Novinky
Joab
7
Já bych hlavně čekal nějakej zdroj, nebejvalo to tady normální? Mi přijde, že už redakce úplně rezignovala na jakejkoli náznak serióznosti😊
Přejít do diskuze
A nezajímá tě to tak moc, až jsi o tom musel napsat příspěvek. 😄
Já bych hlavně čekal nějakou detailní tabulku.
Já bych hlavně čekal nějakou detailní tabulku.
Ono to takhle globalizovat sice lze, možná se jedná především o majitelé farem apod. Ale třeba i právníci, architekti, lékaři, umělci se již nechtějí lišit od "plebsu" a Saaby, Volva či Mercedesy vyměnili za americký pick-up. A třeba v tom hraje nyní i podpora vlastních výrobků??? Takhle ten článek nám opravdu nic nepřináší, leda to, že podpoříme koncern VW...
Opsal to z Edmunds
[odkaz]
Problém je, že ta zvolená hranice 250 thusd na domácnost je na USA relativně nízká, takže do ní spadá velké množství těch kterým se říká Upper Middle Class. Skupina která je v USA označovaná jako Upper Class/Capitalist Class má příjmy daleko větší a tam by situace vypadala zcela jinak.
[odkaz]
Problém je, že ta zvolená hranice 250 thusd na domácnost je na USA relativně nízká, takže do ní spadá velké množství těch kterým se říká Upper Middle Class. Skupina která je v USA označovaná jako Upper Class/Capitalist Class má příjmy daleko větší a tam by situace vypadala zcela jinak.
No nechce se mi dělat statistiku, ale u posledních tak deseti článků, kde mě ten zdroj zajímal, jsem ho minimálně devětkrát nenašel. A hlavně by měly bejt nějaký redakční pravidla bych si myslel, jakýpak někdy třeba náhodou jo, pak většinou ne..
To je pravda. Ještě dodám, že v USA mnoho i relativně zámožných lidí nemá potřebu utrácet za automobil jako symbol sociálního statusu a peníze raději dají do dobrých škol, dobrého zdravotnictví a nemovitostí v dobré lokalitě. Spotřební zboží je v USA mnohem dostupnější, ale mnoho věcí, které jsou ve většině EU "zadarmo" je v USA silně třídních a draze placených. Samozřejmě, že kdo má nad 250,000 dolarů ročně, tak si může dovolit mnohem dražší auto jak Accorda, otázka je, proč by to dělal, když mu auta nic neříkají a má ho jen jako dopravní prostředek.
K tomu se dá jen dodat, že mají bohatí Amíci dobrý vkus. Polovina aut z Top 10 je japonských značek. Chtěl bych vidět analogickou hitparádu v Evropě. :-!
mne sa ten F-150 brutalne páči. samozrjeme, v dobrej výbaje stoji aj 40-50tis. USD čize ak to dovezieš je to 50-60tis eur(1,6-2mil. Kc) a je to benzin. lacny spas to rozhodne neni,ale stoji zato to auto
ešte dodám, že tieto rodiny maju aj viac deti a logicky z toho viac aut. Možno aj maju 1 auto ako statusový symbol(napr. BMW,Mercedes alebo Cadillac) ale potom maju aj ďalších pár aut. Riaditeľ niečo skromnejšie aby nebol výstredny pred zamestnancami, ženy niečo prakticke- spomínaju sa Grand Cherokee, Honda Pilot a pod. A tiež deťom. Čiže skôr sa to rozdeľuje,a keď máš 5 aut a bývaš mimo mesto tak jeden Ford F-150 určite. Aj ja poznám riaditeľa/spolumajiteľa jedenj vážnej korporácie ktorej výrobky tu predávame- a tiež vlastni Ford F-150. Väčšina ľudi s týmto príjmom maju domy. A tam sa zíde toto autičko. A máš pravdu- veci čo sú "zadarmo" ako zdravotníctvo a pod tak v USA stoja hromadu peňazí- napr. zubár.
Saab už neexistuje, takže bývalí majitelé museli přesednout do něčeho jiného, taktéž ti co měli Suzuki, které už se do USA nevozí.
A Volvo se 4válcy určitě není každého sen, takže kdo enchtěl přesednout do němců, musel pak zvolit domácí Cadillac, Lincoln či Jaguar.
A Volvo se 4válcy určitě není každého sen, takže kdo enchtěl přesednout do němců, musel pak zvolit domácí Cadillac, Lincoln či Jaguar.
v USA sou v TOP 5 neprodávanějších modelů 3 nákladáky......prostě náhrada za fullsize sedany, bo na trucky se vztahují jiné emisní normy atd.
Nehaž všechny do jednoho pytle kvůli Foktovi. Zdroje jsou tady uváděny často. Namátkou třeba ve včerejším článku o elektrickém betonu.
Súhlas, aj keď s drobnou výhradou. Ak zostaneme v Upper a vyššej triede, tak je zásadný rozdiel v kupovaných autách hlavne podľa bydliska. Ak bývaš na Manhattane, tak Lexus a nemecká trojka vyskočí na prvé priečky, ak máš dom a pozemok na satelite (aj keď v lux štvrti), tak F-Series a ostatné menované v článku +- zostanú v TOP10.
A ešte je rozdiel aj štát v ktorom bývaš, taká Kalifornia to má inak ako Michigan 😄
A ešte je rozdiel aj štát v ktorom bývaš, taká Kalifornia to má inak ako Michigan 😄
prodeje stoupaj, sice pomalu, ale stoupaj. Nedaří se hlavně ATS a CTS, Escalade, XT5 a CT6 se prodávaj slušně.
ten Cadillac sa zial predáva slabo 😐 resp nie ako by som ho rád videl aj ja. A ako vidiš zrušil pick-up model od Escalade(volal sa tusim ESV).
myslim že chcel povedať, že MY tu podporíme v strednej Europe VW, keďže Škoda aj VW vyrábaju v CZ a na Slovensku. 😄
To je snad jasné? Když amíci kupují americká auta, tak Češi by mohli kupovat česká, no a když česká už nemáme, tak nám nic jiného nezbývá, než alespoň kupovat ty z koncernu VW (pro vysvětlení, myslím tím patrioty, co kupují zásadně škodovky).