Stejně jako u moučníku je i pro výrobu brzdových destiček nutné přesně dodržovat pracovní postup – rozhodující je nejen složení směsi, ale i teplota, tlak a doba pečení.
V článku se nepíše, že by se z ČR dodávaly brzdové destičky rendlíkům a přesto jsou obrázky v příloze označené nápisem rendlík. Komu to bylo ku prospěchu? Za kolik? :no:
Pane asi mate problem s porozumenim pisaneho textu: "V ČR vzniká 30 až 32 milionů kusů destiček a obložení za rok. Brzdové segmenty pro osobní auta tvoří 80 % roční výroby, odebírají je především Renault, Hyundai a Kia."
V ČR se dělá spousta věcí pro západní značky. Od klíčků Mondea, přes chladiče S-klasse, sedadel Volva až třeba po skla do Ferrari. V ostatních "východních" státech je situace podobná.
Feroda jsem měl na autě vč kotoučů, za rok byli na odpis kvuli tvrdym destičkám. Po výměně za jinou značku 100 a 1. Na motorce to samé, málo brzdily a žrali kotouče