Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaná Škoda Octavia Scout: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?

Modernizace modelové řady Octavia pokračuje. Čtyř očí se dočkal také Scout. Vedle modernizovaného vzhledu je novinkou i vylepšená výbava.
Zpět na článek
21. 12. 2016 08:37
21. 12. 2016 08:43
21. 12. 2016 08:58
21. 12. 2016 11:53
21. 12. 2016 19:08
21. 12. 2016 21:45
21. 12. 2016 23:47
21. 12. 2016 09:36
21. 12. 2016 11:55
22. 12. 2016 00:29
21. 12. 2016 15:37
22. 12. 2016 07:17
22. 12. 2016 10:58
22. 12. 2016 00:28
21. 12. 2016 08:47
21. 12. 2016 08:51
21. 12. 2016 12:13
22. 12. 2016 00:48
21. 12. 2016 08:53
21. 12. 2016 09:18
21. 12. 2016 10:43
21. 12. 2016 09:00
21. 12. 2016 09:13
21. 12. 2016 09:14
21. 12. 2016 09:25
22. 12. 2016 00:56
21. 12. 2016 10:38
22. 12. 2016 01:10
22. 12. 2016 01:12
21. 12. 2016 13:07
21. 12. 2016 14:32
22. 12. 2016 01:15
21. 12. 2016 22:57
21. 12. 2016 08:37
Nelíbí !
Je to předražená plechovka :-) Proboha, to oplastování a kryt podvozku (u jiných značek standard) vyšvihnou cenu opět tak vysoko ? (jako třeba u fabie, kde scout jsou jen plasty). .

Ale hlavně že je tu další článek o Škodě :-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - grifith
21. 12. 2016 08:43
Re: Nelíbí !
Zkus se Scoutem projet a třeba zjistíš, že nejde jen o to oplastování ;-) Souhlasit se dá s poměrně ambiciózní cenovkou, ale když člověk vidí, kolik jich na cestách jezdí, asi to nebude až taková hrůza.
Facelift, to je kapitola sama pro sebe, počkám si na živé setkání, ale i pro mě jde o rozpačitý krok.
21. 12. 2016 08:58
Re: Nelíbí !
To je spíš tím, že mnohé firmy mají zajímavé budgety na auta, ale mají zakázáno kupovat střední třídu, aby nevypadali moc bohatě. A pak člověku nezbývá nic jiného, než si vzít scouta a narvat ho blbostma.

Fyzická osoba si ho myslím koupí velice výjimečně, do "terénu" jsou jiné vozy.
Avatar - grifith
21. 12. 2016 11:53
Re: Nelíbí !
Ale proč ne, nikdo neříká, že v těchto cenových vodách loví převážně soukromníci, spíš naopak. To však o modelu jako takovém nic nevypovídá, je úspěšný a dobře prodejný? Je. Navíc kromě Scouta máš i RS nebo LaK, takže možnosti jsou vcelku široké
21. 12. 2016 19:08
Re: Nelíbí !
To určitě nehodlám rozporovat, jen by mě zajímalo, jak by se na prodejích projevilo výrazné rozvolnění pravidel při pořizování služebních aut tzn. možnost vybrat si libovolný vůz v dané kategorii. Spousta firem prostě nařídí koupit oktávku a tím to hasne. Je to úspěch Škody? Určitě. Vypovídá to něco o kvalitách vozu? Těžko říct..

Jinak já to nemyslel jako kritiku verze Scout, ale hodil jsem Scouta, RS a LaK do jednoho pytle a tohle si myslím, že je důvod, proč jsou tak populární, protože obecně jsou na můj vkus dost předražené a zároveň obyčejné. Kdybych si z nich musel vybrat, šel bych do RS (dvouoké).
21. 12. 2016 21:45
Re: Nelíbí !
Reknu ti to optikou cloveka, ktery narizuje jezdit Octavii. Je mi uplne jedno, jestli budou nasi lidi ve firme jezdit v Astrach, Focusech nebo i30, jde o co nejnizsi naklady a do jiste miry prave spokojenost uzivatelu, protoze lidi jaksi nejsou a tak nezbyva, nez nakup sluzebnich vozu v ramci moznosti prizpusobit i pranim uzivatelum.
Skodovka urcite neni nejlevnejsi. Ale jak z operativniho leasingu vyplyva, manejvyssi procentualni zustatkovou hodnotu a nejnizsi servisni naklady. Ve vysledku to pak vychazi tak, ze je na mesicni splatce operativniho leasingu nejvyhodnejsi. Vyrovna se ji pouze Kia Ceed SW a Hjundaj i30 Combi diky mnohdy az absurdne vysokym slevam, ale nemam jedineho cloveka, ktery by vymenil Octavii za i30 nebo Ceed. Jedine snad za i40, aleto uz je uuuuplne jina cenova kategorie - splatka operaku.
Takze: vypovida to neco o kvalite vozu? Nevypovida... vypovida to o jeho vyhodnosti a v tom je tady v CR Octavie nedostizna.
21. 12. 2016 23:47
Re: Nelíbí !
Uprimne trochu mi uniká pointa a souvislost s mym příspěvkem. Pisu, proc se dobre prodává top varianta konkrétního vozu a ty mi odpovís srovnáním základní oktavky s i30.

