Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Brisk RS 01 WRC: Neslavný osud pětisetkoňové fabie. Proč nikdy pořádně nejela?

30 komentářů

Arese
Řekl bych, že dobytek je tady někdo jiný... 😲
Arese
Fanatismus, i ten automobilový, se mi vždycky hnusil, stejně jako primitivismus a vulgarita. :-!
Avatar - Stejsn
Stejsn
Proč krmíš trolla?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Fabia wrc jezdila dobře až z Honzou za volantem. A je to škoda že to nejezdí, protože by to holdenovi mohlo přejet hlavu.
Avatar - Dinar
Dinar
ale to už se zjevně stalo, jen to asi nebylo pět set koní... 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ty myslíš, že umí psát z hlavou placatou jak bobří ocas. >😁
holden_holden
protoze to je boleslavskej hnuj pro dobytek a ten nikdy poradne nejede
Avatar - praděda7
praděda7
o penězích...došly...pošly...ale adresát očividně nezareagoval... ;-\ Myslím, že celý projekt postrádal logiku... ;-\
V6last imil
Je to pěkně hnusná vobluda a vypadá jako mutant. Hanba v tom jet
holden_holden
souhlasim s tebou, i vsichni priznivci koncernu. na ty nelze zapomenout
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Stačilo vyměnit svíčky za japonské .... 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No epic fail byl to že jim právě nefungovaly ty svíčky ........
Arese
Pokdu to v Brisku nebyli schopni doladit, měli to svěřit nějakým profesionálům, co to umí! ;-\
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ono i na fotkách to vypadá dost splácaně. Ale celkový tvar je pěkný, malé kupé jako Tigra a podobné.
Střelec
Tak kdo sleduje rally vi, ze jedine rally je bejlepsi skupina WRC a tovarni tymy. A kdo rally nesleduje tak pro ty tady jsou bomba clanky z taxi skupiny "Obrovský úspěch: Škoda je mistrem světa v rallye! Co bude dál? " 😉
Avatar - Stejsn
Stejsn
"Problémy s elektrikou" jsou dost široký pojem. To je docela fail pro firmu, která vyrábí zapalovací svíčky ne?
Arese
To jako fakt, nebo si děláš legraci? >😁
Arese
Nebyla, protože by z hlediska prodejů byla propadák. 😄 Není náhodou, že v segmentu B naftové čtyřkolky neexistují, (stejně jako běžně motorizované benzinové verze. Byly by totiž drahé, těžké, s maličkým kufrem, a tedy neprodejné. :-!
Karlll
Problem s elektrikou je nesmysl. To auto zadny takovy nemelo. Problem byla vaha a odladeni podvozku. Koza podle toho nebyla vubec uskakana. Dalsi a asi nejvetsi byl problem brzd, vyladeni predek, zadek a rucka se nejak nedarilo. Asi nejvetsi prinos toho auta byla reklama, jinak se to moc nepovedlo, protoze se do toho moc penez nedalo.
Kasprik
Škodovka nikdy nepatřila mezi rally elitu, vždy jezdila jen druhé housle. Je to vidět už od 130 RS, která je přeceňovaná a prakticky nic nedosáhla, přes Favority , Octavie a Fabie. Daří se jim ve skupině taxikářu tak ať tam zůstanou. WRC je někde jinde.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
že čtyřkolka nebyla i sériová Fabie I. TDI RS
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ostuda je jezdit v rendlíku! :-!
holden_holden
s kym cim. cili s Honzou
skodofka a wrc? a kopecky k tomu? to je asi vtip.
holden_holden
a proc s tim teda neco nedelas? zapracuj na sobe
arans
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Shr3k
Shr3k
pže pokaždé, když to turbo vygenerovalo těch údajných 2,5 MPa, ojnice se vyklubaly bokem... >😒]
Avatar - JDM
JDM
Škoda že nebyla Fabia I rs 1.8t to by se sní dalo jezdit i rychle 😊)
rrren9
nic víc. Vzniklo auto s udivujícím výkonem a s problémy, které podobné stavby na koleně mají. Jen neodpovídalo žádné sportovní specifikaci, takže bylo využitelné jen na propagační jízdy. Jenže projekt byl asi dražší než se očekávalo a další financování by asi větší propagační efekt nepřineslo. Takže stojí někde v kůlně a třeba časem někoho napadne nějaké využití.
BOLESotex
Ostuda je jezdit v rendlíku TDI RS takže nápis což znamená, že Rendlíku Sportovní :yes:
Avatar - JiVi
JiVi
došly.. pošli ...