Novinky
Ono to takhle globalizovat sice lze, možná se jedná především o majitelé farem apod. Ale třeba i právníci, architekti, lékaři, umělci se již nechtějí lišit od "plebsu" a Saaby, Volva či Mercedesy vyměnili za americký pick-up. A třeba v tom hraje nyní i podpora vlastních výrobků??? Takhle ten článek nám opravdu nic nepřináší, leda to, že podpoříme koncern VW...
To jsem z toho nějaká blbá, jak ten článek podpořil VW koncern?
>😁 :yes:
Saab už neexistuje, takže bývalí majitelé museli přesednout do něčeho jiného, taktéž ti co měli Suzuki, které už se do USA nevozí.
A Volvo se 4válcy určitě není každého sen, takže kdo enchtěl přesednout do němců, musel pak zvolit domácí Cadillac, Lincoln či Jaguar.
A Volvo se 4válcy určitě není každého sen, takže kdo enchtěl přesednout do němců, musel pak zvolit domácí Cadillac, Lincoln či Jaguar.
K tomu se dá jen dodat, že mají bohatí Amíci dobrý vkus. Polovina aut z Top 10 je japonských značek. Chtěl bych vidět analogickou hitparádu v Evropě. :-!
Dobry vkus? Cislo jedna nakladak?
v USA sou v TOP 5 neprodávanějších modelů 3 nákladáky......prostě náhrada za fullsize sedany, bo na trucky se vztahují jiné emisní normy atd.
Já bych hlavně čekal nějakou detailní tabulku.
[odkaz]
Problém je, že ta zvolená hranice 250 thusd na domácnost je na USA relativně nízká, takže do ní spadá velké množství těch kterým se říká Upper Middle Class. Skupina která je v USA označovaná jako Upper Class/Capitalist Class má příjmy daleko větší a tam by situace vypadala zcela jinak.
A ešte je rozdiel aj štát v ktorom bývaš, taká Kalifornia to má inak ako Michigan 😄