Novinky
je fajn a piloti sú fakt majstri volantu,ale mňa v posledných rokoch dostali preteky do vrchu a občas čo tam človek vidí za káry.
jen pod nakreslenou škodovkou. Myslím si, že jazýček vah ovlivní hlavně pan Sebastian EVO II. Nejhorší rozhodnutí v dějinách rally udělali u Citroenu, když raději pustili Sebastiana EVO II, aby mohl získat Sebastian EVO I svůj devátý titul. Pak stejně zdrhnul na okruhy. Citroen tak přišel o další spoustu titulů, včetně letošního.
A kdy už zase bude Justy WRC?
A kdy už zase bude Justy WRC?
Tuto sezonu rozhodne technika. Jsou to nová , moc neodzkoušená auta tak si myslím, že může někdo řídit jak bůh, ale když se mu to podělá ve třetině závodů tak konec. Osobně si vsadím na Citroen.
Tak v seznamu přihlášených pro RMC chybí jakákoliv stopa po soukromých Polech, D-Mack pak podporuje Evanse
zaviedli povinnu homologizaciu aj verzii do cestnej premavky, tak ako to bolo niekedy. Nech z toho mame nieco aj my.
Každopádně jsem zvědavý na Hyundai. Minulou sezónu neměl Hyundai daleko k velkému úspěchu.
Tak se těším...
Celkově se situace podle mě víc vyrovná, uvidíme jak pojedou soukromá Pola, VW moc poslední dva rojky netlačilo na vývoj. Třeba D-Mack, nebo nějaký Redbull team dokážou řádně vystrčit chrup. Takový Mikkelsen by tam padnul jako sedínka na hrnec.
Hodně si slibuji od Hyundai a Citroenu, nová C3 vypadá skvěle, navíc frantíci rally auta vždy uměli. Toyotu vidím letos spíš sporadicky na bedně.
Ford má nejlepšího jezdce... když s touto výhodou naloží, v další sezóně se budou mít všichni kolem Wilsona dobře. Teda rád bych tomu věřil.
Každopádně na přelomu června a července to Polska jistí 😄 Jedu omrknout a dýchnout atmosféru.
Ale až se tady objeví Emel... ten bude vědět 100%
😄
Toyota - znáš Japonce a jejich chápání designu. Ovšem znáš i jejich chápání techniky. Také se pěkně umí zakousnout. Mohou překvapit.
Nu, těším se. Fandím samozřejmě Fordu 😄
Reálně se dá očekávat, že auta mají hrubě přes 400koní a mělo by to být znát! 😉
Furt by to mělo znamenat výrazné zrychlení, protože doteď měly WRCčka 300 koní a 1230 kg.