...že redakce ACZ začne psát věcné a zajímavé články??
Ale zpět k otázce - ANO, VĚŘILI. Vždyť to jsou zcela běžná auta, které jsou u nás v provozu. Právě tyhle vozy tvoří průměrný vozový park. Takže zkrátka náš vozový park teprve dospěl k těmto vozům. Mnozí začínají teprve objevovat ABS, klimu, ESP, centrál... >:-[]:-!
Na AR 156 vzpomínám dodnes se slzou v oku. Fantastické auto, kterému jsem odpustil i řekněme ležérní dílenské zpracování a svého času dost nákladné opravy (kdo si vzpomene na generálka náprav
Ano, skutečně fantastické auto, proto jsem si ho nechal (coby víkendovou a celoročně garážovanou leštěnku) dodnes! :-):-):-) Příští rok v prosinci oslaví svoje dvacetiny, přitom má dosud najeto jen necelých 80 000 km! :-):yes:
Tak o to vic se divim, ze porad tak uchylacky becis po rucni brzde.
S AR 156 mam najeto dost, a par veci si pamatuju dost dobre: Jednak v ni rucka byla k nicemu, od cca 40km/h uz nefungovala, a ano - nastelovana byla spravne a lip to neslo. A druha je, ze na snehu slo to auto (konkretne nejprve V6, pozdeji GTA jeste silneji) do smyku uplne samo, bez jakekoliv nutnosti rozhodit zadek ruckou, bavil jsem se tim nekolikero zim jak v Ostrave, tak na horach a nepriklad cestou na Bilou mi kamarad jednou ani neveril, ze to auto ma pohon na predek a ne na zadek, tak se to rado pretacelo...
To mají Alfy týhle generace společný, včera jsem jí taky po přetáčivym smyku musel na Královce vyhrabat ze závěje :-) Za jedno odpoledne jsem v Jizerkách nalítal skoro 200 kilometrů, super relax a zábava i ve FWD.
Tak na sněhu jsem svoji italskou milenku nikdy neprovozoval (nechci dávat šanci korozi a sůl je sviňa)), ale že se nenechá dlouho přemlouvat k přetáčivosti mohu potvrdit! :-) A ano, účinnost její ručky není nic moc, ale já ji stejně občas použiju jen na površích s nižší adhezí (např. škvára u nájezdu z boční silnice apod. A pokud je třeba, vždycky se dá jejímu zablokování zadních kol pomoct bleskovým přbrždděním brzdovým pedálem, kdy se odlehčí zadek. Hlavně, že tam ta "kouzelná páka" je a jako bous je zde nepřítomnost ESP! :-):yes::yes::yes:
Tak po velice prinosnem clanku o rucni brzde, kdy vetsina z nas absolutne do dnesniho dne netusila, jak se s timto velice slozitym mechanismem zachazi, je zde dalsi majstrstyk. Teda na nedeli jste si dali prace...
Většina z nás? Máš přehled o tom, kolik je na ACZ aktivních uživatelů? Kontaktoval jsi všechny a udělal si statistiku? Promiň, mrknu do SZ, ale zřejmě mi nic nepřišlo.
a s cim nesouhlasis? nadherna 156, vynikajici freelander, ten peugeot je taky uchvatnej. jo mas pravdu s tema dvouma hruzama od xindlvagnu, to je fakt zoufalost
No věřili, proč by ne? 20 let není na auto žádný věk. Letadla a lodě klidně slouží 30-40-50 let. Navíc od cca r 2000 se ty kousky nějak úchvatně nezlepšují, řekl bych. Proto nechápu ty nářky nad "stářím" vozového parku v ČR. Pěkná auta v nejlepších letech a hotovo.
Re: Věřili byste, že to ACZ o Golfu IV myslí vážně ?
Přesně tak, ač nejsem extra fanda koncernu, tohle auto jezdí v hojném počtu dodnes, a designově to byl tehdy super-počin, v podstatě dodnes drží krok. (doufám, že mě hned někdo nechytne za slovo)
Re: Věřili byste, že to ACZ o Golfu IV myslí vážně ?
Každý, komu není deset, tohle jen potvrdí, může se ti vw líbit nebo ne, ale fakt, že jeho modely, nejdříve passat B5 ve střední, následně golf IV v nižší střední, svým provedením interieru, jak materiály tak zpracováním, nastartovaly posun mainstreamu k premii.To, že si dnes může kdokoliv položit otázku, proč si koupit např. áčko, když můžu mít stejně hodnotně působící megane, je právě zásluhou volkswagenu golf čtvrté generace.
Soudobý megane vypadal takto: [odkaz] a golf takto: [odkaz]
Re: Věřili byste, že to ACZ o Golfu IV myslí vážně ?
Megan nemá zrovna ezkou palubku,ani barevnou kombinai,ale dát srovnání obyčejné fotky jak z inzerátu a profi fotku plně vybaveného Golfu, je trochu mimo.
Pořád nás stát nutí kupovat nové auta, ale i takový Golf IV generace mi přijde jako relativně nové a moderní auto, a to že má 20 let... bohužel.. Tady jde vidět, jak některá auta dokážou odolávat zubu času. Alfa vypadá i po těch 20 letech pořád k světu a i Golf vypadá moderně. Navíc se skvělou technikou a spolehlivými motory. Rozhodně lepší než ty nové samohyby bez duše.