Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Brisk RS 01 WRC: Neslavný osud pětisetkoňové fabie. Proč nikdy pořádně nejela?

30 komentářů

holden_holden
protoze to je boleslavskej hnuj pro dobytek a ten nikdy poradne nejede
Arese
Řekl bych, že dobytek je tady někdo jiný... 😲
holden_holden
souhlasim s tebou, i vsichni priznivci koncernu. na ty nelze zapomenout
Arese
Fanatismus, i ten automobilový, se mi vždycky hnusil, stejně jako primitivismus a vulgarita. :-!
holden_holden
a proc s tim teda neco nedelas? zapracuj na sobe
Avatar - Stejsn
Stejsn
Proč krmíš trolla?
V6last imil
Je to pěkně hnusná vobluda a vypadá jako mutant. Hanba v tom jet
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ostuda je jezdit v rendlíku! :-!
Avatar - praděda7
praděda7
o penězích...došly...pošly...ale adresát očividně nezareagoval... ;-\ Myslím, že celý projekt postrádal logiku... ;-\
Avatar - JiVi
JiVi
došly.. pošli ...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Fabia wrc jezdila dobře až z Honzou za volantem. A je to škoda že to nejezdí, protože by to holdenovi mohlo přejet hlavu.
Avatar - Dinar
Dinar
ale to už se zjevně stalo, jen to asi nebylo pět set koní... 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ty myslíš, že umí psát z hlavou placatou jak bobří ocas. >😁
holden_holden
s kym cim. cili s Honzou
skodofka a wrc? a kopecky k tomu? to je asi vtip.
Kasprik
Škodovka nikdy nepatřila mezi rally elitu, vždy jezdila jen druhé housle. Je to vidět už od 130 RS, která je přeceňovaná a prakticky nic nedosáhla, přes Favority , Octavie a Fabie. Daří se jim ve skupině taxikářu tak ať tam zůstanou. WRC je někde jinde.
Střelec
Tak kdo sleduje rally vi, ze jedine rally je bejlepsi skupina WRC a tovarni tymy. A kdo rally nesleduje tak pro ty tady jsou bomba clanky z taxi skupiny "Obrovský úspěch: Škoda je mistrem světa v rallye! Co bude dál? " 😉
Avatar - Stejsn
Stejsn
"Problémy s elektrikou" jsou dost široký pojem. To je docela fail pro firmu, která vyrábí zapalovací svíčky ne?
Karlll
Problem s elektrikou je nesmysl. To auto zadny takovy nemelo. Problem byla vaha a odladeni podvozku. Koza podle toho nebyla vubec uskakana. Dalsi a asi nejvetsi byl problem brzd, vyladeni predek, zadek a rucka se nejak nedarilo. Asi nejvetsi prinos toho auta byla reklama, jinak se to moc nepovedlo, protoze se do toho moc penez nedalo.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ono i na fotkách to vypadá dost splácaně. Ale celkový tvar je pěkný, malé kupé jako Tigra a podobné.
Arese
Pokdu to v Brisku nebyli schopni doladit, měli to svěřit nějakým profesionálům, co to umí! ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Stačilo vyměnit svíčky za japonské .... 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No epic fail byl to že jim právě nefungovaly ty svíčky ........
Arese
To jako fakt, nebo si děláš legraci? >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
že čtyřkolka nebyla i sériová Fabie I. TDI RS
Arese
Nebyla, protože by z hlediska prodejů byla propadák. 😄 Není náhodou, že v segmentu B naftové čtyřkolky neexistují, (stejně jako běžně motorizované benzinové verze. Byly by totiž drahé, těžké, s maličkým kufrem, a tedy neprodejné. :-!
BOLESotex
Ostuda je jezdit v rendlíku TDI RS takže nápis což znamená, že Rendlíku Sportovní :yes:
Avatar - JDM
JDM
Škoda že nebyla Fabia I rs 1.8t to by se sní dalo jezdit i rychle 😊)
rrren9
nic víc. Vzniklo auto s udivujícím výkonem a s problémy, které podobné stavby na koleně mají. Jen neodpovídalo žádné sportovní specifikaci, takže bylo využitelné jen na propagační jízdy. Jenže projekt byl asi dražší než se očekávalo a další financování by asi větší propagační efekt nepřineslo. Takže stojí někde v kůlně a třeba časem někoho napadne nějaké využití.
Avatar - Shr3k
Shr3k
pže pokaždé, když to turbo vygenerovalo těch údajných 2,5 MPa, ojnice se vyklubaly bokem... >😒]
arans
Příspěvek podléhá schvalování.