Novinky
KANKUNEN
1
úpravě?
defusiq
0
Testů už bylo několik, dokonce i tady myslím něco bylo, ale zatím nic důvěryhodného ;-\
Snad za to, že si koupili vozy s nejlepším motorem na trhu? Odškodňovat závakzníky by měl rendlík za ty křápy, co prodává. 11 svolávaček za rok... Za každou svolávačku by měl majitel dostat nejméně 2000Kč odškodného!
odškodnění by měli především dostat všichni lidé, kteří musí dýchat spaliny z těchto zmanipulovaných vozů....
mi pripomína neposlušné dieťa v rodine.
Pár výchovných ostrých slov a symbolický výprask (v médiách) a pripomenutie pravidiel slušného správania.
Pár výchovných ostrých slov a symbolický výprask (v médiách) a pripomenutie pravidiel slušného správania.
Dostanou klíčenku a nové prospekty ke Škodě Kodiaq. Ti, kteří budou prudit ještě dostanou hrníček s logem koncernu a větráček do interiéru na baterie.....
Dobrý den paní Jourová,
v dnešním zprávách čtu, že Vás bohužel stále neopustila myšlenka odškodnit evropské zákazníky dieselových aut koncernu Volkswagen za skandál kolem aféry dieselgate.
Všichni, a jistě i Vy, víme, že naftové motory produkují mnohem více škodlivých látek než motory benzinové - v „reálu“ dieselové motory produkují 10x více jedovatých emisí NOx než motory benzinové, a starší naftové motory nevybavené filtry pevných částic produkují mnohem více rakovinotvorných částic.
I přes více škodlivých emisí z naftových motorů většina států EU zvýhodňuje palivo do naftových motorů nižší spotřební daní proti palivu do motorů benzínových, což je hlavním důvodem rozšíření naftových motorů v osobních autech v EU, jejichž provozovatelé tak využívají výhody nižší ceny nafty.
V České republice je nafta zatížena o cca 2Kč nižší spotřební daní než benzin, v přepočtu na hmotnost, výhřevnost nebo produkci CO2 je toto zatížení nižší o cca 3kč. Ve většině států EU je daňové zvýhodnění „jedovaté a rakovinotvorné“ nafty mnohem větší.
Protože jsou zákazníci naftových aut (i koncernu VW) už tak dost zvýhodněni nižším daňovým zatížením paliva, přijde mi nespravedlivá a na hlavu postavená myšlenka na jejich odškodnění.
V této souvislosti se Vás chci, paní Jourová, zeptat – kdo odškodní nás, co jezdíme auty spalujícími benzin, které jsou k životnímu prostředí mnohem ohleduplnější a přitom musíme dýchat jedovaté a rakovinotvorné zplodiny ze „zvýhodněných“ naftových aut? Kdo odškodní všechny ty, kdo autem vůbec nejezdí, a přitom zplodiny z naftových (i benzinových) aut také musí dýchat?
Proč chcete odškodnit zákazníky naftových aut, kterým ve skutečnosti žádná škoda nevznikla, kteří naopak využívají výhody nižšího daňového zatížení nafty, a kteří znečišťují životní prostření mnohem více, než uživatelé aut benzinových?
Paní Jourová, proč radši nevěnujete své úsílí k vyřešení skutečného problému – tedy k velkému rozšíření „jedovatých a rakovinotvorných“ naftových aut, které jsou rozšířené hlavně díky daňovému zvýhodnění nafty?
Proč nevěnujete své úsilí k vyrovnání spotřebních daní nafty a benzinu, které by vedlo k menší výhodnosti naftových aut a tím v důsledku k zlepšení ovzduší na evropských silnicích a v evropských městech?
Proč vůbec mají být naftové motory, které produkují mnohem více jedovatých a rakovinotvorných zplodin než motory benzinové, daňově zvýhodňovány nižším zdaněním paliva?
S pozdravem
xxx
to😒br /> 'vera-jourova-contact@ec.europa.eu'
v dnešním zprávách čtu, že Vás bohužel stále neopustila myšlenka odškodnit evropské zákazníky dieselových aut koncernu Volkswagen za skandál kolem aféry dieselgate.
Všichni, a jistě i Vy, víme, že naftové motory produkují mnohem více škodlivých látek než motory benzinové - v „reálu“ dieselové motory produkují 10x více jedovatých emisí NOx než motory benzinové, a starší naftové motory nevybavené filtry pevných částic produkují mnohem více rakovinotvorných částic.
