Novinky
By me zajímlo jakou Arteonu nasadí cenu - jestli to ma byt pokračování CC tak bude odpovidat CC nebo to posunou o velky kus dal?
Sám som zvedavý, ako ho VW umiestni. Osamostatnenie od Passatu a reči o vlajkovej lodi a prémiovejšej technike naznačujú aj citeľne vyššiu cenovku. Na druhej strane je riziko, že Arteon polezie do kapusty druhému prémiovému liftbacku A5 SB, takže sa bude musieť držať trochu pri zemi. No nie je to jednoduché. Ak bude oproti Passatu moc dobrý, bude drahý a záujemca už pôjde rovno do Audi. Ak ale bude priškrtený z dôvodu nekanibalizovania Sportbacku, ťažko sa bude Volkswagenu obhajovať tvrdenie, že ide o niečo viac, ako bežnú strednú triedu a konkurenta novej Insignie. Uvidíme.
mizernou platformu, hnusnej design, bidny jizdni vlastnosti a poruchove motory. proste klasika. xindlvagnem jezdis protoze musis
... Aerton v té bílé barvě s černými aplikacemi na bocích, kapotě i střeše. Taky uvnitř ten displej s více než 9 pulci je fakt supr!
... Allspace ve světle šedé barvě. Ta mu fakt sluší a dělá z něj úplně jiné auto, než je Allspace ve žluté. Supr!
(Doufám, že jsem přispěl k diskuzi na úrovni, kterou místní komunita očekává).
... Allspace ve světle šedé barvě. Ta mu fakt sluší a dělá z něj úplně jiné auto, než je Allspace ve žluté. Supr!
(Doufám, že jsem přispěl k diskuzi na úrovni, kterou místní komunita očekává).
Nie, aby si zapadol, mal by si použiť v príspevku minimálne niektoré zo slov nuda, stádo, xindlvagen, hnus, predražený koncern. 😉
Takže ten Tiguan Allspace bude väčší ako Kodiaq. Síce len o pičný chlp >😁 , resp. 9 mm, ale predsa len. VW na rozdiel od Superbu nedovolil, aby jeho domáci konkurent bol dlhší...
... tiguan, kde bude v zadni rade lavice, kam upnu 3x isofix detskou sedacku. treti rada je mi uplne k h@vnu. kdy uz to vyrobce konecne pochopi???
Na německých setránkách se mluví o testovacím kousku s 2,5 VR6 TSI (z Čínskýho Teramontu) s 350koňma a 500Nm. Ve hře je i silnější 3,0 TSI VR6 s cca 400koňma. Naopak pětiválec z Audi pravděpodobně nedostane. VR6 motory jsou pravděpodobně odvozeny z W12 TSI, mohly by tedy narozodíl od původní VR6 mít hliníkový blok.
Pravděpodobná je verze shooting-brake.
Ohledně hybridů je informací zatím málo, mluví se o dvou verzích. Jednom spíše na spotřebu a druhým na výkon. Jestli bude i VR6 PHEV zatím není potvrzené.
Základní cena se předpokládá kolem 35 tis. euro, tedy přes 900 tis. Kč
Pravděpodobná je verze shooting-brake.
Ohledně hybridů je informací zatím málo, mluví se o dvou verzích. Jednom spíše na spotřebu a druhým na výkon. Jestli bude i VR6 PHEV zatím není potvrzené.
Základní cena se předpokládá kolem 35 tis. euro, tedy přes 900 tis. Kč
vw je urcite 4-hrnek
[odkaz]