Profi
Jednoduchá odpověď: Peníze
Tým Kamazu je profesionální tým, kdy posádky jso uv podstatě zaměstnanci jejichž náplmí je závodit nebo se na závody připravit. A to již přes deset let. Proti tomu české týmy jsou soukromníci (v případě Buggyry s podporou továrny), kdy si na závodění musí shánět peníze samy. Jezdci se přes rok živý něčím jiným a závodění se moc nevěnují.
A když se to sečte, tak je Kamaz tam kde je.
Tým Kamazu je profesionální tým, kdy posádky jso uv podstatě zaměstnanci jejichž náplmí je závodit nebo se na závody připravit. A to již přes deset let. Proti tomu české týmy jsou soukromníci (v případě Buggyry s podporou továrny), kdy si na závodění musí shánět peníze samy. Jezdci se přes rok živý něčím jiným a závodění se moc nevěnují.
A když se to sečte, tak je Kamaz tam kde je.
bodoval, Vasilevski byl celkově 6tý, z 12 etap 5x v TOP 10.
Viazovich byl 13tý, z 12 etap 7x v TOP 10 a jednou i na bedně. Třetí MAZ dojel 21. Slušné výsledky.
Viazovich byl 13tý, z 12 etap 7x v TOP 10 a jednou i na bedně. Třetí MAZ dojel 21. Slušné výsledky.
Budeš se divit ale nepotřebuju protože na starýho Macíka mám přímo telefon, nějakou závodní techniku jsme mu kdysi prodávali 😉
A neříkal jsem že má starý auto nebo podvozek ze starý liazky, ale jen že to stále má tu konstrukci podvozku :yes:
A neříkal jsem že má starý auto nebo podvozek ze starý liazky, ale jen že to stále má tu konstrukci podvozku :yes:
Máš FB? Jestli jo ,tak napiš Macíkovi, že má starou liazku se starým podvozkem 😄
A uvidíš co ti odpoví.
A uvidíš co ti odpoví.
Modifikovat = upravit. Nemůže to být třeba individuálně postavený prostorový svařenec jako mají auta kategorie T1.
Ale jistě že má, aby to mělo homologaci musí to vždy vycházet z nějakého seriového typu, už někdy před 10ti lety si to chtěl starý Macík vylepšit tedomáckou kabinou a dostal stopku, Loprais s princeznama a královnama na to taky narážel pořád, základ zkrátka musí být serie...
Ale jinak ano, je to samozřejmě skládačka ze závodních komponentů, tak jako každý kamion ve startovním poli.
Ale jinak ano, je to samozřejmě skládačka ze závodních komponentů, tak jako každý kamion ve startovním poli.
Aha, nepochopil jsem, že jako nejlepší jezdec byl myšlen Kolomajz...
A Aleš i Kolomajz měli letos rovnocenou techniku (ano Kolomajzovo auto je o rok novější, ale je otázka jestli to nebylo spíše na škodu). A Macíkovo auto nemá s podvozkem Liazu nic společného, celé auto, včetně rámu je stavba Macíka staršího (hodně se inspiroval Kamazem) , nápravy jsou nakupované... To auto je plně technicky srovnatelné například s Dakarským Ivecem nebo Manem
A Aleš i Kolomajz měli letos rovnocenou techniku (ano Kolomajzovo auto je o rok novější, ale je otázka jestli to nebylo spíše na škodu). A Macíkovo auto nemá s podvozkem Liazu nic společného, celé auto, včetně rámu je stavba Macíka staršího (hodně se inspiroval Kamazem) , nápravy jsou nakupované... To auto je plně technicky srovnatelné například s Dakarským Ivecem nebo Manem
Ano Macík 10. a Kolomý nakonec až 15. A techniku obstarožní má - liazácká konstrukce podvozku (byť samozřejmě notně upraveného pro závody) je opravdu o dost jinde než tatrovácký phoenix. S kabinou to nemá co dělat 😉
Tatra má z velké části sériový celý podvozek (kombinace řady Phoenix a řady 815-7) včetně brzd, sériovou převodovku, kabinu shodno us řadou Phoenix.....
Pokud vím, tak Macík skončil na 10 .místě a Loprais na 7. Nebo ne? A že by měl Macík starou techniku? Letos jel na úplně novém kamionu - asi Vás zmátla ta kabina 😄.
Asi narážel na to že nejlepší český jezdec s nejlepší Tatrou skončil ve výsledku až za mladíkem Macíkem co jeho s notně obstarožnější technikou.
To je sice pravda ale to platí obecně o všech kamionech v poli, Tatra má taky seriový akorát ten znak na kapotě...
Tak ten Liaz má akorát nápis Liaz a možná tak kličky v kabině z Liazu a jinak je to čistokrevný speciál (a velice dobrý speciál).
Liaz skončil až za Tatrou, jediný kdo Tatru mimo favorizované Kamazy a Iveca proazil byl MAZ, což poněkud ostuda je, pro Tatru.
pokud Tatra není schopna postavit konkurenceschopný tým a auto,měla by zvážit účast na dalším Dakaru.Jako "úspěch" považovat udržení se s amputovanýma ušima v první desítce je pro bývalý vrcholový tým opravdu málo..
i lidé v oficiálním týmu mají dvoje ruce a jeden mozek.Tatrovácké týmy evidentně ani jedno.Hlavní starostí byla neustálá výměna serva z kazové,neověřené série a a "dakarské klobásy".
Tatra poznala bratra.Když už ji převálcovala i Liazka,měli by se tatrováci chytnout pořádně za nos a po zbytek roku brečet v rohu.
A umístnění v první desítce na dakaru je úspěch. Co například tým Mammoet který skončil na 20 a 35 místě a měl ambice na vítězství?
Navíc Tatra žádný tým nemá. Zřejmě myslíte Buggyru a to skutečně vrcholový tým zatím není. Jediný vrcholový tým je Kamaz a možná pak s přivřenýma očima DeRooy.