Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane GrandCoupé Energy TCe 130 EDC – Nenechte se ošálit

Krátce po představení karosářské verze kombi Grandtour přichází mégane s variantou GrandCoupé. Pod honosným názvem a atraktivními liniemi karoserie se však ukrývá čtyřdveřový sedan. Jde tak vlastně o nástupce modelu fluence.
Zpět na článek
16. 1. 2017 11:12
16. 1. 2017 11:22
16. 1. 2017 11:29
16. 1. 2017 11:33
16. 1. 2017 12:10
16. 1. 2017 15:01
16. 1. 2017 15:59
16. 1. 2017 16:41
16. 1. 2017 16:40
18. 1. 2017 12:50
17. 1. 2017 08:58
21. 1. 2017 18:24
22. 1. 2017 11:59
23. 1. 2017 08:33
24. 1. 2017 15:06
17. 1. 2017 08:59
18. 1. 2017 12:49
16. 1. 2017 11:41
16. 1. 2017 15:31
16. 1. 2017 11:43
16. 1. 2017 11:59
16. 1. 2017 17:00
21. 1. 2017 18:31
16. 1. 2017 12:13
16. 1. 2017 12:18
16. 1. 2017 12:23
16. 1. 2017 13:42
16. 1. 2017 14:45
16. 1. 2017 16:31
16. 1. 2017 16:40
16. 1. 2017 18:00
17. 1. 2017 07:20
16. 1. 2017 15:21
16. 1. 2017 15:32
16. 1. 2017 16:47
17. 1. 2017 07:23
16. 1. 2017 11:28
16. 1. 2017 11:13
16. 1. 2017 11:20
16. 1. 2017 11:29
16. 1. 2017 11:34
16. 1. 2017 11:36
16. 1. 2017 11:37
16. 1. 2017 11:39
16. 1. 2017 11:47
16. 1. 2017 11:49
16. 1. 2017 12:00
16. 1. 2017 13:55
16. 1. 2017 11:35
16. 1. 2017 11:38
16. 1. 2017 20:18
16. 1. 2017 20:45
16. 1. 2017 21:09
16. 1. 2017 22:32
17. 1. 2017 08:02
16. 1. 2017 11:28
16. 1. 2017 14:47
16. 1. 2017 21:05
16. 1. 2017 21:05
16. 1. 2017 21:09
16. 1. 2017 11:35
16. 1. 2017 11:42
16. 1. 2017 11:45
16. 1. 2017 11:51
16. 1. 2017 11:58
16. 1. 2017 12:03
16. 1. 2017 12:09
16. 1. 2017 11:59
16. 1. 2017 12:04
16. 1. 2017 12:12
16. 1. 2017 13:03
16. 1. 2017 13:08
16. 1. 2017 12:33
16. 1. 2017 18:25
16. 1. 2017 13:27
16. 1. 2017 13:31
16. 1. 2017 17:19
16. 1. 2017 20:59
17. 1. 2017 18:39
16. 1. 2017 13:41
16. 1. 2017 15:24
16. 1. 2017 16:59
17. 1. 2017 15:38
16. 1. 2017 17:49
16. 1. 2017 19:17
16. 1. 2017 19:46
16. 1. 2017 22:03
16. 1. 2017 16:28
Avatar - Zappa
16. 1. 2017 11:12
Nová doba
ďalší pekný Renault!
Rozbalit vlákno
42
16. 1. 2017 11:22
Re: Nová doba
To sice ano, jen je škoda, že hezké tvary nejsou doplněny motorizacemi. Končit na 1,2 mi přijde jako nesmysl.
16. 1. 2017 11:29
Re: Nová doba
Končí (zatím) na 1.6 TCe 205Hp, pokud tedy nemyslíš konkrétně verzi s karoserií sedan. Každopádně silnější benzín chybí, dle velmi neoficiálních informací se s použitím 1.6 TCe ve slabší variantě a s možností manuálu počítá... Doufejme, protože benzín 150-160 hp by to sakra chtělo.
16. 1. 2017 11:33
Re: Nová doba
Přesně to mám na mysli ;-)
16. 1. 2017 12:10
Re: Nová doba
Já Renault proklínám za absenci manuálu v GT. Pokud by manuál byl, nemusím zvažovat co budu za cca tři roky kupovat. ;-)
16. 1. 2017 15:01
Re: Nová doba
Mám s GT najeto cca 14 000 km a jen jsem se ujistil, že manuál už do auta nechci... Máš to vyzkoušený, nebo si jen myslíš, že to je na prd? Půjč si auto na víkend a uvidíš sám... :-)
Avatar - Emel
16. 1. 2017 15:59
Re: Nová doba
Kdyby tam ta volba byla a kdyby manuál stál třeba o 30+ míň, tak bych vzal manuál. Ale kdyby byl manuál za stejnou cenu, tak už bych přemýšlel... holt jsem zase od posledního výběru auta o pár let zestárl.
16. 1. 2017 16:41
Re: Nová doba
Já určitě jednou mít automat budu, ale to má ještě čas ;-)
16. 1. 2017 16:40
Re: Nová doba
Už něco malinko (fakt malinko) s renaulťáckým EDC mám, v Cliu RS Cup a u mě dobrý. Otázkou je dlouhodobější používání a názor druhého řidiče (tedy řidičky). Výhody automatu nepopírám, ale možnost volby je možnost volby. A já i manželka prostě chceme manuál protože rádi řadíme a automat je kompromis (a je to dražší a zvyšuje to servisní náklady apod.).