Tam opravdu není moc co dodat. Já služební oktavku mam a za i30 bych taky neměnil. Za focuse nebo astru ale kdykoliv, bohužel car policy dovoluje jen oktavku a golfa (kterého jsem ve firemní garáží nikdy neviděl ). Na ceně splátky se víc projevi umění licitovat nez typ vozu, my za oktavky platíme necelých 11 tis bez DPH, coz mi přijde docela dost a jsem si jistej, že focus by za ty prachy sel sehnat bez problému. .
21. 12. 2016 09:36
Re: Nelíbí !
Ale jo, za 700 tisíc je to jiné než základní firemní bílá Octavia s 1.0 TSI a nejlevnějším možným podvozkem, brzdami...o tom žádná.

Ale zase si říkám, jestli za cenu přes 700 tisíc nevyjde lépe Levorg, který má potenciál jezdit ještě mnohem lépe a do marastu se možná hodí i více, než Scout. Alespoň podle recenzí (třeba J. Koubek na Streamu).
Avatar - grifith
21. 12. 2016 11:55
Re: Nelíbí !
Je to osobními preferencemi, někdo by dal přednost Levorgu a špatně by určitě neudělal, jiný zase Scoutu. Až tolik si ta vozidla do zelí nelezou, už jen možnou volbou motorizací.
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:29
Re: Nelíbí !
Souhlasím :yes:
21. 12. 2016 15:37
Re: Nelíbí !
Standard? Nevím, jak na trojce, ale ten ochranný kryt motoru a převodovky, který byl na dvojce, rozhodně jinde nebyl standardem. Alespoň já se s tím nesetkal. A byl snad součástí paketu pro špatné cesty, který sis mohl koupit i k jiným provedením Octavie, ale jistý si nejsem - už je to hodně dlouho, co jsem na OII koukal.
22. 12. 2016 07:17
Re: Nelíbí !
Nebudu vyčítat auta, která mají motor plně zakrytovaný. Zase by mě tu někdo akorát urazil, nebo spíš "by se urazil" a začal se do mě navážet.

Většina lidí, co mi tu argumentuje "tak se s tím svez" vůbec netuší, že jsem se s tím třeba už svezl :-)
22. 12. 2016 10:58
Re: Nelíbí !
Počkej, to mluvíš o aerodynamickém zakrytování, nebo o ochraně proti poškození? To první je běžné (a klidně uvěřím, že Škody běžně nemají zakrytovaný celý spodek), ale to druhé ne. Možná u aut určených na východ. Samozřejmě mluvím o tom druhém (bavíme se o Scoutu, ne o Greenline). Za aerodynamické zakrytování bych si asi nepřiplatil (myslím celého spodku, čistě motorového prostoru asi ano) - mám rád dobře vyřešenou aerodynamiku, ale jakmile se pod to dostane slaná břečka, je zaděláno na problém.

