Novinky
V textu pisete u MB prodeje 2.083.888ks, v tabulce nize pak 2.228.367ks (coz budou nejspis prodeje vcetne smartu), BMW pak ve stejne tabulce uvadite bez MINI.
Prekvapte me kterym smerem to upravite. 😄
EDIT: tak v jedne ze dvou tabulek jste to opravit zvladli, asi moje chyba, ze jsem nenapsal rovnou kde vsude jste ty cisla u MB napsali spatne. Priste budu exaktnejsi. >😁
Prekvapte me kterym smerem to upravite. 😄
EDIT: tak v jedne ze dvou tabulek jste to opravit zvladli, asi moje chyba, ze jsem nenapsal rovnou kde vsude jste ty cisla u MB napsali spatne. Priste budu exaktnejsi. >😁
Cadillac prodal loni v číně 100 000 aut, v USA 170 000 ks, spolu s Kanadou, Arábií, Mexikem, Evropou, Ruskem atd prodali nejméně 350-400 000 aut
Lincoln prodal jen v USA 112 000 ks, čísla z dalších trh nemam, ale i tak museli celkově prodat aspon 160-170 tis ks
Lincoln prodal jen v USA 112 000 ks, čísla z dalších trh nemam, ale i tak museli celkově prodat aspon 160-170 tis ks
Cadillac v tabulce je.
tu sa píše ale o poriadnych autách >😁 (ber to z humorom)
Chtěl jsem mu napsat, že se to zřejmě týká jen opravdu luxusních značek (viz nadpis), ale když jsem v tabulce viděl i Acuru a spol., tak mi to vzalo vítr z plachet. 😉
V čem je luxusnější Acura, Land rover a další oproti Cadillacu? A jedno BMW sem měl a ač stálo víc než CTS co mam ted, tak třeba kvalita volantu byla tak o řád níž. Takže asi tak
>😁 >😁
>😁 >😁
no jo....
ja som bol s "bí em dabljú" celkom spokojny a emeriku som zatiaľ nemal.
ja som bol s "bí em dabljú" celkom spokojny a emeriku som zatiaľ nemal.
Já moc ne a to sem neměl zrovna otuznej 20 let kousek za 50 litrů....
Ale to s tím nemá co společnýho, stačilo se podívat do interiéru a bylo jasný že tohle má k prémiovým materiálům hoodně daleko.
Stejně tak některé ty trojky, 1ky staré 5-10 let, to je taky hotová prémie. Bohužel jen cenovkou ale >😁
Když sme u cen, tak když budeš mít štěstí, pořídíš za cenu roční servisu BMW 2,3 roku servisu u ameriky >😁 >😁 >😁 U dieslu možná i 3 roky ameriky.
Ale to s tím nemá co společnýho, stačilo se podívat do interiéru a bylo jasný že tohle má k prémiovým materiálům hoodně daleko.
Stejně tak některé ty trojky, 1ky staré 5-10 let, to je taky hotová prémie. Bohužel jen cenovkou ale >😁
Když sme u cen, tak když budeš mít štěstí, pořídíš za cenu roční servisu BMW 2,3 roku servisu u ameriky >😁 >😁 >😁 U dieslu možná i 3 roky ameriky.
a keď kupujem nové? Tam je servis kapánek dlhšie
Sem viděl servisní prohlídku od ofiko dealera škody, kde se měnil olej, filtry vč. palivového, ramínka stěračů, dolívala nemrzka..... 8600 Kč >😁 >😁
Za to to mam i s výměnou oleje a filtru v automatu a ještě mi zbyde na cukrkandl >😁
Takže kolik asi stojí servisní prohlídka u origo nové prémie resp. po vypršení bezplatného servisu. A běda jak se rozbije něco, na co se nevztahuje záruka nebo jí neuznaj, to začne koncert >😁
Jinak kámoš ve firmě 2014 BMW 7 v dieslu, za první 2 roky 11 servisních akcí. Spolehlivost sama. Dneska ráno to nešlo natočit, tankovaná arktická nafta - plná nádrž jí tam byla a jezdí to k Bychlovi na předepsaný servis
Já sem dneska ráno v -16 otočil klíčkem, CTS udlalo brrrm a běželo to a je to 7,5 roku starý a ještě pochybná amerika (pro některý) >😁
Za to to mam i s výměnou oleje a filtru v automatu a ještě mi zbyde na cukrkandl >😁
Takže kolik asi stojí servisní prohlídka u origo nové prémie resp. po vypršení bezplatného servisu. A běda jak se rozbije něco, na co se nevztahuje záruka nebo jí neuznaj, to začne koncert >😁
Jinak kámoš ve firmě 2014 BMW 7 v dieslu, za první 2 roky 11 servisních akcí. Spolehlivost sama. Dneska ráno to nešlo natočit, tankovaná arktická nafta - plná nádrž jí tam byla a jezdí to k Bychlovi na předepsaný servis
Já sem dneska ráno v -16 otočil klíčkem, CTS udlalo brrrm a běželo to a je to 7,5 roku starý a ještě pochybná amerika (pro některý) >😁
ja ti oponovať nebudem,máš svoje vysnené a basta.
mozno budem nadávať aj ja po roku,dvoch a možno si potvrdim že som spravil správne.
mozno budem nadávať aj ja po roku,dvoch a možno si potvrdim že som spravil správne.
No vzhledem k tomu že čím novější, tím víc to bývá okradené a méně spolehlivé tak držím palce.
Jako bych tyhle sebe-utesitelske pindy neznal nazpamet. Jezdim v aute z devadesatek, protoze dneska uz se kvalitni auta vubec nevyrabi😊))
Ale jo vyrábí, za cenu 5 mega + >😁
Jinak já auta z 90 nemam >😁
Jinak já auta z 90 nemam >😁
Chápu, v devadesátých letech už nebyla tak kvalitní auta, jako v letech osmdesátých... >😒]
se koukam na tu tvoji cts premii...
a nejak prestavam verit, ze tve vnimani kvality sdili mnoho lidi...
treba ten zminovanej volant je skutecne hroznej 😉 ale to je samozrejme jen muj nazor a ty zadni dvere mi prijdou taky takovy premiovy, minimalne co do velikosti.
design necht kazdej posoudi sam, ale vysvedceni je asi objektivneji vystaveno prodejnim uspechem.
a nejak prestavam verit, ze tve vnimani kvality sdili mnoho lidi...
treba ten zminovanej volant je skutecne hroznej 😉 ale to je samozrejme jen muj nazor a ty zadni dvere mi prijdou taky takovy premiovy, minimalne co do velikosti.
design necht kazdej posoudi sam, ale vysvedceni je asi objektivneji vystaveno prodejnim uspechem.
Jen tak na okraj. Kdyby sis koupil šestiletý telefon třeba Vertu a byl omlácenej ze všech stran, taky bys říkal, že ty Vertu jsou příšerné křápy? že jsi jeden měl? 😉
Tam nešlo o omlácení, ale materiál z kterýho ten volant byl. Takovouhle kůži má tak 98 Buick, jenže ten stál novej v přepočtu 800 táců, ne 2,5 mega jako 650ka >😁
Sranda co. 5ka z Banglovy éry to samý, ten vnitřek je všechno možný ne jen prémiové materiály.
Sranda co. 5ka z Banglovy éry to samý, ten vnitřek je všechno možný ne jen prémiové materiály.
Tys tu kůži viděl jako novou, nebo po šesti letech užívání? já vím, že je to marný...
Jo viděl novou i použitou, představ si to. V boou případech to vypadá spíš jak guma, palubka taky nic moc, budíky jak v Golfu ale halvně že to mělo Nightvision a podobný voloviny
Nema smysl odporovat😊
Nemá, zbytečně se odkopáváš, neb to že interiéry banglových BMW nejsou po stránce materiálů špička se dočteš v každém trošku kritickém dodbovém testu nebo v recenzi ojetin.
