Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
vondry87
Stručně a výstižně - vůbec. Dál to nebudu komentovat, podobná otázka je tu skoro každý den a nemá smysl opakovat, co už bylo tisíckrát řečeno 😄
Presne. Otázka už bola x krát zodpovedaná. Nepáči. Howgh.
Je ti hnus a navíc nemá 4, ale 6 očí. CABAn se inspiroval u pavouka. Kdo toto schválil??? Co tam hulite za matros???
ty světla jsou prostě strašná hrúza,...je úplně jedno jestli to auto pustíte o 20mm níže,,.nebo naopak přizvednete a oplastujete . TOHLE SE PROSTĚ NEPOVEDLO, a UŽ prosím Vás s těmito článkami NEOTRAVUJTE !!!!!!!
JE SPOUSTA JINÝCH AUT, která by si svůj článek na AUTO.cz mnohem více ZASLOUŹILA !
JE SPOUSTA JINÝCH AUT, která by si svůj článek na AUTO.cz mnohem více ZASLOUŹILA !
Venator_CZ
Jak se nám líbí nová Octavia Scout ? No asi jako všechny nové faceliftované Octavie....je to humus >😁 >😁
comper
Redakcia nesleduje diskusie, alebo ich len odmieta akceptovat? Uz pod minimalne troma clankami sa ludia zhodli ze je nova okta hnus, tak ako potom mozete napisat nadpis "ako sa vam libi?" ked je jasne ze sa "nelibi" demencia alebo co?
Je to vymývaní mozků... jednou ten fakt, že je Škodofka nejkrásnější, nejkvalitnější, nejrychlejší, nejbezpečnější, nej..., nej..., nej... PROSTĚ PŘIJMOUT MUSÍŠ 😉
Aneb, za vším hledej prachy 😄
Aneb, za vším hledej prachy 😄
Diskutujících je jen menšina ze všech návštěvníků. Pepa si sem vleze, uvidí oktávku ... >😁
Chlebodárce zavelel : budiž dnes článek Octavia Scout
Nohsledi vyplnili......
názor čtenářů ? úplně druhořadý, ti redakci neživí !
Nohsledi vyplnili......
názor čtenářů ? úplně druhořadý, ti redakci neživí !
Tu si dovolim nesuhlasit, redakciu sice neplatia citatelia priamo, ale zijw z reklamy ktora je mierena priamo na nich, teda ziadny citatelia = ziadne prijmy z reklamy = ziadne platy. Preto by mali dbat aj na nazor citatelov.
Efreeti
s tím faceliftem se fakt nedá nic vymyslet, už se to nedá spravit nebo vyšperkovat. Ať je to RS, scout nebo bežná verze, pořád to vypadá strašně. Prodávat se to samozřejmě bude, ale hezké a nadčasové to prostě není.
Trochu mi to připadá jako že Kabáňovi neschváli použití full-LED světel, tak aby ten facelift aspoň byl vidět tak chlapec vymyslel toto.
Trochu mi to připadá jako že Kabáňovi neschváli použití full-LED světel, tak aby ten facelift aspoň byl vidět tak chlapec vymyslel toto.
Machýrek
Tady me ty maly svetla pripadaj az moc maly, ale tak uvidime na zivo.
topten
když byla ještě mlada, chtel jsi bejt co nejvic v ni a užívat si ji
jak se ale "vyvjiji" a meni se ji kukuc, začínas pokukovat po jinech >😁
jak se ale "vyvjiji" a meni se ji kukuc, začínas pokukovat po jinech >😁
swifter
a získá novou kvalitu: stane se pravdou :-!
tohle je přece Němcům vlastní, vždyť měli i Ministerstvo Propagandy....
vycházelo jim to docela dlouho , ale v USA to holt přepálili a teď je VW v finanční situaci
asi jako bylo Německo v dubnu 45. To znamená přesně tam, kde sídlí redakce Auto.cz
v těle hostitele z Wolfsburgu.......