Každopádně gratuluji ke krásnému autu a jeden dotaz - jak to máš teď se spotřebou? Ve 14 tkm už to bude zajeté... Zajímala by mě jak celková, tak na dálnici okolo rychlostního limitu...
Jo a co olej, ubývá nebo je to v pořádku?
Avatar - woody-alien
16. 1. 2017 20:30
Re: Nová doba
Tak někdo považuje za kompromis spíš manuál ;-) , ale to, že možnost volby je nejlepší, s tím souhlasím.
18. 1. 2017 12:50
Re: Nová doba
Jj, každému co jeho jest ;-)
17. 1. 2017 08:58
Re: Nová doba
Ahoj. No máme právě s manželkou oba automaty a jsme spokojeni. U EDC se akorát mění olej po 60 000 a to nebude snad stát 5000. U Opelu je převodovka bezúdržbová... Chtěl jsem olej vyměnit ale řekli mi, že by se musela půlit převodovka atd., tak jsem se na to vypek. Clio RS Trophy jsem jezdil na Redbullringu a za mne teda super. Hlavně to střílení do výfuku při přeřazování... :-) Jezdím s GT za cca 7,5 - 8 l na 100. NA dálnici kolem sedmi (140 km), mimo obce klidně kolem 6,5 a město za 8... Ale má to 1500 kg a 205 koní, tak co by člověk čekal. Předtím jsem měl Astru J ST 1,7 81 kW a ta jezdila za 7,6 nafty... ALe máš teda první ženskou co znám, co by nechtěla automat. Myslím, že po pár dnech třeba v Brně v provozu by mluvila jinak... :-)
Avatar - PepaJ
21. 1. 2017 18:24
Re: Nová doba
Nejak se mi nezda ta avizovana spotreba 7L pri realnych 140km/hod . Vuz vazi 1,5tuny + nekolik osob a bagaz ve voze. Poprosim majitele/ridice teto specifikace o reakci...diky
22. 1. 2017 11:59
Re: Nová doba
Astra s podobně výkonnou 1.6 turbo to v manuálu zvládá za 6.5... Takže proč ne?

Mimochodem, jak již píšu níže, má to logiku. Zatímco u malých objemů se turbo roztáčí kvůli každému kopečku, 1.6 jede při ustálené rychlosti většinou v "atmo" režimu.

