Ekonomika
tedy vlastně i pro nás, co ve VW rádi jezdíme😄. Není ani tak důležité, kdo je zrovna globální jedničkou, jako spíše to, že VW i přes Dieselgate prodeje rostou, prostě jde dál. Perspektivní firma (o jejíž výrobky je zájem) velikosti VW ustojí téměř jakoukoli pokutu - volných peněz leží v bankách mraky - ale bez dostatečně výrazné podpory ze strany spotřebitelů to nejde...
VW je dojná kráva Němců, odbory, Dolní Sasko. Kdyby dostali další megapokutu od EU, tak by je to položit mohlo, protože v Reichu by těžko snižovali stavy nebo mzdy.
Spíš je zajímavé, že i když se ví, že reálně nesedí emise nikomu, tak na to VW nijak nepoukazuje. Naopak si nechají líbit výhružky od nicky jako je Jourová. To je dost zvláštní, možná to chtějí použít časem na někoho jiného. Třeba Fiat by tohle nepřežil, jiní jsou otázkou. Němci byli vždycky ku...
Spíš je zajímavé, že i když se ví, že reálně nesedí emise nikomu, tak na to VW nijak nepoukazuje. Naopak si nechají líbit výhružky od nicky jako je Jourová. To je dost zvláštní, možná to chtějí použít časem na někoho jiného. Třeba Fiat by tohle nepřežil, jiní jsou otázkou. Němci byli vždycky ku...
Mám tento motor a když si ho vezme VW zpět, tak si místo něj vezmu ekologický benzín. 😐
A hejterov spolu s US a EU hujermi moze aj slak trafit 😄
Stare zname - aj negativna reklama je reklama.
Stare zname - aj negativna reklama je reklama.
a snad nedopadnu jako ty tisice predcasne zemřelých každý rok v eu😒br /> "Podle ICCT (která mimochodem stojí za rozpoutáním aféry Dieselgate) můžou emise NOx každý rok za tisíce předčasných úmrtí na území Evropské unie. Velkou část vypouštějí právě osobní automobily, jejichž diesely produkují v reálném provozu až šestkrát víc oxidů dusíku.."
a co me osobne prekvapilo, tak analyza, "podle níž diesely v osobních autech vypouštějí mnohonásobně víc emisí oxidu dusíku než nákladní automobily či autobusy"
zaver je soucasne titulkem clanku😒br /> "Konec dieselů v osobních autech se blíží: vypouštějí víc emisí než nákladní auta"
[odkaz]