Letošní sezona světového mistrovství v rallye bude nadmíru zajímavá. Chybět bude mistr posledních sezon, naopak zpět se vrací někdejší legenda. A pojede se podle nových pravidel!
Sébastien Ogier to samozřejmě nandá s přehledem všem bez ohledu na nový tým. U něho je v podstatě jedno, co řídí. Důležité je, aby vydrželo auto. Tenhle chlap se nejspíš narodil s volantem v ruce.
Každopádně jsem zvědavý na Hyundai. Minulou sezónu neměl Hyundai daleko k velkému úspěchu.
Tak se těším...
Doufám, že případný úspěch Seba nakopne Ford, aby vystoupil z anonymity a klukům z M-Sportu poskytl opravdové tovární zázemí. Wilsonova skupina se pere velmi statečně, ale z fandovství se nedá žít vedle továren dlouho.
Celkově se situace podle mě víc vyrovná, uvidíme jak pojedou soukromá Pola, VW moc poslední dva rojky netlačilo na vývoj. Třeba D-Mack, nebo nějaký Redbull team dokážou řádně vystrčit chrup. Takový Mikkelsen by tam padnul jako sedínka na hrnec.
Hodně si slibuji od Hyundai a Citroenu, nová C3 vypadá skvěle, navíc frantíci rally auta vždy uměli. Toyotu vidím letos spíš sporadicky na bedně.
Víš jak to je s "americkým" přístupem... nejprve ukaž že na to máš a my ti dáme peníze... což zase tak špatný přístup není.
Ford má nejlepšího jezdce... když s touto výhodou naloží, v další sezóně se budou mít všichni kolem Wilsona dobře. Teda rád bych tomu věřil.
Každopádně na přelomu června a července to Polska jistí :-) Jedu omrknout a dýchnout atmosféru.
upřímně - nemám sklony k závisti, ale v tomto případě závidím všem, kdo se aktivně účastní.
Toyota - znáš Japonce a jejich chápání designu. Ovšem znáš i jejich chápání techniky. Také se pěkně umí zakousnout. Mohou překvapit.
Nu, těším se. Fandím samozřejmě Fordu :-)
Přesně tak! Skupina B! Nechci malovat čerta na zeď, ale vůbec bych se nedivil, že i tak tato nová "skupina" skončí. Ale auta vypadají fantasticky a Latvala v Yarise na videu... :yes:
Hrozně moc se udělalo pro bezpečnost diváků. Záběry, kdy se dav rozestupuje před 037 letící po šotolině se už nikdy nezopakují. Doufám, že nás nečeká žádná fatalita, pak tato forma přežije dlouho.
Reálně se dá očekávat, že auta mají hrubě přes 400koní a mělo by to být znát! ;-)
Pokud jsem to dobře pochopil, tak v barvách D-Mack bude jezdit Evans, ale oficiálně je vedený pod M-Sport... tj. z D-Mack se stává jen barvička na autě ;-)
Myslím si, že citroen bude mít letos nejlepší auto a tím se smaže malý rozdíl mezi Meekem a Ogierem a bude to boj. Meeke má jen nevýhodu v méně zkušenostech ve WRC, ale už je taky nabral a mohl by poŕádně topit pod kotlem. Navíc má obrovskou výhodu, že je inženýr a auto si v podstatě stavěl na sebe, narozdíl od Ogiho, který s tím fordem moc zkušeností nemá. Už se těším na monte, ale to tam je to vždy spíš loterie.
jen pod nakreslenou škodovkou. Myslím si, že jazýček vah ovlivní hlavně pan Sebastian EVO II. Nejhorší rozhodnutí v dějinách rally udělali u Citroenu, když raději pustili Sebastiana EVO II, aby mohl získat Sebastian EVO I svůj devátý titul. Pak stejně zdrhnul na okruhy. Citroen tak přišel o další spoustu titulů, včetně letošního.
A kdy už zase bude Justy WRC?
Tuto sezonu rozhodne technika. Jsou to nová , moc neodzkoušená auta tak si myslím, že může někdo řídit jak bůh, ale když se mu to podělá ve třetině závodů tak konec. Osobně si vsadím na Citroen.