Takže sis Scouta vyzkoušel a myslíš si, že je to jen plast a kryty? Žádných rozdílů, třeba v podvozku, sis nevšiml?
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:28
Re: Nelíbí !
Pane Bureši, a co hodit pod článek anketu, když vyzýváte čtenáře k odpovědi otázkou hned v nadpisu? Ale to by asi spadli mecenáši v Pentagonu ze židle, kdyby viděli ten negativní výsledek, že? Takže napříště raději bez interpunkčních znamének, budete aspoň méně směšný.
A pokud jde o Scout: až dosud mě design přídě Octavie nějak příliš nevzrušoval, byť jsem spíš inklinoval k většině, které se nelíbí, ale poté co jsem uviděl zdejší úvodní fotku, málem jsem se poblil. A z přemíry pití ze včerejší oslavy to fakt není. Pardon, ale je to fakt hnusný :no:
21. 12. 2016 08:39
Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
Stručně a výstižně - vůbec. Dál to nebudu komentovat, podobná otázka je tu skoro každý den a nemá smysl opakovat, co už bylo tisíckrát řečeno :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
21. 12. 2016 09:06
Re: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
Presne. Otázka už bola x krát zodpovedaná. Nepáči. Howgh.
21. 12. 2016 10:01
Re: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
Je ti hnus a navíc nemá 4, ale 6 očí. CABAn se inspiroval u pavouka. Kdo toto schválil??? Co tam hulite za matros???
Avatar - leone
21. 12. 2016 10:35
Re: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
ty světla jsou prostě strašná hrúza,...je úplně jedno jestli to auto pustíte o 20mm níže,,.nebo naopak přizvednete a oplastujete . TOHLE SE PROSTĚ NEPOVEDLO, a UŽ prosím Vás s těmito článkami NEOTRAVUJTE !!!!!!!

JE SPOUSTA JINÝCH AUT, která by si svůj článek na AUTO.cz mnohem více ZASLOUŹILA !
Avatar - Sumi2000
22. 12. 2016 00:08
Re: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
Hnusné...facelift je katastrofou. 8-s :no: :no: :no: :no:
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:35
Re: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Jaros71
22. 12. 2016 01:06
Re: Jak se vám líbí čtyřoký dobrodruh?
Odporné.. :no: :no:
21. 12. 2016 08:45
Jak se nám asi líbí ?
Jak se nám líbí nová Octavia Scout ? No asi jako všechny nové faceliftované Octavie....je to humus >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2016 08:47
Nadpis
Redakcia nesleduje diskusie, alebo ich len odmieta akceptovat? Uz pod minimalne troma clankami sa ludia zhodli ze je nova okta hnus, tak ako potom mozete napisat nadpis "ako sa vam libi?" ked je jasne ze sa "nelibi" demencia alebo co?
Rozbalit vlákno
6
21. 12. 2016 08:51
Re: Nadpis
Je to vymývaní mozků... jednou ten fakt, že je Škodofka nejkrásnější, nejkvalitnější, nejrychlejší, nejbezpečnější, nej..., nej..., nej... PROSTĚ PŘIJMOUT MUSÍŠ ;-)

Aneb, za vším hledej prachy :-)
21. 12. 2016 12:13
Re: Nadpis
Tenhle přístup už zavání propagandou 8-s :no:
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:48
Re: Nadpis
Kdepak, smrdíííí >:D
21. 12. 2016 08:53
Re: Nadpis
Diskutujících je jen menšina ze všech návštěvníků. Pepa si sem vleze, uvidí oktávku ... >:D
Avatar - Joky
21. 12. 2016 09:18
Re: Nadpis
Chlebodárce zavelel : budiž dnes článek Octavia Scout

Nohsledi vyplnili......

názor čtenářů ? úplně druhořadý, ti redakci neživí !
21. 12. 2016 10:43
Re: Nadpis
Tu si dovolim nesuhlasit, redakciu sice neplatia citatelia priamo, ale zijw z reklamy ktora je mierena priamo na nich, teda ziadny citatelia = ziadne prijmy z reklamy = ziadne platy. Preto by mali dbat aj na nazor citatelov.
21. 12. 2016 09:00
Jasné jak facka
s tím faceliftem se fakt nedá nic vymyslet, už se to nedá spravit nebo vyšperkovat. Ať je to RS, scout nebo bežná verze, pořád to vypadá strašně. Prodávat se to samozřejmě bude, ale hezké a nadčasové to prostě není.
Trochu mi to připadá jako že Kabáňovi neschváli použití full-LED světel, tak aby ten facelift aspoň byl vidět tak chlapec vymyslel toto.
Rozbalit vlákno
2
21. 12. 2016 09:49
Re: Jasné jak facka
No ale ono to tie full-LED predsa len ma ;-)
21. 12. 2016 17:51
Re: Jasné jak facka
No vymyslet se dá jediné - pokud chce člověk Octávku, tak počkat na úplně novou generaci >:D
Avatar - Machýrek
21. 12. 2016 09:02
Novy ksicht nejvic slusi RS
Tady me ty maly svetla pripadaj az moc maly, ale tak uvidime na zivo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sumi2000
22. 12. 2016 00:10
Re: Novy ksicht nejvic slusi RS
Ta světla jsou děsná..nesluší ničemu! 8-s :no:
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:50
Re: Novy ksicht nejvic slusi RS
>:D :yes:
21. 12. 2016 09:02
s oktafkou to je jako s zenskou
když byla ještě mlada, chtel jsi bejt co nejvic v ni a užívat si ji
jak se ale "vyvjiji" a meni se ji kukuc, začínas pokukovat po jinech >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Machýrek
21. 12. 2016 09:05
Re: s oktafkou to je jako s zenskou
No ja byl vzdycky na milfky, proto mi asi prijde cim dal hezci ;-)
21. 12. 2016 09:11
Re: s oktafkou to je jako s zenskou
diky za obohaceni slovniku :-)
Avatar - removed
21. 12. 2016 09:36
Re: s oktafkou to je jako s zenskou
jojo, když jsem se k ní blížil zezadu, srdce mi tlouklo vzrušením... bohužel, pak se otočila a mrkla na mě :-)
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:51
Re: s oktafkou to je jako s zenskou
Tos zabil >:D >:D >:D :yes:
21. 12. 2016 09:10
Lež stačí 100x opakovat
a získá novou kvalitu: stane se pravdou :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Joky
21. 12. 2016 09:23
Re: Lež stačí 100x opakovat
tohle je přece Němcům vlastní, vždyť měli i Ministerstvo Propagandy....