I přes více škodlivých emisí z naftových motorů většina států EU zvýhodňuje palivo do naftových motorů nižší spotřební daní proti palivu do motorů benzínových, což je hlavním důvodem rozšíření naftových motorů v osobních autech v EU, jejichž provozovatelé tak využívají výhody nižší ceny nafty.
V České republice je nafta zatížena o cca 2Kč nižší spotřební daní než benzin, v přepočtu na hmotnost, výhřevnost nebo produkci CO2 je toto zatížení nižší o cca 3kč. Ve většině států EU je daňové zvýhodnění „jedovaté a rakovinotvorné“ nafty mnohem větší.
Protože jsou zákazníci naftových aut (i koncernu VW) už tak dost zvýhodněni nižším daňovým zatížením paliva, přijde mi nespravedlivá a na hlavu postavená myšlenka na jejich odškodnění.
V této souvislosti se Vás chci, paní Jourová, zeptat – kdo odškodní nás, co jezdíme auty spalujícími benzin, které jsou k životnímu prostředí mnohem ohleduplnější a přitom musíme dýchat jedovaté a rakovinotvorné zplodiny ze „zvýhodněných“ naftových aut? Kdo odškodní všechny ty, kdo autem vůbec nejezdí, a přitom zplodiny z naftových (i benzinových) aut také musí dýchat?
Proč chcete odškodnit zákazníky naftových aut, kterým ve skutečnosti žádná škoda nevznikla, kteří naopak využívají výhody nižšího daňového zatížení nafty, a kteří znečišťují životní prostření mnohem více, než uživatelé aut benzinových?
Paní Jourová, proč radši nevěnujete své úsílí k vyřešení skutečného problému – tedy k velkému rozšíření „jedovatých a rakovinotvorných“ naftových aut, které jsou rozšířené hlavně díky daňovému zvýhodnění nafty?
Proč nevěnujete své úsilí k vyrovnání spotřebních daní nafty a benzinu, které by vedlo k menší výhodnosti naftových aut a tím v důsledku k zlepšení ovzduší na evropských silnicích a v evropských městech?
Proč vůbec mají být naftové motory, které produkují mnohem více jedovatých a rakovinotvorných zplodin než motory benzinové, daňově zvýhodňovány nižším zdaněním paliva?
S pozdravem
xxx
to😒br /> 'vera-jourova-contact@ec.europa.eu'
vozidla by mela byt stazena z provozu, majitele odskodneni zustatkovou cenou. vozidla sesrotovat a folcvagen zaplatit pokutu za ohrozovani zivotniho prosteredi tak 50 mld euro. protoze by na to nemel tak rozprodat ten moloch a konecne by se u nas zacala vyrabet zase pekna, pohodlna a spolehliva auta narozdil od tohoto hnoje pro dobytek
ja bych az tak striktni nebyl
klidne bych ty auta nechal ještě třeba 5-10 let jezdit s tim, ze bych jim zneprijemnil život. třeba zavedenim nizkoemisnich zon v kazdym vetsim meste se zakazem vjezdu naftaku a samozrejme s vyraznym zvednutim spotrebni dane na naftu
klidne bych ty auta nechal ještě třeba 5-10 let jezdit s tim, ze bych jim zneprijemnil život. třeba zavedenim nizkoemisnich zon v kazdym vetsim meste se zakazem vjezdu naftaku a samozrejme s vyraznym zvednutim spotrebni dane na naftu
Nafták ve městě nevadí to taková tramvaj [odkaz] je mnohem horší >😁
Dobře, takže zrušíme teď nafťáky, protože vy máte přeci ekologičtější benzin. Jakmile k tomu dojde, tak majitel elektromobilu bude chtít zrušit váš benziňák, protože je majitelm ekologičtějšího vozu. Potom přijde majitel skůtru a řekne, že zruší auta, protože má ekologičtější řešní. Poté přijde cyklista a zakáže skůtry. Poté přijde chodec a zakáže cyklisty, protože při šlapání se potí a strašně smrdí a vadí to ostatním. Poté přijde chodec vegan a zakáže masožravému chodci pohyb po ulici, protože jeho " výfukové emise" budou mnohem horší nežli emise vegana.
