nadrz ) ani nevravim... ale ako dvojkolka so zvysenou svetlostou na prekonavanie mestkych obrubnikov a kdejakych nastrah to bude moc fajn stylovka .. rovnako aj nastupovanie bude praktickejsie ako do nizkeho minivozu... ale fakt za mna sa tych 4x4 verzii zase az tolko nepreda aj ked je chvalihodne ze AWD ponukaju.... ale sam by som radsej uspornejsiu lahsiu dvojkolku s vacsim kufrom a ked uz ist do 4x4 tak to uz rovno serioznejsiu vitaru potom alebo 500X ktore su bez kompromisov 😉 ... ale ano klobuk dole za 4x4 v takomto mini...nieco podobne male v 4x4 dnes ponuka snad len panda... ak teda neratam kusocek vacsi sestersky swift
velku vyhodu tohto minicrossu voci beznym malym vozom vidim prave v tych posuvnych zadnych sedackach a rovnej loznej ploche ktora vznikne po ich sklopeni .. tu take polo fakt nema sancu ani fiesta a dalsi hraci ... len skoda ze fakt nie je ignis aspon o 10cm dlhsi.. lebo to by si komplet vsetkych v malej triede namazal na chleba... svojim sposobom je to genialne auto a hrozne sa mi paci ako k nemu tvorcovia pristupili ... len do certa preco je zas az tak male? .... hmm ... ;-\
velku vyhodu tohto minicrossu voci beznym malym vozom vidim prave v tych posuvnych zadnych sedackach a rovnej loznej ploche ktora vznikne po ich sklopeni .. tu take polo fakt nema sancu ani fiesta a dalsi hraci ... len skoda ze fakt nie je ignis aspon o 10cm dlhsi.. lebo to by si komplet vsetkych v malej triede namazal na chleba... svojim sposobom je to genialne auto a hrozne sa mi paci ako k nemu tvorcovia pristupili ... len do certa preco je zas az tak male? .... hmm ... ;-\
Ani ten Smart nevedia urobiť väčší, však? Do čerta s nimi!
A o akej rovnej ložnej ploche je reč?
[odkaz]
A o akej rovnej ložnej ploche je reč?
[odkaz]
naopak.. novy smart je svojim sposobom zase uz moc velky.... predosly svojou podstatou a pointou bol vlastne lepsim autom ako ten novy... mne ten novy uz nepride sikovny ....naopak... to uz si rovno mozes kupit pandu alebo F500 alebo twingo mas to uz jedno
Ale jo, mně se taky docela líbí... ale bez konkurence není.
Trochu překvapivě to napsali i v článku - i když nepřesně - přímým konkurentem je Panda 4x4, případně lépe vybavený Cross... ale ano, jenom ona.
Trochu překvapivě to napsali i v článku - i když nepřesně - přímým konkurentem je Panda 4x4, případně lépe vybavený Cross... ale ano, jenom ona.
jo, jenže Panda 4x4 už je docela stará... Což sice nemusí až tak vadit, ale z ostatních? Konkurence nikde, a srovávat Ignis s nějakým Cross Upem je urážkou pro Ignis 😉
Promiň, ale nějak nesdílím tuhle potřebu inovací za každou cenu... ano, Panda se dělá dlouho, ale poslední verze je moderní = má všechno, co má mít a mně se i líbí.
Takže ji považuji za zralou, nikoliv starou.
Takže ji považuji za zralou, nikoliv starou.
suhlas.. panda ako taka vobec nestarne... tu vlastne ani nie je co menit... takze v tomto nie je problem... navyse verzia s 4x4 vyzera uz geneticky ovela napaditejsie a povedzme ze modernejsie.. stylovejsie ako bezna panda ... takze aj o dalsich 10 rokov bude v pohode.. tieto vozy fiat proste vie.. podobne aj F500 alebo punto... tie auta vizualne akoby ani nestarli... tu to chce len tu ich techniku priebezne inovovat
Zepředu skvělé, ale zezadu to je teda sráč, no považte😒br />
[odkaz]
Škoda, Swift 4x4 a Panda 4x4 mi jsou blíže.
Škoda, Swift 4x4 a Panda 4x4 mi jsou blíže.
K dokonalosti už chybí jen možnost nějakého "vstupu" řidiče... kdybych se chystal na cestu polem a lesem, asi bych stál o možnost naakumulovat si tu elektriku a použít ji až v případě potřeby.
Ale třeba tam ta možnost je, jen unikla pozornosti novináře...
Ale třeba tam ta možnost je, jen unikla pozornosti novináře...
Přitom technicky tak sympatický vozík. Jenže v téhle kategorii je vzhled ještě důležitější než v jiných. Tohle si může koupit jen důchodce se šedým zákalem na obou očích nebo bača mající až podezřele blízký vztah se svými ovcemi.