Bravo, tleskam, jak za motor, tak za nadherny design...jen skoda toho, ze ve finalni prodejni verzi Mazdy1 z nej moc nezbyde :'-( ... fakt pekne a vyvazene mestske auticko :yes:
U BMW X1 mě překvapilo, že design měl na starosti šikmooký klučík a vytvořil klasické evropské dílko. Naopak zde si s Mazdou hraje evidentně evropan a vytváří typicky šikmooký design. :-)
Mimoto mě zde překvapuje, v kajé míře již je obsazen bio-design.Mám ten pocit, že ho bude čím dál více. Je přirozenější.
Mně zase překvapuje,že někdo hodnotí práci lidí podle rasy.No nic.Jinak si zkus koupit dnešní AutoDesign č.16, nebo raději věchna čísla(jako elementázní informaci o designu v autařině) a přestaneš se divit.Je to jen malá abeceda,nic víc.
[odkaz]
[odkaz]
Souhrn odkazů je zde,přeji hezké a podnětné čtení :yes:
[odkaz]
Jsou tam i školy, kde se dá studovat,podmínky jsou jen tři: mít talent,být přijat a ufinancovat studium-zpravidla platí sponzoři-automobilka.
Jde vidět, že tvoje prsty jsou rychlejší nez mozek.
Ono jde velmi jednoduše (aspoň to tak vždy bylo) poznat, nikoli hodnotit, design dle (jak ty píšeš) rasy. Každá kultura má na myšlení člověka-designéra, který v ní vyrůstá, velký vliv. Proto jsem se pozastavil nad osobnostmi.
Pro nás evropany byl dřívější japonský a korejský design nicneříkající a bezpohlavní. V poslední době ale spousta japonských automobilek vytvořila designérské centra v Evropě a Americe a design se začal přibližovat. Své charakteristické prvky si stále nechává, ale velké přiblížení zde zpozoruje každý.
Jinak, já jsem ten poslední, kterého bys ty měl nějak poučovat v oblasti designu. Tomu se upřímně fakt musím zasmát. ;-) Tvé uvedené informace o designu jsou - řekněme amatérské. :-!
kapak určitě není nejaerodynamičtější tvar v přírodě, protože kapka je naopak nejkulatější tvar v přírodě. Toho se využívá při výrobě kuličkových ložisek, kdy se nechávají z velmi vysoké věže skapávat roztavené dávky kovu a ty cestou vytvrdnou do dokonalých kuliček.
jinak autíčko je to super hned bych to vyměnil za své káčko :-)