Novinky
lorenzlubos
0
Skoda tych prednych svetiel, ale aj tieto su dobre. Najma pri pohlade spredu. Takze jednoznacne :yes: Vyzera viac dospelejsie, noblesnejsie, lepsie. A co sa tyka motora, je to teraz jasne: 1.4 TSI s DSG je ta spravna volba pre masy.
marek.g
0
zalezi kolik za to budou chtit,mam obavy,ze vic nez je zdravo...
Ronault.
0
1.4 TSI volba pro masy? Vtip? Většina si koupí chrochtáka 1,9 TDI s kvedlačkou... tak to dostanoi od firmy naordinováno
lorenzlubos
0
A tie firmy budu vediet preco. Ale 1.4 TSI urcite utrhne z kolaca aj 1.9ke.
Klaudius
0
To ťažko. Do 5 litrov bežná spotreba je argument, ktorý platí. TSI-čku šlapneš na krk, a spotrebu máš dvojnásobnú. Pre porovnanie u Superba je benzín 1.4 TSI lacnejší od najlacnejšieho TDI (1.9/77kW) o púhych 30.000,-.
lorenzlubos
0
Ak to bude 30000.-, tak je o odbyt 1.4 TSI postarane. Zakaznikov to zoberie jak 1.6 FSI, 1.8 TSI, tak asi aj 1.6 MPI (predsa len o dost spotreba) a aj 1.9 TDI (nizsia cena, hmotnost, nie o vela vyssia spotreba). 1.4 TSI znizuje rozdieli medzi benzinom a dieslom a teda aj dovody, preco si kupit diesel.
Klaudius
0
Má TSI nízku spotrebu aj pri menej šetrnom zaobchádzaní a s naloženým autom? To je argument TDI.
WinDiesel
0
Až přijde 1,6 TDi (po Ženevě 2009), stane se 1,4 TSI vcelku nezajímavou.....
T613
0
přesně tak! zvyk je železná košile a dehet je dehet :-!
WinDiesel
0
Tyhle 1,6 TDi €5 už moc kouřit opravdu nebudou... Ale nevím co se stane proté co budou brutálně načipovány...
figurka
0
S tim už bohužel výrobce nic neudělá.
lubaan
0
Ucpe se filtr pevných částic 8-s
chlapecx
0
světla sa mi páčí a navíc koukněte na masku, tady ta se fakt usmívá.,. zabte toho designérskýho vola, co to tvrdí o nový fabii >😒]
0
Škoda, že se tu všichni tak dohadujou o pekáči s názvem Octavia. Vochcávku nikdy!! Mrkněte na Mazdu 6 tam je o čem diskutovat. 😉
0
Mazda 6? zkopirovany desing od petkovyho bmw. hlavne linie zadniho okna navazuje na spodek svetel a linie dveri na horejsek svetel...jasny bmw a ten interier jsem uz taky nekde videl...
....nova predni maska dodava mnou uz ctyri roky postrdany hlavni smrnc celeho vozu,takze :yes: mozna ale zase bok trochu utrpel...
tak teda vim, ze auto se musi videt nazivo, ale ten predek se mi jevi jak opajcovany briliance, coz je teda tragedie...
Zrovna teď jsem to chtěl napsat. Je to takový Briliancový, jako už bych to někde viděl (samo, že v dnešní době téměř nelze vymyslet něco novýho). A taky je tam na můj vkus moc hranat😲blin. 8-s A to mám škodovky rád.
Mno,že by se člověk,který dělal exteriér Bugatti Veyron a roky u Audi inspiroval i číňanů, je s jeho praxí pro koncen vysoce nepravděpodobné,že jo? :-!
No, že by si dotyčnej opravdu myslel, že někdo opajcoval zrovna Brillance, je docela nepravděpodobný, že jo?
Jestli on tím prostě nechtěl říct, že to je prostě hnusný. (A to bych s nim teda souhlasil.)
Jestli on tím prostě nechtěl říct, že to je prostě hnusný. (A to bych s nim teda souhlasil.)
První větu si příště odpusť, napiš hned, že bys udělal lepší a je to v okeju.Tu se můžeš přihlásit😒br />
[odkaz] >😁
Musím říct, že se povedla. Působí dravějším, noblesnějším dojmem. Interiér netřeba výrazněji upravovat. Zde platí ono staré známé: Co funguje, neměň. Zadní svítilny působí svěžím dojmem. I když, u předních svítilen se mi tak trochu zjevilo Hyundai Genesis.
Ano, Genesis, mozno starsi S-klasse. Predne svetla budu tym, o com sa tu bude pisat. Ale zle nie su. Na Skodu ale budeme vzdy pozerat trosku prisnejsie, ale tiez ju viac obhajovat. Tak ci tak, vyzera dobre.
Vypadá skutečně dobře. Je vidět, že se Škoda rozjíždí... 😄
No neviem, mňa ani tak neupútali predné svetlá, ktoré, mimochodom, strohú tvár auta trochu zmäkčili, ale predné hmlovky. Trúfam si tvrdiť, že laik odteraz mnohokrát novú Octaviu od Superbu ani nerozozná. Nie je mi jasné, na čo je vlastne dobrá takáto unifikácia vzhľadu jednotlivých modelov. Strácajú tým vlastnú tvár.
Interiér by si zo všetkého najviac zaslúžil nové farby. Tá čierno-čierna, v interiéroch totálne prevládajúca, je už príliš nudná.
Interiér by si zo všetkého najviac zaslúžil nové farby. Tá čierno-čierna, v interiéroch totálne prevládajúca, je už príliš nudná.
Je pravda, že s tou inspirací Superbem to trochu přepískli...
Kdo "oni"...jako Kaban a jeho tým? :-!
Tak sa nám slávna FSI technológia v atmosférickej verzii porúčala a namiesto náhrady starej 1,6 MPI, ktorá sa mala stať históriou, sa Škoda rozlúčila s nádejným nástupcom. No nie vždy to vyjde...
Ale tá 1,4 TSI sa javí vskutku ako optimálna motorizácia, zvlášť zohľadniac priebeh krútiaceho momentu v grafe :yes:
Ale tá 1,4 TSI sa javí vskutku ako optimálna motorizácia, zvlášť zohľadniac priebeh krútiaceho momentu v grafe :yes:
Je to celkom rozumny tah. Pri 1.4 TSI by 1.6 FSI nemala sancu (Schvalne, ktory by si volil Ty?). 1.4 TSI je lepsi vo vsetkom. A 1.6 MPI ostava ako lacnejsia, technicky jednoduchsia alternativa. A tu znacka, ako je Skoda, samozrejme potrebuje.
uplne zbytecny facelift.Octavia II je podle me jedno z mala aut(golf4,golf 5) ktere po cely cyklus nepotrebuje facelift :-!
Musím súhlasiť, ak malo niektoré auto nadčasový dizajn, bola to práve OCtavia II. Ale osvieženie motorovej palety je vítané.
osvezeni ano je vitane,ale ve vetsi mire.kde je sakra 1,6tdi? a motor 1,6mpi? to ani nekomentuju... :-!
Hovorís mi z duse... O downsizingu v dízloch asi koncern este nepocul. A o MPI som uz písal vyssie...
1.6 TDI pride, niet pochyb. Je to totalna novinka, ktorou exceluje Golf. O chvilu ju mame aj v Octavke. Nie nahodou sa zatial nemeni dieslove portfolio. 1.6 TDI nahradi zastaralu 1.9-ku, 2.0 TDI CR vystrieda starsiu 2.0 TDI PD. A som si isty, ze sa tak stane velmi skoro.
Už vim,co mi to připomíná zepředu.Novou Volhu,co byla na autosaloňe v Moskvě >😁
takže si ten masakr přečtu až večer >😁 jinak dle mého prvního soudu : zadní část u kombi se mi líbí ,je sportovnější a nezdá se mi jako některým tuzingová , přední část (podotýkám , že dle fotek -naživo možná změním názor) mi tak trochu připomíná kreaci Briliance a to zvlášť nápis ve světlometu (podotýkám že mi to nesedí ani u supa). Přední světlomety mi tam svojí velikostí vůbec nesedí (ale asi jsem konzervativní blb který nerozumí posledním výstřelům desingu) , v reálu si myslím že liftovaná octuše bude díky zamračenému výrazu vypadat asi sportovněji ,ale já asi tu svojí OCTU II budu opečovávat jak se dá abych jí musel měnit co nejpozději.
no je to zlem moje obavy sa naplnili. Proste je to prerobene na sup II style, ale tie svetla na mna posobia este daleko horsim dojmom, ako superb. A je to skoda, dokonca svetla aj dost vyrazne kazia profil auta, to sa fakt nepodarilo. Musim sa priznat, ze tiez am napadol pri tych svetlach briliacne, ale tomu by som zas vahu neprikladal.
Pre ale tym padom nie je momentalne ziadna skoda pekna, co je fakt skoda 😒 Predaje OII to ale nijako zvlast neohrozi, urcite nie v CR a SR
Pre ale tym padom nie je momentalne ziadna skoda pekna, co je fakt skoda 😒 Predaje OII to ale nijako zvlast neohrozi, urcite nie v CR a SR
gratuluji Škodovce, že se jim do poslední chvíle podařilo tento facelift utajit(vzpomeňme na nový Superb).
Tento facelift se mě hodně líbí, ale ta cena asi nebude začínat jak u nynější Octavie na 369 900,- že? 😄
Tento facelift se mě hodně líbí, ale ta cena asi nebude začínat jak u nynější Octavie na 369 900,- že? 😄
Trošku jsem se bál, že Octáva dostane Fabio-Roomsterovský čumák a prohlásí to za facelift, ale musím říct že auto jako celek nevypadá na první pohled vůbec špatně. Předek je mohutnější, i když stará světla se mi líbila o něco víc, nicméně doba dnes vyžaduje větší světla, takže proč ne. Už několikrát zmiňovaný Briliance v tom trošku taky vidím, ale čelní pohled se mi moc líbí. Octavie má bohužel jednu velkou nevýhodu a to v tom, že ji za chvíli bude zase jezdit hromada a tudíž design pro někoho rychle zevšední O II. jsem vždy považoval za designově velice povedé auto, ale holt to není žádný exot...
Mám pocit, že Škoda ani nechce být považována za "exota".
To asi nechce, protže ta exotovost by asi snižovala prodeje. Každopádně lidi pak na škodovky koukají skrz prsty...
neřek bych, možná tak pár zdejších "odborníků". Spousta lidí tajně "doufá" v supersport z MB ale pak jsou do autosalonu Škodovky s tím, že očekávaj dobře (prakticky) vymyšlenej "českej" výrobek se solidní kvalitou a i "relativně" solidní cenou a ne nějaké "vylomeniny". To je právě ta těžce budovaná image, kterou má VW jako celek ve vztahu k vlastněným značkám velmi dobře "ošetřenou".
Bude sa ten facelift týkať ak RSky?
Po malých krokoch sa nám Octavia vypracovala na najlepšie auto pre rodinu či podnikanie, aké sa v tejto triede vyrobilo v celom východnom bloku a statočne bojuje bok po boku s tradičnými "západnými autami". Pri rozhodovaní vynechaj MPI motory, odpusti si príšerný dekor imitujúci "ušlechtilé dřevo" a všetky ostatné možnosti Ti dajú pocítiť, že môžeš byť hrdý na Škodu, na svoju krajinu, na seba.
koukals už na nový blog? jsem z něj nesvůj 😐
Funguje blog vôbec? Mne sa to tvári, že je stále odstavený 😒
Funguje.. už je kompletně nový. A než se v tom z orientuju 😐
Ohledně blogů - vydržte do zítřejšího rána. Blogy byly dosud provozovány externě jinou firmou, ale protože nám tento způsob čím dál méně vyhovoval, pracovali naši technici na převzetí do vlastní správy. Právě probíhají poslední práce a ráno byste měl obdržet do mailu informace, jak postupovat dál.
jo dík.. čumím na to jako puk. 8-s
Jak puk? Já tam mám stále sdandard s úvodem, že vstup je zablokovanej. Akorát jsem vyplnil v mailu nějakej formulář, v němž jsem uvedl jak se hlásím na diskuzi na zdejší stránce, bliklo mi to, že identifikace souhlasí, a to bylo vše. Mám dělat ještě něco jiného?
já už se do editace blogů dostanu (když jsi na hlavní stránce blogu dáš administraci blogu), ale moudrý z toho moc nejsem. Snad mě to někdo naučí.
Jakou administraci blogu, to tam nikde není, jen zpráva od auto.cz, že právě vstup do nějaké administrace byl zablokován.
já mám vlevo (ve výčtu posledních blogů) toto 😒br />
* Administrace webu
* Odhlásit se
* RSS
* RSS komentářů
* WordPress.org
mám přístup do galerie, k revizi článků apod.
* Administrace webu
* Odhlásit se
* RSS
* RSS komentářů
* WordPress.org
mám přístup do galerie, k revizi článků apod.
Tak to já nemám, já tam mám stále původní blog stránku s oznámením, že vstup je zablokovaný.
Som si to tak zbežne preklikal a neviem čo povedať ;-\ Do kolien ma dostala možnosť upravovať komentáre, takže keď ma GTI sprdne, tak mu to prepíšem na pochvalu >😒] Samozrejme žartujem, ale chcem povedať, že sú tam možnosti, ktoré slabším jedincom do rúk nepatria, nie každý má na to byť adminom čo aj svojeho vlastného blogu...
jo to mě také dostalo.. tedy dostalo mě tam více věcí. Snad mi někdo vysvětlí fígle jak na to. 😐
Tak ja som pochopil hlavne to, že použili WordPress, čo je pre bežných užívateľov zbytočne veľký kanón... Ale super je, že sa dá automaticky blokovať slovo tupec >😁 tak tuším niekedy časom, rokmi sa na to bližšie pozriem a nájdem, ako tam importovať obrázky >😁 nech môžem dokončiť sériu. GTImu som sľúbil edíciu o VW, on na oplátku napíše ódu na Mercedes 😉
taky mě napadlo, že tam dám blokovat větu : on mňa začal urážeť jako prvá! >😁
obrázky se tam dají importovat lehce, ale spíš by mě zajímalo jak se pak v té změti obrázků vyznat. nějak mi tam chybí složky. Nepřesunem tuhle debatu pod jiný článek? >😒]
obrázky se tam dají importovat lehce, ale spíš by mě zajímalo jak se pak v té změti obrázků vyznat. nějak mi tam chybí složky. Nepřesunem tuhle debatu pod jiný článek? >😒]
Tak som úspešne importol animovaný GIF, čiže pokrok 😄
Presunúť inam? Myslíš ako pod nudný Passat alebo kam? >😒]
PS:Raddik je klasa, nekecá, koná! 😉
Presunúť inam? Myslíš ako pod nudný Passat alebo kam? >😒]
PS:Raddik je klasa, nekecá, koná! 😉
zatialco nam Golf opeknel, Octavia ospatnela :no: zeby koncernova rezia? Podoba sa to na Brilliance, od cias Vectry C asi najhorsi facelift...a stale ziadne CR :no: ale zda sa ze v koncerne nastava doba benzinova :yes
RS 2.0 TDI 125kW je CR, stačí přečíst si článek.
to mi je jasne, ale RS je marginalna verzia, vsetci konkurenti naju dnes bezne CR v slabsich, dostupnejsich verziach :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trochu jsem se toho faceliftu obával, protože příď a hlavně světla mi tam opravdu seděly. Vůbec příď nevypadala nijak zastarale, její design byl nadčasový a vydařený. Nový přední blatník tak pěkně (alespoň dle fotek) nenavazuje na světlomety. No chce to vidět naživo. Vypadá ovšem dravěji.
Pro mě jasná volba Scout s 1.8 TSI, navíc 4.generace haldexu. Vůbec spojení 1.8 TSI a pohonu 4x4 je velmi příjemné překvapení. :yes: :yes:
Pro mě jasná volba Scout s 1.8 TSI, navíc 4.generace haldexu. Vůbec spojení 1.8 TSI a pohonu 4x4 je velmi příjemné překvapení. :yes: :yes:
a tím scoutem souhlas , oni nám totiž klucí zjistili že nám to 2.0 FSI trochu více papká >😁 :yes:
jen tam nemuseli dávat volant ze supa
To čo je za auto toto???Preboha! Keby som premýšľal nad kúpou Octavie,tak kupujem terajšiu a nie túto faceliftovanú a dupľom keby išlo o RS-ku.Neviem si toto predstaviť na RS-ke.Tie svetlá predné sú neskutočne veľké a k tomu autu sa absolútne nehodia.Preboha!Trošku kritiky do seba.Už ma dneska sklamalo Lamborghini Estoque a teraz toto!
A zamyslel sa už dakto nad tým,koľko bude stáť výmena takého predného svetla len kvôli tomu,že tam má nápis "Octavia"?A spätné zrkadlo s blinkrom?Ďalšie vyhodené peniaze....
No proste Škoda sa *..a :-! :-! :-! 8-s
A zamyslel sa už dakto nad tým,koľko bude stáť výmena takého predného svetla len kvôli tomu,že tam má nápis "Octavia"?A spätné zrkadlo s blinkrom?Ďalšie vyhodené peniaze....
No proste Škoda sa *..a :-! :-! :-! 8-s
To čo je za auto toto???Preboha! Keby som premýšľal nad kúpou Octavie,tak kupujem terajšiu a nie túto faceliftovanú a dupľom keby išlo o RS-ku.Neviem si toto predstaviť na RS-ke.Tie svetlá predné sú neskutočne veľké a k tomu autu sa absolútne nehodia.Preboha!Trošku kritiky do seba.Už ma dneska sklamalo Lamborghini Estoque a teraz toto!
A zamyslel sa už dakto nad tým,koľko bude stáť výmena takého predného svetla len kvôli tomu,že tam má nápis "Octavia"?A spätné zrkadlo s blinkrom?Ďalšie vyhodené peniaze....
No proste Škoda sa kazí :-! :-! :-! 8-s
A zamyslel sa už dakto nad tým,koľko bude stáť výmena takého predného svetla len kvôli tomu,že tam má nápis "Octavia"?A spätné zrkadlo s blinkrom?Ďalšie vyhodené peniaze....
No proste Škoda sa kazí :-! :-! :-! 8-s
Ešte pre daktorých ľudí:viem,že aj terajšia Octavia má blinkre v späťákoch... :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak hned po Felicii toto považuji za nejhorší facelift, co Škodovka kdy vytvořila. Na příjemně vyvážený konzervativní design našroubovali světla připomínající starou S-classe. Jako celek to z profilu působí rozporuplně, asi jako Vectra po faceliftu, kdy na ladné křivky namontovali velký čumák.
Při pohledu zepředu to na mne působí jako kombinace SX4 a nové Thalie, což tedy zrovna lichotka není. Navíc tedy mlhovky jsou opravdu komplet ze Superbu, protože jsou přerostlé již od prvního pohledu.
1,4 TSFI je jistě perfektní motor, ale v situaci, kdy se Octavia prodává nejvíce v TDI by měl VW pohnout s 1,6 TDI.
Abych jen nehanil, tak gratulace k elektricky sklopným zrcátkům pro nejluxusnější výbavu, konečně.
Celkově tedy :no😒br />
P.S.: [odkaz]
tady je opět ten pověstný drzek s třídenním strništěm, který bude Octavii kupovat >😒]
Při pohledu zepředu to na mne působí jako kombinace SX4 a nové Thalie, což tedy zrovna lichotka není. Navíc tedy mlhovky jsou opravdu komplet ze Superbu, protože jsou přerostlé již od prvního pohledu.
1,4 TSFI je jistě perfektní motor, ale v situaci, kdy se Octavia prodává nejvíce v TDI by měl VW pohnout s 1,6 TDI.
Abych jen nehanil, tak gratulace k elektricky sklopným zrcátkům pro nejluxusnější výbavu, konečně.
Celkově tedy :no😒br />
P.S.: [odkaz]
tady je opět ten pověstný drzek s třídenním strništěm, který bude Octavii kupovat >😒]
víceméně souhlas. Příď na mě působí korejsky a ani nevím proč vzpomněl jsem si na Hyundai. Zbytečně zbytněla a Supa2 v něm na rozdíl od jiných nevidím. O2 stačil decentní facelift..
felicie II se náhodou povedla docela dost, navíc od toho faceliftu konečně začla bejt pozinkovaná 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Tak to je trefa jak blázen! Tak už jsem se dlouho nenasmím!!! Dík! Drzek rulez... Ještě by se mohl jmenovat Gustík Šarapatka.... viz. Kalendář Míši a Ríši - jméno Denisa...
Hehe, clovece ta veta ktoru mas v nazve prispevku podla mna vojde do dejin! Zaradi sa k automobilovym postulatom slavneho majstra pera GTI-ho. BTW, kde ten chlap je? Dako dlho mu trva rozdychavanie tohto dizajnu...
K tomuto faceliftu asi tolko: z trojice Fabia/Superb/Octavia je to prave oktavka, ktora najmenej utrpela tym roomsterovskym dizajnovym sialenstvom...
K tomuto faceliftu asi tolko: z trojice Fabia/Superb/Octavia je to prave oktavka, ktora najmenej utrpela tym roomsterovskym dizajnovym sialenstvom...
Exteriér docela dobrý, víc se mi líbí na kombíku než na liftbacku. Ale ten interiér a hlavně verze s DSG v bílý kůži, jedním slovem hrůza.
Nová příď se povedla, to je bez diskuze. Bohužel mi ale vůbec nesedí k bočnímu profilu a dolní části sloupků....prostě se tam setkávají úplně jiné designové postupy.. ;-\ Naživo to snad bude působit méně rušivě.
Mám z ní rozporuplné pocity...né, že by se mi nelíbila, ale spíš jsem si Octavii vždy spojoval s konzervativním designem a tohle už je na mě asi moc výstřední ;-\
Ta nová tvář mi vůz jaksi opticky zmenšuje 😐 a ani zadní "slepé" světlomety mě nijak neoslovily.
Zkrátka, nijak nelituju že jsem si Octavii koupil už loni 😄
Ta nová tvář mi vůz jaksi opticky zmenšuje 😐 a ani zadní "slepé" světlomety mě nijak neoslovily.
Zkrátka, nijak nelituju že jsem si Octavii koupil už loni 😄
Facelift působí dynamičtěji, bez něho byla střízlivě elegantní...
Neskutocne drze spravanie Skodovky na slov.trhu : Octavia Elegance 2.0 TDI 140k za 705000 SK (bez ESP,radia...)
Laguna Dynamique 2.0 dCi 150k za 753000 SK, zaruka 3 roky, xenony, 17" kolesa atd.
Accord Comfort 2.0i VTEC od 739000 SK...a to je uz panove ina liga
len vyslovene naivny fanatik-skodovkar moze dnes uvazovat o oktavke :no:
Laguna Dynamique 2.0 dCi 150k za 753000 SK, zaruka 3 roky, xenony, 17" kolesa atd.
Accord Comfort 2.0i VTEC od 739000 SK...a to je uz panove ina liga
len vyslovene naivny fanatik-skodovkar moze dnes uvazovat o oktavke :no:
Pozor, porovnáváš dvě rozdílné automobilové třídy. Laguna a Acord jsou jiná třída než Oktávia. Tímto tahem, srovnávat dvě rozdílné třídy, chytají Škodovkáře. Auto je levnější než .... koukejte, podsouvají jim do podvědomí, že si kupují auto vyšší kategorie.
ved prave o tom to je! Octavia ako nizsia stredna s traktorom PD a mizernou vybavou uz stoji tolko co stredna trieda!!! a to je veru uz riadna drzost zo strany Skody :no: Ale naivne stado v nasich koncinach im to este stale zerie...
Podobna situacia je pri Fabii, ked za tu istu cenu mas Ceeda, C4 :-! napriek tomu je Fabia (podiel v triede asi 40😖 najpredavanejsie auto na trhu. To je nonsens!
Ale menezeri v Skode si medlia ruky a dobre sa na nasich narodoch bavia 😉
Podobna situacia je pri Fabii, ked za tu istu cenu mas Ceeda, C4 :-! napriek tomu je Fabia (podiel v triede asi 40😖 najpredavanejsie auto na trhu. To je nonsens!
Ale menezeri v Skode si medlia ruky a dobre sa na nasich narodoch bavia 😉
Už jsem něco v tom smyslu psal výše. Škoda má vybudovanou "nějakou" image a je u veřejnosti (neautomobilové) nějak vnímána. A pokud je vnímána tak, že jsou lidé "tak hloupý" a koupí si jí i za cenu za jakou by dostali u konkurence "něco" navíc, tak je ta image velmi silná a pečlivě a dobře budovaná.
Myslím, že je to jinak. Škoda není vnímána, ale prezentována, jako auto z jiné kategorie. Je to obrovský marketingový tah, který se povedl. Srovnávat něco co je nižší kategorie s něčím na co lidé koukají jako na lepší, je povedený tah a to hlavně v oblasti ceny. Potom si může Škodovka nasazovat cenu jinde než ostatní konkurence, ale jen do té doby, než se to prozradí. No a Škodovka to dělá stále a u všech svých modelů, protože je jinak, co se týká porovnatelných aut ve stejné kategorii, nižší průměr a nemohla by se prodávat u nás za takto nasazené ceny.
JJ, vždyť jim taky těm chlapcům nenasytnejm klesá tržní podíl a bude hůř... Upřímně, radši Ceeda v kombiku než oktávku a za ty stovky ušetřenejch tisíc cestu kolem světa, nebo All-inclusive kartu do bordelu na 1 rok! >😒]
No jo, Škodovka je na tom přímo katastrofálně a proto nestíhá uspokojit poptávku. Tržní podíl klesá.... v ČR, což se očividně dalo čekat. Přeci jen 50% a víc způsobených i částečně setrvačností z dob minulých nemůže vydržet věčně, ale na zahraničních trzích podíl roste a ve výsledku Škoda rok od roku prodává víc a víc aut. Kia si musí svou image ještě vybudovat, aby mohla být plnohodnotnou konkurencí a to bude ještě chvíli trvat a proto i ta cena. Nebo si myslíš, že by se Ceed prodal, za cenu Octávky ?
Vidíš, odpověděl sis sám... Ceed je jeden z koláčo-žroutů na úkor škody právě svou cenou... Kvalita? 7 let záruky si myslím, je velice slušná doba... Takže odpověď na tvou, byť řečnickou otázku, Ceed by se za cenu oktávky zřejmě vůbec nechytil, protože ta cena je velice nadnesená... Co mě na tom vadí nejvíc, ikdyž nejsem a NIKDY nebudu zákazníkem škody, je že dojí český zákazníky, ceny (když nebudu brát sever) jsou dost nadsazený... A politika výbavy? Jak se v základu superbu II může vůbec objevit stahování zadních okének na kličku v týhle době je pro mě větší záhadou než ženský myšlenkový pochody! Prostě škoda a jedno jaká, ještě že jí koupili Němci, jinak by to byla katastrofa. Bohužel stále tomu něco chybí, jedná se o auto z postkomunistické země ve středu Evropy...:no:
Ale ať dojí. Vždyť už jsem to psal. Nikdo zákazníky nenutí Škodovky kupovat a pokud si je někdo kupuje, tak si lidi pořád myslej, že je to rozumná nabídka.
Cena Octavie by byla nadnesená, pokud by Škoda měla plné sklady a neprodávala, ale tak to není, takže cena nadnesená také není.
Cena Octavie by byla nadnesená, pokud by Škoda měla plné sklady a neprodávala, ale tak to není, takže cena nadnesená také není.
Že Škodovka nestíhá vyrábět je už starý argument.Zrušila soboty a 2 dny z normálního pracovního týdne,když se nestíhá,máká se i ve svátky.
Víš kolik automobilek rozšiřuje výroby a o kolik aut navyšují prodeje?V tomto není Škoda rozhodně premiant.
Víš kolik automobilek rozšiřuje výroby a o kolik aut navyšují prodeje?V tomto není Škoda rozhodně premiant.
Vždyť já taky nikde netvrdim, že je premiant. Jen reaguju na blábol, že Škodě klesá tržní podíl a bude hůř - viz. výše
Figurko, nezapomněl ti mistr, kterej tě vyráběl dodat do tý tvý makovičky dřevěnej mozeček nebo jí alespoň vystlat nějakou slámou? Škodě klesá tržní podíl, to jsou fakta... Bude klesat dál (bude hůř), to jsou také fakta... Takže, kdo tu, figurko, blábolí? :-!
Vždyť o tom píšu výše. Klesá... v ČR v globálu prodává víc a víc. Je hrozně jednoduché vytrhnout 1 větu z kontextu předchozích příspěvků.
Vzdávám... Fakta jsou takový, že škodu tady bude někdo obhajovat do roztrhání těla, na druhou stranu je tu druhý tábor (počítám se do něj), kterej ji bude donekonečna pranýřovat...
Můj a jak sleduji diskuzi-nejen můj názor na oktávku po faceliftu je rozporuplnej, přední světlomety jsou dost mimo a nesedí ke zbytku auta... Škoda bude vždy jen škoda, stejně jako VW bude vždy jen lidové-vozidlo a nikdy nedosáhne do výšin prémiových značek Audi, BMW, Mercedes.... Takže nikdy nebude tak dokonalá jako oni. O nejlepším autě nemluvě! To vše jsou holá fakta a s nimi neudělá nikdo nic, sic by se na hlavu stavěl a rok si neměnil spodní prádlo! 8-s
Můj a jak sleduji diskuzi-nejen můj názor na oktávku po faceliftu je rozporuplnej, přední světlomety jsou dost mimo a nesedí ke zbytku auta... Škoda bude vždy jen škoda, stejně jako VW bude vždy jen lidové-vozidlo a nikdy nedosáhne do výšin prémiových značek Audi, BMW, Mercedes.... Takže nikdy nebude tak dokonalá jako oni. O nejlepším autě nemluvě! To vše jsou holá fakta a s nimi neudělá nikdo nic, sic by se na hlavu stavěl a rok si neměnil spodní prádlo! 8-s
Ale kým prezentována ? Vždyť svůj obraz vytváří ona sama a podle toho obrazu je i vnímána. Vždyť můžes 100x o něčem vykřikovat, že je nejlepší, ale dokud tomu potenciální zákazníci neuvěří, tak je ti to k ničemu. A v dnešní době už bych netvrdil, že je Octa ve stejné kategorii nižší průměr.
Nejlepší? To ani samotná škoda není tak otrlá, aby si dovolila tohle o svých autech tvrdit a snad ani samotní majitelé škodovek si nemyslí, že mají nejlepší auto?! Škoda je jen šedivej průměr... Kvalitní, spolehlivej, ale průměr, nic víc, nic míň...
Chtěl bych vidět nějakou studii (a určitě ji pánové z managementu koncernu mají k dispozici) o typickém zákazníkovi...
Určitě tam bude muž od rodiny 45+ s 1 či 2 dětmi, každý weekend na chatě s fabii v kombiku, otevřenej lahváč na stole před chatou, o stěnu opřená kosa, přede dveřmi připravené holiny a vidle až se pu´de kydat hnůj... Pak tam bude mladý muž 25+, kterej chce nový auto a jelikož to není žádný akční muž typu Hank Moody z Californication, ale pouze ovečka pasoucí se v davu bez troška originality, tak sáhne po oktávce... Co dál? Ještě hafo služebáků... Někoho jsem vynechal? Jo, ještě "červenou" škodovku pro dámy... :no:
Chtěl bych vidět nějakou studii (a určitě ji pánové z managementu koncernu mají k dispozici) o typickém zákazníkovi...
Určitě tam bude muž od rodiny 45+ s 1 či 2 dětmi, každý weekend na chatě s fabii v kombiku, otevřenej lahváč na stole před chatou, o stěnu opřená kosa, přede dveřmi připravené holiny a vidle až se pu´de kydat hnůj... Pak tam bude mladý muž 25+, kterej chce nový auto a jelikož to není žádný akční muž typu Hank Moody z Californication, ale pouze ovečka pasoucí se v davu bez troška originality, tak sáhne po oktávce... Co dál? Ještě hafo služebáků... Někoho jsem vynechal? Jo, ještě "červenou" škodovku pro dámy... :no:
Já píšu o Škodě, že je nejlepší ?? Tobě ta Škodovka asi hodně leží v žaludku. A co je špatného na zákaznících Škody. Že si jí vybrali ? Nebo že si vybrali naprosto běžné auto s kterým nevyčnívají z davu ? Vždyť Škodovka je naprosto běžnou automobilkou, která nabízí naprosto běžná auta se solidním zpracováním a technikou a s cenou za kterou si myslí, že je prodá. A jak je vidět, tak se jim to daří.
Kdyby sis přečet moje příspěvky pořádně, tak bys tam nalez odpověď na svý dotazy... O tom, že je špatné být zákazníkem škody tam není ani zmínka... Holt, ty češi, furt nějak moc vztahovačný... Ať si lidi jezděj třeba na kole, maj doma TV teslu a koukaj na umaštěnýho Novotnýho a jeho estrády.... I dont give a f-ck. Tak pro příště, figurko, aby se to tady nepatlalo zbytečnejma příspěvkama, jako ten, co teď píšu na vysvětlenou, raději 2 krát čti a jednou piš...!
Poznam veru niekolko malomestskych/dedinskych tedeickarov 66/77kW na "votuzzenych ocipovanych oktavkach I" ktori si splnili svoj sen 😉 maju proste najlepsie a najkrajsie auto na svete 😉 a potrebuju o tom presvedcit okolie (alebo skor seba) - preto jazia ako prasata, musia vsetkych predbehnut, aj v dedine, na plnej, aj ked maju auto v protismere...
Prezentována marketingovou masáží, která je velice dobře zpracovaná, ale to jsem již napsal. Jo a tento tah samozřejmě používají samotní prodejci. Již Goebels a jeho propaganda říkala, že 100x opakovaná lež se stane pravdou. Co se týká postavení Oktávie ve třídě je, alespoň když se srovná srovnatelné (vnitřní prostor - hlavně prostor na zadních sedadlech, základní výbava apod, jízdní vlastnosti díky velkým převisům), nižší průmer.
V souboru vlastností si opravdu nemyslím, že by Octa patřila k horšímu průměru ve třídě, ale pokud to vidíš jinak tak s tím opravdu nemám problém. Spíš mě fascinuje prezentace Škodovky některými jedinci, jak kdyby je týden lámal sadistický dealer Škodovky v temném sklepení aby podepsali a jim se podařilo uniknout, což jim napomohlo k prozření a s vypětím všech sil se doplazili ke konkurenci. A to se nezmiňuju o stále se horšícím postavení na trhu (globálně). Asi holt žiju v jiný zemi.
Já nemám vůbec žádný problém co se týká Škoda Auto, protože již cca 15 let od této společnosti nekupuji. To bylo tak, že jsem si jednoho krásného dne sednul, vzal jsem si na hromadu technické parametry aut a začal jsem porovnávat porovnatelné. Potom jsem si je obešel na živo, no a od té doby jsem si již nekoupil Škodovku. Ještě douška k marketingovým tahům Škodovky. Ty to tady prezentuješ jinak než jsem to popisoval já. Jestli jsi si to přečet, tak jsi se všimnul, že jsem nic nepsal o sadistickém přístupu, ale o srovnávání s něčím co je úplně někde jinde. Srovnávat Oktávii s Mondeem, nebo s Lagunou, je zavádějící. No a potom je jen krůček k tomu, aby si zákazník odvezl vysněné auto z kategorie snů. Vždyť mu ten odborník v krámu ukázal, na přímém srovnání, že je Škodovka levnější než konkurence a tak k ní přece nepůjde. Ukázal mu brutální zátah TDI, to jiná auta neumí, atd. Tak proč by měl jít jinam, Škodovka je česká a již s ní jezdit jeho táta, popř. děda, má levné náhr. díly a opraví ji kde kdo, nemusí s ní jezdit do drahých značkových servisů. Tak o co jde, no a tak si ji koupí. Potom je všechno jinak, stejně drahé náhr. díly jako mají ostatní značky, musí jezdit do drahých značkových servisů a co se týká záruk a doživotní mobility raději se nebudu rozepisovat.
:yes: Přesně. Ta "sadistická" historka nebyla mířena na tebe, ale tak obecně do této diskuze. Když se tu trochu rozhlédneš, tak nějaké výkřiky jsou opravdu jak z mateřské školky a člověk by z toho měl pocit, že vyslovit slovo Škoda na ulici by se vlastně ani nesmělo, protože by min. 50% lidí upadlo do nějakého záchvatu..... Nikde netvrdím, že Škoda je to nejlepší na trhu
kazdopadne je Skoda lepsi volba nez Renault....
Sucasna Octavia/Golf su urcite lepsie ako sucasny Megane...na testy noveho Megane si pockame 😉
Ale tvrdit ze Oktavka je lepsia ako nova Laguna...to hadam ani nepotrebuje komentar, take tvrdenie by si nedovolil ani zaujaty predajca Skody...si ma fakt rozosmial >😁
Ale tvrdit ze Oktavka je lepsia ako nova Laguna...to hadam ani nepotrebuje komentar, take tvrdenie by si nedovolil ani zaujaty predajca Skody...si ma fakt rozosmial >😁
Me je jedno ze laguna je vetsi, zajima me kvalita, spolehlivost a realna bezpecnost a v tom Renault za Skodovkou pokulhava, ikdyz ja skodovku osobne nesnasim.
nechci ti brát iluze, ok, o kvalitě a spolehlivosti se můžeme natahovat do nekonečna, ale reálná bezpečnost? Tohle je silná disciplína Renaultů a nezdá se mi, že by je v tom Škodovky překonávali...
sice vůči škodovce nesdílím tvoje pocity (no možná FII, ta je mě vysloveně odporná :no: ), ale taky nejsem jejich zákazník
sice vůči škodovce nesdílím tvoje pocity (no možná FII, ta je mě vysloveně odporná :no: ), ale taky nejsem jejich zákazník
No na prvy pohlad mi to pripada ako keby sa zrazili dva vlaky jeden smerujuci zo ziliny s kiami a druhy z boleslavy so skodami a ako keby sa z tej zrazky poskladalo jedno auto heh, uprimne jeden s trosku nepodarenych faceliftov od skody ale resp. prvy nuz skoda, ale osobne si myslim ze predajom to az tak neuskodi ;-\
ja to az tak zle nevidim ale priznam sa ze z prednych svetiel mam zmiesane pocity.Nevadi mi velkost ale tvar,to zakoncenie smerom hore je divne ;-\
Ať se dívám, jak se dívám, ten profil mi ke zbytku auta prostě nesedí :😉
Předek je dost dynamicky střižený, kdežto boční křivky jsou uhlazené...octavii to omladilo, ale tak trochu přišla o originalitu, hooodně mi připomíná starší S-klasse...stejně jako Superb Bawora 😒
Předek je dost dynamicky střižený, kdežto boční křivky jsou uhlazené...octavii to omladilo, ale tak trochu přišla o originalitu, hooodně mi připomíná starší S-klasse...stejně jako Superb Bawora 😒
Octavia je pro Škodu jasně nejdůležitější model. Tak nějak jí živí (pardon, spíše tedy Wolfsburg...) a tak je vcelku jasný, že si dali s faceliftem opravdu záležet. Čas ukáže, ale myslím si, že Škoda se nakonec přeci jen přestala bát a krčit se ve stínu Helmuta :yes: Po dlouhém čekání je tu (podle mne) designově první svěží Škoda, na kterou je radost se podívat. Svěží je tedy i Fabia a Superb, ale... no prostě ne ;-\
Nová Octavia je prostě pěkná a těžko, přetěžko na ní hledám chyby. Zejména ve spojení se špičkovými TSI & DSG.
Co ale hodnotím se dvěma prsty v krku, to je ten cinkrlátkový volant od světských ze střelnice... Hrůza 8-s
P.S. WOKS mě po náročném dni rozesmál až k slzám.. Oh ja, Die deutsche Sprache, schöne Sprache >😁
Nová Octavia je prostě pěkná a těžko, přetěžko na ní hledám chyby. Zejména ve spojení se špičkovými TSI & DSG.
Co ale hodnotím se dvěma prsty v krku, to je ten cinkrlátkový volant od světských ze střelnice... Hrůza 8-s
P.S. WOKS mě po náročném dni rozesmál až k slzám.. Oh ja, Die deutsche Sprache, schöne Sprache >😁
Jen jsem z textu nepochytil, jestli bude i kombinace 1.8 TSI, 7° DSG a 4x4 třeba ve verzi Scout. To by byl těžký kalibr.
na tech skycach ta ostra hrana na prednim svetle vypada pekne, ale v realu jak ji udelali bez te horni hrany u vybouleni tak us to vypada hnusne :no:
Jsou automobily, ktere facelift skoro nepotrebuji a jsou takove, ktere se rodi jiz s jeho potrebou. Kdyz Skoda uverejnila Octavii II, byla predni maska hned zrala na zakrok plastickeho chirurga (osobni nazor).
Tento facelift povazuji za rozpacite povedeny. Podobne jako u Opelu Vectra, bude chvili trvat, nez si vetsina zvykne na oblejsi tvary. Dnes mi faceliftovana Vectra prijde mnohem povedenejsi, nez puvodni verze. Predpokladam, ze se stane to same u Octavie. Osobne prijimam novy look Octavie lepe, nez tomu bylo u Vectry a silne vnimam pokrok v interieru. I kdyz jde zatim jen o fotografie, ci pocitacovou grafiku, interier jiz neni tak nicnerikajici. Mirne nakloneni stredni casti pristrojove desky by pridalo na estetice.
