Novinky
Ať se platí všude.
Když někdo ujede po dálnici pár kilometrů, tak platí.
Když někdo ujede po silnici tísíce kilometrů, tak neplatí. A přitom ničí silnice více.
Když někdo ujede po dálnici pár kilometrů, tak platí.
Když někdo ujede po silnici tísíce kilometrů, tak neplatí. A přitom ničí silnice více.
Takze misto toho, abychom se zbavili dinosauri velepredrazene technologie Kapsch, ktera preleva nase penize do Rakouska, a zavedli velmi elegantni a nizkonakladove GPS (Galileo) reseni, tak Tok (za ANO) bude rozsirovat Kapsch nesmysl a tunelovat dalsi penize?
To se mi snad jen zda - to Babis po poklesu trzeb Agrofertu ( ? zisku ? ) hleda dalsi cesty na financovani svych volebnich kampani?
To se mi snad jen zda - to Babis po poklesu trzeb Agrofertu ( ? zisku ? ) hleda dalsi cesty na financovani svych volebnich kampani?
ale především o kontrolu lidí - kdo se kde a kdy pohybuje :no: Říká se tomu totalita.
že lidi už diskutují jen o způsobu vybírání mýta a ne o tom, proč by se mýtné vůbec mělo platit, když celý silniční/dálniční systém byl postaven za naše peníze, za peníze daňových polatníků. Na údržbu musí dozajista stačit peníze vybrané za DPH z prodeje pohoných hmot. Určitě by se nikomu nelíbilo, kdyby si za své postavil barák, nastěhoval se a stát by po něm chtěl každý měsíc nájem... >😒]
Já to spíš vidím zase na ty budky u silnice... a v nich výběrčí mýta.
Přispěje to i ke snížení nezaměstnanosti.
😄
Modernější pak neznamená náročnější na provoz nebo zavedení. I potřebný počítačový systém je celkem triviální, když mácháš kolem miliardami (um by to vyžadovalo, kdybys na to měl jen několik milionů).
Dobře, ještě nějaké řešení pro kontrolu aut na přechodech, pořád mnohem méně náročné než síť bran. Potenciální slabina je v zabezpečení proti manipulaci - brány, pokud si dobře vzpomínám, plní i kontrolní funkci, tady bys potřeboval dobře udělanou jednotku.