vycházelo jim to docela dlouho , ale v USA to holt přepálili a teď je VW v finanční situaci
asi jako bylo Německo v dubnu 45. To znamená přesně tam, kde sídlí redakce Auto.cz
v těle hostitele z Wolfsburgu.......

a propo nemohla by redakce při vytváření svých
nicků používat nick Goebels ? Stejně víme, že jsou to oni a alespoň by nevypadali jako pitomci...
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:52
Re: Lež stačí 100x opakovat
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - hedvin
21. 12. 2016 09:13
Nadpisy pro Blesk
Zdá se mi, že ty nadpisy jsou s otazníky a vykřičníky hlavně aby to zaujalo čtenáře blesku :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:53
Re: Nadpisy pro Blesk
Pisálek, co se neobejde v nadpisu bez interpukce, patří k lopatě :no: :no: :no:
Avatar - sargis
21. 12. 2016 09:14
hmm...
zatial to vychadza presne ako minuly tyzden, ponndelok/utorok/streda - 1clanok Octy denne v priemere....potom stvrtok/piatok sa ide redakcia napapkat do MB pre inspiraciu...no neviem, s bliziacimi sa Vianocami tu ocakavam naval clankov ako darcek redakcie - minimalne uderny piatkovy test Škodiaka, ako avizoval autorevue... ;-\ a s tym spojene videa, aviza, uputavky...