a propo nemohla by redakce při vytváření svých
nicků používat nick Goebels ? Stejně víme, že jsou to oni a alespoň by nevypadali jako pitomci...
vycházelo jim to docela dlouho , ale v USA to holt přepálili a teď je VW v finanční situaci
asi jako bylo Německo v dubnu 45. To znamená přesně tam, kde sídlí redakce Auto.cz
v těle hostitele z Wolfsburgu.......
a propo nemohla by redakce při vytváření svých
nicků používat nick Goebels ? Stejně víme, že jsou to oni a alespoň by nevypadali jako pitomci...
hedvin
Zdá se mi, že ty nadpisy jsou s otazníky a vykřičníky hlavně aby to zaujalo čtenáře blesku :no:
sargis
zatial to vychadza presne ako minuly tyzden, ponndelok/utorok/streda - 1clanok Octy denne v priemere....potom stvrtok/piatok sa ide redakcia napapkat do MB pre inspiraciu...no neviem, s bliziacimi sa Vianocami tu ocakavam naval clankov ako darcek redakcie - minimalne uderny piatkovy test Škodiaka, ako avizoval autorevue... ;-\ a s tym spojene videa, aviza, uputavky...
Na margo Scoutu - v nedelu som na parkovisku videl Octu 2 Scout verzia pred korejskym FL v tmavomodrej... krasa aj po tolkych rokoch. Dobre vino zreje, zle kysne...toto na obrazkoch je cuco 8-s
Na margo Scoutu - v nedelu som na parkovisku videl Octu 2 Scout verzia pred korejskym FL v tmavomodrej... krasa aj po tolkych rokoch. Dobre vino zreje, zle kysne...toto na obrazkoch je cuco 8-s
O2 scout posobila na mna daleko outdoorovejsie a dobrodruznejsie ako nova O3 scout ktora mi pride uz skor ako taka "vonavka" ... navyse posobi uz moc natiahnuto a nizko zaroven... uz to proste nema to caro predoslej octavie scout ... ktora podla mna bola fakt vzhladovo efektna vyvazena a zaroven aj praktickejsia v "terene" ako tato nova stonozka s bruchom akoby kusok aj viac pri zemi ... navyse scout predoslej octavky posobil okrem dobrodruzneho vzhladu aj hodne smrncovo a elegantne ... lenze ta nova hranatoidno neutralna scoutova octavka na mna uz zdaleka neposobi tak presvedcivo v tomto pakete ... a nebyt toho svetleho plastu v narazniku dole tak na prvy pohlad ani nezbadas ze to auto sa hra na terenak.. navyse tymto najnovsim faceliftom zmizla este aj ta plasova bocna lista po dverach ktora ako tak zvyraznovala aspon boky auta ze ide o scouta .... cize akoby sa scout cim dalej tym viac snazil uz nebyt scoutom ale skor len akousi vonavkou.... mne uz z isteho uhla pohladu vlastne OIII scout ani nepride nejako dobrodruzne ... pritom OII miestami posobila az vyslovene "terenne" a drsne... skoda... ale je zrejme ze dnes sa uz O3 v scoute hra viac na mestsku vonavku ako na dobrodruha .... kazdopadne za mna dost zbytocny paket ked ho vlastne ani nie je moc "citit" na tom aute...
To víš, konec roku je za dveřmi a budget ještě není vyčerpán, takže ještě se tady s pořádnou dávkou Škoda článků setkáme. Bohužel. :no: :no: :no:
Bubáq
Čtyřoká Octavia je nejpovedenějším faceliftem v dějinách automobilového designu. Až dosud si faceliftu vysloužily odsouzení veřejnosti (neplatí pro poslední Opely: Insignia, Mokka X a Zafira X jsou velmi povedené facelifty). Sice ne tak masivní, jako v tomto škodováckém případě (na odsuzující komentáře jsem narazil úplně všude, kde se fotografie faceliftu objevily), ale skutečné úspěchy by se daly spočítak tak na prstech jedné ruky (i s těmi Opely).
Znovu ale pozvedám svůj hlas: většino, drtivá většino, velmi se mýlíš! Tento O3 facelift je nesmírně povedený, auto získalo zpět tradiční škodovácký rys solidnosti, pevnosti, dlouhověkosti. Původní design byl až příliš "odlehčený", bez nějakého opravdu charakteristického rysu, který by znovu do povědomí diváka a uživatele dostal pocit "dobře postaveného" auta.
Přestože je vlna kritiky nyní tak masivní, troufám si tvrdit: většina se tentokrát hluboce mýlí!
Znovu ale pozvedám svůj hlas: většino, drtivá většino, velmi se mýlíš! Tento O3 facelift je nesmírně povedený, auto získalo zpět tradiční škodovácký rys solidnosti, pevnosti, dlouhověkosti. Původní design byl až příliš "odlehčený", bez nějakého opravdu charakteristického rysu, který by znovu do povědomí diváka a uživatele dostal pocit "dobře postaveného" auta.
Přestože je vlna kritiky nyní tak masivní, troufám si tvrdit: většina se tentokrát hluboce mýlí!
Já ti nevím. Podobně jako ty jsem uvažoval také. Opatrně, hlavně to celé hned neodsoudit… vyhnout se předčasným negativním pohledům. Jenže…
Úplně první myšlenka byla – tohle nedělal Kabáň
Druhá myšlenka – Kabáň trucuje, protože mu někdo nařídil upravit vlastní dílo proti jeho podvědomé kreativní představě. Jako jeden papež nechal ve Vatikánu všem mužským sochám odstranit přirození.
Třetí myšlenka – je to škaredé, zprzněné, znásilněné, smutné
Opravdu jsem nechtěl mít většinový názor, ale proti sobě nepůjdu a pozérství není můj styl.
Škoda povedené Škody.
Úplně první myšlenka byla – tohle nedělal Kabáň
Druhá myšlenka – Kabáň trucuje, protože mu někdo nařídil upravit vlastní dílo proti jeho podvědomé kreativní představě. Jako jeden papež nechal ve Vatikánu všem mužským sochám odstranit přirození.
Třetí myšlenka – je to škaredé, zprzněné, znásilněné, smutné
Opravdu jsem nechtěl mít většinový názor, ale proti sobě nepůjdu a pozérství není můj styl.
Škoda povedené Škody.
Na férovku a bez prílišného polemizovania: Jediné čo ma na tom aute irituje je to, čo je na tom fejslifte najvýraznejšie - štyri predné svetlá. To je fakt úlet. To je akoby ste chceli skrášliť priemerne vyzerajúcu slečnu, s takou normálnou figúrou, v obyčajnom tak akurát obtiahnutom kostýmku a s rozopnutým vrchným gombíkom na košieľke tým, že by ste jej voperovali na čelo ďalšie dve oči. A to by asi neschválil žiadny obdivovateľ ženskej krásy s funkčnou očnou sietnicou. To v tej škodovke nikto taký nieje?
Myslím, že zo strany PM2 to bola irónia/sarkazmus. 😉
Pokud ano, jsem blbec, který to nepochopil...a sypu si TDI popílek na hlavu
Sfoukni popílek, to nebyla ironie, je to nasazený člověk z Boleslavi a myslel to zcela vážně. Bohužel.
Jsem rád, že jsem "podezříván" ze vtipu a ironie... někdy je to nejlepší forma upozornění na nesmysly.
Jenže tentokrát přiznávám, že se mi čtyřoká Octavia vážně líbí.
Jenže tentokrát přiznávám, že se mi čtyřoká Octavia vážně líbí.
nazivo ten face moze byt fakt daleko lepsi ako na fotkach.... ja si pockam a uvidime... kazdopadne ale tu akusi slabu outdoorovu auru facelift-nefacelift to uz nejde osalit... lebo predosla OII v scoute aj na fotkach uz vyzera daleko viac dobrodruznejsie... a nazivo sa mi to len potvrdilo... a O3 v scoute uz neposobi tak vizualne outdoorovo ako jej predchodca ... ani zdaleka... miestami vlastne uz ani nevies ze ide o scouta ak sa na takuto octavku pozries z "nevhodneho" uhla....
ano, souhlas. Dnešním pohledem vyžaduje FL trochu uležet. Nicméně z dlouhodobějšího pohledu jej vnímám (design) jako velmi zdařilý. Dosavadní Octavia vypadá proti FL až neuvěřitelně nudně a tuctově.
FL Octavii přinesl přesně to, co přinést měl - hodnotnější a dospělejší vzhled a jasné markanty. Za mě zkrátka :yes: :yes: :yes: A to i přesto, že je víc než pravděpodobné, že O4 dostane světla opět jednodílná...
FL Octavii přinesl přesně to, co přinést měl - hodnotnější a dospělejší vzhled a jasné markanty. Za mě zkrátka :yes: :yes: :yes: A to i přesto, že je víc než pravděpodobné, že O4 dostane světla opět jednodílná...
Ernesto01
Čistě můj názor, pokud jde o vzhled....není to tak hrozné. Tahle na fotce se mi dokonce i docela líbí. Ale je to jen můj názor. Základní bílá verze O3 je hrozná právě tím, že podobně dělená světla na pěkném autě podstatně lépe vyzní, než na bílé ledničce na kolech se žlutými světly. Už dneska jsou vidět Octavie s vyměněnými žárovkami, aby ta žlutá k LEDkám nepůsobila tak blbě. Výsledek pak je ten, že oslňují ostatní..ale to je jiná debata.
Vším ostatním je to tragédie. Abych si z auta zavolal, měl kožený volant a řadící páku, vyhříval přední sedadla, měl motor okolo 100 kW (1.4 TSI 110), nemusel lepit telefon na přední sklo kvůli navigaci, neměl základní bílou barvu, měl pořádná světla dnešní doby (LEDky), 16" hliníková kola, mohl si ostříknout světla, jezdit po dálnici na tempomat, uměl si vyhřát přední sklo v zimě, měl parkovací kameru ... a dál už jsem nepokračoval, protože konfigurátor ukázal nádhernou cenovku 640 tisíc korun a nějaké drobné. Vypadá hezky, ale ty ceny tomu opravdu neodpovídají. A to jsem ještě nepřihodil zatmavená okna a další ...
Ta cena za rozumný komfort při delších firemních jízdách je HROZNÁ. Už jsem na asistenty zvyklý, mám je rád a jezdit autem bez nich je dost utrpení. Držet dneska mobil u ucha ? Nebo si nadálnici nemoct brknout do tempomatu ? Někdo se spokojí s tím, že vezme motor a velký kufr, pak se dostane na rozumnou cenu s holým autem. Já už bych se na to dneska normálně na férovku vykašlal.
Vším ostatním je to tragédie. Abych si z auta zavolal, měl kožený volant a řadící páku, vyhříval přední sedadla, měl motor okolo 100 kW (1.4 TSI 110), nemusel lepit telefon na přední sklo kvůli navigaci, neměl základní bílou barvu, měl pořádná světla dnešní doby (LEDky), 16" hliníková kola, mohl si ostříknout světla, jezdit po dálnici na tempomat, uměl si vyhřát přední sklo v zimě, měl parkovací kameru ... a dál už jsem nepokračoval, protože konfigurátor ukázal nádhernou cenovku 640 tisíc korun a nějaké drobné. Vypadá hezky, ale ty ceny tomu opravdu neodpovídají. A to jsem ještě nepřihodil zatmavená okna a další ...
Ta cena za rozumný komfort při delších firemních jízdách je HROZNÁ. Už jsem na asistenty zvyklý, mám je rád a jezdit autem bez nich je dost utrpení. Držet dneska mobil u ucha ? Nebo si nadálnici nemoct brknout do tempomatu ? Někdo se spokojí s tím, že vezme motor a velký kufr, pak se dostane na rozumnou cenu s holým autem. Já už bych se na to dneska normálně na férovku vykašlal.
To jsi snad konfiguroval Active, ne? >😁 S takovými požadavky bych zkusil spíš Style a zbyde ti i na 1,8 (1,4 ani mít nemůžeš, což je zvláštní, ale je to tak). U vyhřívání skla bych si pak ověřil, jak je to udělané. Mám takový pocit, že Octavia má to laciné provedení, tedy dráty místo pokovením. Dráty v čelním skle mě skutečně nelákají, s pokovením mám dobré zkušenosti.
Jen tak mimochodem, držet mobil u ucha je proti předpisům. Tedy za jízdy. Je to tak už notnou dobu. 😉
Jen tak mimochodem, držet mobil u ucha je proti předpisům. Tedy za jízdy. Je to tak už notnou dobu. 😉
No jasně že je, proto bych třeba chtěl bluetooth handsfree. Za 5 tisíc příplatku.
Nakonfiguroval jsem si to a s 1.8 (1.4 ani nešla) jsem se dostal o 45 tisíc výš. Pravda, je tam něco navíc, ale zakrytý podvozek například pořád chybí. 700 tisíc .. hmmm .. Když přihodím bezklíčové, jsem už přes 700 tisíc. Ať to každý posoudí sám. Já bych to za tu cenu nebral.
Rozpoznávání značek je i v té ceně stále za příplatek 22 tisíc. Zrovna to rozpoznávání značek je blbost a ani v kombinaci s mapovými podklady to moc dobře nefunguje, protože ti blbci u nás neukončují dopravní omezení řádně.
Rozpoznávání značek je i v té ceně stále za příplatek 22 tisíc. Zrovna to rozpoznávání značek je blbost a ani v kombinaci s mapovými podklady to moc dobře nefunguje, protože ti blbci u nás neukončují dopravní omezení řádně.
Pro soukromníka dává větší význam Fresh, naopak když se dostáváš na ceny cca 700k+, tam už je lepší zkusit rovnou LK.
A to už pomalu lezeš do teritoria Superbu. Fresh jsem zatím v konfigurátoru neviděl.
Tak to nevím, co jsi dělal. Teď jsem to rychle zkusil, 1,8 Style se vším, co jsi napsal, vyšla na 636.500. Příplatky byly navigace (ta levnější, 8 palcová; k tomu je povinně bezdrátové nabíjení telefonu atd.), parkovací kamera (povinně zadní stěrač - to by mě štvalo), metalíza, vyhřívání čelního skla. Zbytek má Style v základu (podle konfigurátoru). Jen pro úplnost, jde o liftback; alespoň jsem si myslel, že máš právě lift.
Bezklíčový vstup a startování má Style v základu. Nedivím se, že ti vychází divné ceny, když si připlácíš za věci, které tam už jsou. 😄 Rozpoznávání značek je jen v balíčcích.
Bezklíčový vstup a startování má Style v základu. Nedivím se, že ti vychází divné ceny, když si připlácíš za věci, které tam už jsou. 😄 Rozpoznávání značek je jen v balíčcích.
Arese
Vůbec nechápu ty trapné redakční nadpisy - přece musí dobře vědět, že cca 85 % lidí se facelift Octavie III vůbec nelíbí! Takže ještě jednou - i v případě Scouta je nová příď designovým armagedonem... Bože, jak moc se mi toto auto líbí s původními pěknými světlomety, o to víc ovšem bolí to, co s ním provedli teď! 8-s 8-s 8-s :no😒br />
P.S. Mluvil jsem s jedním člověkem na střední pozici ve Škodě Auto a soukromně mě řekl, že i v samotné továrně tento facelift mezi zaměstnanci vyvolal velké zděšení a rozhořčení.
ja sa obavam ze ten novy face sa uz nebude hodit prave k tym dnesnym modnym "nudnym" farbam ako je seda biela strieborna alebo cierna ... ale na druhej strane zase moze uz posobit krajsie ak auto bude povedzme cervene alebo nejake bezove pripadne v nejakej inej atraktivnejsej farbe 😉 ... ono nakoniec to mozno bude aj tah spravnym smerom takze este nerobme hned paniku ... a ti ktori chcu mat uz nieco "zaujimavejsie" od skody si konecne pridu na svoje... taka zelena RSka alebo nejaka bezna v ostrej cervenej mozu byt nakoniec s tymto kukucom velmi stylovo posobiace auta ...
Tak pokud je pravda to za tím PS, mohl by se ten pocit zaměstnanců podvědomě přenášet do kvality výsledného produktu... (ne, je to blbost, jenom bych si moc přál, kdyby to ve Škodovce přehodnotili).
Hittman
tomu člověk nemůže přijít na chlup, konečný obrázek a názor si udělám, až ji uvidím na vlastní bulvy.
holden_holden
tohle je stejne jako kdyz jdete v chlive krmit dobytek. hodite jim srot do zlabu a ten si chrochta a mlaska. stejne je to s tim dobytkem co mu v praci hodi klice od skodovky na stul
i-Vtec
a opět a zase, jako každý boží den článek s nadpisem...Jak se vám líbí Octavia. No nelíbí, předek je bastl a nezmění na tom nic jakákoliv verze. Jediná možnost je, chodit k autu zezadu >😁 Budu se opakovat, ale zdejší stránka by se měla přejmnenovat na škoda.cz!
Bylo by tu ještě jedno řešení - na předek auta nasadit nějakou lehkou prototypovou kamufláž. Pak by se k němu dalo bez psychycké újmy přicházet i zepředu! 😒 Na druhou stranu to rozšíření zadního rozchodu vzhledu auta nesmírně pomohlo a v případě Scoutu s lemy blatníků to platí dvojnásob! Proč už to sakra takto Octavia III neměla od začátku?!!
rohYpnol
Z trojice běžná/RS/Scout podle mě nejdecentnější změna. Mrzí mě, že nezmizely atrapy imitující šusplech s absolutně nevhodným tvarováním. Z druhé strany oceňuji, že Scout dostal celkově uhlazenější linie a zmizel nesmyslně předsazený přední nárazník.
Nicméně RS vyšla podle mě výrazně nejlíp. Což je asi v zásadě dobře 😉
Nicméně RS vyšla podle mě výrazně nejlíp. Což je asi v zásadě dobře 😉
s tím, že na RS to (facelift) vadí nejmíň se dá souhlasit. Jinak u Scouta snad nezměnili jinak vůbec nic - i ty příšerné stříbrné megaplasty (vadí mi hlavně vzadu) jsou úplně stejné...
memorex31
Rozkaz znel jasne. Octavia musi byt hnusna. Podarilo sa.
Nekonecne rozhovory, ze po 25 videni z uhla 34 stupnov to nie je take zle su o nicom. Nestretol som jedneho jedineho cloveka, ktory by povedal - ano, je to krajsie ako pred faceliftom.
Nekonecne rozhovory, ze po 25 videni z uhla 34 stupnov to nie je take zle su o nicom. Nestretol som jedneho jedineho cloveka, ktory by povedal - ano, je to krajsie ako pred faceliftom.
Jaros71
Facelifty Škoda nikdy moc neuměla...ale toto je naprostá hrůza !!
Nevím na čem tan jedou , ale tem matroš musel být dost hustej..
A sjeli se asi všichni , ti kdo to navrhli i ti kdo to schválili.. >😁
FACELIFT OCTAVIE III je prostě výsměch.
Nejhorší facelift co jsem asi kdy viděl...takto sprasit pěkné auto... 8-s
Nevím na čem tan jedou , ale tem matroš musel být dost hustej..
A sjeli se asi všichni , ti kdo to navrhli i ti kdo to schválili.. >😁
FACELIFT OCTAVIE III je prostě výsměch.
Nejhorší facelift co jsem asi kdy viděl...takto sprasit pěkné auto... 8-s
NEO77
Tak RS je jedina verzia O3 FL, kde sa mi to paci viac, ako to bolo pred-FL. Podla mna cierny ram masky robi vela, a takisto zmeneny predny naraznik. Takto je to podla mna pekne auto. Biely lak, vnutri cierny strop, alcantara, 2.0 TSI DSG, predny samosvor - to si viem predstavit, mozno si to kupim namiesto planovaneho kodiaqu.
Ale hlavně že je tu další článek o Škodě 😄
Facelift, to je kapitola sama pro sebe, počkám si na živé setkání, ale i pro mě jde o rozpačitý krok.
Fyzická osoba si ho myslím koupí velice výjimečně, do "terénu" jsou jiné vozy.
Jinak já to nemyslel jako kritiku verze Scout, ale hodil jsem Scouta, RS a LaK do jednoho pytle a tohle si myslím, že je důvod, proč jsou tak populární, protože obecně jsou na můj vkus dost předražené a zároveň obyčejné. Kdybych si z nich musel vybrat, šel bych do RS (dvouoké).
Skodovka urcite neni nejlevnejsi. Ale jak z operativniho leasingu vyplyva, manejvyssi procentualni zustatkovou hodnotu a nejnizsi servisni naklady. Ve vysledku to pak vychazi tak, ze je na mesicni splatce operativniho leasingu nejvyhodnejsi. Vyrovna se ji pouze Kia Ceed SW a Hjundaj i30 Combi diky mnohdy az absurdne vysokym slevam, ale nemam jedineho cloveka, ktery by vymenil Octavii za i30 nebo Ceed. Jedine snad za i40, aleto uz je uuuuplne jina cenova kategorie - splatka operaku.
Takze: vypovida to neco o kvalite vozu? Nevypovida... vypovida to o jeho vyhodnosti a v tom je tady v CR Octavie nedostizna.
Tam opravdu není moc co dodat. Já služební oktavku mam a za i30 bych taky neměnil. Za focuse nebo astru ale kdykoliv, bohužel car policy dovoluje jen oktavku a golfa (kterého jsem ve firemní garáží nikdy neviděl ). Na ceně splátky se víc projevi umění licitovat nez typ vozu, my za oktavky platíme necelých 11 tis bez DPH, coz mi přijde docela dost a jsem si jistej, že focus by za ty prachy sel sehnat bez problému. .
Ale zase si říkám, jestli za cenu přes 700 tisíc nevyjde lépe Levorg, který má potenciál jezdit ještě mnohem lépe a do marastu se možná hodí i více, než Scout. Alespoň podle recenzí (třeba J. Koubek na Streamu).
Většina lidí, co mi tu argumentuje "tak se s tím svez" vůbec netuší, že jsem se s tím třeba už svezl 😄
Takže sis Scouta vyzkoušel a myslíš si, že je to jen plast a kryty? Žádných rozdílů, třeba v podvozku, sis nevšiml?
A pokud jde o Scout: až dosud mě design přídě Octavie nějak příliš nevzrušoval, byť jsem spíš inklinoval k většině, které se nelíbí, ale poté co jsem uviděl zdejší úvodní fotku, málem jsem se poblil. A z přemíry pití ze včerejší oslavy to fakt není. Pardon, ale je to fakt hnusný :no: