Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen hlásí rekordní prodeje. Navzdory Dieselgate

Volkswagen se loni musel potýkat s následky emisního skandálu. Na jeho prodejních výsledcích to ale znát nebylo.
Zpět na článek
11. 1. 2017 19:14
11. 1. 2017 21:18
11. 1. 2017 13:30
Žádné překvapení
To mě vůbec nepřekvapuje, protože se tím trápí jenom úředníci, novináři a topten. Ostatní by to možná zajímalo v případě, že by papír a realita odpovídala u ostatních automobilek, ale jelikož neodpovídá u ničeho tak proč to řešit zrovna u VW?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barry Lyndon
11. 1. 2017 14:34
Re: Žádné překvapení
Taky mě to nepřekvapuje. Je totiž fakt, že většina lidí jsou ignoranti, co snad doma topí komunální odpad - stačí projet teď v zimě jakoukoliv vesnicí - bez vnitřní ventilace nelze. Ze smradu, který svým dieselovým smradlákem nechávají za sebou pak mají zřejmě i infantilní radost. Nakonec ještě prohlásí, že si s nějakým Bruselem mohou vytřít *rdel, protože hlavní je, kolik co stojí a oni prostě šetří....
11. 1. 2017 14:48
Re: Žádné překvapení
priste uz budes v seznamu toho neurotika nejspis postizenyho demenci z dyzlu >:D
Avatar - Barry Lyndon
11. 1. 2017 15:00
Re: Žádné překvapení
tak to víš, že zatím závidím.... >:D
11. 1. 2017 23:01
Re: Žádné překvapení
Ty ignorant, drtivá väčšina ľudí si kupuje auto a popritom predpokladá, že spĺňa technické predpisy, vrátane emisných noriem. Snáď neočakávaš, že každý kupujúci je technicky zdatný a má naštudované rozdiely v emisných normách pre dízel a benzín, že? Tie slinty o vytešovaní sa zo smradu vlastného auta si strč do svojho výfuku, toto platí pre pár jedincov s vytlčenými dépéfkami, katalyzátormi, zaslepenými egr a podobne. Keď riešime emisie, tak sa pozrime koľko humusu spôsobuje práve pálenie všetkého možného a hlavne lacného a potom vytiahnime nejaký súčasný dízel, ktorý nebol dodatočne upravený ako som písal vyššie a možno zistíme, že našim najväčším problémom možno nie je ten dízel.....
11. 1. 2017 14:47
Re: Žádné překvapení
to vis, kazdej rok, co se doziju ve zdravi dobrej.

a snad nedopadnu jako ty tisice predcasne zemřelých každý rok v eu:
"Podle ICCT (která mimochodem stojí za rozpoutáním aféry Dieselgate) můžou emise NOx každý rok za tisíce předčasných úmrtí na území Evropské unie. Velkou část vypouštějí právě osobní automobily, jejichž diesely produkují v reálném provozu až šestkrát víc oxidů dusíku.."

a co me osobne prekvapilo, tak analyza, "podle níž diesely v osobních autech vypouštějí mnohonásobně víc emisí oxidu dusíku než nákladní automobily či autobusy"

zaver je soucasne titulkem clanku:
"Konec dieselů v osobních autech se blíží: vypouštějí víc emisí než nákladní auta"

[odkaz]
11. 1. 2017 19:38
Re: Žádné překvapení
Přiznam se že mně emise u mých aut nikdy nezajímaly. A nikoho v mym okolí. A je jedno jestli jde o nafťáka, benzíňáka nebo plyňáka. Člověka zajímá spotřeba a né nějaký nesmysly. Kvůli pseudosnižování emisí už několikrát stoupla spotřeba kdysi dobrých motorů. Asi nikdo nespočítal co by to udělalo se světem kdyby spotřeba mohla globálně skutečně klesnout, vykašlat se na "emise" a o kolik míň by se těžilo a převáželo paliva po světě. Hlavně že vliv "emisí" z výfuků spočítat uměji....
11. 1. 2017 15:02
Pro VW vývoj správným směrem,
tedy vlastně i pro nás, co ve VW rádi jezdíme:-). Není ani tak důležité, kdo je zrovna globální jedničkou, jako spíše to, že VW i přes Dieselgate prodeje rostou, prostě jde dál. Perspektivní firma (o jejíž výrobky je zájem) velikosti VW ustojí téměř jakoukoli pokutu - volných peněz leží v bankách mraky - ale bez dostatečně výrazné podpory ze strany spotřebitelů to nejde...
Rozbalit vlákno
1
11. 1. 2017 16:17
Re: Pro VW vývoj správným směrem,
VW je dojná kráva Němců, odbory, Dolní Sasko. Kdyby dostali další megapokutu od EU, tak by je to položit mohlo, protože v Reichu by těžko snižovali stavy nebo mzdy.

Spíš je zajímavé, že i když se ví, že reálně nesedí emise nikomu, tak na to VW nijak nepoukazuje. Naopak si nechají líbit výhružky od nicky jako je Jourová. To je dost zvláštní, možná to chtějí použít časem na někoho jiného. Třeba Fiat by tohle nepřežil, jiní jsou otázkou. Němci byli vždycky ku...
Avatar - teoretikus
11. 1. 2017 19:14
EA 189
Mám tento motor a když si ho vezme VW zpět, tak si místo něj vezmu ekologický benzín. :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
11. 1. 2017 21:18
Rofl
A hejterov spolu s US a EU hujermi moze aj slak trafit :-)
Stare zname - aj negativna reklama je reklama.
Rozbalit vlákno
0