Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Jenik3
3
Sdeleni je nazorne a pochopitelne. Chlapcovi je navic vyborne rozumet. Jen vice takovych videdii, ktere by mel shledenout kazdy motorista. :yes:
petr164
Zcela chybný kometář k uvedenému označení. Takto nízké hodnoty viskozity a tepelné odolnosti ztrácejí smysl v okamžiku, kdy se motor zahřeje na optimální provozní teplotu, tj. 80-90 stupňů C, což se děje za jakékoli vnější teploty, pouze v mrazech to trvá déle. Smysl to tedy má pouze u nízkootáčkových motorů, které běží krátce (např. cesty z domova do supermarketu a zpět), kdy se motor na optimální provozní teplotu nedostane. Jinak k cestě oleje motorem solidní popis. K tomu jen tolik, že záleží na tom, zda je tlak olejového čerpadla dostatečný pro výtlak oleje až k hlavě s ventily s ohledem na předchozí hydrodynamicky neoptimální cestu oleje.