Zatímco extrémní downsizing považuji za blbost (aneb tříválec 1.0 nikdy), oturbené 1.6 s výkonem kolem 200 hp mi dávají sakra smysl...
Avatar - Emel
23. 1. 2017 08:33
Re: Nová doba
Fakt GPS 140? To by byl úctyhodný výsledek...
24. 1. 2017 15:06
Re: Nová doba
Prý fakt ;-)

Rozhodně se ji chystám projet.
17. 1. 2017 08:59
Re: Nová doba
... jo a olej jsem měnil v 10 000, tak zatím nic nepozoruju... víš o nějakým problému se spotřebou? :-O
18. 1. 2017 12:49
Re: Nová doba
Nevím, nechtěl jsem Tě děsit, promiň. ;-) Jen se to poměrně často u turbomotorů stává (Tsi, Peugeoťácký tříválec, ale i 1,2 TCe), jen jsem se chtěl zeptat.

Clio RS paráda a ano, to prásknutí do výfuku je boží ;-)

Díky za info o té spotřebě. Chápu, že auto nešetříš, o to víc je 7,5-8 super. A dálničních 7,0 je boží - 1,2 TCe 130 jede v mém autě v této rychlosti (většinou dávám tachometrových 140) lehce přes 7, v novém Meganu s těžšími převody pak lehce pod 7 (+/- 6,7). Takže na 205 Hp a automat úžasné, gratuluju ;-)

Ps.: Moje žena Brno zkoušet numusí, zná Prahu. Ale je velmi dobrý řidič a řízen si užívá a manuál vyžaduje (je v tom více nekompromisní než já). Víkend by mohl přesvědčit ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2017 11:34
Re: Nová doba
Jo, ale vyvstává klasická otázka: kdo si ho koupí? K Renaultu se pro sportovní zážitky chodí k jedinému modelu a ten skutečně nemá karoserii typu sedan.
16. 1. 2017 11:41
Re: Nová doba
Výkonnější motor většího objemu je automaticky sportovní varianta?
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2017 12:59
Re: Nová doba
S ohledem na běžnou klientelu? Je to výkonná varianta, tedy už pro člověka, který to nemá jen jako přemisťovadlo. Jenže kolik procent kupců to u Renaultu tvoří? Už při představení Talismanu jasně řekli, že okrajové varianty prostě dělat nebudou, protože náklady na vývoj se nezaplatí.
No a pak... stejně bys Renault nekoupil, tak proč kolem toho tak brečíš?
16. 1. 2017 15:31
Re: Nová doba
Nevím, proč bych nemohl být klient Renaultu? Firemní auta točím po 2-4 letech.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 11:43
Re: Nová doba
Tak možná proto se Renault snaží zacílit i tam, kde nyní neměl moc co nabídnout. Pro východní trhy má sedan, který trochu přiostřil, snížil a v EU je to coupé, protože malé sedany netáhnou. Mne to jako problém nepřijde, naopak by nebylo od věci přiostřit právě tuhle verzi Megana :-)
16. 1. 2017 11:59
Re: Nová doba
Motorizaci 150-160 hp považuji v C segmentu za výkonové optimum s vyhovující rezervou. Ale pro sportovní zážitky? Těžko. Pro ty je určeno GT (otázkou je zda bude v sedanu) - v případě někoho, kdo auto chce denně používat a občas se pobavit - a nekompromisní RS, které teda v sedanu nebude (asi) určitě. Jen je vezmi čert za absenci manuálu ve sportovnějších verzích.

Jinak 1.2 TCe jede po zajetí dobře a je to agilní motor a nesmírně kultivovaný motor. Jen by teda neměl tak žrát olej a spotřeba by mohla být nižší, vědomí že oturbená 1.6 v Astře (200 hp) umí jet mimo město, včetně dálnice, za méně, to na náladě nepřidá. Fyzika je prevít a ta 1.6 prostě to turbo nemusí roztáčet kvůli každému kopečku.
16. 1. 2017 16:13
Re: Nová doba
Tobě žere olej? Já teď po necelých třech letech poprvé sám dolejval asi litr. Jinak jen serviska na jaře s výměnou oleje. Takže po zkušenosti z práce, kde do TSI dolejvám cca 1 litr na 5 tisíc km, jsem nadmíru spokojenej. Mám najeto necelých 40 tisíc...
16. 1. 2017 17:00
Re: Nová doba
Ahoj,

poslal jsem přes SZ.

Obecně - žere, ale není to naštěstí nějak hrozné. Zaplaťbůh.

Tenhle problém má spousta malých turbobenzínů, jen se o tom tak nějak taktně mlčí.
Avatar - PepaJ
21. 1. 2017 18:31
Re: Nová doba
@Furista: ..jen mala poznamka ..olej se meni 1 roce uzivani, pokud jezdis kratke popojizdky po meste mazivo zacina ztracet znacne sve vlastnosti jiz po 6500km .. za normalnich provoznich max tech 10tkm a vymenit, stoji to jen par korun.
21. 1. 2017 21:24
Re: Nová doba
Jasný, já to napsal blbě... Olej měním každej rok na servisce... Roční nájezd mám asi 15 tisíc. A teď po třech letech se mi poprvé stalo, že auto mi napsalo, že by si chtělo cucnout. :-)
Avatar - Dinar
16. 1. 2017 12:13
Re: Nová doba
Tak, on Renault schválně mate názvem, megane gc je klasická masírka - jmenuje se a vypadá to jako větší a dražší auto, a je pod tím je jen levný sedan. Ano, od grandcoupe bys logicky čekal nějaké sportovní zaměření podpořené silným motorem, ale tohle je prostě nástupce fluence. Podle mého od Renaultu velmi dobrý marketingový tah, to auto se bude prodávat, tentokrát i bez Alberta. ;-)
16. 1. 2017 12:18
Re: Nová doba
Jestli to bude bez Alberta za volantem, neberu ho >:D . Už jsem si maloval jak mě bude někdo vozit ;-)
Avatar - Emel
16. 1. 2017 12:23
Re: Nová doba
Nástupce Fluence ve smyslu výroby v Turecku a (zatím?) omezenějších motorizací, podle článku už by to ale jinak měl být plnohodnotný Megane.
Avatar - Dinar
16. 1. 2017 13:42
Re: Nová doba
Nástupce fluence ve smyslu masírky, tj. tvářím se jako něco, co nejsem, fluence - limuzína s Albertem, megane grandcoupe - čtyřdveřové sportovní kupé. ;-)

A jak říkám, podle mého velmi dobrý marketingový tah od Renaultu.
Avatar - Emel
16. 1. 2017 14:45
Re: Nová doba
Jo, ale myslím, že GC je lepší auto než Fluence. Reklamy jsou reklamy, teď jsem viděl nějakou na i30, že prej nejlepší český liftback všech dob... až jsem si říkal, jestli jsem se nepřeslechl.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 16:31
Re: Nová doba
Cílovka je jasná >:D Já zas slyšel, že ix25 je kombik >:-[]
Avatar - _Karel_
16. 1. 2017 16:40
Re: Nová doba
Taky jsem čuměl, že hb i30 je nejlepší liftback. Vošický asi z té oktávky má pořádný mindrák.
16. 1. 2017 18:00
Re: Nová doba
Přesně, taky jsem nevěřil vlastním uším. Hyundai prostě dělá čest své ulhané reklamní pověsti! 8-s :no:
16. 1. 2017 15:03
Re: Nová doba
Tož ono to už je větší auto...bez debat...L=4.63m...OIII=4.66m... :-!
Avatar - Dinar
17. 1. 2017 07:20
Re: Nová doba
Délka Fluence je 4,622m, žádná změna, ale jinak ano, koncept octavie je podobný, na hb platformě postavit auto, které se může jevit jako střední třída. Sice jiné důvody než dojem "sportu" a "dražšího auta" jako u megane gc, ale principielně stejné. :-!
16. 1. 2017 15:21
Re: Nová doba
Za ten název pochval Poláky. Je to jejich práce a název GC bude jen na trzích, které patří pod Polsko.
16. 1. 2017 16:47
Re: Nová doba
No stejně to bude pro všechny jen sedan, nic víc, nic míň. Ať si to ti Poláci nazvou jakkoliv. Navíc je to celkem trapné, nazívat sedan GrandCoupě :no:

Co je na tom autě vlastně Grand? A co Coupé?
Avatar - Dinar
17. 1. 2017 07:23
Re: Nová doba
Tak Poláci už řídí Frantíky, kdo by to byl řekl. >:D
Každopádně to z hlediska marketingu na pochvalu je.
Avatar - Emel
16. 1. 2017 11:28
Re: Nová doba
Teď ho pravidelně vídám v Praze, v takové šedomodré... a je to hezké auto, (jako ostatní sedany) působí o půl třídy větším dojmem.
16. 1. 2017 11:13
Coupé...
...nevím co je špatného na označení sedan?! Jinak proti autu za ty peníze ani píp, chybí tedy objemnější motor pro ty, co nechtějí naftu, ale to jsme si u Renaultu už zvykli.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 11:20
Re: Coupé...
Teoreticky je tu prostor pro úpravy typu Megane GT či MRS :-) Zajímavá alternativa k HB, hlavně, kdž zatím není 3dv verze, jako u minulých generací. Tohle auto si o to přímo říká :-)

p.s. Coupe proto, aby si obhájili málo místa nad hlavou :D
16. 1. 2017 11:29
Re: Coupé...
Protoze co neni "sport", nebo "cupe" to se neproda. Zeptej se u Lancie, nebo Roveru ;-)
16. 1. 2017 11:34
Re: Coupé...
Sportovnější varianta RR mě tak nerve při čtení za oči jako GrandCoupé u sedanu ;-)
Avatar - fOE
16. 1. 2017 11:36
Re: Coupé...
stejnou vytku pak clovek muze napasovat na vetsinu ctyrdverovych coupe dneska. GC od BMW pocinaje. ;-)
16. 1. 2017 11:37
Re: Coupé...
To je aspon tvarově LB ;-) A 6er GC je s označením OK ;-)
Avatar - Emel
16. 1. 2017 11:39
Re: Coupé...
To BMW je přece jen o kousek dál a navíc má vedle sebe i tu normální variantu 5er. Ale v principu jasně, CC i GC jsou jen marketingové názvy.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 11:47
Re: Coupé...
Za chvíli přijde Scenic Grancoupé sport >:D Bude to nástupce Avantimu, jako by v tom Renault neměl dostatek zkušeností >:D
Avatar - Emel
16. 1. 2017 11:49
Re: Coupé...
Právě že už má dostatek zkušeností, tak nebude chtít sbírat další :-)
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 12:00
Re: Coupé...
Některé automobilky jsou nepoučitelné >:D Zvláště ty z Francie >:D Napadá mne aktuálně třeba Citroen >:D
16. 1. 2017 13:55
Re: Coupé...
Ja mel na mysli stary Rover - treba typ 75. Ten byl krasny, pohodlny a velmi komfortni, no nebyl ani trochu sportovni a na to dojel.
Avatar - fOE
16. 1. 2017 11:35
Re: Coupé...
Spatneho nic, ale netahne to tak jako coupe, coupe je dnes cool, za coupe muzes chtit vic, je to asi jako cpe "sport" uplne vsude. Uprimne, nekdy se divim, ze jeste nemame "Sportovni dvouzonovou klimu", "Sportovni tazne" nebo "coupe-bluetooth" (sparuje se jen kdyz nasednes prednima dverma).
Jen blazen by si nepriplatil. :yes:

