Hlavně postrádají smysl tvé ubohé příspěvky. Neustále se trefuješ do redakce kvůli článkům o škodovkách, ale za poslední týden je do těchto diskusí taháš jenom ty. Už nekolikrát.
Tohle JE článek se škodovkou. A Rohypnolův příspěvek je asi myšlen spíš tak, že je předem zcela zcela zcela jasné, kdo je vítěz. Ukaž mi toho smělce, který by věřil ve vítězství něčeho jiného než Kodiaqa. Ano, článek se soupisem finalistů je v pořádku, ale žel bohu není stran vítězství o čem debatovat.
A ač nejsem rozhodně žádný hejtr škody nebo koncernu, tak tohle "finále" mi přijde dost chudé. Máme tu z 5 aut 3x variaci téhož, jen jednou X a jednou XL.
No, třeba já bych docelá rád věřil v nestranné vyhodnocení ankety a že vyhraje něco jiného než ve všem naprosto průměrný (kromě motorů, tam silně poprůměrný) a nudný Kodyjakv.
To, že tam je jedna škodovka neznamená, že je to článek o ní. A taky je jasně uvedeno, že hlasování bude širší a ne jenom na základě názoru pár desítek novinářů. Doufejme, že to nebude nějak zmanipulovaný.
A že je ten rohypnol rejpal, to vidí každý soudný člověk. Projdi si pár článků z tohoto týdne které nemají se škodovkou nic společného a on je do toho neustále zatahuje. Je s tím trapný.
No já to vidím spíš jako problém. Představ si, že v druhém kole podpoříš svoji srdcovku (dejme tomu Alfu) a pak tě vylosujou a na rok máš Kodiaqa 1.4 TSI. Život je ku.rva. >:D
>:-[]:yes:
Nicméně s žádným z těch pěti bych asi netrpěl.Pokud by to nebyla koncernová výbavová holota. U Atecy bych tak jako tak musel přimhouřit oko, ale zadarmo....
No a nebo naopak, když si dáš ten hlas svému favorizovanému vysněnému Kodiaku 1.4TSI, kterýho by ti zákonitě záviděl každej soused na vesnici, a pak tě vylosujou a dostaneš na rok tu "nespolehlivou italskou kraksnu" Alfu Giulii QV >:D To musí bejt taky pořádné peklo >:D
No to jo. Nějakej čtyřlístek stejně na návsi nikdo nepozná a dědečka s babičkou abys před cestou na Ještěd strkal do kufru, když ta kraksna sedm míst nezná. >:-[]
skoda u vas zrejme nevyhra len vtedy ked nebude mat v danom roku akutalne ziaden novy model... lenze aj ona ma uz tych modelov z roka na rok coraz viac a viac a tak je pravdepodobne ze konkurencia to u vas uz tak skoro nevyhra ak vobec este niekedy ;-)
ale nie je to zase az tak zvlastne ked domaca automobilka doma vyhrava.... takto uz dnes v trhovom hospodarstve chodi... ved v japonsku tiez vyhravaju domace znacky ci nie?
No, tak já mám třeba v čerstvé paměti, jak Mazda 6 porazila Octavii. [odkaz]
Takže každej neví... ;-)
Že to pak jistý nejmenovaný diskusní kolega viděl při výběru v přímém souboji obráceně, to se holt stává. Jak já tyhle souboje srdce s rozumem miluju. :-)
To ještě byly zlaté časy Auto.cz, když to tu vedl pan Kovařík a psali zde pánové Jungmann a Vaverka. Tito tři se nebáli hlasovat podle svého odborného názoru a veřejně se obnažit. Dnešní složení redakce jde proti takovému přístupu a naopak jejich celoroční práce dopředu prozrazuje výsledek ankety. Bohužel. Ale to by vedení firmy a mecenáši v Boleslavi neprežili. Za mě :no::no::no:
Já bych tenkrát taky hlasoval taky pro Mazdu s jejím Sky, konec konců by se to asi dalo v diskusi najít. Tedy pokud by šlo jen o auto a jeho kvality, inovativnost a tak. Octavii je nutné přiznat její zásluhy "za značku a vlast".
Asi si nepamatuješ ani nedávnou minulost, kdy byla Škoda Auto šokovaná tím, že její Octavia III se v této anketě umístila až na 2. místě (tuším že za Mazdou 6)... :-)
Ano a vrazil jsi do toho tolik peněz , že bys těch Alf koupil 5 >:D
A úplně nejlepší je na tom to že ta tvoje 164ka nemá větší hodnotu jak 30 000 kč a nikdo to od tebe nekoupí, autobazary mají Alfy v blacklistu a tyhle auta se prodávají hrozně špatně,
Edo ty budeš znalec, ono drtivá väčšina 22 ročných vozidiel nemá hodnotu žiadnu, alebo menej ako 1000€.Je úplne jedno, či to je Alfa, alebo čokoľvek iné. Nerátam sem vyhľadávané kúsky, ale to je len zlomok produkcie. Ešte tam prihoď pár smajlíkov :-!
Kdyby ses trochu vyznal v automobilové historii, tak bys věděl, že projekt Tipo 4 (do kterého kromě AR 164 patří ještě Fiat Croma, Lancia Thema a Saab 9000) odstartoval mnohem dřív než v roce 1986, kdy Alfu vzal pod křídla Fiat. Tehdy už byl vývoj 164 ve své finální fázi, takže na něm Fiat už nemohl prakticky nic měnit. A že byla 164 z uvedené čtveřice jasně nejlepší, to je snad všeobecně známé! :-):yes:
Ale jo v roce kdy byla 164 vyrobena to bylo fantastické auto a imě se trošičku líbí, ale ta kvalita a použité materiály to je vážně hrůza, prostě Alfa Romeo a teď se bavím o všech autech v historii značky, žádné není dotažené do konce, ani jedno
Německá prémie ta je dotažená do sebenšího detailu,
pověz mi co na těch autech ty lidi tak láká, rádi tráví svůj volný čas v servise, rádi někam nedojedou a rádi volají odtahovku, nebo si řeknou to je paráda zas se mi něco pokazilo a já si to můžu opravit paráda, když to někoho baví tak proč né, pro mě to jsou
velice kazová, né příliš moc hezká až ošklivá auta s přeceňovanými dobrými jízdními vlastnostmi, všechny Alfy na českých silnicích trpí, tak proč je takhle trápíte, nerozumím tomu
No já se netrápím, svoji 156 mám povětšinou v garáži na víkendové blbnutí a na srazy. Nároky na údržbu jsou fakt vysoké a občas je třeba něco vyměnit, ale ten požitek z jízdy a z designu za to určitě stojí! ;-)
AR 164 se od Cromy, Themy a 9000 lišila mj. i úplně jinými nápravami (a třeba taky nižší přídí), stejně jako motory. To bys ale nejdřív něco o těchto autech musel vědět... >:D
o autech něco vím a chce - li člověk někam dojed spolehlivě a včas, Alfě Romeo se musí vyhnout, jsou to nespolhelivý , kazový, né moc hezky , z né moc kvalitních materiálů vyrobený a né moc kvalitně vyrobený, nenazval bych to auta, protože to je urážka všech aut,
ale uznávám chvilku je řídt, než se pokazí je fajn, ale nic jiného než návštěvu v servise si na ten den neplánujte :-)
No, hlavní je, že v tom máš jasno... umíš si představit, že jsou auta, co jezdí jen za normální údržbu?
Na 500 jsem udělal kompletní generálku... a stála mě 80 tis Kč. To je asi tak cena common railu pro 4 válcovej diesel... kterej by se ale tou dobou měnil asi tak počtvrté.
>:D
A ne, není na prodej, takže cenu neřeš. Pro mě je k nezaplacení.
By mě zajímalo, jestli na wc jdeš na základě vlastního rohodnutí nebo máš pípátko. Dítě co si ještě nevydělalo ani na slanou vodu je znalcem přes hodnotu youngtimerů?
Některé státy už chystají vyšší zdanění SUV. U nás nic takového asi nehrozí, ale na západ a na sever od našich hranic jsou ty různé eko poplatky skutečně šílené.
Nie, tie autá sú chybou ľudí. Terénne autá mali ostať terénnymi, na použitie hlavne na zlé cesty a mimo nich, na ťahanie ťažších prívesov a podobne. Keď vidím 45-kilovú (aj s topánkami) pipku na X5 s 20" kolesami skoro bez gumy ako parkuje pred Kauflandom a ide si do Kiku kúpiť nejaké handry na seba, je mi zle...
No, nakonec jsem si skoro suv koupil taky... ale má jen chlup přes 4 metry a atmosferickou 1.6, takže těch emisí víc nevyprodukuje... jen se mi z ní lépe vyndavají moje starý kosti.
Dolezite je v dnesnej dobe hladiet na ekologiu. Na to su SUV ako stvorene! V meste spotreba 9L a na dialnici 10L. To je super! No a volba auto roka a zo styroch su tri kusy tieto neekologicke velke kufre! Super, ten kto to vyberal ma na viac... napríklad triedit nanuky do obalov..
Za sebe radim Volvo na spici, v tesnem zavesu AR, a ak uz je to jedno, protoze stejna technika... Ale Tiguanu bych dal prednost pred Kodiaquem a Atecou.
Letosni vyber se mi ale moc nezamlouva... Chybi mi tam Mercedes
Re: Cena ve finále nad 700 000 Kč, Kodiaq je nejlevnější .
A co je tedy smyslem ankety? Na které auto mám a které si reálně koupím? Nebo které bych si koupil, kdybych měl neomezený rozpočet? Tak či onak, Kodiaq by neměl mít šanci ani v jednom případě, tak mě zajímá, jaké parametry se vlastně hodnotí, že je ve finále.
