Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Fiat Fullback 2.4 Double Cab 2.4 MJT AT – Skrytá identita

27 komentářů

Avatar - ladsla
ladsla
To myslí autor článku vážně, že použitý AT nevyžaduje údržbu resp.vymenu oleje?
Avatar - Anonym
Anonym
Nápln je přeci doživotní = dokud se nepo*ere převodovka >😁 >😁 >😁
webpaja
>😁 >😁 >😁 :yes:
kyklop
Potom sa vymení náplň spolu s prevodovkou >😒]
blacklemon4
mňa by zaujímalo aký "marketingový guru" im vymýšla tieto "originálne" názvy modelov ;-\
mezek
Je škoda, že se do Evropy nedováží Toro.
Martin
ale ta cena u nich

[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
to je fakt..
😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Aktuálně má Fiat v nabídce víc než pětinu aut z Japonska, což je dobrý trend. Až to bude víc, než polovina, bude to další prima imporťácká značka. >😁 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
najlepsie fiaty su skratka tie "zahranicne" 😉 .... freemont, 124 spider, fullback 😉 ...

ale klasicka mala F500 a SUV 500X su podla mna velmi podarene .. tam to chlapci vedia :yes😒br />
este mi ale u fiatu chyba stredna trieda aj nastupca punta... a bude to potom uz v pohode...
MariAchi
To uz snad ani neni vyrobce, to je proste autorizovany dealer, ne?
Jimbo
...jo počkat ono je to stejně drahý jako Ranger 😐
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No.. i kdyby, tak co?

A kromě toho: Fiat, dvoukabina, 2,4 = 133kW, 430 Nm... a 571.330,- bez DPH.
Ford, dvoukabina, 2,2 = 96kW, 330 Nm... 648.600,- bez DPH.

Nerozumím, o čem mluvíš.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Líbilo by se mi víc, kdyby tam měli vlastní motor, ale co už teď. Lepší takhle, než nic.

😉
Avatar - speedfred
speedfred
vozil som sa v tom a bolo to celkom príjemné,až na pomalú prevodovku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved samozrejme ze aj motor je z mitsubishi ... cele je to vlastne L200 akurat s maskou aj logom fiatu.. ale original je original.... nevidim jediny dovod uprednostnit fullback pred L200
zlysoused
Upřednostnění to především firemní klientela, která bere od Fiatu užitkáče.
Avatar - sendador
sendador
Presne o tom to je. Stejne jako treba Mercedes Citan.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
lebo mne sa viac paci originalna L200 ... ktora je s tou svojou chromavanou maskou aj svojim naraznikom a hmlovkami jasne krajsia .. original je skratka original .. nie je o com... L200 :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
za nňa zase Fiat,príde mi krajší. Chvála nieco spomínal,ze to má aj lepsie odladený podvozok.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co je krajsie na tej maske fullbacku voci L200? 😉 .. alebo jeho hmlovkach voci tym na L200? alebo naraznik? nevidim jediny krajsi detail na prednej casti ... pozeram x krat porovnavam ale bez sance... L200 je pre mna fakt krajsia...... ale ok beriem... dizajn je vec subjektivna... inak takymto pickupom sa hodi masivny chromovany face.... L200 to vie.. ta maska fulbacku by mi mozno pasovala na nejake MPV alebo tuctovu dodavku ... nic v zlom .. ale nie na takuto pracovnu masinu.... kazdopadne ano.. firmy si velmi rady takyto "pracovny" fiat kupia... tym zase az tak o naku masku nejde jasne... 😉
Avatar - speedfred
speedfred
to vieš o dizajne sa ťažko hádať.
nie každý už bere tieto autá ako čisto pracovné,pred časom som nad týmto niečim uvažoval.Bolo by na normálne jazdenie a využil by som to aj v práci + ťahanie vleku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
chapem .. beriem... mne ale ta dodavkova maska na fullbacku proste nesedi.... 😉

ja o uspechu fullbacku nepochybujem .... a priznam trosku som aj rad ze sa L200 bude predavat aj vdaka logu fiat v eu zase asi kusok lepsie 😉 ....

tak mne na bezne jazdenie zatial staci aj male auto 😉 ... a uz na zajtra sa moc tesim... lebo to uz budu doma rovno az dva kusky ... jedno stare a jedno ( konecne ) uz nove
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tento motor je na taketo pracovne auto ozaj vyborny.... L200 s nou vsade chvalia.. je aj velmi usporny kultivovany tichy a velmi silny ... klobuk dole... jeden z top dizlov sucasnosti podla mna .. a paradoxne je od japonskeho mitsubishi ktore bolo vzdy viac o benzinoch 😉 .. fiat si nemohol vybrat lepsieho darcu :yes:
chytrak1
top motor v techto aute je v Amaroku. 224k V6 TDi. 😉 :yes:
Ikarlos
S křížkem po funuse a jako auto pracovní auto naprosto neprodejný... Z Amaroku udělali lifestylovou blbost, na autech jako je Hilux, L200 a Navara je hezky znát, že šestiválec nepotřebují, pokud mají dobře udělaný čtyřválec.
petrslav
kde se zapíná uzávěrka zadního diffu? nikde jsem k tomu nenašel příslušný čudlík, navíc L200 ze kteráho toto auto vychází nemá zadní uzávěrku s tímto typem pohonu 4x4 a k čemu slouží ta dlouhá tyč schovaná za sklopenýmy zadními sedadly? na povolování kol mi to přijde obrovský 😲
ví někdo? 😄