Až na to, že ho nevyrábí Ford. Ten si jen zaplatil vývoj i výrobu u externí společnosti, sami by se na nic nezmohli. Už starý GT40 jim kompletně postavili Britové.
Karlll
3
Tak pokud je to takto, tak to ma urcite Ford hov-nou na rozdavani >😁
Focus RS je na NS tragicky pomaly. Ted tohle zklamanni s GT. Tak zase na druhou stranu, treba to tedy aspon bude fungovat, kdyz to nedelal Ford 😉
removed
1
Kolik toho víš o parametrech tohoto GT?
Kolik jsi vlastnil Fordů = kolik máš vlastních(!!!) zkušeností s poruchovostí Fordů?
To není rýpání. Mě to fakt zajímá z jakých zdrojů vycházíš.
Páč zatím bych to šacoval na informace někde od výčepu.
Karlll
0
Bylo to jen rypnuti, statistiky jsou pro me levnejsi nez osobni zkusenost, po ktere tedy u Fordu netouzim. Staci mi nedavna statistika od TUV nebo od koho, 2,3 leta auta a v cervenych na konci Galaxy, S-Max, Mondeo a Ka.
removed
0
a díval ses, jaké závady jsou v těch statistikách uvedeny? Co tvoří proměnné pro výpočet?
wakantanka
1
Nedá sa mi neopýtať, a sedel si vôbec v nejakom Forde za posledných 10 -15 rokov?
Vylietané herky po dôchodcovi z nemecka či reichu nepočítaj. >😁
wakantanka
1
...som sa zase niečo nové dozvedel, totiž že Focus RS je náčinie na trhanie rekordov na NS >😁
iudex
2
No ja neviem s tou pomalosťou Focusu, redaktor Sport Auto ním spravil na Ringu lepší čas, ako s CtR. Viem Ti postnúť videá, kde FRS na okruhu poráža M140i a je rovnako rýchly, ako M2. V tohtoročnom poradí časopisu EVO Car of the year predbehol M2. Takže tá "tragická pomalosť" bude skôr wishfull thinking Ford hatera.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Atď atď...
removed
3
Děláš si srandu??? Tzn, že když to zaplatil FORD, tak to nevyrobil FORD? No ty woe...
Je mi líto tvých profesorů ekonomie (jestli jsi vůbec nějaké kdy měl).
Karlll
0
Ikdyz Seat auta vyrabi tak jeho vyvoj je skoro zadny a to se odrazi na cene znacky Seat, ktera je dosti spatna. Holt kdyz hov.nou nemam. nemam zadnou cenu. Vyvoj dela pro me automobilku automobilkou a ne nejaka montovna 😉 Neco podobneho predvadela Ladam, vyvoj zadny a nakup aut vyvinutych jinde 😉 Tech tvych profesoru je mi take lito (jestli jsi vůbec nějaké kdy měl). Jinak jsme ale OT, takze mas prostor na vyjadreni a konec 😉
removed
0
ok, nebudu se holedbat vzděláním, přivedl bych tě do rozpaků.
Veškeré know-how patří Fordu. Je to hlavní a jediný investor. Vše. Do poslední čárky a posledního písmenka v projektové dokumentaci k tomuto vozu je majetkem FORDu.
Nevím, čemu nerozumíš. Oni si nekupovali licence! Oni si zaplatili vývoj a realizaci. Čili je to jejich.
OT je především cpát sem do komentáře Ladu...
SiskaPetr
2
Automobil je to opravdu hezký, ale ten zadek vypadá jako prase ze hry Angry Birds [odkaz]
netcar.xx
1
No jo, typická dětská představivost
tomoooo
0
Tak to by ma nenapadlo 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
maxi!
4
v tejto tazkej dobe budme radi, ze Ford sa rozhodol financovat takto nadherny projekt a dotiahol to do ( aj ked malej) seriovej vyroby!
Ford GT je legenda. :-!
webpaja
3
:yes: 😉
removed
2
Máš recht...
Zappa
2
:yes: :yes: :yes:
wakantanka
1
:yes: :yes: :yes:
iudex
1
Presne tak.
Mimochodom v tej kombinácii červená metla a biele pruhy je dokonalý, presne moja bycharská konfigurácia. 😄
Myslim, ze se u Fordů nemají za co stydět.
Focus RS je na NS tragicky pomaly. Ted tohle zklamanni s GT. Tak zase na druhou stranu, treba to tedy aspon bude fungovat, kdyz to nedelal Ford 😉
Kolik jsi vlastnil Fordů = kolik máš vlastních(!!!) zkušeností s poruchovostí Fordů?
To není rýpání. Mě to fakt zajímá z jakých zdrojů vycházíš.
Páč zatím bych to šacoval na informace někde od výčepu.
Vylietané herky po dôchodcovi z nemecka či reichu nepočítaj. >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Atď atď...
Je mi líto tvých profesorů ekonomie (jestli jsi vůbec nějaké kdy měl).
Veškeré know-how patří Fordu. Je to hlavní a jediný investor. Vše. Do poslední čárky a posledního písmenka v projektové dokumentaci k tomuto vozu je majetkem FORDu.
Nevím, čemu nerozumíš. Oni si nekupovali licence! Oni si zaplatili vývoj a realizaci. Čili je to jejich.
OT je především cpát sem do komentáře Ladu...