Ekonomika
Informace v článku si vlastně protiřečí, vlastně nic nevíme a zdůvodnění žádné... 8-s Tedy až na ten termín domnělého uvedení motorů...
ze do civilni oktafky se dostane i podladenej 2.0tsi se 140kW, coz podle me bude idealni motor pro tohle auto
Zdá sa, že tento podladený 2,0TSI s "Millerom" nahrádza doterajší 1,8TSI, keď napriek väčšiemu objemu má o niečo menšiu spotrebu. Takže je vysoko pravdepodobné, že skôr či neskôr si nájde cestu aj do Octavie. Skrátka Škodovky (a asi celý koncern) prejdú na zostavu objemov 1,0-1,5-2,0 l (ako to už robí Ford).
Osobne však nevidím žiadny problém ani v 1,8TSI, spotreba na daný objem a výkon primeraná. Čo sa týka ideálu, benzínový dvojliter je už viac, ako optimum, ktorý pri autách tejto triedy vidím okolo 1,4-1,6 litra, teda buď aktuálny 1,4TSI 110 kW alebo budúci 1,5TSI 110 kW. Ten dvojliter by som videl ako optimum pre Superb.
Osobne však nevidím žiadny problém ani v 1,8TSI, spotreba na daný objem a výkon primeraná. Čo sa týka ideálu, benzínový dvojliter je už viac, ako optimum, ktorý pri autách tejto triedy vidím okolo 1,4-1,6 litra, teda buď aktuálny 1,4TSI 110 kW alebo budúci 1,5TSI 110 kW. Ten dvojliter by som videl ako optimum pre Superb.
bude pruser
Kde jsou ty časy, kdyb byla O1 1.9 TDI Tour v základní výbavě holobyt dostupná s naprosto nesmrtelným 1.9 TDI do 300,000 Kč ve verzi Tour.
Měl jsem klasickou Ambiente (starší). Najezdila < 600,000 km než se opravdu rozpadla a nevyplatilo se ji opravovat. Tahala při tom přívěs a všechno bylo fajn. Vyměnila se akorát spojka a turbo. Mezitím se koupila "Tourka", ta vydržela dost podobně. Dneska už jsou obě v pánu. Byly to menší auta než O3, na zadních sedačkách si nikdo moc nesedl, vepředu tak akorát. Ale jako firemní kombík na opravdové rozvážení zboží/závozy to bylo nepřekonatelné kombinací spolehlivost + cena + provozní náklady. Ten motor reálně jezdil pod 5l.
Dneska ? Jediná deviza Octavie, kterou jsem výše popsal, je v tahu. Drahé, nespolehlivé, jízdně ve své třídě rozhodně ne nad průměrem za danou cenu. Asi už ale nejsem cílovka. Otázka je, kdo cílovka je !
Měl jsem klasickou Ambiente (starší). Najezdila < 600,000 km než se opravdu rozpadla a nevyplatilo se ji opravovat. Tahala při tom přívěs a všechno bylo fajn. Vyměnila se akorát spojka a turbo. Mezitím se koupila "Tourka", ta vydržela dost podobně. Dneska už jsou obě v pánu. Byly to menší auta než O3, na zadních sedačkách si nikdo moc nesedl, vepředu tak akorát. Ale jako firemní kombík na opravdové rozvážení zboží/závozy to bylo nepřekonatelné kombinací spolehlivost + cena + provozní náklady. Ten motor reálně jezdil pod 5l.
Dneska ? Jediná deviza Octavie, kterou jsem výše popsal, je v tahu. Drahé, nespolehlivé, jízdně ve své třídě rozhodně ne nad průměrem za danou cenu. Asi už ale nejsem cílovka. Otázka je, kdo cílovka je !
no jo, 1.9 TDI Euro 3, smrt městského člověka. Velká životnost v tomto případě rozhodně není klad. Ty krumply už tu smrdí 20 let a bohužel ještě dál budou. Už aby se alespoň zavedly i v Česku emisní zóny...
Je třeba koukat do budoucna, aby se měl věrnostní zákazník na co těšit. A ne hned, když něco udělám nového, tak to nacpat do všeho.
Ďalšia vec je informačná hodnota článku. Ak ide o významné správy, ktoré neznesú odklad, OK, nech sa to dá von čo najskôr. Ale naozaj potrebuje bezobsažná správa, že motory, o ktorých sa už x krát písalo, prídu niekedy, ani presne nevieme, kedy, samostatný článok?
A posledná poznámka k obsahu zadarmo: obsah zadarmo nie je, "platím" za to núteným pozeraním otravných vyskakujúcich reklám, na ktoré ani AdBlock nefunguje. Jediný pravdivý je teda iba Tvoj argument, že nás sem nikto nenúti chodiť. To je ale v trhovej ekonomike dosť chabý argument na výhrady zákazníka nespokojného s kvalitou ponúkaných služieb.
Napadá mne, kolik asi občanů jiné státní příslušnosti než slovenské, brblá na slovenských moto.webech o tom, že je tam přemíra informací o tradičním slovenském výrobci. Myslím si že jich moc nebude. Možná i tím, že nebude ani moc těch tradičních slovenských značek...
Tohle klidně mohlo být (a mělo) součástí druhého článku o RS.
S takovou tu brzy budou samostatné články o tom, že se změnil obsah nádoby na vodu do ostřikovačů. :no: