Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C3 1.2 PureTech vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – Excentrik, nebo konzervativec?

Nová generace Citroënu C3 vyzývá na souboj nejprodávanější malé auto na trhu, Škodu Fabia. Zaujme svým excentrickým stylem i někoho jiného než mladé?
Zpět na článek
6. 1. 2017 08:59
6. 1. 2017 13:34
6. 1. 2017 08:20
6. 1. 2017 08:40
6. 1. 2017 13:38
6. 1. 2017 13:47
6. 1. 2017 14:46
6. 1. 2017 14:56
6. 1. 2017 15:05
6. 1. 2017 17:14
6. 1. 2017 11:42
6. 1. 2017 11:19
6. 1. 2017 11:45
6. 1. 2017 12:10
6. 1. 2017 13:25
6. 1. 2017 14:19
6. 1. 2017 14:57
6. 1. 2017 15:21
6. 1. 2017 15:33
6. 1. 2017 15:44
6. 1. 2017 16:22
6. 1. 2017 16:28
6. 1. 2017 15:51
6. 1. 2017 17:13
6. 1. 2017 15:20
6. 1. 2017 15:08
6. 1. 2017 15:13
6. 1. 2017 15:21
6. 1. 2017 15:24
7. 1. 2017 15:29
6. 1. 2017 13:13
6. 1. 2017 13:30
6. 1. 2017 14:46
6. 1. 2017 15:07
6. 1. 2017 15:11
6. 1. 2017 15:44
7. 1. 2017 12:17
6. 1. 2017 12:18
6. 1. 2017 12:25
6. 1. 2017 13:28
6. 1. 2017 13:49
6. 1. 2017 13:57
6. 1. 2017 15:02
6. 1. 2017 15:17
6. 1. 2017 15:24
6. 1. 2017 15:25
6. 1. 2017 15:28
6. 1. 2017 15:38
6. 1. 2017 23:03
7. 1. 2017 08:30
6. 1. 2017 15:53
6. 1. 2017 13:13
6. 1. 2017 12:46
6. 1. 2017 13:26
6. 1. 2017 14:19
6. 1. 2017 18:09
6. 1. 2017 18:45
6. 1. 2017 23:08
6. 1. 2017 17:15
6. 1. 2017 17:28
6. 1. 2017 20:43
6. 1. 2017 20:46
6. 1. 2017 20:51
6. 1. 2017 21:03
6. 1. 2017 21:07
6. 1. 2017 21:19
6. 1. 2017 21:25
6. 1. 2017 21:19
6. 1. 2017 21:23
6. 1. 2017 21:40
6. 1. 2017 21:49
6. 1. 2017 21:54
6. 1. 2017 21:58
6. 1. 2017 22:03
6. 1. 2017 22:18
7. 1. 2017 00:32
7. 1. 2017 09:40
7. 1. 2017 11:53
7. 1. 2017 12:01
7. 1. 2017 12:54
7. 1. 2017 13:48
8. 1. 2017 01:10
7. 1. 2017 12:19
7. 1. 2017 13:52
7. 1. 2017 15:52
7. 1. 2017 19:29
7. 1. 2017 21:00
8. 1. 2017 12:17
8. 1. 2017 01:13
8. 1. 2017 12:39
7. 1. 2017 12:14
7. 1. 2017 12:57
6. 1. 2017 22:21
7. 1. 2017 22:25
8. 1. 2017 02:47
15. 1. 2017 10:03
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2017 08:16
Jako obVWykle
ACZ nikdy nezklame, škoda že nejde na výsledky sázet >:D

Je to ale alespoň text = ne jako ta zoufalost C3 vs Fabia Kdo je na tom lépe s konektivitou? >:-[]
Rozbalit vlákno
40
6. 1. 2017 08:30
Re: Jako obVWykle
Tady si myslím, že křivdíš. Fabia má R4 a turbo, dynamika je na zcela jiné úrovni, kvalty nehledáš, prostě tam jsou. Řízení škodovky taky patří k tomu lepšímu. To je přece na auto stránkách důležitější než bublinky na boku.

