Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Německo požaduje svolání některých modelů od FCA, kvůli emisím

11 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
normy NEDC jsou absolutně blbě nastavené, vozidla nikdo nekontroloval na rozdíl od USA - teď se chtějí byrokrati na někom hojit, Němcům to zase připadá nefér - nás zkrouhou a ti ostatní z toho vyváznou bez ztráty kytičky?
Je to celé blbost a nuž by toho měli všichni nechat, udělat tlustou čáru a zavést nové nekompromisní normy padni komu padni a kontrolovat jako EPA v USA.
Nicco
Jejich reakce mi pripomina odpovedi Ruska na narceni z USA.
Nejziskovejsi automobilka to prezila jen tak tak. Jak to asi dopadne se stratovou automobilkou? Myslim, ze to uz vedi a ted budou delat obstrukce. Ale stejne jenom prodlouzi komat.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, a nejvíc budou opět křičet ti, co tu "padni komu padni" dštili síru na zlý koncern. Ve výsledku budou tyhle hry stát nejvíc menší výrobce, některé budou stát samotnou existenci.
Neurotic
Až tady budou jezdit jenom Passaty, protože všechny ostatní automobilky zbankrotují kvůli tomu, že úředník vymyslel že z výfuku půjdou růžové obláčky s vůní citronu a kromě VW nemá nikdo na pokutu tak se budou někteří divit a nadávat, že si nemají z čeho vybrat >😁
Avatar - Emel
Emel
Jak to? Já myslel, že na VW svolávačky byly / jsou...
Avatar - Hittman
Hittman
podpásovka svolávat jiné značky s upraveným software pro lepší jízdu a svou "vlastní" automobilku VW a její koncernové sourozence nechat vesele v NDR jezdit dál...
Avatar -
info@competizione.cz
Bohužel jste vůbec nepochopil o co tady jde, což nemusí být Vaše vina, když ty nesmysly píší nevzdělanci.
Nejde tady totiž o konkurenční boj, ale o fyzikální princip.
FPT je největší dodavatel motorů a komponent pro naftové motory na této planetě. VŠICHNI výrobci – včetně VW – musí Fiatu platit výpalné za patenty, pokud chtějí vyrábět nafťák na bázi Common-Railu a dalších fiatích patentů. FPT je lídrem ve vývoji nafťáků a disponuje nejnovějším know-how v této oblasti (také si všimněte, že vždycky jejich prémiové automobilky např. Alfa Romeo vždy dostanou to nejlepší a nejnovější a ostatní jen paběrkují).
VW se snaží poukazováním na nesourodost testovaných a rálných emisních hodnot u FPT prokázat, že není v silách nikoho – ani celosvětového lídra – reálné hodnoty emisí u naftových motorů plnit, a že jádro celého problému není v konkrétním výrobci, ale v legislativě a její inkompatibitě s naftovými motory jako takové. A týká se všech výrobců bez rozdílu.
S tím lze principiálně souhlasit.
"Férovým" řešením je prostě přestat do osobáků ty nafťáky cpát, protože to nemá žádný racionální důvod.
EU a její legislativa je ale díky své negramotné posedlosti bojem proti bublinkám v sodovce na opačném břehu a VW se snaží prokázat, že fyzika je jen jedna a neumí ji oblbnout ani FPT.
Otázkou jenom je, jestli FPT, potažmo FCA, bude následovat VW v aktu "pokání".
Dodnes mi totiž nikdo nevysvětlil, proč VW vůbec připustil, že program ŘJ pro rozpoznání emisního testu je "podvodný". Řídící jednotka je v autě přece od toho, aby co nejlépe přizpůsobila řízení motoru aktuálním podmínkám, což údajeně "podvodné" jednotky VW splňovaly. kde je problém? Budeme příště žádat, aby motory plnily exhalační předpisy za všechn podmínek, tedy i na Marsu nebo pod vodou? Nevidím v celé kauze Dieselgate žádný podvod!
Že potom na základě špatně nastavené legislativy kupovali nevzdělaní lidé nafťáky v osobácích v domění, že se chovají ekologicky, je věc jiná a souvisí mnohem víc s euroideologickým vymýváním mozků a mizernou úrovni základního exaktního vzdělávání v EU.
DIESELGATE NENÍ PROBLÉMEM VW, ALE EU!!!
Avatar - Anonym
Anonym
To že dostanou pokutu je nejmenší problém FCA v USA, oni maj problémy i bez toho a tím probléme jsou klesající prodeje, díky naprosto mizerné, zastaralé nabídce modelů, která je velmi chudá a ze 70% pochází ještě z dob DaimlerChrysleru a Cerberusu, což už je 8 resp. 11 let >😁 >😁 >😁

Kdo podvádí, má smůlu. Jiným to jde i bez podvodů nebo chytře diesly nevyráběj >😁
kyklop
Prečítaj si ešte raz čo si napísal, v laboratórií prešli všetci, v reále robia x násobný bordel :-! .Že by si každý nešiel nejaký spôsob ako s normami vyd.bať
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Evropsaké normy v praxi neplní nikdo... normy jsou vadně nastavený.
Jediný VW podváděl. Je prostě rozdíl využít, nebo třeba i zneužít, blbě napsanou normu.. a vědomě podvádět k dosažení neoprávněné konkurenční výhody.

A ani kvikot nácků na tom nezmění vůbec nic.

A nevadí jim ani to, že oni tupě a drze útočili na motory fiatí 1.6... zatímco EPA mluví ale úplně o něčem jiném😒br /> EPA a kalifornský úřad pro ovzduší automobilku seznámily se svými zjištěními, že Fiat Chrysler používal nenahlášený dodatečný software umožňující emitovat na silnicích zvýšené emise oxidů dusíku. Firma to nenahlásila u 104.000 vozů Jeep Grand Cherokee a Dodge Ram 1500, které jsou vybaveny třílitrovým motorem.
wolff
No, pořád jsem přesvědčený o tom, že odpojovací zařízení měl jen VW. Uvidíme.