Nástupce měl zas kvalitní motor 4,4 V8 turbo - to je taky etalon >😁 >😁 >😁 a ještě lepší sou karbonem a olejovými úsadami zapečené naftáky >😁 >😁
Vony ty motory BMW nejdou už od typu 003, ten než dali hnědokabátníci dohromady, tak je předstihl Junkers se svým JUMO
Nástupce měl zas kvalitní motor 4,4 V8 turbo - to je taky etalon >😁 >😁 >😁 a ještě lepší sou karbonem a olejovými úsadami zapečené naftáky >😁 >😁
Vony ty motory BMW nejdou už od typu 003, ten než dali hnědokabátníci dohromady, tak je předstihl Junkers se svým JUMO
Mercedes, Lexus i Audi mají daleko hodnotnější interiéry, pokud je to pro tebe to, podle čeho si vybíráš auto, potom není co řešit. Mně baví řídit, tak kupuju tyhle hnusy no😊 Kdyby udělalo Porsche sedan velikosti trojky, třeba bych měl zase nad čím přemýšlet. Zatím je jediná varianta Jaguar... Alfa mně zatím nepřesvědčila.
Tak kdyz tam muze byt Audi, tak to tam fakt muze byt kazdy. Prebastleny VW s herkama jako je A1 a trihrnky v A3 tak to je fajt luxus pro znalce 😉
Myšlenková perla! :yes:
Pokud je to "luxus pro znalce" (jak sám píšeš), pak se nemůžeš ani divit, že to není vůbec nic pro tebe.
Nic ve zlym ale osobně kdybych hodnotil prodeje luxusních aut tak tam od BMW počítam 7ku, od MB Ečko a ty menší modely ne. Obyčejná trojka nebo Céčko prostě nepovažuju za auta řazený někam k luxusu. I cenově jsou někde v ceně lepší Koktávky a dneska se z auta za 1-1,5 mega nikdo neposadí na p...l. Natož počítat do toho 1ku a Ačko..
Možná kdyby autor napsal že e změnilo pořadí značek vyrábějících i luxusní auta... bylo by to přesnější.
Možná kdyby autor napsal že e změnilo pořadí značek vyrábějících i luxusní auta... bylo by to přesnější.
luxus je slovo, kterému málokdo rozumí. pro někoho je nedozírný luxus třeba jenom přemýšlet nad tím, co napíše😊
Pokud jde o značky (viz nadpis, pro zdejší web typicky tzv. "ztraceno v překladu"), tak jde o prémiové (nikoli luxusní) značky .
No a A8/7er/eSko... jsou produkty ("vlajkové lodě" prémiových značek) patřící do tzv. luxusní třídy.
No a A8/7er/eSko... jsou produkty ("vlajkové lodě" prémiových značek) patřící do tzv. luxusní třídy.
to snad nevyrábí luxusní auta? Podle dosahovaných cen je to nejluxusnější značka z těch v seznamu uvedených a přitom loni prodalo skoro 240 tisíc aut, tedy někde na úrovni Cadillacu, daleko před Jaguarem, Acurou nebo Infiniti.
Prečo je na titulnom obrázku jedno obrovské logo Audi, a len v jeho krajných krúžkoch ako nejakí poddaní maličké logá Mercedes a BMW ??? Audi je niečo viac ???
Pochopitelně jde o omezené vyjádření namyšleného Evropana, jehož svět končí...
Luxusní auta vyrábí více automobilek a na druhé straně ne vše se značkou MB, BMW a audi je luxusní.
Takže takový bullshit v podání omezeného středoEvropana.
Luxusní auta vyrábí více automobilek a na druhé straně ne vše se značkou MB, BMW a audi je luxusní.
Takže takový bullshit v podání omezeného středoEvropana.
áno luxusné autá vyrába kde-kto , ale tu písali o najväčších výrobcoch
Největších výrobců čeho? Vždyť píšu, že ne vše, co vyrábějí, jsou luxusní auta. Rozhodně malá audi nebo BMW nejsou luxusní. Atd.
Opravdu luxusní auta dnes dělá jen Rolls a Bentley, pokud pomineme supersporty.