Myslím si, že zákazy a pokuty nikam nevedou. Podle popisu výše se vždycky najde něco jiného a v podstatě by se postupem času zakázalo vše. Dneska zakážeme naftu, zítra benzin, pozítří Elektroauta i s elektrárnama, zakážeme lodě, kamiony, letadla a továrny a bude se nám krásně dýchat 😄
Myslím si, že zákazy a pokuty nikam nevedou. Podle popisu výše se vždycky najde něco jiného a v podstatě by se postupem času zakázalo vše. Dneska zakážeme naftu, zítra benzin, pozítří Elektroauta i s elektrárnama, zakážeme lodě, kamiony, letadla a továrny a bude se nám krásně dýchat 😄
... jednoho z dotcenych motoru prohlasuji, ze zadne odskodneni nechci. Jsem rad, ze mam v aute tento motor, ktery skvele funguje a vykazuje vynikajici spotrebu. Pokud tyto motory prekracuji emisni limity v realnem provozu vice nez konkurencni motory, mel by si VW koupit emisni povolenku stejne, jako to resi napr hnedouhelne elektrarny. Pripadne by si ta slípka mohla uvedomit, kolik v EU odvadi VW na danich a treba by mohla pokorne do Volksburgu poslat dekovny dopis, ze maji ti borci z Bruselu z ceho financovat spoustu svych "uslechtilych" dotacnich napadu. Rozhodne ale nechapu, proc bych mel dostat odskodneni za to, ze jsem do auta dostal skvely motor...
Splňují ty auta laboratorní měření a projdou emisema? Pokud ano a něco se jí nelíbí tak at zaleze do kanclu a změní pro nové modely způsob měření, ale to by bylo moc práce a musela by přiznat, že to podělali
Nejhezčí odškodnění by bylo kdyby EU vytvořila speciální fond na zpětný odkup starých a prakticky nelegálně provozovaných dieselů bez legální STK, nebezpečných i pro jejich majitele (s nízkou bezpečností karoserie, nebo prorezivělých), do tohot fondu by pak VW přispíval po dobu 10 let hodnotu cca 10-100MIL EUR ročně. Tím by se za každý rok provozu takového fondu podařilo ze silnic stahnout cca 10000 aut, která už na silnicích neměla dávno být.
Jako vedlejší efekt by bylo😒br /> + snížení smrtelných nehod v těchto pojízdných rakvích
+ snížení emisí těch nejhorší pre EURO3 aut, která se podílí na znečištění 30% (aut. průmyslu), zatímco jsou zastoupena pouze z 10%
+ omlazení vozového parku
+ snížení množství aut na silnicích = další možnost růstu prodejů nových aut
Jenže na tohle by b Bruselu/Berlíně museli mít mozky >😁
Jako vedlejší efekt by bylo😒br /> + snížení smrtelných nehod v těchto pojízdných rakvích
+ snížení emisí těch nejhorší pre EURO3 aut, která se podílí na znečištění 30% (aut. průmyslu), zatímco jsou zastoupena pouze z 10%
+ omlazení vozového parku
+ snížení množství aut na silnicích = další možnost růstu prodejů nových aut
Jenže na tohle by b Bruselu/Berlíně museli mít mozky >😁
Pani Jourova je asi smyslu zbavena, jinak by takovou pitomost ani nemohla rici!! Uvedomuje si, ze pokud by VW odskodnil celou Evropu podobne jako v USA, tak by to pro koncern bylo likvidacni?!?!? Skoda u nas zamestnava hromadu lidi a ta zenska je chce pripravit o praci!!! :no: :no: Ze by se paní Jourova snazila dostat koncern na kolena, aby Agrofert levne koupil Skodu??? 8-s >😁
takže čím větší firma a větší počet zaměstnanců tak tím větší šance beztrestně podvádět?
asi jo.....
a prosím žádné argumenty typu , že podvádí všichni.
ne podvodný software byl zjištěn jen u VW a spol.
v případě krachu by se pochopitelně vytvořila mezera na trhu , kterou by vyplnila konkurence
mimo jiné převzetím a odkoupením výrobních závodů
od VW a určitě by rádi využili zapracovaných zaměstnanců u převzala by továrny i s nimi ....
takže práce by zůstala, akorát by vaše modla odešla do věčných lovišť resp. by změnila vlastníka...
asi jo.....
a prosím žádné argumenty typu , že podvádí všichni.
ne podvodný software byl zjištěn jen u VW a spol.
v případě krachu by se pochopitelně vytvořila mezera na trhu , kterou by vyplnila konkurence
mimo jiné převzetím a odkoupením výrobních závodů
od VW a určitě by rádi využili zapracovaných zaměstnanců u převzala by továrny i s nimi ....
takže práce by zůstala, akorát by vaše modla odešla do věčných lovišť resp. by změnila vlastníka...