Ad motorizace, taky bych si tam predstavoval neco vic, ale asi si vedi spocitat kolik by toho vic prodali a radeji to rovnou ani nenabidnou. Ty co chcou vic tak timhle jen odpoklonkuji jinam, ale kdo chce kam... :-)
Avatar - woody-alien
16. 1. 2017 20:37
Re: Coupé...
>:D Sportovní tažné...a za něj sportovní vozejk s hard-topem. >:-[]
Avatar - Ronault.
16. 1. 2017 20:18
Re: Coupé...
No...přiznám se, že kdybych teď zase kupoval kombika, tak bych si s tou 1.2 TCe vystacil, teda pokud by to jezdilo jako má 1.6 dCi jen samozřejmě ne za 5, ale treba 6.5, tak výkon asi jo...musím vyzkoušet, v hb minulé generace ta 88kw byla pro me potreby tak akorát...jako potřeby spotrebaku...že pro zábavu stačí jeden jezkomet s 50 chciplimi poniky není debat >:D
Avatar - woody-alien
16. 1. 2017 20:40
Re: Coupé...
Nj, ježkomet. To je legenda. >:-[]

Já jsem dneska "kravil" s 69 kW a ručkou. Bože, bože, ten Arese mě dostal. ;-\ >:D
16. 1. 2017 20:45
Re: Coupé...
Takže na sněhu se Svištěm? >:D
Avatar - woody-alien
16. 1. 2017 21:05
Re: Coupé...
Nj, jako malej Jarda. >:-[]
16. 1. 2017 21:09
Re: Coupé...
Jednou za čas to chce :yes:
Avatar - Ronault.
16. 1. 2017 22:32
Re: Coupé...
U nás zatím sněhu tak nějak...no nic moc na blbnutí...až jsem dneska umyl Megana, ale třeba se zítra z práce zkusím někde stavit na zablbnuti, ale trumfnu te, jen 47 kw a 3 válce
17. 1. 2017 08:02
Re: Coupé...
Celá polabská úžina je rozrytá...včera jsem nedával jako špaček ty syčáku! >:-[]
16. 1. 2017 11:28
Konecne...
...je tady - od dob prvni Laguny - zase opravdu pekny Renault! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2017 11:33
Re: Konecne...
Těch pěkných bylo nebo je více.
16. 1. 2017 13:57
Re: Konecne...
Jmenuj.
Nemyslim, ze by Renault delal od te doby jen skareda auta, ale tak, jak se mnou prastila prvni Laguna, uz se mnou zadny jiny Renault nezamaval. Tohle Grndcoupe by to mozna mohlo zvladout, i kdyz uz jsem trochu otrlejsi :-)
Avatar - Emel
16. 1. 2017 14:47
Re: Konecne...
Rozumím... v tom případě se ale nepřidám, na silnici jsem ho viděl a rozhodně to se mnou nepraštilo. Prostě další pohledné auto, ale zase to není nic, co by v běžném pražském mixu nějak vyčnívalo.
Avatar - woody-alien
16. 1. 2017 20:48
Re: Konecne...
Tak v pražským mixu mě nějak víc v poslední době posadilo "na pr.del" jenom tohle [odkaz] a Isetta na Rozvadovský spojce. To jsem fakt nevěřil vlastním očím. >:-[] Už jsem popatřil i C-HR, to jsem se nad sebou musel dlouho zamýšlet, protože mně se to snad i líbilo. ;-)
16. 1. 2017 21:05
Re: Konecne...
Tak v pražském "mixu" je možné potkat lecos, já v pátek potkal na magistrále něco jako tohle:

[odkaz]

>:D :yes:
Avatar - Emel
16. 1. 2017 21:05
Re: Konecne...
Viděl jsem teď Bentaygu, to bylo relativně působivé. Ošklivé, ale působivé. A SLS AMG... normálně bych tomu vytkl černá kola, ale tentokrát si to nechám od cesty.