Tento facelift povazuji za rozpacite povedeny. Podobne jako u Opelu Vectra, bude chvili trvat, nez si vetsina zvykne na oblejsi tvary. Dnes mi faceliftovana Vectra prijde mnohem povedenejsi, nez puvodni verze. Predpokladam, ze se stane to same u Octavie. Osobne prijimam novy look Octavie lepe, nez tomu bylo u Vectry a silne vnimam pokrok v interieru. I kdyz jde zatim jen o fotografie, ci pocitacovou grafiku, interier jiz neni tak nicnerikajici. Mirne nakloneni stredni casti pristrojove desky by pridalo na estetice.
mně se maska u octavie II líbila, ty světlomety se povedly, škoda, že končí...
ale koukněte na masku, tady ta se fakt usmívá.,. zabte toho designérskýho vola, co to tvrdí o nový fabii >😒] a ty světla nakonec nejsou se supa 😉
ale koukněte na masku, tady ta se fakt usmívá.,. zabte toho designérskýho vola, co to tvrdí o nový fabii >😒] a ty světla nakonec nejsou se supa 😉
Mám radost, že to designéři s faceliftem moc nepřehnali, jelikož druhá generace "oktávky" se podle mého opravdu povedla, ovšem ty přední světla? ...ooouu ..to se mi opravdu nelíbí.Když se na přední světla člověk podívá z profilu, tak s přimhouřenýma očima vidi, že se škodováčtí designéři možná inspirovali u trojkového BMW , když se podívám na nová přední světla ze předu ,tak vydím s trochou fantazie ksichtík mitshubishi lancera.Myslím že facelift oktávky se vcelku povedl, ovšem některé partie vozu by si zasloužily větší "péči" a "dokonalost" a né pouze "dosazení" dílů ze superba (nic proti superbu) ...No, konec kritiky, počkáme si, až uvidíme "oktávku" na vlastní oči...😊
Jsem zmatenej jak veverka nebo nějak poladili tu 1.8 TSI, původní zrychlení na 100 km/h bylo za 8,1 s (v článku je to nově 7,😄 a původní kombinovaná spotřeba byla 7,4 l (nově jen 7,0) ... 8-s
Znáš to z vojny, papír snese všechno ... >😁
Tak tak, u X5d nebo sd taky uvádějí max. spotřebu něco málo přes deset a ve skutečnosti na 10 začíná...
Tady nejde o to, že oficiální čísla na papíře neodpovídaj skutečnosti (je jasný že spotřeba je někde jinde, zrychlení většinou plus mínus sedí). Jde o to, že faceliftem se údajně zlepšilo zrychlení a snížila spotřeba (ale při stejném průběhu výkonu) ... to mi nějak rozum nebere (teda pokud nevyměnili převodovku nebo neudělali nějakou magickou korekci aerodynamiky ). 😄
Tvar předních světel mi neladí ke zbytku auta...stávající Octavia je podle mě vyváženější. Chválím 1.4 TSI. To je můj názor 😄
...že facelift Octavie umí celkem dobře rozdělit tuto posvátnou půdu na několik skupin: Příznivci, odpůrci, nestraníci...
Jaký tipuješ poměr jednotlivých skupin 😉 ?
Zatím vedou odpůrci... 😉
Zítra budou všichni příznivci matlat výlohy šourůmu ... >😁
Kombinace 1,8TSI + DSG může být dobrá, ale sundejte z ceny 200.000 Kč + přihoďte 3 letou záruku s nulovým navýšením a můžeme se bavit ... :-! P.S.: koberečky si nechte, ty už nikoho neberou.
Mně tedy vůbec ta světla nepřipomněla Briliance, ale spíše Mercedes CLS. Octavia II. má nadčasový design, ale myslím, že ji facelift nijak neuškodí. Vypadá dravěji a jde jen o zvyk. Až jich bude jezdit více, lidem už to pak ani nepřijde. Například mně se fabia II. líbí. Zpočátku se mi až tak nelíbila, ale postupně se mi zalíbila. Nová Octavia vypadá pěkně. Jen mě mrzí ta urputná unifikace dílů. Zrcátka a mlhovky ze superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby je dostala při faceliftu i fabia ;-\ Mohli dát na octavii trochu jiné mlhovky a zrcátka. Ta původní zrcátka nebyla vůbec špatná. Ale šetří se všude, nic s tím nenaděláme.
President automobilového průmyslu všechny moje názory přijal! :yes:
Tak tohoto známého rčení se měli držet designéři během faceliftu,protože snažit se změnit něco téměř dokonalého je nadlidský úkol.Drobné změny vedoucí k lepší harmonii celku jsou vítány (viz. zadní část vozu,ale nějak mi nejde do hlavy počin s předními světly.Ty se zbytkem absolutně neladí a výsledkem je opravdu se usmívající čumák......korejce.Pozitivem je nabídka TSIček,ovšem souhlasím i s názorem,že už měly být zařazeny CR diesely,hlavně 1.6CR,která by spolu s 1.4TSI tvořila hlavní osu prodejů.Tady škoda bohužel dokázala pohanit nedotknutelnou svátost a myslím,že by ji to do budoucna mohlo docela mrzet. ;-\
Proč nemá faceliftovaná Octa naftu 1.6 CR je vcelku jasné, on ho nemá prakticky ani nový Golf, je jen ohlášen a příjde až příští rok jako obrovská novinka, před kterou by asi měli ostatní výrobci zalézt pod zem. Proč nemají ani větší diesely CR, to už ale vážně nechápu. Asi je potřeba využít volné výrobní kapacity nebo zbyly velké skladové zásoby. Je to ostuda. Jínak díky konečně za tu 1.4 TSI (jak dlouho už byla v Golfu?). 1.6 FSI nebyl opravdu vydařený motor a po náhradě volal už dlouho a asi se po něm nikomu nebude stýskat. Budiž mu vrakoviště lehké...
Ten facelift je vec v kusu. A ten každý má iný. Otázka je či sa páči väčšine. Ak áno je to OK ak nie má Škoda jeden problém na vyše. Ináč minule sa tu jeden pán vyjadril, že Škoda má najväčší problém vo VW. Páni s VW sa stále snažia pristrihnúť krídla Škoda a stále strážia aby sa nepriblížila k Passatu. A to bôž aby bola Octávia výhodnejšia ako Passat.
Každý tady sliní o světlech. Podívejte se na BMW nebo na Mercedes a ty mají zakřivené světla taky do alelůja a nikdo z vás neřekne, že je to Korejec. Jenom tady hledáte kdejaké mouchy. Jen kdyby tohle auto po faceliftu stálo v garáži a říkalo vám pane. Prostě to je ta naše česká nátura. :yes:
Jasně, nevypadá (pouze zepředu) špatně, nicméně až moc připomíná, zejména nafouklý tvar světel korejskou konkurenci. (Hyundai apod.) Z celkového pohledu samozřejmě přední (kulatá a jemná) část nekoresponduje s ostatním poněkud ostřeji a hranatěji působícím zbytkem.
Škoda - mohlo to dopadnout i lépe.
Škoda - mohlo to dopadnout i lépe.
stara octavia II je proste krajsia. o to viac ze na tejto novej nevidim niak vyrazne zmeny tvaru karoseie okrem predbej casti, ktora mi bohnuzial nemylo pripomina vrchnou liniou svetiel trojkove BMW... na druhej strane v interieri sa toho dost zmenilo k lepsiemu a to je dolezite pre vodica. dufam ze sa coskoro zveziem 😄
Jak jsem vcera prvne videl ty svetla nejak se mi to nezdalo. Ale s mirnym casovym odstupem a novymi fotkami to nevypada zase tak hrozne... Chce to proste cas. Napriklad kdyz kdyz Mercedes predstavi novou tridu S, myslim si ze si delaji srandu... Po mesici ale na autu muzu oci nechat... Myslim ze to teda bude v pohode.. Jenom s tou antenou si fakt uz delaji srandu. Takova prilezitost se ji jednou a provzy zbavit a oni ji tam nechaji.. To je fakt na bliti..
Škoda hraje vysokou hru, délkou karoserie Octavie lehce atakuje střední třídu, materiály, výbavou a technikou pak korersponduje takřka s prémiovoui produkcí.
Omlazení prospělo, dotažení vnitřku je samozřejmě fantastické a kdo někdy Octavii jel ví, že pojetí interieru, jeho ztvárnění je vskutku to nejlepší co Evropa nabízi, a to včetně stylu. Ano, v tomhle autě si rozhodně člověk nepřipadá jak ve výprodeji cirkusových pomůcek.
Asi nejdiskutovanější bude změna, která je současně nejzřetelnější. Nové voči. Těžké téma. Těžké nikoliv proto, že by se to snad nepovedlo, nýbrž proto, že jsme všichni miliónkrát do těch předchozích vočí hleděli a máme je vpálené do hlav. Je to podobné jako s tvojí holkou, do očí Claudie Cardinal má daleko, hodně daleko... přesto se ti líbí, viď. No a teď si představ, že by si tu "cardinálku" nechala u perofesora Měšťáka jen tak střihnout... Prostě, musíš si zvyknout.
Tedy jak na nová přední světla? Především velmi velmi akcentuji harmonii celého předku. Totiž ta nová světla zřetelně pozvedla Octavii náladu. Dnes se tedy tvář Octavie na svět usmívá. Tatam je jistá strohost předchůdce. Dokonale pak škodováci zakomponovali horní část světel do blatníku a přední kapoty, vůz se opticky rozšířil, lehce přisedl k vozovce, tedy získal přitažlivější charakter. Nadto mu ta světla poskytují status fantasticky vybroušeného klenotu.
Té-es-íčko je samo na velkou pochvalu, ovšem bez CR nafty, kterou jsem vyzkoušel v Superbu a ona je opravdu super(b)ální nemohu dát jedničku s hvězdičkou, jen jedničku.
Tedy závěr - Klíďo střádej dál, až si octávku jednou pořídíš, nikdo v ulici nebude mít krásnější auto než ty. Je to možná paradox v tomto velkém světě aut, ale Octavia skutečně nemá ve své třídě konkurenci. Octavia je eso.
BRAVO ŠKODA :yes:
Omlazení prospělo, dotažení vnitřku je samozřejmě fantastické a kdo někdy Octavii jel ví, že pojetí interieru, jeho ztvárnění je vskutku to nejlepší co Evropa nabízi, a to včetně stylu. Ano, v tomhle autě si rozhodně člověk nepřipadá jak ve výprodeji cirkusových pomůcek.
Asi nejdiskutovanější bude změna, která je současně nejzřetelnější. Nové voči. Těžké téma. Těžké nikoliv proto, že by se to snad nepovedlo, nýbrž proto, že jsme všichni miliónkrát do těch předchozích vočí hleděli a máme je vpálené do hlav. Je to podobné jako s tvojí holkou, do očí Claudie Cardinal má daleko, hodně daleko... přesto se ti líbí, viď. No a teď si představ, že by si tu "cardinálku" nechala u perofesora Měšťáka jen tak střihnout... Prostě, musíš si zvyknout.
Tedy jak na nová přední světla? Především velmi velmi akcentuji harmonii celého předku. Totiž ta nová světla zřetelně pozvedla Octavii náladu. Dnes se tedy tvář Octavie na svět usmívá. Tatam je jistá strohost předchůdce. Dokonale pak škodováci zakomponovali horní část světel do blatníku a přední kapoty, vůz se opticky rozšířil, lehce přisedl k vozovce, tedy získal přitažlivější charakter. Nadto mu ta světla poskytují status fantasticky vybroušeného klenotu.
Té-es-íčko je samo na velkou pochvalu, ovšem bez CR nafty, kterou jsem vyzkoušel v Superbu a ona je opravdu super(b)ální nemohu dát jedničku s hvězdičkou, jen jedničku.