Re: Cena ve finále nad 700 000 Kč, Kodiaq je nejlevnější .
Nerozumím co jsi chtěl říct. Z uvedených aut je nejlevnější Ateca, pak Tiguan a pak Kodiaq. Kodiaq je do 700 i s 4x4 a paketem plus... a to už je celkem důstojně vybavené a motorizované auto.
Re: Cena ve finále nad 700 000 Kč, Kodiaq je nejlevnější .
No, to nevím... podle konfigurítoru je asi nejpordávanější varianta 2.0TDI s 4x4 v provedení Style od 860 tis.. bez příplatků... a ještě i 1.4 TSI stojí 800 tis.
Do 700 se vejde jen úplný základ - 1.4 TSI v provedení Active. A to už nesmí mít ani metalízu.
Re: Cena ve finále nad 700 000 Kč, Kodiaq je nejlevnější .
Pokud fakt chceš lpět na koruně, tak 1.4TSI Active s metalízou je za 694.800. Nebo třeba v bílé s paketem Plus za 696.900 - a to je auto, kterému v zásadě nic nechybí.
PS: nejsou tam světla ani adaptivní podvozek, jasně... ale to se holt v základu čekat nedá.
No tak Alfa je z toho obrázku asi nejslabším uchazečem. Na druhém místě od konce je potom ten Kodiakv z důvodu hnusného čtyřokého designu a dalších konstrukčních úletů :no:
to je poprvé, kdy bych byl rád, kdyby Volvo nevyhrálo. Proč? V90 je sice krásná, ale tvar kastle prostě není typický rodinný kombík Volvo. A k tomu ty motůrky ...
Držím palce Giulii :yes:
Moc bych výhru přál nové Giulii, dle mého názoru nejlepší auto co je na trhu a nejlepší alfa všech dob. Jenže již podle dalších finalistů většinou z koncernu VW, je zřejmé že asi alfa nevyhraje. Myslím, že nečekaně vyhraje KODIAQ. U nás snad ani jiný výsledek nikdo nečeká.
Vzhledem k tomu, že ty motory mají od 150-320k, je tenhle tvůj pubertální výkřik ještě hloupější, než kdybys ho tam nechtěl pustit kvůli el. parkovací brzdě.
No, ten šestiválec je pro image Giulie samozřejmě strašně důležitý, ale coby potenciálnímu zákazníkovi mi tisíckrát víc vadí, že nemají benzinový dvoulitr s manuální převodovkou (doufejme, že jen zatím..)... :-O8-s
Chápu, že konzervám to vadí (to nemyslím špatně, taky jsem ve spoustě věcí konzerva), ale když mají automaty dnes i Ferrari, asi vyhodnotili manuál jako nerentabilní. Popravdě mě to zrovna u tohoto auta taky překvapuje.
Sorry, ale pro mě jako skalního Alfistu je to přímo rána do srdce. Dovedeš si představit, že by třeba 156 2.0 T.S. nabízeli jen se Selespeedem?!! Naprosto absurdní a debilní představa! Vždyť i nová Julča je sakra sportovní sedan, který chce být dokonce nejřidičtějším ve třídě!!! 8-s8-s8-s:no::no::no:
Můžeš ten důvod vypíchnout , to jo. Ale nepustit kvůli tomu do Auta roku?
Já souhlasím s tím, že ve stejném výkonu raději šestiválec. A kdybych kupoval V90, klidně bych nemalý peníz za šestiválec přihodil. Ale jeho absence jako zcela diskvalifikující pro anketu- ani náhodou.
Sorry, asi jsem to tou větou poněkud zkreslil. "Nepouštěl" rozhodně neznamenalo, že bych to auto vyhazoval ze soutěže, ale coby porotce by to pro mě byl důvod ho nevolit do finálové skupiny. Takže asi tak. :-!
Nepustit... jako že bys Volvo prostě vyřadil? Ne, takhle absurdní myšlenka mě vůbec nenapadla, jen je to prostě vzhledem ke třídě slabina, díky které by se teoreticky do toho finále mohlo dostat jiné auto (F-Pace, Megane, MX-5 - abych jmenoval některé své favority... nebo CHR, pokud bych chtěl věřit panu Foktovi).
To mě tedy jo, u modelu vyšší střední třídy u značky, která se považuje za prémiovou... :-O A pořádné Volvo, to u mě představuje samozřejmě řadový pětiválec, v benzínu i v naftě, a ne nějaký trapný hybrid! 8-s
Ja jsem naivka a verim ze ta krabice nevyhraje. A ktera krabice? No, jakakoliv. To proste nejsou auta na auto roku, jsou to asi dobra auta, jiste nabidnou hodne variability, ale ciste racionalni volby. Vedle nich je i to volvo jako ukaz, natoz pak alfa.