C3 ale vizualitou stírá Fabii jako radlice sníh, to bezesporu. ;-)
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2017 08:49
Re: Jako obVWykle
Můj podpis, ten kdo ti dá mínus by měl odevzdat občanku.
Avatar - Verny_2013
6. 1. 2017 08:58
Re: Jako obVWykle
jinými slovy kdo chce jezdit malým autem ať si koupí fábii. AŤ se to někomu líbí nebo ne je to prostě etalon. Kdo chce v malém autě dělat cokoliv jiného a občas ho dokonce i řídit, tak ten ať si koupí třeba tu C3.
Avatar - fOE
6. 1. 2017 08:59
Re: Jako obVWykle
Fiesta je etalon. ;-)
6. 1. 2017 11:30
Re: Jako obVWykle
Mazda 2 je jistě podvozková klasa, ale kvůli své nevalné prostornosti vedle fabie působí jako o 1/2 třídy menší auto... :-O
6. 1. 2017 11:13
Re: Jako obVWykle
Až na tú strapatú out palubovku pre ...???
6. 1. 2017 11:30
Re: Jako obVWykle
Podvozkově jistě, ale zbytkem auta už ani omylem! Uvidíme novou generaci, ale ta si bude hodně drahá... :-O
Avatar - fOE
6. 1. 2017 13:34
Re: Jako obVWykle
Podvozkove, rizenim, motoricky... vsim co dela auto autem je i po letech na vrcholu. Ze ten zbytek (prostor, vybava...) zaoustava je pravdou.
6. 1. 2017 09:37
Re: Jako obVWykle
Jak ať se to někomu líbí? Kde jsem psal o etalonu? Jestli jsem víc na serepetičky kolem, pak proč ne C3? Neumím si představit moc žen, které by si místo cétrojky vzaly Fabii. Na druhou stranu evidentně platí koment, který jsem nahoře napsal. Najednou tu nikomu nevadí tříhrnek, převodovka z bláta apod...
Jen kvůli tomu, že protivníkem byla Fabia? Stejně tak bych nezvolil C3 stát proti Fiestě, Polu nebo Corse.
Avatar - rohYpnol
6. 1. 2017 19:45
Re: Jako obVWykle
Citroen a převodovky s přesností řazení na úrovni Karosy b732 před vyřazením z provozu jsou letitým standardem PSA... A přesto byl P206 prodejním hitem...
Avatar - aproximus
6. 1. 2017 21:08
Re: Jako obVWykle
tak teď té karose křivdíš >:-[]
Avatar - rohYpnol
6. 1. 2017 21:57
Re: Jako obVWykle
hele, já si dobře pamatuji, jak tam vždycky hledali kvalty jak pribináka v sámošce >:-[]
6. 2. 2017 13:11
Re: Jako obVWykle
Poznámka k tomu etalonu. Škodovka je etalonem především proto,že kliknu-li na portál zabývající se informacemi o autech tak na mě vyskočí vždy článek o Škodě a protože ve své podstatě není těch nových informací zas až tak,tak se měří, poměřuje všechno možný až je to někdy úsměvné. Přitom stávající vozy se nijak nezměnily za těch 20let co jsou vidět na silnici. Jednou je zakulatí,podruhé zhranatí,přidají lišty ,odeberou lišty,ale ve své podstatě je to stále stenné. A tak se to lidem prezentuje stále dokola asi jako ty zprávy v TV. Ostatní značky jen okrajově. Auta to špatné nejsou ,ale rozhodně ničím nepřevyšujou ty ostatní. Jen tou nudou....Pro ty fanatiky co zde píšou o dokonalosti těchto aut, zkuste se podívat na forum Škoda Rapid čím vším se potýkaji majitelé. Připomíná mě to z dřívějška poznámku mám model DODO. Pro ty mladší znamená to "dodělej doma".
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2017 09:04
Re: Jako obVWykle
No, na auto stránkách možná (předpokládáme tu nadšence do aut, ač to není vždy pravda), ale v reálném životě už se karty mohou obracet. Taky by mě zajímala najetá kilometráž té C3, protože s auty od PSA mám zkušenost, že si, podobně jako Renaulty, musí trošku sednout. Hodně věcí vypadá ze začátku podivně a po pár tisících kilometrech se chovají jinak.
6. 1. 2017 09:40
Re: Jako obVWykle
Co si sedne na R3 proti R4? Co si sedne na klasické nepřesné PSA převodovce?
Avatar - Ozzman
6. 1. 2017 09:42
Re: Jako obVWykle
Tak hlavně, ono si sedne i to TSI a vlastně skoro všechny motory.... >:D
Avatar - woody-alien
6. 1. 2017 09:59
Re: Jako obVWykle
Jj, takovej EB si občas "sedne" úplně.... >:D ;-)
Avatar - Ozzman
6. 1. 2017 10:01
Re: Jako obVWykle
Tam je tolik výkonu po zajetí, že ten si sedne tak, až se zapeče >:-[]
Avatar - woody-alien
6. 1. 2017 10:09
Re: Jako obVWykle
Ale tak u Fordu máš zase vstřícného importéra a přívětivý servis...ju. >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 1. 2017 10:16
Re: Jako obVWykle
No, tak... jedno pozitivum to má, ta slečna od importéra, co to jako jediná v ČR řeší, která mne vytočila jejich skvělým přístupem je naživo velmi sympatická a pohledná, kdyby u nich nebylo parkování 50/hodinu, tak se stavim snad víckrát >:D
Avatar - woody-alien
6. 1. 2017 10:47
Re: Jako obVWykle
U Vignale by snad mělo být to parkování v ceně, ne ? A slečna by mohla být tím pádem ještě milejší až nejmilejší. >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 1. 2017 11:16
Re: Jako obVWykle
Tak u Importéra ti asi ani Vignale nepomůže, na takovou paničku by si musel přijet nejmíň v Mustangu >:D
Avatar - removed
6. 1. 2017 12:36
Re: Jako obVWykle
A teprva kdyz to klekne...
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2017 12:37
Re: Jako obVWykle
Což neni problém [odkaz] ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2017 10:15
Re: Jako obVWykle
Jasně, "klasicky nepřesné"... S tebou nemá smysl se bavit, občas jsi v myšlení stejně pravěký, jako Ada.
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 1. 2017 10:34
Re: Jako obVWykle
Tak pětikvalty od PSA stojí stále za vyližkomín, a protože už tomu tak je po desítky let, je sousloví "klasicky nepřesné" zcela legitimní.
6. 1. 2017 11:05
Re: Jako obVWykle
Hlavně, že ty zuby převodovky mají někteří dokonce hrdě na kapotě... :-!
6. 1. 2017 18:08
Re: Jako obVWykle
Však PSA převodovky umít, jenže na to v malých autech prostě kašlou. Ten 5 kvalt je tuším pořád z 90. let s mírnýma úpravama. Dokud ho nenahradí zcela novou, nic se nezmění. 6 kvalty u naft jsou dnes střed, ničím neotravují. A pak tu máme vrchol v podobě 6 kvaltu v 308 GTi. Který přesností překoná i převodovku v Golfu GTI viz. hodnocení z Autotipu/bildu [odkaz]
Avatar - miromen
6. 1. 2017 09:12
Re: Jako obVWykle
Přesně tak, Fabia je auto, kdežto C3 je spiš cirkus. Kdyby se Citroen vic věnovat tomu hlavnimu, co děla auto autem, udělali by lepe.
6. 1. 2017 09:51
Re: Jako obVWykle
Tak klasika.. Acz vždy vybere jako hlavní hodnotící prvky to, na čem staví škodovka (tedy krome srovnání s Dacií :). To že malé prdítko je pro mladý a ženský do města na rozvoz dětí a že se ženským C3 bude líbít... je vedlejší.. Tak funguje civilizovaný svět. Tam si C3 nekoupí proto, aby do ní naložili 4 dospělý a hromadu kufrů a cestovali přes Evropu, ale protože se jim auto líbí.. Ostatně autor si taky asi nekupoval svůj iPhone kvůli výkonu procesoru a velikosti úložiště :)...

C3 je prostě levná stylovka s motorem do města. Srovnávat s TSI měli spíš 110hp puretech. Osobně kdybych do C3 šel, koupil bych si ji s 1.6hdi 100hp a to i když nemám rád diesely, protože nechci 3v. Ale pro ženskou na popojíždění po městě... proč ne..
6. 1. 2017 11:39
Re: Jako obVWykle
Náhodou, Fabia je aj pre fotrov s klobúkom na hlave. ;-)
Avatar - _Karel_
6. 1. 2017 12:55
Re: Jako obVWykle
Co to proboha plácáš? Na čem jedeš? Četl jsi vůbec ten test? Kde je v něm "vedlejší", že se C3 líbí? Redaktorovi se nepokrytě líbil a ohodnotil to zcela jasně i body. To se u malých aut nesmí porovnávat nic jiného, než vzhled??? Pro koho je prostor vzadu nedůležitý, tak ho výsledek porovnání prostornosti prostě nebude tankovat. Ale že by to nemělo v porovnávacím testu zaznít? Proč?
6. 1. 2017 13:49
Re: Jako obVWykle
vzhled má v místním hodnocení stejnou váhu jako velikost kufru, nebo cena servisu.. celkově tak 5%. Při koupi auta pro baby to bude 50%. Hodnotit dynamiku motoru v autě, které má atmo 1.2 vs. turbo je mimo..