Tedy závěr - Klíďo střádej dál, až si octávku jednou pořídíš, nikdo v ulici nebude mít krásnější auto než ty. Je to možná paradox v tomto velkém světě aut, ale Octavia skutečně nemá ve své třídě konkurenci. Octavia je eso.
BRAVO ŠKODA :yes:
Mam stejny nazor na ta svetla- kdyz jsem videl prvni fotku rekl jsem si- proboha! ale po prohlednuti cele zdejsi galerie se mi to opravdu libi - je to jen o zvyku na puvodni vzhled. Jinak nechapu proc vsichni dnes protahuji predni svetla dozadu pres horni hranu blatniku- nejvic myslim peugeot. to se mi opravdu nelibi 😉
Super. Krásně jsi to napsal všem škarohlíkum. Určitě mají usta /nechtěl jsem napsat rypáky/ pokřiveny do rohlíku. Asi takto 😒
Samotná příď povedená je, jak píšeš, ale jako celek to do sebe nezapadá. Nabubřelá linie předních světel a masky vůbec nekoresponduje s uhlazenou linii oken a hlavně tvarem zadního blatníku. Pohled z boku je přímo tristní. Facelift by měl auto oživit, ale ne za cenu toho, že design, který sází na konzervativní tvary a eleganci, se najednou "tlemí od zrcátka k zrcátku". Jako přirovnání jsem použil nahoře Vectru, kterou jsem si dneska na živo prohlížel a prostě i pol letech jsem si na facelift nezvykl a vypadá pořád jako pěst na oko. Stejně jako například Felicie.
Věta "Zíráš jak Oktávka po faceliftu" se jistě ujme.
Věta "Zíráš jak Oktávka po faceliftu" se jistě ujme.
"Tedy závěr - Klíďo střádej dál, až si octávku jednou pořídíš, nikdo v ulici nebude mít krásnější auto než ty. Je to možná paradox v tomto velkém světě aut, ale Octavia skutečně nemá ve své třídě konkurenci. Octavia je eso."
TO TI DALA ŠKODOVKA ZADARMO KLÍČENKU A HRNÍČEK, ŽE TAK ŘIŤOLEZEŠ? NEVÍM, KDE BYDLÍŠ, ALE V MOJÍ ULICI JE TĚCH KRÁSNĚJŠÍCH AUT FUCKT DOST... ŠKODA BUDE VŽDY JEN ŠKODA (ČTI: NEJMASOVĚJI PRODÁVANÉ AUTO V JEDNÉ POSTKOMUNISTICKÉ ZEMI, KDE PIVO TEČE PROUDEM, LIDI NOSEJ PONOŽKY DO SANDÁL, POLITICI ´SOU ZKORUMPOVANÝ KAŠPAŘI A SAGVAN TOFI VYLEZ Z HROBU NA TV OBRAZOVKU). :no:
TO TI DALA ŠKODOVKA ZADARMO KLÍČENKU A HRNÍČEK, ŽE TAK ŘIŤOLEZEŠ? NEVÍM, KDE BYDLÍŠ, ALE V MOJÍ ULICI JE TĚCH KRÁSNĚJŠÍCH AUT FUCKT DOST... ŠKODA BUDE VŽDY JEN ŠKODA (ČTI: NEJMASOVĚJI PRODÁVANÉ AUTO V JEDNÉ POSTKOMUNISTICKÉ ZEMI, KDE PIVO TEČE PROUDEM, LIDI NOSEJ PONOŽKY DO SANDÁL, POLITICI ´SOU ZKORUMPOVANÝ KAŠPAŘI A SAGVAN TOFI VYLEZ Z HROBU NA TV OBRAZOVKU). :no:
Hory, měl by sis po přistání dávat aspoň dva dny na aklimatizaci po změně atmosferického tlaku a časových posunech, vůbec Ti to nesvědčí.
Ale jinak si to vcelku trefil, v ulici budeš mít nejkrásnější auto jako jeden ze sta ostatních.. 😄 :yes:
A jéje, GTI zase onanoval a svým semenem zaneřádil tuto diskusi. Kdyby sis odpustil první a poslední odstavec svého příspěvku dalo by se to číst, neříkám souhlasit s tím, pouze číst. Takhle je to zas příspěvek fanatika, kterej se modlí k VW a ostatním koncernovým výtvorům.
A teď k Oktavii II po faceliftu, interiér je opravdu asi to jediné, co snese slušné ohodnocení (na rozdíl od Fabie I, II a Golfa)ale o špičce bych nehovořil. Jízdní vlastnosti patří spíše k průměru a design bych přirovnal k šedé myši vzadu. Octavie bude stejně nejprodávanějším autem u nás i kdyby vypadala jako nejhořší čínský auto, taková je mentalita většinového českého člověka. Ten jde k nejbližšímu dealerovi Škoda a po psychologické masáži odchází nadmíru spokojen, že za své nemalé peníze dostává hodně muziky. Je těžké vysvětlovat, že jinde za své peníze dostane víc. Takže nad nepovedenýn designem se můžem rozčilovat na diskusi ale bohužel tím nic nezměníme. Spíš mě překvapuje, že nikdo neřeší to jak krátký rozvor Octavia II má a jak má nepřirozeně velké převisy karosérie. Tato disproporce má vliv nejenom na vnitřní prostor ale i na ovladatelnost auta při vyšších rychlostech.
Takže to shrnu, Škodovka nevyrábí špatná auta, ona prodává průměrná auta za nadprůměrné ceny.
A teď k Oktavii II po faceliftu, interiér je opravdu asi to jediné, co snese slušné ohodnocení (na rozdíl od Fabie I, II a Golfa)ale o špičce bych nehovořil. Jízdní vlastnosti patří spíše k průměru a design bych přirovnal k šedé myši vzadu. Octavie bude stejně nejprodávanějším autem u nás i kdyby vypadala jako nejhořší čínský auto, taková je mentalita většinového českého člověka. Ten jde k nejbližšímu dealerovi Škoda a po psychologické masáži odchází nadmíru spokojen, že za své nemalé peníze dostává hodně muziky. Je těžké vysvětlovat, že jinde za své peníze dostane víc. Takže nad nepovedenýn designem se můžem rozčilovat na diskusi ale bohužel tím nic nezměníme. Spíš mě překvapuje, že nikdo neřeší to jak krátký rozvor Octavia II má a jak má nepřirozeně velké převisy karosérie. Tato disproporce má vliv nejenom na vnitřní prostor ale i na ovladatelnost auta při vyšších rychlostech.
Takže to shrnu, Škodovka nevyrábí špatná auta, ona prodává průměrná auta za nadprůměrné ceny.
Co dodat? Máš samozřejmě pravdu, ale vysvětluj to tady, když nejmíň polovina zdejšího osazenstva má v garáži (spíš před panelákem) zaparkovanou škodovku... V koncernu VW je škoda samozřejmě poddno (sice odvání mamince slušný penízky, ale tak to prostě je), kdyby (na to naštěstí v životě nehrajem) se dovážela do USA (kde je VW taky celkem dost), tak by tam jasně převzala roli, jakou má Dacia v Evropě, s tím rozdílem, že by si ji skoro žádnej amík nekoupil...
Ať škodovka zlevní veškerý svý modely aspoň o 40 % a pak mi bude sympatická, že neokrádá vlastní národ... Sice bych si jí nekoupil ani pak, ale sousedi by se nemuseli tolik zadlužovat >😒]
Ať škodovka zlevní veškerý svý modely aspoň o 40 % a pak mi bude sympatická, že neokrádá vlastní národ... Sice bych si jí nekoupil ani pak, ale sousedi by se nemuseli tolik zadlužovat >😒]
Tomu rozumím, i kdyby Škodovka slevnila (sleva ne zleva) o 40% tak si ji nekoupíš, pořád je to částka, kterou jsi v životě pohromadě neviděl, co. :-!
To máš pravdu, když si kupuju auto, tak nejdu do salonu s igelitkou plnou tisícovek, převádim na účet, ale to sou částky s tolika nulama, že i taková jako ty, bledne závistí! >😒]
OT: Zlevnit jako změna stavu. Učivo 6. třídy ZŠ. 😄
FAQ jazykové poradny ÚJČ😒br />
sleva, ale zlevněný
Při slevě kupujeme zlevněné zboží, tedy zboží levnější, zboží se sníženou cenou.
Podstatné jméno sleva je spjato se slovesem slevit, v daném případě slevit z ceny (srovnej po-levit, u-levit), zatímco zlevnit, učinit levnějším, a zlevněný, tedy mající nižší cenu, je spjato s přídavným jménem levný.
FAQ jazykové poradny ÚJČ😒br />
sleva, ale zlevněný
Při slevě kupujeme zlevněné zboží, tedy zboží levnější, zboží se sníženou cenou.
Podstatné jméno sleva je spjato se slovesem slevit, v daném případě slevit z ceny (srovnej po-levit, u-levit), zatímco zlevnit, učinit levnějším, a zlevněný, tedy mající nižší cenu, je spjato s přídavným jménem levný.
A znovu.... Škoda má prostě takové jméno (image) že pokud si jde většina lidí (firem) pro auto, jde automaticky jako první do salonu Škodovky a už nemají potřebu jít někam jinam. Nikdo jim nic nenařizuje a nebo je nenutí pod pohrůžkou oběšení podepsat smlouvu.
Děláš závěry ze špatné hypotézy, "Octavie bude stejně nejprodávanějším autem u nás i kdyby vypadala jako nejhořší čínský auto, taková je mentalita většinového českého člověka". U nás octavii tržní podíl klesá, prodeje rostou v zahraničí, nezaklínej se českým trhem a vysvětli úspěch octavie v zahraničí.
To je strašně jednoduchý, v zahraničí se Škodovka podbízí cenou. Pokud nová dobře vybavená Octavia, dovezená ze zahraničí, stojí o cca 100 000 Kč míň než u nás tak je to více než smutná zpráva pro českého člověka, který stále bere Škodovku jako českou domácí značku (i když o tom by se dalo s úspěchem pochybovat).
Mně to může být jedno, Škodovka není moje krevní skupina, asi si ji ani nikdy nekoupím, jednou ve slabý chvíli jsem byl zvyklán a uvažoval o nové Felícii (tehdy se stejně nic jinýho od Škodovky neprodávalo), bohužel přístup místního dealera mě velmi rychle vyléčil a nakonec jsem byl rád, koupil jsem jinde modernější auto, u kterého mi po 6 letech nerezatěli 5-té dveře.
Mně to může být jedno, Škodovka není moje krevní skupina, asi si ji ani nikdy nekoupím, jednou ve slabý chvíli jsem byl zvyklán a uvažoval o nové Felícii (tehdy se stejně nic jinýho od Škodovky neprodávalo), bohužel přístup místního dealera mě velmi rychle vyléčil a nakonec jsem byl rád, koupil jsem jinde modernější auto, u kterého mi po 6 letech nerezatěli 5-té dveře.
Hm, říkal jsem si, že nakonec svého příspěvku napíšu, "... a hlavně nepiš nesmysly o tom, jak je Škodovka jinde levná." Asi jsem měl...
Pro fakt, že je Octavie úspěšná v zahraničí, je jedno, jestli je tam levnější než u nás, rozhodující je, jestli je levnější, podbízí se cenou, jak říkáš, oproti své konkurenci. Podívej se, kolik stojí na EU trzích Focus, Megane nebo Astra, nemluvě třeba o Fiatu, a pak mi napiš, že se Octavie cenově podbízí. Bohužel pro kritiky, Octavie dávno není ve své třídě lowend ani na nejvyspělejších evropských trzích.
Pro fakt, že je Octavie úspěšná v zahraničí, je jedno, jestli je tam levnější než u nás, rozhodující je, jestli je levnější, podbízí se cenou, jak říkáš, oproti své konkurenci. Podívej se, kolik stojí na EU trzích Focus, Megane nebo Astra, nemluvě třeba o Fiatu, a pak mi napiš, že se Octavie cenově podbízí. Bohužel pro kritiky, Octavie dávno není ve své třídě lowend ani na nejvyspělejších evropských trzích.
Nejsem profesionální odborník na zakraniční trhy, to porovnání proběhlo někde v tisku, nevím už kde, pokud máš přesnější údaje dej sem odkaz, rád se poučím.
Já jen, že naši "němečtí přátelé" berou Octavii jako levnější alternativu pro Golfa, za méně peněz více auta.
Já jen, že naši "němečtí přátelé" berou Octavii jako levnější alternativu pro Golfa, za méně peněz více auta.
Porovnání čeho proběhlo v tisku? Odborník na nic být nemusíš, zadat, www.renault.de snad zvládneš ne, zkus to a pak porovnej s cenami na www.skoda.de (přípony ".de" můžeš měnit dle libosti, zemí v EU je dost), a pak napiš, jak je Octavie levná. 😉
možná se to už změnilo, ale když jsem se cca půl roku dozadu díval na ceny v UK, tak Okta v kombíku byla levnější než Ceed SW 😉
a Megana byl ještě hodně nad nimi....
a Megana byl ještě hodně nad nimi....
Tak já jsem se podíval teď,
Ceed 1,6 CRDI LS (L 13.920,-) vs. Octavia 1,9 TDi (L 15.795,-)
Ceed 2,0 CRDI Sport (L 15.120,-) vs. Octavia 2,0 Tdi (L 17.275,-).
Základní výbava octavie je v UK vyšší než u nás, ale pořád to není fully loaded, ty dvě uvedené u Ceedu, LS a Sport, jsou max. výbavy. Tedy nevím, ale mě rozdíl zhruba 2 tis. liber přijde v této cenové kategorii docela dost, pohádky o octavii jako, v západní Evropě, levném autě, jsou jen argumentační obezličkou místních mudrlantů. A na ceny Meganu se doporučuju podívat specielně, budeš mírně v šoku ze "sebevědomí" Renaultu v Británii. 😉
Ceed 1,6 CRDI LS (L 13.920,-) vs. Octavia 1,9 TDi (L 15.795,-)
Ceed 2,0 CRDI Sport (L 15.120,-) vs. Octavia 2,0 Tdi (L 17.275,-).
Základní výbava octavie je v UK vyšší než u nás, ale pořád to není fully loaded, ty dvě uvedené u Ceedu, LS a Sport, jsou max. výbavy. Tedy nevím, ale mě rozdíl zhruba 2 tis. liber přijde v této cenové kategorii docela dost, pohádky o octavii jako, v západní Evropě, levném autě, jsou jen argumentační obezličkou místních mudrlantů. A na ceny Meganu se doporučuju podívat specielně, budeš mírně v šoku ze "sebevědomí" Renaultu v Británii. 😉
Tak jsem to v rychlosti skouknul, Octavia v Německu je o "pár" Eur dražší než Megane, na rozdíl od Fabie, která je zas o "pár" Eur levnější než Clio. Taky je potřeba říct, že Renault patří v Evropě k těm levnějším a taky, že Megane II odchází do důchodu ale Octavia II je v nejlepších letech. Až budu mít čas tak se podívám taky na ostatní značky a země. Co je taky zajímavý, když jedu přes Německo od východu na západ tak je markantní jak na silnicích ubývá Škodovek a např. u holandskejch nebo francouzskejch hranic je jediná Škodovka široko daleko ta se kterou jsem přijel (služební). Co se týká Anglie, tak tam po silnicích jezdí mnohem víc Peugeotů a Renaultů (přitom Angličani Francouze moc nemusej) než VW a Škodovek. Co se týká statistik prodejů aut v celý Evropě tak nejprodávanějšími auty za poslední roky jsou Peugeot 206/207 nebo Renault Megane I/II. Párkrát se tam dostalo i Fiat Punt👋Grande.
Víš,že Škodu mám rád,ale objektivně.Střihni si vedle sebe fotku současné generace a faceliftu.Výsledek?Současná generace má ducha,ostře řezané linie budí jakýsi "nasupený dojem",celek dokonale ladí.Podélné linie karoserie dokonale zapadají a korespondují s tvarem světlometů.které na ně plynule navazují-jak by taky ne,je to,dá se řící,dokonalé a nadčasové dílo o tom snad nemusíme polemizovat.
A právě ta nadčasovost ukazuje na faceliftu svou dokonalost,protože nový tvar masky a světlometů nekorespondují se zbytkem vozu.Nejsou ošklivé,jen opravdu neladí jako celek.Až si pár správných chlapů bude chtít pořídit adekvátní auto,tak ji ten osmívající se look přijde jistě vhod,nebo nedejbože rovnou vezmou v téhle cenové usmívací kategorii C5,nebo Lagunu.
Ne,nezávidím,jen se mi to prostě nelíbí,radši bych doopravdy vzal C5 a to jsem si ještě nedávno myslel,že tohle nikdy nevypustím z pusy.No zkátka jen jeden malej subjektivní pohled na věc. ;-\
A právě ta nadčasovost ukazuje na faceliftu svou dokonalost,protože nový tvar masky a světlometů nekorespondují se zbytkem vozu.Nejsou ošklivé,jen opravdu neladí jako celek.Až si pár správných chlapů bude chtít pořídit adekvátní auto,tak ji ten osmívající se look přijde jistě vhod,nebo nedejbože rovnou vezmou v téhle cenové usmívací kategorii C5,nebo Lagunu.
Ne,nezávidím,jen se mi to prostě nelíbí,radši bych doopravdy vzal C5 a to jsem si ještě nedávno myslel,že tohle nikdy nevypustím z pusy.No zkátka jen jeden malej subjektivní pohled na věc. ;-\
Dementni blabol, uz ho zavreli do blazince? Nebo snad do domova duchodcu? Kdo je to Claudie Cardinale si pamatuje dneska jen malokdo 8-s
k novym oktavkam by mali davat 10 L oleja a pripravok na odstranovanie sadzi este aj to 1,4 TSI pusta cierny dym, som tomu ani nehccel verit ked som to uvidel 😒
tak nevím ale na fotkách máme jen xenony , takže ten vzhled bude v základním provedení ještě vypadat trochu jinak , a nebo budou v základu čočky jak u scouta? to asi ne co ? 😄
proč mám takový špatný (a prudce subjektivní) pocit, že to s designem u Škodovky jde od desíti k pěti ...
myslím, že se facelift přední části velmi povedl...auto vypadá dospěle, mohutně a reprezentativně..světla jsou opravdu parádní i tvar př. nárazníku 😄 jen opět chybí nyní už u všech nových modelů praktické lišty nárazníků..a lakované lišty dveří jsou taky dost nepraktické..jinak chvála i interiéru..vzadu se toho moc nezměnilo mimo nárazníku...a propo nevím jestli jsme v čechách nebo spíš na slovensku podle většiny příspěvků 😐
[odkaz]
panebože a naši jsou zrovna na dovče ve švýcarsku >😁 >😁
Tak to bacha, to by se ti mohli urychleně vrátit. >😁 😉
prečo nepozmenili aj zadné svetlá? teraz to vyzerá nevyvážene..presne ako pri opli vectra po facelifte 8-s
octavia pred faceliftom je oveľa krajšia 😉
octavia pred faceliftom je oveľa krajšia 😉
Ja souhlasim s nazorem, ktery se zde hojne vyskytuje, ze je to dosti rozpacite. Vsechno je OK, ale ten predek, ... hmmm. Z nekterych uhlu bych i rekl "jo, pekne, elegantni, zaroven i docela svezi", ale z nekterych pohledu musim rici "smesne, jak kdyby tomu nekdo skocil na cumak, ze ho ma tak rozplacly.. navic se zbytkem auta fakt moc neladi". Takze ja osobne bych radsi preferoval predfaceliftove vydani.
Úplně žasnu nad těmito komentáři. Opravdu málokterý je trošičku normální. To mě děsí, když si představím co lidi se po netu pohybuje. To jste tak závistiví? Když někdo na to má, proč by si za to nenechal zaplatit? Až na to Škodovka mít nebude, bude levnější než nějaká Kia a podobní asiaté (mimo Japonců)... na to nemusím mít diplom z ekonomie abych tohle věděl. Dále mě zaráží komentáře naších slovenských „bratrů“. Asi zapomínají na to, že Škodovka živí mnohem více lidí než „jejich“ Kia a PSA dohromady a to nejen na dělnických pozicích a nejen v ČR. Asi si dost dobře neuvědomují, že nebýt těchto kolosů, ještě by na Slovensku pásli maximálně ovce… takže trošku pokory pánové čeho jste dosáhli v životě Vy!?
Tak taku blbost som na tomto webe uz davno necital. Ludia by nemali kritizovat novy brandlook skoda (s tou neuveritelne skaredou maskou a zvlastnymi svelometmi) len preto, ze skoda zivy spustu ludi v cechach a na slovensku? ano, skoda dava pracu spustu ludom.. a teraz ako mame ako pred triditatimi rokmi byt vsetci nadseni a povinne oslavovat novy F/L? Novy F/L prijaty 98% ludi, 2% sa nezucastnilo na hlaovani? 😄 Keby niekto nehalasoval za, tak je triedny zavistlivy kapitalisticky nepriatel? 😄 fakt sila
a na slovensku stale spusta ludi berie skodu daleko viacej ako KIA, ci PSA, takze sa zobud, nalej si svoje mochito, bude to lepsie
a na slovensku stale spusta ludi berie skodu daleko viacej ako KIA, ci PSA, takze sa zobud, nalej si svoje mochito, bude to lepsie
Tak nebuď baba a kým ja spočítam ovečky, tak Ty skús do očí povedať ľuďom, čo sa Ti na ich príspevkoch nepáči. A skús si aj zistiť, koľko % tých slovákov živíš... Sakra, minule som bol vo firme, kde bolo cca 50% amíkov, za ťažké prachy si u nás užívajú, asi by ich bolo treba vykopať, no nie???
To je zaujímavé, že pravidelne sa tu musí objaviť nejaký "zelenáč", ktorý vo svojom úplne prvom príspevku, keď už nemá argumenty, tak si musí kopnúť do "slovenských bratov", aby si snáď zdvihol svoje ego, alebo utrel sopeľ pod nosom. Ten Tvoj príspevok je samá múdrosť, daj si ho zarámovať, aby sme ho mali pred očami a vždy si zapli autocenzúru, aby sme nebodaj niečo zlé na Škodu ani omylom nenapísali.
aby bolo jasne : Skodovku mam rad, paci sa mi aky pokrok pod kridlami koncernu urobila, som rad ze zivi mojich slov.bratov 😉 ale hnusi sa mi ako nase chudobne narody okrada :no:
Jak to vypadá, některé okrádá i o rozum, i když možná tady víc platí, kde nic není ani smrt nebere.
nech ho. Je to od změny režimu jen pouhých 19let a ještě si nestačil zvyknout na svobodu výběru
Skodovka je na SK a CZ trhu predrazena. To je fakt. Octavia je tu drahsia ako v Nem. Takze tu ma Skoda vyssie marze. Vzhladom na nizsiu kupnu silu nasho obyvatelstva je to drze spravanie...v menezmente to dobre vedia a medlia si ruky :-!
P.S argumentuj vecne, pokojne. Invektiva do diskusie nepatria
P.S argumentuj vecne, pokojne. Invektiva do diskusie nepatria
moj ty smutok... dopyt - ponuka. Preco by ju predadvali lacnejsie, ked ma stale tak dobru predajnost v CR a SR??? By boli na hlavu, nie? Ked sa Ti nepaci a zda draha, kup si nieco ine. Ked to tak spravi vela ludi, budu musiet cenu znizit
Amen! Tak tak, živí nás Škodovka, proto si klidně může poptat o 20% víc za stejný výrobek než třeba v Reichu...
:-!
:-!
Jestli umim správně číst, tak do motorizací přibyla ještě 2.0 TFSI. Je to v odstavci ,,Vyspělé technologie''. [odkaz] Tu kravinu co Vám tam vyskočí, vypněte...
Mimochodem se mi doteď víc líbil liftback, ale už je to naopak. Kombík se opravdu poved. :yes: Až na ty přední světlomety to docela ujde...
Mimochodem se mi doteď víc líbil liftback, ale už je to naopak. Kombík se opravdu poved. :yes: Až na ty přední světlomety to docela ujde...
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: předek jak thalia zbytek stará octavka ale interier se celkem povedl
No já mám oktávky moc rád. TAhel verze není ošklivá ten předek se mi líbí moc ale tak nějak mi ty přední světlomety nepasujou k tomu zadku. připadá mi to že se vzala oktávka před faceliftem uříznul se jí předek a narouboval se tam jinej. Chtělo by to něco udělat ještě s tím zadkem. Nepasujou mi tam ty zadní světla. Třeba novej SuperB se mi líbí mnohem víc je takovej vyváženější.
Jen jsem roloval,číst to celé...eee...Myslím,že minimálně v jedné zemi by se měla přepsat Ústava a měla by tam být věta:"Občané svrchované země XY nejsou povinni kupovat Škodu a mohou si svobodně koupit cokoliv". >😁
Zde jeden odkázek o kvalitě :yes: Za 5,5 roku se uvidí...pardon, minus dva,neb 7 let záruka na celé auto není, ale 7 vypadá líp než 5.Osobně,při znalosti servisů Kia kolem, v dosahu do 100 km, jsou to jen paka, co max. prodají auto a pak tragédie, jako příkladek uveďme Araver Uherské Hradiště a jeho odnože.Vymontování nové součásti a montáž staré je tam dost zažité. Pro úplnost je třeba dodat, že i ten, kdo tam zamíří s Passatem,riskuje těžký průser. :no: [odkaz]
Sice to koroduje,mlátí nápravy,vrže interiér...taky mám pocit,že někteří lidé jsou moc nároční.Za málo peněz hodně muziky.Je to jenom auto, to i to,tak o nic nejde,navíc spotřební zboží.Pohoda.Koroze se dá přejet šmirglem a natřít dobrou základovkopu,nechápu,v čem je problém 😲
Zde jeden odkázek o kvalitě :yes: Za 5,5 roku se uvidí...pardon, minus dva,neb 7 let záruka na celé auto není, ale 7 vypadá líp než 5.Osobně,při znalosti servisů Kia kolem, v dosahu do 100 km, jsou to jen paka, co max. prodají auto a pak tragédie, jako příkladek uveďme Araver Uherské Hradiště a jeho odnože.Vymontování nové součásti a montáž staré je tam dost zažité. Pro úplnost je třeba dodat, že i ten, kdo tam zamíří s Passatem,riskuje těžký průser. :no: [odkaz]
Sice to koroduje,mlátí nápravy,vrže interiér...taky mám pocit,že někteří lidé jsou moc nároční.Za málo peněz hodně muziky.Je to jenom auto, to i to,tak o nic nejde,navíc spotřební zboží.Pohoda.Koroze se dá přejet šmirglem a natřít dobrou základovkopu,nechápu,v čem je problém 😲
Araver je dost tragický, obloukem se vyhnout. Příkla😜 požádal jsem o předváděcí jízdu na Golf za 600.000 Kč a odpověď: Ano, pokud jej následně odkoupíte ... LOL >😁 >😁 asi začnu prodávat volkswageny, protože to vypadá na zcela bezriskantní byznys - zákazník se sveze a MUSÍ koupit.
Stačí se podívat do klubu octávek a jiných aut,všude narazíš na velké problémy nových aut.Co by jsi chtěl když je to vyráběné v EU.Japonce jedině z Japonska a Korejce z Koreje.
No takže po přečtení odkazu jsem si na 100% jistý jaké auto si nekoupím.- KIA To že vrže přístrojovka, že se sekne rádio -beru. Že občas ´tukaj tyčky stabilizátoru fajn. Ale to že mi po 10 000km praskne kotouč, a že po půl roce mi reznou oboje dveře to bych teda nekousnul. Co to auto bude dělat po 10 letech provozu???
Přesně tak, tohle je síla. Aby auto rezlo po půl roce :no: A vrzající přístrojovku taky přímo nesnáším. Jinak ještě k faceliftu: přední světla moc podbízivý, kazí původní skvělý design. A z přímovstřikovýho turbomotoru 1.4 nejsem kdovíjak odvázanej, prorokuju mu nízkou životnost, hlavně turbo asi dostane pokouřit - FSI motory koncern vytvořil aby pracovaly se superchudou směsí - to ale nejde u turba - moc vysoká teplota výfukových plynů, nízká životnost. Tak se uvidí co zvolili - jestli nízkou spotřebu, nebo nízkou životnost ;-\
jako jednotlivý části mi to přijde povedený,ale společně to působí trochu nevyrovnaně a zadek vúči zadku až moc výraznej zdá se mi!Osobně se mi určitě zepředu líbí-vypadá tak nějak odvážnejš a né tka usedle a tuctově jako do ted(čimž nechci říct že ted vypadá špatně-v žádným případě) ,ale vzhledem k váraznosti předku,hlavně díky světlum,bych rozhodně na zadku udělal víc než přehodil odrazky z prostředku lamp do nárazníku.Ale asi pujde jen o zvyk...jinak kombi mi přijde hezčí a vyváženější než lift.
Ja som nadseny, je to super auto, 1,4TSI konecne dobry motor. Myslim, ze to bude nadalej jasne najpredavanejsi model Skody. Fabia sa nechyta, co je skoda. SUUUPPEEEERRR. Len dufam, ze cenu udrzia na prijatelnej urovni. Prosim marketing Skody pozrite sa do cennika Brava alebo Kie.
Tak neveim čo si mám o tom myslieť ale predok je podla mňa dosť prečačkaný a celkovo prekukaný od superbu. No oki bral by som točo už ja to nezmením ale to že nezmenili takmer vôbec predok a zadok to mi príde trošku uletené. Zadné svetlá a tvary tak isto ako aj bočné linky neladia s predkom. Je to nezosynchronizované. Mi to pripadá ako ked si ja kreslím auto na papier a 50 krát ho pregumujem a výjde mi niečo takéto... Toto nie stará je krajšia o 100 percent :yes:
Čímdál se mně ta octávka líbí víc a víc. A komu se to nelíbí at si kadák políbí. Zajímavý BMW a Mercedes už mají světla zakřivená víc jak Korejci a každýmu se to líbí. Jenom u nás na octávce hledáte kdejaké mouchy. Ale to je normální, to je ta naše povaha česká. :yes:
Tak tenhle facelift je opravdu pecka a klukům ze Škodovky se opravdu povedl, předek je skvělej, jenom škoda, že zadní lampy nedostaly také trochu té oblé jednoduchosti předních světel, ale je to pouze facelift. Skládám poklonu pánové!!!
Skoda tech motoru, bohuzel VW ponekud v dieselech zaspalo a je jasne, ze Skodovka nemuze mit nove motory pred Golfem. Bohuzel jak 1.9TDI tak 2.0TDI jsou uz dneska spise pro ostudu, protoze konkurence je uplne nekde jinde.
Jinak ten facelift urcite pomuze klesajicim prodejum Skodovek, protoze starnouci OII omladil a to tak ze o dost. Skoda jen, ze pri upravach interieru nevymenili nesmyslne sedacky, ktere podle vseho opet nevyuzivaji dostupny prostor z mne naprosto nepochopitelneho duvodu.
Jinak ten facelift urcite pomuze klesajicim prodejum Skodovek, protoze starnouci OII omladil a to tak ze o dost. Skoda jen, ze pri upravach interieru nevymenili nesmyslne sedacky, ktere podle vseho opet nevyuzivaji dostupny prostor z mne naprosto nepochopitelneho duvodu.
Nový facelift se škodovákům určitě povedl. A doufám, že i v naftě začnou dodávat CR motory ve více objemech. V benzínech díky TSI jsou už in. Co se týče vztahu ke škodovkám velmi jim fandím a všechny jejich úspěchy sleduju s radostí. Vlastním od roku 1998 již třetí octavii (1,6MPI LIFTBACK,1,9TDI COMBI,1,9PDI II COMBI) a přestože služebně užívám i jiné značky vozů a mám možnost si je vyzkoušet, tak mě ničím ve stejné cenové kategorii neoslovují a k octávii se rád vracím. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: