MB zacina pri C cku... A je ako predrazena Fiesta s hviezdou... Nehovoriac ze to je predokolka a v najlacnejsom dieslu ma Renault motor. Je to take silenie mat hviezdu na kapote za kazdu cenu v ramci mozneho budgetu...Vacsina ludi si to kupi ako malu imidzovku 2 auto do rodiny. robi to aj Audi s A 1 / Projekt A 2 im davnejsie moc nevysiel / a BMW tam ma tiez malu jednotkovu husenicku...ta dvojka je uz lepsia kava hlavne v M ku... Proste male auta pre dvoch dospelych a dieta vzadu kde sa sedi ako na lavici obzalovanych a clovek z toho vysadne ako keby ho vytiahli zo susicky... male tvrde traslave auta... >:D
No, A-Klasse je konkurent Audi A3 a BMW 1er, takže srovnání s Fieastou a A1 je fakt dost mimo. Prakticky jako celý Váš příspěvek. Nejspíš jste v A-Klasse nikdy ani neseděl, že? Hodnotit kvalitu auta podle toho, na jaké nápravě má pohon a nezohlednit k čemu je určené je hodně povrchní. Jediné, v čem s Vámi souhlasím je použití dieselu z Renaultu. Nikoliv však kvůli jeho původu, ale hlavně kvůli jeho projevu. Ale to Vy asi taky hodnotit nemůžete, vzhledem k tomu, že jste v tom určitě nikdy nejel. P.S. A-Klasse je jedno z aut v rodině, v benzínu 2,0l a je to parádní auto do města a na přesuny do práce.
Existence tohoto auta je naprosto logická - prodává se a vydělává peníze. To je jediný účel podnikání v jakémkoliv oboru. Pokud si myslíte, že automobilky vyrábějí auta pro dobrý pocit, tak byste se měl zamyslet. MB GLA jsem i v Čechách viděl na silnicích dost, v Německu ještě násobně více. Pokud je lidem jedno, jak je auto praktické nebo pohodlné, tak proč jim neprodat to, co chtějí?
:yes: ,,,tento jediný dôvod si myslím mali páni na centrále MB - využiť dieru na trhu, lebo auto si záujemcu nájde vždy. U nás je jedinou výhodou existencia motorizácii v ENTRY výbave - teda zvýhodnená, Inak sa mi to vidí moc, vzhľadom k tomu, čo ponúka.