Fabia ve stejné ceně nabízí ke srovnání 1.0 mpi 55kw za 263.000. Případně puretech 110 vs TSI 110. Srovnal bych 2 stejně drahé a obdobně výkonné motory. Pokud mám 2 nestejné motorizace v nestejné ceně, je hloupé motor vůbec bodovat.... Taky je možné že Cittón bude mít v dražší verzi i jiné odpružení a zde kritizovanou převodovku...
Avatar - _Karel_
6. 1. 2017 13:56
Re: Jako obVWykle
Ta kritéria testu jsou stejná u fabie jako u oktávky, a je to podle mě v pořádku. Pokud si auto vybírá baba a jde jí jen o vzhled, nemusí ten test vůbec číst. Ty auta mají místa vzadu, mají kufry,jezdí do servisu- takže je zcela v pořádku to i srovnat.
Když jsem si kdysi kupoval Hondu FR-V, v každém testu psali, jak se do ní údajně nevleze dlouhán. Já dlouhán nejsem, tak mi to bylo egál. Ale nenapadlo by mě tehdejším testům nadávat, že popisují pohodlí vepředu pro dlouhány.
V našich končinách není nic divného fabia jako rodinné auto (bohužel), takže prostor, sedadla, kufr- zcela relevantní disciplýny. I když třeba nebudou relevantní pro mladou svobodnou holčinu.
6. 1. 2017 18:45
Re: Jako obVWykle
Krátkou fábii si jako rodinný vůz moc lidí nekoupí.. I o mém autě (bmw1) se psalo, že se dozadu 2 dospělí nevejdou.. a projeli jsme ve 4 lidech půlku Evropy. Prostě dozadu šly baby a ty se vešly.. Kdo chce levný rodinný vůz, koupí si třeba Dacii MCV a ne krátkou fábii.

Podle mě je dost špatně když se v testu nebere v potas to, pro koho auto je.. Pokud budu testovat Dacii, tak je to auto pro chudší rodinu, splní její požadavky? Nízká cena, nízký náklady na cestu a levný servis? A to že se naklání v zatáčce kupec moc řešit nebude..., protože je to jediný nový auto na který finančně dosáhne.

Když budu testovat SLS mercedes tak neřeším nízký náklady a že vzadu je málo místa na hlavu, ale jestli dobře jezdí a vypadá. Kupec OffRoadu neřeší design čudlíků, ale jak jezdí v terému.. Prostor vzadu řeší zase kupci combi, MPV... Když tu byl test Megane, kritizovali málo místa vzadu.. ale prostě krátký megane je pro mladý rodiny a důchodce, kdo chce místo vzadu, koupí si dlouhý..

Pro mě je zas důležitý i design.. kdysi jsem měl twingo I a projel s ním třeba celou Francii.. na jízdní vlastnosti špatný auto, ale když ho vidím, tak mě to i dneska vykouzlí úsměv. Za ty prachy a na tu velikost.. super auto. Každý auto má něco do sebe a v testech by se mělo hodnotit podle účelu auta a jaký to auto jako celek pro běžného kupce bude.. Mít stejný hodnocení na prdítko do města i supersport prostě nejde..
Avatar - Hammunasakra
7. 1. 2017 20:07
Re: Jako obVWykle
Tady na ACZ fakt ne ;-)
Avatar - Bazalt
6. 1. 2017 10:42
Re: Jako obVWykle
Škoda že nejde na výsledky sázet? Špatný slovosled: Nejde sázet na výsledky Škoda :-)
6. 1. 2017 11:42
Re: Jako obVWykle
Škoda přece na výsledky sází. ;-)
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2017 08:19
Pro skutečného fandu aut je vítěz jasný hned
Srdcem auta je motor a ne konektivita. A rozdíl mezi tříválcem a čtyřválcovým turbem je propastný.
Sranda je, že citronek má větší kufr, ale na litry je menší.
Z řazení citronku je naopak jasné, jak PSA funguje. Bublinky na dveře, konektivita, ale vyrobit slušnou převodovku se jim stále nedaří.
Rozbalit vlákno
31