Novinky
Paříž živě: Audi A4 TDI concept e - 2,0 TDI (88 kW) s kombinovanou spotřebou 3,99 l/100 km
13 komentářů
Beekey
0
A co tam hned dat iba pedal z bicyklov... Alepo pohon "a la Flintstones"?
0
ještě bych tam přidal volnoběžku jako ve wartburkoj a bylo by to dokonalý
3.999999L - v zadnem pripade 4L. Naskok diky marketingu.
Podstatné je, že to v praxi nebude jezdit za víc než Prius, a přitom je to auto s plnohodnotným kufrem a jednoduchou technologií, kterou opraví každý servis. Jen prostě dýzlové Audi nezní tak "sofistikovaně" jako plug in hybrid, a nemá to displej s těmi pěknými šipečkami běhajícími z baterií do motorů a nazpět. Nuda a šeď jednoduchého řešení bez ekomarketingového křiku.
6,000001 litra. Takto to vidím ja, nechcem urážať Audi, majú fakt dobre motory, ale možno prva A4 mohla mať taku spotrebu, toto je ťažke ako krava 😄
To je klasika, jako všechny výrobcem udávané spotřeby i tato je v reálném provozu nedosažitelná. U 99% uživatelů nedosažitelná. Spíš u tohoto modelu oceňuji koeficient odporu vzduchu cx=0,25, to je téměř neuvěřitelné číslo. Aerodynamika k této spotřebě přispěla myslím velikým dílem. Stejně tak uplatňování dalších nových technologií.
Je pravda že udávat spotřebu jako 3,99 litru zavání opravdu už spíš marketingem než technickým vývojem 😉
Velké plus tohoto "zeleného mdoelu" je, že disponuje stále ještě vcelku silným motorem. Není to tříválec, není to 1.9... 😉 Takže narozdíl od Passatu BlueMotion s 1.9TDI se s touto audi bude dát i normálně jezdit :yes:
Je pravda že udávat spotřebu jako 3,99 litru zavání opravdu už spíš marketingem než technickým vývojem 😉
Velké plus tohoto "zeleného mdoelu" je, že disponuje stále ještě vcelku silným motorem. Není to tříválec, není to 1.9... 😉 Takže narozdíl od Passatu BlueMotion s 1.9TDI se s touto audi bude dát i normálně jezdit :yes:
jestli ale není chyba u těch uživatelů? Např. DE se jezdí o poznání pomaleji a stačí přejet přes Rozvadov a je to tady jak na závodním okruhu.
U escorta mám v papírech napsáno 6,5 a jezdím za 5,5, u Frontery 9 a jezdím za 8,4 a dovolenou za 7,6. Tak nevím kde je chyba?
U escorta mám v papírech napsáno 6,5 a jezdím za 5,5, u Frontery 9 a jezdím za 8,4 a dovolenou za 7,6. Tak nevím kde je chyba?
Chyba může být v mnoha faktorech. Jedním z nich je samozřejmě řidič. Pokud takovýchto hodnot opravdu dosahuješ a nevymýšlíš si, pak Ti gratuluju, patříš mezi to jedno procento, které jsem mepřímo zmínil výše.
Jiným faktorem může být, že máš sice v kombinovaném cyklu u Escorta 6,5, a těch 5,5 opravdu zajedeš. Ale nikoliv v kombinovaném cyklu případně pouze na příhodné trase. Nechci se s Tebou přít, ale drtivá většina má zkušenosti shodné s těmi mými, nikoliv s těmi Tvými.
Jiným faktorem může být, že máš sice v kombinovaném cyklu u Escorta 6,5, a těch 5,5 opravdu zajedeš. Ale nikoliv v kombinovaném cyklu případně pouze na příhodné trase. Nechci se s Tebou přít, ale drtivá většina má zkušenosti shodné s těmi mými, nikoliv s těmi Tvými.
Ekolog s dieslovym srdcem?? Bude to vypoustet neksodne plyny jako vypousteji bnziny, nebo se maji astmatici, kardiaci a alergici zase na co tesit??
Volkswagen Jetta s tímtéž motorem má podle amerického cyklu FTP75, který je náročnější než evropský jízdní cyklus, při 120 000 najetých mílích částicové emise 0,000 g / km.
Vládní dokument potvrzující tento fakt můžeš stáhnout na adrese [odkaz]
Emise ostatních složek jsou srovnatelné s běžným benzínovým automobilem třídy EU3/EU4.
Vládní dokument potvrzující tento fakt můžeš stáhnout na adrese [odkaz]
Emise ostatních složek jsou srovnatelné s běžným benzínovým automobilem třídy EU3/EU4.