Američané mají zajímavý trik na Dieselgate. Volkswagen vykupuje zpět všechna auta, která jsou schopná jízdy. Někteří majitelé to vzali opravdu do důsledku.
ze jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva. A evropske ovce ( hlavne poloopice z vychodni evropy ) budou nadale jezdit smradlavejma popelnicema ktere nemaji na silnici co delat, popripade si nechaji namontovat do auta Scheissdreck kterej snizi vykon a zvysi spotrebu. Tak to berte burani tak, ze amici to podvodnikum vratili i za vas.
Evropské "ovce" si koupili auto, který používají a používat můžou dál. Nestala se jim žádná újma. Není teda potřeba VW nic "vracet". V Americe jsou zvyklí soudit se za věci, za který by se styděli soudit možná i obyvatele Kocourkova. Nemyslím, že by nám zrovna tento národ mohl jít příkladem. Takže to beru tak. >:D
Prosím tě ani tuhle ptákovinu se soudnictvím neříkej nahlas. V souvislosti s tím Rathem mě napadla myšlenka odkud se do našich zákonů dostal nesmysl v podobě neuznání důkazu, protože byl získán nezákonně? Důkaz je důkaz a jestli je nevyvratitelný a nezfalšovaný, tak je úplně jedno jak se k němu přišlo. Neuznání kamerovýho záznamu nebo odposlechu jako důkazu, z důvodu že k němu někdo oprávněný nedal souhlas je do nebe volající zhovadilost a pošlapávání pravdy a práva!!
Němci takového člověka chápou jako slabého jedince, nevyspěl
Neudělají nic, nezareagují, prostě to projdou beze slova.
Smradlavé a podvodníky vwaudiskodaseat mi vadí, dýchat to budeme desítky let. Taky Fordům už od nových aut, někdy od 2000 lezou doslova z výfuku černé saze.
Psalo se tu, že ve smlouvě je uvedeno, že vykupované vozidlo musí být "provozuschopné" (kromě problémových emisí k vůli kterým to vykupují zpět) a myslíš si, že takhle vypadá provozuschopné auto?
Je to nesmysl.
Podla tamojsich predpisov evidentne ano ked to akceptuju. Ale dobry pravnik by namiesto prevadzkyschopne napisal napriklad - obsahujuce vsetky diely a sucasti, ktore vozidlo obsahovalo v case predaja v showroome, v pripade chybahuceho dielu alebo sucasti bude vykupna cena znizenena o ich hodnotu po zohladneni amortizacie - taketo pripady vychcanosti by sa nestali a nikto by nemohol na daswagen povedat ani slovo.
Takýchto chytrákov vážne nemusím. Je úplne samozrejmé, že to spravil len aby na seba upútal pozornosť a ešte ho budú tľapkať po pleci, aký je to borec. Z môjho pohľadu trápne.
To jo, ale je přece rozdíl v dodání produktu, který nesplňuje slibované parametry a sprostým okradením výrobce. Tohle totiž krádež bezesporu je a já se pouze divím tomu, že VW tyto vozy vykupuje. Vždyť to auto na první pohled není provozuschopné, což je jedna z podmínek. VW musí mít dobré právníky, kteří přece toto musí snadno obhájit..
Nejde ani až tak o právníky, já bych to od něj prostě nevykoupil. Zdokumentoval bych stav vozidla a zavolal bych na něj policajty, že s tímhle jezdí po silnici a ať si na to zavolá majitel odtahovku. Odkupu se pak přes právníky může domáhat on. V okamžiku, kdy veřejně troubí do světa, že všechno z auta očesal za účelem zisku, by ani v americe neměl být problém ho od soudu poslat rovnou do prd*ele.
Škoda že vám čtyřem stejně jako týhle kraviny nevadí milion autobusů který tu dík VW jezděj navíc a vy ten smrad dejcháte = nejdřív akce až pak je reakce = banální proti tomu co na páchalo a eště způsobí Dieselgate
Je to jako když kritizujete zloděje tabulky čokolády a omlouváte výrobce kterej vyrobil miliony kusů šidil na kakau a dobarvoval rakovinotvornym barvivem a dalšíma svinsvama = nejen že je nestavíte na stejnou úroveň ale toho zlodějíčka hodnotíte dokonce hůř než toho výrobce. Fakt dobrý :yes::yes: >:-[]
Nevadí. Kvalita ovzduší tím totiž nijak neutrpěla. Podívej se na aktuální stav NOx v ČR a pak mi ukaž kde se ty tvoje hypotetický miliony autobusů projevují. Hlavní znečištění stejně způsobují průmyslový podniky a topení domácností. Kolik myslíš, že vyprodukuje NOx takový kotel na uhlí? Přepočítaval si to někdy na autobusy?
Vsimnete si cerny vyfuk. Pubescent ho poladil uz driv. Jak je videt, ksiltovkari jsou vsude stejni. Maji hluboko do kapsy a ropak s trbem je fascinuje zrychlenim prvnich 500otacek/min. Prvni vec, co udelaji, jde DPF do kopru, nasledne pripoji ajfoun a zvednou vstrikovaci davky. Ti lepsi s notebookuem i plnici tlak turba.
Pokud vím tak v tom spočívá podstata zvyšování výkonu tj spálit víc paliva, což vede k vyššímu výkonu, takže zvedneš plnící tlak turba (přidáš vzduch) a s tím přidáš i naftu aby si udržel ideální poměr vzduchu a paliva. Co je na tom divnýho?
v Evropě vzrostou krádeže těhle očesanejch typů VW, protože od VW tyhle očesánky koupí za pár šupek nějaký mafiáni a na jejich VIN snadno zlegalizují ukradený auťáky a šup s nima do ČR bazarů. A vydělají na tom všichni. >:D
na nekterych serioznejsich webech v USA se da docist ze tohle vsechno jsou HOAXy, a auto.cz se na ne asik lepi nak moucha na mucholapku, ty lidi co to takto prezentuji tak vetsinou na danych strankach pak vydelavaji reklamou cims se jim zaplati to ze dane auto dealer nevykoupi, auto musi bejt nejen pojizdne ale i kompletni, realne odkoupena auta z dieselgate musi splnovat standardni prihlasovaci procedury v danych statech USA, a tohle vam v USA nikdo na VW neprevede ;-) takze Mayerovi jste pekne skocili na lep >:D
Nech si to fauve riadne vyzere! Mozu byt radi, ze EU je s nimi najsamvacsi kamarat! Inac povedane, ojeb na zakaznikoch v europe dovedeny do dokonalosti za podpory nemeckej vlady! :no:
Zaslouží si to VW či ne? Jelikož emise jako takové jsou podvod největší a výrobci na nich profitují dost, tak zaslouží. Nebýt emisní záminky pro snižování objemů a instalaci různých kurvítek, byla by vozidla spolehlivější a pro výrobce dílů tedy méně rentabilní...