Na margo Scoutu - v nedelu som na parkovisku videl Octu 2 Scout verzia pred korejskym FL v tmavomodrej... krasa aj po tolkych rokoch. Dobre vino zreje, zle kysne...toto na obrazkoch je cuco 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2016 09:25
Re: hmm...
O2 scout posobila na mna daleko outdoorovejsie a dobrodruznejsie ako nova O3 scout ktora mi pride uz skor ako taka "vonavka" ... navyse posobi uz moc natiahnuto a nizko zaroven... uz to proste nema to caro predoslej octavie scout ... ktora podla mna bola fakt vzhladovo efektna vyvazena a zaroven aj praktickejsia v "terene" ako tato nova stonozka s bruchom akoby kusok aj viac pri zemi ... navyse scout predoslej octavky posobil okrem dobrodruzneho vzhladu aj hodne smrncovo a elegantne ... lenze ta nova hranatoidno neutralna scoutova octavka na mna uz zdaleka neposobi tak presvedcivo v tomto pakete ... a nebyt toho svetleho plastu v narazniku dole tak na prvy pohlad ani nezbadas ze to auto sa hra na terenak.. navyse tymto najnovsim faceliftom zmizla este aj ta plasova bocna lista po dverach ktora ako tak zvyraznovala aspon boky auta ze ide o scouta .... cize akoby sa scout cim dalej tym viac snazil uz nebyt scoutom ale skor len akousi vonavkou.... mne uz z isteho uhla pohladu vlastne OIII scout ani nepride nejako dobrodruzne ... pritom OII miestami posobila az vyslovene "terenne" a drsne... skoda... ale je zrejme ze dnes sa uz O3 v scoute hra viac na mestsku vonavku ako na dobrodruha .... kazdopadne za mna dost zbytocny paket ked ho vlastne ani nie je moc "citit" na tom aute...
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 00:56
Re: hmm...
To víš, konec roku je za dveřmi a budget ještě není vyčerpán, takže ještě se tady s pořádnou dávkou Škoda článků setkáme. Bohužel. :no: :no: :no:
Avatar - Bubáq
21. 12. 2016 09:20
Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Čtyřoká Octavia je nejpovedenějším faceliftem v dějinách automobilového designu. Až dosud si faceliftu vysloužily odsouzení veřejnosti (neplatí pro poslední Opely: Insignia, Mokka X a Zafira X jsou velmi povedené facelifty). Sice ne tak masivní, jako v tomto škodováckém případě (na odsuzující komentáře jsem narazil úplně všude, kde se fotografie faceliftu objevily), ale skutečné úspěchy by se daly spočítak tak na prstech jedné ruky (i s těmi Opely).
Znovu ale pozvedám svůj hlas: většino, drtivá většino, velmi se mýlíš! Tento O3 facelift je nesmírně povedený, auto získalo zpět tradiční škodovácký rys solidnosti, pevnosti, dlouhověkosti. Původní design byl až příliš "odlehčený", bez nějakého opravdu charakteristického rysu, který by znovu do povědomí diváka a uživatele dostal pocit "dobře postaveného" auta.
Přestože je vlna kritiky nyní tak masivní, troufám si tvrdit: většina se tentokrát hluboce mýlí!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - removed
21. 12. 2016 09:34
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Já ti nevím. Podobně jako ty jsem uvažoval také. Opatrně, hlavně to celé hned neodsoudit… vyhnout se předčasným negativním pohledům. Jenže…
Úplně první myšlenka byla – tohle nedělal Kabáň
Druhá myšlenka – Kabáň trucuje, protože mu někdo nařídil upravit vlastní dílo proti jeho podvědomé kreativní představě. Jako jeden papež nechal ve Vatikánu všem mužským sochám odstranit přirození.
Třetí myšlenka – je to škaredé, zprzněné, znásilněné, smutné
Opravdu jsem nechtěl mít většinový názor, ale proti sobě nepůjdu a pozérství není můj styl.
Škoda povedené Škody.
21. 12. 2016 09:52
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Na férovku a bez prílišného polemizovania: Jediné čo ma na tom aute irituje je to, čo je na tom fejslifte najvýraznejšie - štyri predné svetlá. To je fakt úlet. To je akoby ste chceli skrášliť priemerne vyzerajúcu slečnu, s takou normálnou figúrou, v obyčajnom tak akurát obtiahnutom kostýmku a s rozopnutým vrchným gombíkom na košieľke tým, že by ste jej voperovali na čelo ďalšie dve oči. A to by asi neschválil žiadny obdivovateľ ženskej krásy s funkčnou očnou sietnicou. To v tej škodovke nikto taký nieje?
Avatar - removed
21. 12. 2016 10:02
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
no jo no, holky z kanclu jí začaly říkat pavouk :-)
Avatar - iudex
21. 12. 2016 10:02
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Myslím, že zo strany PM2 to bola irónia/sarkazmus. ;-)
Avatar - removed
21. 12. 2016 10:07
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Pokud ano, jsem blbec, který to nepochopil...a sypu si TDI popílek na hlavu
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 01:03
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Sfoukni popílek, to nebyla ironie, je to nasazený člověk z Boleslavi a myslel to zcela vážně. Bohužel.
Avatar - Bubáq
21. 12. 2016 15:48
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Jsem rád, že jsem "podezříván" ze vtipu a ironie... někdy je to nejlepší forma upozornění na nesmysly.
Jenže tentokrát přiznávám, že se mi čtyřoká Octavia vážně líbí.
Avatar - Sumi2000
22. 12. 2016 00:13
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Je to nejhorší facelift všech dob... 8-s :no:
Pokud se ti to líbí...máš velmi zvrácený vkus.
Ale i Helča Růžičková byla pro někoho sexy kočka... >:D
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 01:04
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Připomněl jsi mi jeden film: Ještě větší blbec než jsme doufali. >:D >:D >:D
Avatar - Jaros71
22. 12. 2016 01:09
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Jako Kaban'...??? >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2016 09:42
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
nazivo ten face moze byt fakt daleko lepsi ako na fotkach.... ja si pockam a uvidime... kazdopadne ale tu akusi slabu outdoorovu auru facelift-nefacelift to uz nejde osalit... lebo predosla OII v scoute aj na fotkach uz vyzera daleko viac dobrodruznejsie... a nazivo sa mi to len potvrdilo... a O3 v scoute uz neposobi tak vizualne outdoorovo ako jej predchodca ... ani zdaleka... miestami vlastne uz ani nevies ze ide o scouta ak sa na takuto octavku pozries z "nevhodneho" uhla....
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2016 19:51
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
ano, souhlas. Dnešním pohledem vyžaduje FL trochu uležet. Nicméně z dlouhodobějšího pohledu jej vnímám (design) jako velmi zdařilý. Dosavadní Octavia vypadá proti FL až neuvěřitelně nudně a tuctově.

FL Octavii přinesl přesně to, co přinést měl - hodnotnější a dospělejší vzhled a jasné markanty. Za mě zkrátka :yes: :yes: :yes: A to i přesto, že je víc než pravděpodobné, že O4 dostane světla opět jednodílná...
Avatar - Sumi2000
22. 12. 2016 00:13
Re: Tak tedy: opakuji, že je to velmi povedený facelift!
Neber už drogy..a běž spát..je to humus. :no: :no: :no:
21. 12. 2016 09:45
Pokud jde o vzhled
Čistě můj názor, pokud jde o vzhled....není to tak hrozné. Tahle na fotce se mi dokonce i docela líbí. Ale je to jen můj názor. Základní bílá verze O3 je hrozná právě tím, že podobně dělená světla na pěkném autě podstatně lépe vyzní, než na bílé ledničce na kolech se žlutými světly. Už dneska jsou vidět Octavie s vyměněnými žárovkami, aby ta žlutá k LEDkám nepůsobila tak blbě. Výsledek pak je ten, že oslňují ostatní..ale to je jiná debata.

Vším ostatním je to tragédie. Abych si z auta zavolal, měl kožený volant a řadící páku, vyhříval přední sedadla, měl motor okolo 100 kW (1.4 TSI 110), nemusel lepit telefon na přední sklo kvůli navigaci, neměl základní bílou barvu, měl pořádná světla dnešní doby (LEDky), 16" hliníková kola, mohl si ostříknout světla, jezdit po dálnici na tempomat, uměl si vyhřát přední sklo v zimě, měl parkovací kameru ... a dál už jsem nepokračoval, protože konfigurátor ukázal nádhernou cenovku 640 tisíc korun a nějaké drobné. Vypadá hezky, ale ty ceny tomu opravdu neodpovídají. A to jsem ještě nepřihodil zatmavená okna a další ...

Ta cena za rozumný komfort při delších firemních jízdách je HROZNÁ. Už jsem na asistenty zvyklý, mám je rád a jezdit autem bez nich je dost utrpení. Držet dneska mobil u ucha ? Nebo si nadálnici nemoct brknout do tempomatu ? Někdo se spokojí s tím, že vezme motor a velký kufr, pak se dostane na rozumnou cenu s holým autem. Já už bych se na to dneska normálně na férovku vykašlal.
Rozbalit vlákno
13
21. 12. 2016 11:45
Re: Pokud jde o vzhled
To jsi snad konfiguroval Active, ne? >:D S takovými požadavky bych zkusil spíš Style a zbyde ti i na 1,8 (1,4 ani mít nemůžeš, což je zvláštní, ale je to tak). U vyhřívání skla bych si pak ověřil, jak je to udělané. Mám takový pocit, že Octavia má to laciné provedení, tedy dráty místo pokovením. Dráty v čelním skle mě skutečně nelákají, s pokovením mám dobré zkušenosti.

Jen tak mimochodem, držet mobil u ucha je proti předpisům. Tedy za jízdy. Je to tak už notnou dobu. ;-)
21. 12. 2016 12:44
Re: Pokud jde o vzhled
;-) :yes:
21. 12. 2016 12:52
Re: Pokud jde o vzhled
No jasně že je, proto bych třeba chtěl bluetooth handsfree. Za 5 tisíc příplatku.
21. 12. 2016 15:27
Re: Pokud jde o vzhled
Style má BT v základu a v Active je za 3.500. Nevím, co to tu zkoušíš.
21. 12. 2016 12:56
Re: Pokud jde o vzhled
Nakonfiguroval jsem si to a s 1.8 (1.4 ani nešla) jsem se dostal o 45 tisíc výš. Pravda, je tam něco navíc, ale zakrytý podvozek například pořád chybí. 700 tisíc .. hmmm .. Když přihodím bezklíčové, jsem už přes 700 tisíc. Ať to každý posoudí sám. Já bych to za tu cenu nebral.

Rozpoznávání značek je i v té ceně stále za příplatek 22 tisíc. Zrovna to rozpoznávání značek je blbost a ani v kombinaci s mapovými podklady to moc dobře nefunguje, protože ti blbci u nás neukončují dopravní omezení řádně.
Avatar - grifith
21. 12. 2016 14:46
Re: Pokud jde o vzhled
Pro soukromníka dává větší význam Fresh, naopak když se dostáváš na ceny cca 700k+, tam už je lepší zkusit rovnou LK.
21. 12. 2016 15:54
Re: Pokud jde o vzhled
A to už pomalu lezeš do teritoria Superbu. Fresh jsem zatím v konfigurátoru neviděl.
Avatar - grifith
21. 12. 2016 17:18
Re: Pokud jde o vzhled
Fresh už v konfigurátoru najdeš. Ano, pak už se vkrádá otázka, jestli za menší příplatek není lepší Superb.... Těžko říct, když ne ničím jiným, tak vzhledem určitě >:-[]
21. 12. 2016 17:55
Re: Pokud jde o vzhled
Máš pravdu. Jen jim chybí odkaz v menu na hlavní stránce, takže musíš vyloženě do konfigurátoru.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2016 19:47
Re: Pokud jde o vzhled
Pro soukromníka nedává smysl Octravia VŮBEC >:-[]
Avatar - grifith
21. 12. 2016 20:31
Re: Pokud jde o vzhled
Když myslíš, brát ti to nebudu.
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 01:07
Re: Pokud jde o vzhled
Tak s tím si dovolím nesouhlasit.
21. 12. 2016 15:26
Re: Pokud jde o vzhled
Tak to nevím, co jsi dělal. Teď jsem to rychle zkusil, 1,8 Style se vším, co jsi napsal, vyšla na 636.500. Příplatky byly navigace (ta levnější, 8 palcová; k tomu je povinně bezdrátové nabíjení telefonu atd.), parkovací kamera (povinně zadní stěrač - to by mě štvalo), metalíza, vyhřívání čelního skla. Zbytek má Style v základu (podle konfigurátoru). Jen pro úplnost, jde o liftback; alespoň jsem si myslel, že máš právě lift.

Bezklíčový vstup a startování má Style v základu. Nedivím se, že ti vychází divné ceny, když si připlácíš za věci, které tam už jsou. :-) Rozpoznávání značek je jen v balíčcích.
21. 12. 2016 09:54
Ošklivka na x způsobů
Vůbec nechápu ty trapné redakční nadpisy - přece musí dobře vědět, že cca 85 % lidí se facelift Octavie III vůbec nelíbí! Takže ještě jednou - i v případě Scouta je nová příď designovým armagedonem... Bože, jak moc se mi toto auto líbí s původními pěknými světlomety, o to víc ovšem bolí to, co s ním provedli teď! 8-s 8-s 8-s :no:
P.S. Mluvil jsem s jedním člověkem na střední pozici ve Škodě Auto a soukromně mě řekl, že i v samotné továrně tento facelift mezi zaměstnanci vyvolal velké zděšení a rozhořčení.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2016 10:03
Re: Ošklivka na x způsobů
ja sa obavam ze ten novy face sa uz nebude hodit prave k tym dnesnym modnym "nudnym" farbam ako je seda biela strieborna alebo cierna ... ale na druhej strane zase moze uz posobit krajsie ak auto bude povedzme cervene alebo nejake bezove pripadne v nejakej inej atraktivnejsej farbe ;-) ... ono nakoniec to mozno bude aj tah spravnym smerom takze este nerobme hned paniku ... a ti ktori chcu mat uz nieco "zaujimavejsie" od skody si konecne pridu na svoje... taka zelena RSka alebo nejaka bezna v ostrej cervenej mozu byt nakoniec s tymto kukucom velmi stylovo posobiace auta ...
Avatar - removed
21. 12. 2016 10:50
Re: Ošklivka na x způsobů
Tak pokud je pravda to za tím PS, mohl by se ten pocit zaměstnanců podvědomě přenášet do kvality výsledného produktu... (ne, je to blbost, jenom bych si moc přál, kdyby to ve Škodovce přehodnotili).
21. 12. 2016 11:21
Re: Ošklivka na x způsobů
No, je jasné, že práce na výrobku, který se ti líbí, se kterým se "vnitřně identifikuješ" a na který jseš hrdý, je radostnější a vnitřně uspokojivější... :-O
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 01:12
Re: Ošklivka na x způsobů
Zanechme té konspirace, toto už je hodně za hranou logického uvažování
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 01:11
Re: Ošklivka na x způsobů
Arese, 85 %? Nebojím se připustit si myšlenku, že těch procent bude nejmíň 95 >:D >:D >:D
Avatar - Hittman
21. 12. 2016 10:38
Zatím
tomu člověk nemůže přijít na chlup, konečný obrázek a názor si udělám, až ji uvidím na vlastní bulvy.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
22. 12. 2016 01:10
Re: Zatím
Jasný...dáme 10 piv a bude krásná , jako každá... >:D
21. 12. 2016 10:45
zde vubec nejde o to jestli libi
tohle je stejne jako kdyz jdete v chlive krmit dobytek. hodite jim srot do zlabu a ten si chrochta a mlaska. stejne je to s tim dobytkem co mu v praci hodi klice od skodovky na stul
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2016 11:06
Re: zde vubec nejde o to jestli libi
Při koupi Volva testovali jestli jsi dobytek nebo ne? ;-)
21. 12. 2016 13:07
A zase Octavia
a opět a zase, jako každý boží den článek s nadpisem...Jak se vám líbí Octavia. No nelíbí, předek je bastl a nezmění na tom nic jakákoliv verze. Jediná možnost je, chodit k autu zezadu >:D Budu se opakovat, ale zdejší stránka by se měla přejmnenovat na škoda.cz!
Rozbalit vlákno
2
21. 12. 2016 14:32
Re: A zase Octavia
Bylo by tu ještě jedno řešení - na předek auta nasadit nějakou lehkou prototypovou kamufláž. Pak by se k němu dalo bez psychycké újmy přicházet i zepředu! :-( Na druhou stranu to rozšíření zadního rozchodu vzhledu auta nesmírně pomohlo a v případě Scoutu s lemy blatníků to platí dvojnásob! Proč už to sakra takto Octavia III neměla od začátku?!!
Avatar - Floyd
22. 12. 2016 01:15
Re: A zase Octavia
A co teprve psychické >:D
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2016 16:42
Scout vyšel vcelku naprázdno
Z trojice běžná/RS/Scout podle mě nejdecentnější změna. Mrzí mě, že nezmizely atrapy imitující šusplech s absolutně nevhodným tvarováním. Z druhé strany oceňuji, že Scout dostal celkově uhlazenější linie a zmizel nesmyslně předsazený přední nárazník.

Nicméně RS vyšla podle mě výrazně nejlíp. Což je asi v zásadě dobře ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
21. 12. 2016 17:32
Re: Scout vyšel vcelku naprázdno
s tím, že na RS to (facelift) vadí nejmíň se dá souhlasit. Jinak u Scouta snad nezměnili jinak vůbec nic - i ty příšerné stříbrné megaplasty (vadí mi hlavně vzadu) jsou úplně stejné...
21. 12. 2016 22:57
...
Rozkaz znel jasne. Octavia musi byt hnusna. Podarilo sa.
Nekonecne rozhovory, ze po 25 videni z uhla 34 stupnov to nie je take zle su o nicom. Nestretol som jedneho jedineho cloveka, ktory by povedal - ano, je to krajsie ako pred faceliftom.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
22. 12. 2016 01:14
Škodovka se prostě zbláznila !
Facelifty Škoda nikdy moc neuměla...ale toto je naprostá hrůza !!
Nevím na čem tan jedou , ale tem matroš musel být dost hustej..
A sjeli se asi všichni , ti kdo to navrhli i ti kdo to schválili.. >:D
FACELIFT OCTAVIE III je prostě výsměch.
Nejhorší facelift co jsem asi kdy viděl...takto sprasit pěkné auto... 8-s
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2016 14:53
RS - mne sa ten FL nakoniec paci
Tak RS je jedina verzia O3 FL, kde sa mi to paci viac, ako to bolo pred-FL. Podla mna cierny ram masky robi vela, a takisto zmeneny predny naraznik. Takto je to podla mna pekne auto. Biely lak, vnutri cierny strop, alcantara, 2.0 TSI DSG, predny samosvor - to si viem predstavit, mozno si to kupim namiesto planovaneho kodiaqu.
Rozbalit vlákno
0