Novinky
Arese
7
Ano, skutečně fantastické auto, proto jsem si ho nechal (coby víkendovou a celoročně garážovanou leštěnku) dodnes! 😄 😄 😄 Příští rok v prosinci oslaví svoje dvacetiny, přitom má dosud najeto jen necelých 80 000 km! 😄 :yes:
Přejít do diskuze
Jednu mám jako víkendovku, s šestiválcem, samosvorem Q2 a lehce upraveným výfukem. Každá projížďka je zažitek a o tom ta Alfa je. :yes:
No věřili, proč by ne? 20 let není na auto žádný věk. Letadla a lodě klidně slouží 30-40-50 let. Navíc od cca r 2000 se ty kousky nějak úchvatně nezlepšují, řekl bych. Proto nechápu ty nářky nad "stářím" vozového parku v ČR. Pěkná auta v nejlepších letech a hotovo.
Na AR 156 vzpomínám dodnes se slzou v oku. Fantastické auto, kterému jsem odpustil i řekněme ležérní dílenské zpracování a svého času dost nákladné opravy (kdo si vzpomene na generálka náprav
a s cim nesouhlasis? nadherna 156, vynikajici freelander, ten peugeot je taky uchvatnej. jo mas pravdu s tema dvouma hruzama od xindlvagnu, to je fakt zoufalost
Na vozový park ČR nejvíce naříká a za radikální obnovu suverénně nejvíce lobbuje...SDA. Překvapivě.
...že redakce ACZ začne psát věcné a zajímavé články??
Ale zpět k otázce - ANO, VĚŘILI. Vždyť to jsou zcela běžná auta, které jsou u nás v provozu. Právě tyhle vozy tvoří průměrný vozový park. Takže zkrátka náš vozový park teprve dospěl k těmto vozům. Mnozí začínají teprve objevovat ABS, klimu, ESP, centrál... >😒] :-!
Ale zpět k otázce - ANO, VĚŘILI. Vždyť to jsou zcela běžná auta, které jsou u nás v provozu. Právě tyhle vozy tvoří průměrný vozový park. Takže zkrátka náš vozový park teprve dospěl k těmto vozům. Mnozí začínají teprve objevovat ABS, klimu, ESP, centrál... >😒] :-!
Tak na sněhu jsem svoji italskou milenku nikdy neprovozoval (nechci dávat šanci korozi a sůl je sviňa)), ale že se nenechá dlouho přemlouvat k přetáčivosti mohu potvrdit! 😄 A ano, účinnost její ručky není nic moc, ale já ji stejně občas použiju jen na površích s nižší adhezí (např. škvára u nájezdu z boční silnice apod. A pokud je třeba, vždycky se dá jejímu zablokování zadních kol pomoct bleskovým přbrždděním brzdovým pedálem, kdy se odlehčí zadek. Hlavně, že tam ta "kouzelná páka" je a jako bous je zde nepřítomnost ESP! 😄 :yes: :yes: :yes:
To mají Alfy týhle generace společný, včera jsem jí taky po přetáčivym smyku musel na Královce vyhrabat ze závěje 😄 Za jedno odpoledne jsem v Jizerkách nalítal skoro 200 kilometrů, super relax a zábava i ve FWD.
Každý, komu není deset, tohle jen potvrdí, může se ti vw líbit nebo ne, ale fakt, že jeho modely, nejdříve passat B5 ve střední, následně golf IV v nižší střední, svým provedením interieru, jak materiály tak zpracováním, nastartovaly posun mainstreamu k premii.To, že si dnes může kdokoliv položit otázku, proč si koupit např. áčko, když můžu mít stejně hodnotně působící megane, je právě zásluhou volkswagenu golf čtvrté generace.
Soudobý megane vypadal takto: [odkaz] a golf takto: [odkaz]
Soudobý megane vypadal takto: [odkaz] a golf takto: [odkaz]
Většina z nás? Máš přehled o tom, kolik je na ACZ aktivních uživatelů? Kontaktoval jsi všechny a udělal si statistiku? Promiň, mrknu do SZ, ale zřejmě mi nic nepřišlo.
Technicky sa zacal vyrabat uz v 1996, ale jedna sa o modelovy rok 1997 a toto auto by tu na zozname nemalo chybat - je nadcasove a krasne aj dnes 😄
😄 :yes: :yes: :yes: Taky mám poladěný výfuk a otevřené sání a ten nakřáplý hluboký zvuk je prostě geniální (a silně návykový)! 😄 😄 😄
No, jak která. Doufám, že nemyslíš třeba ten Prius, to by se ti pak měla podobně líbit i taková Thalia, nebo Logan. 😉
Tak po velice prinosnem clanku o rucni brzde, kdy vetsina z nas absolutne do dnesniho dne netusila, jak se s timto velice slozitym mechanismem zachazi, je zde dalsi majstrstyk. Teda na nedeli jste si dali prace...
Pořád nás stát nutí kupovat nové auta, ale i takový Golf IV generace mi přijde jako relativně nové a moderní auto, a to že má 20 let... bohužel.. Tady jde vidět, jak některá auta dokážou odolávat zubu času. Alfa vypadá i po těch 20 letech pořád k světu a i Golf vypadá moderně. Navíc se skvělou technikou a spolehlivými motory. Rozhodně lepší než ty nové samohyby bez duše.
To má být profi fotka u toho interiéru G4?
Co to "prasátko" na logu volantu, nedoostřené, ořezaná půlka zpětného...
[odkaz]
Co to "prasátko" na logu volantu, nedoostřené, ořezaná půlka zpětného...
[odkaz]
Škoda, žes to sám nepodpořil nějakou profi fotkou meganu, já jsem nic lepšího strejdou googlem nenašel.
Megan nemá zrovna ezkou palubku,ani barevnou kombinai,ale dát srovnání obyčejné fotky jak z inzerátu a profi fotku plně vybaveného Golfu, je trochu mimo.
Přesně tak, ač nejsem extra fanda koncernu, tohle auto jezdí v hojném počtu dodnes, a designově to byl tehdy super-počin, v podstatě dodnes drží krok. (doufám, že mě hned někdo nechytne za slovo)
Tak o to vic se divim, ze porad tak uchylacky becis po rucni brzde.
S AR 156 mam najeto dost, a par veci si pamatuju dost dobre: Jednak v ni rucka byla k nicemu, od cca 40km/h uz nefungovala, a ano - nastelovana byla spravne a lip to neslo. A druha je, ze na snehu slo to auto (konkretne nejprve V6, pozdeji GTA jeste silneji) do smyku uplne samo, bez jakekoliv nutnosti rozhodit zadek ruckou, bavil jsem se tim nekolikero zim jak v Ostrave, tak na horach a nepriklad cestou na Bilou mi kamarad jednou ani neveril, ze to auto ma pohon na predek a ne na zadek, tak se to rado pretacelo...
S AR 156 mam najeto dost, a par veci si pamatuju dost dobre: Jednak v ni rucka byla k nicemu, od cca 40km/h uz nefungovala, a ano - nastelovana byla spravne a lip to neslo. A druha je, ze na snehu slo to auto (konkretne nejprve V6, pozdeji GTA jeste silneji) do smyku uplne samo, bez jakekoliv nutnosti rozhodit zadek ruckou, bavil jsem se tim nekolikero zim jak v Ostrave, tak na horach a nepriklad cestou na Bilou mi kamarad jednou ani neveril, ze to auto ma pohon na predek a ne na zadek, tak se to rado pretacelo...
Prý: "Čtvrtá generace totiž udělala krok vpřed od mainstreamu a přiblížila se prémiovým vozům." >😁