Všichni ostatní aby přežili už dělaj i obyčejné vergly středních i nižších tříd, co se jen tváří jako luxus, ale je to naleštěná předražená bída a posadit do toho anglickýho lorda před 40 lety, vystoupil by a pravil že radši půjde pěšky >😁 >😁
A ještě některé značky vůbec nemaj žádnou dlouholetou, desítky let trvající tradici ve výrobě luxusních aut - jako např. to zminované porsche, co dělalo ještě nedávno jen sportáky. A další a další jako Lexus, Acura, Infinity, Genesis atd
Všichni ostatní aby přežili už dělaj i obyčejné vergly středních i nižších tříd, co se jen tváří jako luxus, ale je to naleštěná předražená bída a posadit do toho anglickýho lorda před 40 lety, vystoupil by a pravil že radši půjde pěšky >😁 >😁
A ještě některé značky vůbec nemaj žádnou dlouholetou, desítky let trvající tradici ve výrobě luxusních aut - jako např. to zminované porsche, co dělalo ještě nedávno jen sportáky. A další a další jako Lexus, Acura, Infinity, Genesis atd
Tak kdo nedělá dvanáctiválec, tak do první ligy luxusních aut vůbec nepatří, ale tvůj seznam bych rozšířil o Mercedes-Maybach a Aston, ti tam asi také patří.
Aston taky dělal jen sportáky, nepočítám-li Lagondu.
Maybach už není a Mercedes-Maybach je Mercedes S
>😁
A mercedes dělá ty prdítka s motrem Renault, takže smůla
Ještě z těch ostatních je nejvíc na úrovni Jaguar, kterej aspon nedělá zatím nic menšího jak XE a právě Cadillac co nemá nic menšího jak ATS
Maybach už není a Mercedes-Maybach je Mercedes S
>😁
A mercedes dělá ty prdítka s motrem Renault, takže smůla
Ještě z těch ostatních je nejvíc na úrovni Jaguar, kterej aspon nedělá zatím nic menšího jak XE a právě Cadillac co nemá nic menšího jak ATS
Jaké není? Ociálně je Mercedes-Maybach
[odkaz]
To, že vyrábí také malá auta nebo ***cucy na tom vůbec nic nemění, Mercedes-Maybach, RR a Bentley to je prostě první liga. Cadillac bez dvanáctiválce, bez tradic v luxusním segmentu (které jsi správně zdůraznil) a nakonec i cenově (bavíme se o autech přes 200thusd plus a ne o šulínech do 100tusd), může jenom koukat za plotem jak se ta první liga hraje.
😉
[odkaz]
To, že vyrábí také malá auta nebo ***cucy na tom vůbec nic nemění, Mercedes-Maybach, RR a Bentley to je prostě první liga. Cadillac bez dvanáctiválce, bez tradic v luxusním segmentu (které jsi správně zdůraznil) a nakonec i cenově (bavíme se o autech přes 200thusd plus a ne o šulínech do 100tusd), může jenom koukat za plotem jak se ta první liga hraje.
😉
Cadillac nemá tradice? A tohle je co [odkaz]
[odkaz]
Kam se hrabe V12 na 16válec >😁 >😁 >😁
[odkaz]
Kam se hrabe V12 na 16válec >😁 >😁 >😁
To jsou aktuální retromodely Cadillacu, nebo předchůdci (veteráni) některého z dnešních modelů s 12/16 válcem?
Hele s tradicemi bych to být tebou proti Mercedesu vůbec nezkoušel, v době kdy Mercedes vyráběl auta, tak u Cadillacu ještě neuměli zbouchat ani obruč. >😒]
Naštěstí i samotní Amíci vědí, co je to luxus a co tam patří a co ne.
[odkaz]
Naštěstí i samotní Amíci vědí, co je to luxus a co tam patří a co ne.
[odkaz]
Mercedes možná, co takhle Lexus, Acura, Audi, Hyundai atd a dokonce tvůj slavný Maybach byl založen později, stejně jako Jaguar či BMW
Hezkej výstřel do vlastní branky, že. >😁
A Cadillac nezačínal tříkolkou jako Benz >😁
Hezkej výstřel do vlastní branky, že. >😁
A Cadillac nezačínal tříkolkou jako Benz >😁
Já jsem nikde nepsal, že Lexus, Acura, Audi nebo Hyundai počítám mezi luxusní výrobce, znovu a naposledy Mercedes-Maybach, RR, Bentley, to je první liga luxusních aut. Zbytek hraje druhé housle včetně tvého Cadillacu.
ten Mercedes-Maybach má z toho Maybachu akorát ten nápis.
Když ted začne Peugeot s edicí Peugeot 508-Facel Vega a bude o tom tvrdit že to navazuje na tohle [odkaz] tak to bude asi tak stejně trapný
Když ted začne Peugeot s edicí Peugeot 508-Facel Vega a bude o tom tvrdit že to navazuje na tohle [odkaz] tak to bude asi tak stejně trapný
A to jsi tak naivní, že si myslíš, že nějaké soudobé auto používá nějakou techniku ze starých modelů? To jako má Mercedes na soudobé auto dát dubová kola aby to navazovalo na nějaký historický model? Máš snad pocit, že současné modely Bentley mají motor z předválečné stíhačky Sopwith 7F.1 Snipe nebo že RR používá původní, taktéž z letadel odvozené, motory? Ani šroubek, společná je jen tradice, název a logo.
Tak ještě jinak - Maybach jako samotná značka je nefunkční a neexistující >😁
Přídání nápisu a trošku víc luxusu na standartní model S z toho nedělá svébytný model Maybach. Už pochopil?
Přídání nápisu a trošku víc luxusu na standartní model S z toho nedělá svébytný model Maybach. Už pochopil?
Já také nikde netvrdím, že existuje značka Maybach, já tvrdím, že auta Mercedes-Maybach patří do první ligy luxusních aut.
Opravdu luxusní auta dnes dělá jen Rolls /BMW koncern/ a Bentley /VW/.
Co k tomu říct? To je jako tvrdit, že luxusní vila stojí 200 miliónů a ty za padesát se nepočítají. že v tom bydlí abonenti pracovního úřadu.
Co k tomu říct? To je jako tvrdit, že luxusní vila stojí 200 miliónů a ty za padesát se nepočítají. že v tom bydlí abonenti pracovního úřadu.
[odkaz]
Ano, zpět, a hodně, někde kolem roku 2003, vypadá to jako 2002 phaeton střihnutý 2003 A8kou. Designově naprosto out of date auto. 😉
Interiér a prvky výbavy taky out of date? >😁 >😁
Desing je klasický, jendoduchý, čisté linie a originální řešení klik odkazující na minulost.
Desing je klasický, jendoduchý, čisté linie a originální řešení klik odkazující na minulost.
"Designově naprosto out of date auto." Ty svoje demagogické kličky, zkoušej na někoho jiného, blbe. >😁
Je směšné se dohadovat co je a není prémie. On totiž samotný název článku je trochu mimo. Nazval bych to prémiovými brandy ne luxusními.
A neskutečně mě baví diskuze o servisu, materiálech atd... >😒]
A neskutečně mě baví diskuze o servisu, materiálech atd... >😒]
!!! MERCEDES ÜBER ALLES !!!
:-! :-! :-!
Loni prodali celosvětově 652tis a v půli roku byli +5procent.
Ještě by bylo zajímavé srovnání prodejů čistě v USA, jestli tam lex prodá kolem 400 tis., co prodají ostatní, zejm. D3? Jak tu někteří často zdůrazňují, že lexu nejde o evropský trh, tak by mě to srovnání jeho s ostatními, na pro něj zjevně klíčovém trhu, zajímalo.
MB 375th. (+0,4😖
Lex 331th. (-3,9😖
BMW 313th. (-9,5😖
Audi 214th. (+4,0😖
Cadi 170th. (-3,0😖
Acura 161th. (-8,9😖
Infi 138th. (+3,6😖
Linc 112th. (+10,4😖
LR 74th. (+4,6😖
Pors 54th. (+4,9😖
Jag 32th. (+116😖
No vida, tak žádné drcení německých značek lexem na us. trhu se nekoná, a to tam prodává srovnatelné modely levněji. Tak který ten trh je pro lexus vlastně důležitý?
Zajímavé jsou taky prodeje Cadillacu, domácí značka prodá půlku toho, co zahr. konkurence. Celkem bída...
Ostatně, když dám do googlu "caddy", žádný Cadillac nevypadne.
[odkaz]
Caddy, an informal name for a Cadillac [odkaz]
atd.
>😁 >😁 :yes: :yes: