Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pekli jsme brzdové destičky: Víte, že v Česku vznikají brzdy i pro Audi a Mercedes?

Stejně jako u moučníku je i pro výrobu brzdových destiček nutné přesně dodržovat pracovní postup – rozhodující je nejen složení směsi, ale i teplota, tlak a doba pečení.
Zpět na článek
7. 1. 2017 19:02
8. 1. 2017 10:06
7. 1. 2017 19:02
v CR
se dela spousta veci, vznijak tu v Ronalu treba i kola Mercedes AMG
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
8. 1. 2017 10:06
Re: v CR
V Ostravě má pak svou jedinou mimoitalskou pobočku Brembo. V Novém Jičíně se vyvíjejí světla, třeba pro Jaguary a další značky.
Avatar - Ada je zase tady
7. 1. 2017 21:23
Skrytá reklama
V článku se nepíše, že by se z ČR dodávaly brzdové destičky rendlíkům a přesto jsou obrázky v příloze označené nápisem rendlík. Komu to bylo ku prospěchu? Za kolik? :no:
Rozbalit vlákno
2
7. 1. 2017 21:33
Re: Skrytá reklama
Kosoštvorce si všimneš, ale že je doštička TRW a boli v závode FERODO, to nevidíš . V tvojom veku stále myslíš na ...ny >:D
8. 1. 2017 09:48
Re: Skrytá reklama
Pane asi mate problem s porozumenim pisaneho textu: "V ČR vzniká 30 až 32 milionů kusů destiček a obložení za rok. Brzdové segmenty pro osobní auta tvoří 80 % roční výroby, odebírají je především Renault, Hyundai a Kia."
Avatar - rokyta.p
8. 1. 2017 10:07
globalizace a cena pracovní síly
V ČR se dělá spousta věcí pro západní značky. Od klíčků Mondea, přes chladiče S-klasse, sedadel Volva až třeba po skla do Ferrari. V ostatních "východních" státech je situace podobná.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
8. 1. 2017 10:34
Re: globalizace a cena pracovní síly
Česká republika, kvalitní levná pracovní síla...
8. 1. 2017 16:08
Ferodo nikdy vice
Feroda jsem měl na autě vč kotoučů, za rok byli na odpis kvuli tvrdym destičkám. Po výměně za jinou značku 100 a 1. Na motorce to samé, málo brzdily a žrali kotouče
Rozbalit vlákno
0