Motorky
Přihlásit pro přidání komentáře
MGRR
Chápu, že tady jde pouze a jen o placenou reklamu...
:-) teď kolem mne prošel Německý kolega... kouká na to, nějaká válečná zbraň?
no... v překladu je to ex Československá ***, teď je to Česká *** vyrobená z čínských koloběžek >:D
nějak to nepochopil a řekl: to se za války používalo na Němce, nebo na Rusáky, nebo je to teď pro naši armádu >:D
:-) teď kolem mne prošel Německý kolega... kouká na to, nějaká válečná zbraň?
no... v překladu je to ex Československá ***, teď je to Česká *** vyrobená z čínských koloběžek >:D
nějak to nepochopil a řekl: to se za války používalo na Němce, nebo na Rusáky, nebo je to teď pro naši armádu >:D
Hmm... to je vidět, že Němci mají dodneška khaki mozek - a v jiných dimenzích vůbec neumí uvažovat.
;-)
;-)
německého kolegu jsi orálně uspokojil a oblíznul mu z vděčnosti ánus. Spokojenost byla na obou stranách. A na závěr jsi blaženě říkal: "ty víš že já uš dávno nejsem čéch, já jsem dóbrá němec jako ty"
a pro zajímavost skutr R10 od BMW z podobné doby
[odkaz]
a pro zajímavost skutr R10 od BMW z podobné doby
[odkaz]
>:D Na ja, ja pit toopra čecha. Moja dědečka mit tady v sudetech fabrika. Na ja, richtig >:D >:D >:D
×
Sdílení komentáře
×
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ja viem že dizajn je vec veľmi subjektívna, možno toto bude niekto považovať za nádheru, ale proste som musel vyjadriť svoj názor. Za mňa zúfalo, ale že zúfalo zbytočne venovaný čas, úsilie aj peniaze do oživenia tohoto krámu. Dúfam že môj príspevok nebude čítať vývojár a ak už áno, hádam si z neho vezme nejaké poučenie. Stačil by obyčajný skútrik, niečo nové vymyslieť, minulosť nechať minulosti, neexhumovať, to nikdy nedopadne dobre.
Konstrukce byla trochu problematická, rám nebyl dostatečně pevný, prase se kroutilo jako zmije a dost jezdců na to doplatilo. Motory byly díky nucenému chlazení ideální pro samodomo vyráběné frézy, což byl bohužel smutný úděl mnohých pomlácených strojů.
Nechtělo se mu občas startovat, to je fakt... dynamostarér byl prostě na svou dobu příliš složité zařízení.
Ale vlastnosti to mělo v pohodě - na to, na co to bylo stvořeno. Měl jsem vedle toho ČZ 125 a později KTM 560 pro ježdění mimo asfalt.
Prase pak nahradilo Moto Morini 350... pro klouzavou jízdu krajinou, beze spěchu, ale třeba i na dost dlouhé vzdálenosti to bylo úplně v pohodě.