V C-HR jsem seděl shodou okolností dneska. Je to takové své... ale třeba se mi líbily sedačky a vůbec interiér je hezky udělaný. Ta zadní klika je srandovní... a vzadu to teda není nic pro klaustrofobiky.
16. 1. 2017 21:09
Re: Konecne...
Moc materiálu, málo oken a hodně futuristický tvary ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2017 15:14
Re: Konecne...
Clio IV (pominu praktickou stránku, která je proti Cliu III slabší), Twingo II (já ty kulaté oči prostě žeru), Mégane IV (kompletní řada), Talisman, minulý Espace (ten poslední hranatý, současný je fuj). Líbila se mi i Laguna III, ale jen lift, ne kombi. Záměrně pak mlčím o Méganu II, za ten bych to schytal, ale v pětidveřové verzi se mi ze všech aut líbil nejvíce.
Naopak nezaujal Captur, Koleos, Kadjar (asi celkový odpor k SUV, ještě jsem nepotkal hezké současné SUVko). Zatím neposoudím současný Scénic, naživo jsem ho neviděl.
Vše je otázkou vlastního pohledu na krásu, bohužel.
Avatar - kosmonaut
16. 1. 2017 22:00
Re: Konecne...
Za mě nejlépe třídveřový Mégane II a Laguna II kombi.
Třetí generace těchto řad jsem seznal jako designově pomatené, čtvrtou (vlastně aktuální renaultí design) pak vidím jako naprosto nevkusně bonbónkoidní.
Avatar - twistedTSD
17. 1. 2017 14:17
Re: Konecne...
Naopak si myslím, že se Renault konečně našel. Clio velmi dobré, Mégane perfektní, Talisman perfektní...jeden krásný model za druhým.
16. 1. 2017 15:21
Re: Konecne...
První Laguna byla opravdu moc sexy. Líbila se mě tak moc, že jsem v roce 1994 v Paříži zkoušel vyměnit přes Eurodrive objednanou leasingovou19tku za Lagunu s tím že doplatím rozdíl ale nepovedlo se...no 19tka nám nakonec posloužila moc dobře... ;-)
Avatar - Emel
16. 1. 2017 11:35
Re: Konecne...
To zase přeháníš, Megane II nebo třeba aktuální Clio jsou taky hezká auta...
Avatar - fOE
16. 1. 2017 11:42
Re: Konecne...
Ani Kadjar nebo Captur nejsou osklivky, resp. spis naopak (kdyz teda clovek nema problem s touhle tridou z principu). O HB meganu nemluve.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 11:45
Re: Konecne...
Tak mne třeba hodně bere i Talisman, ten se povedl až na motorizace >:D
Avatar - Emel
16. 1. 2017 11:51
Re: Konecne...
Talisman a Megane GC jsou si dost podobná auta... fajn, přiznávám, že když jsem tu poprvé viděl GC, tak jsem se šel juknout dozadu, že je to fakt Megane (protože jsem ho tu tak brzo nečekal, bylo to někdy koncem roku). Ale Megane stojí půlku... hm, asi vědí, proč do něj nedat tu 1.6TCe >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 11:58
Re: Konecne...
Ještě jsem tu čest neměl, vypadá tedy mohutněji, než klasický Megane? To je celkem pozitivum, ale to Fluence vlastně také. Já měl zato čest s novou i30 >:D A stojím si za kopií Mazdy 3 i proporcemi dlouhého čumáku >:D
Avatar - Emel
16. 1. 2017 12:03
Re: Konecne...
Mohutněji ani ne, on Megane není vyloženě štíhlé auto :-) . Pokud jsi viděl třeba Focus v sedanu... taky máš pocit, že je to takové malé Mondeo. Tak nějak tak.

Fluence jakž takž, ale tam bylo vidět, že je to trošku taková koza vysoká, ten čumák byl takový trošku zvláštní... tyhle negativní faktory tady nejsou.

i30 a Mazda 3 mě překvapuješ, z fotek mi to nepřijde... tak uvidíme.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 12:09
Re: Konecne...
Fokus v sedanu ano, ale ještě bližší klon svého většího bratra jsem vždy viděl v Astře sedan vs Insignie.

I30 maj u velkého Hyundaie u Jižní spojky, jak se jede na Běchovice, stojí tam šedomodrý, nepamatuji si, jak se ten dealer jmenuje.
16. 1. 2017 11:59
Re: Konecne...
Talisman vypadá dobře ve správné barvě a na velkých kolech, pak se ale "rozbije" při jízdě. Z hlediska komfortu mu sedí 17" kola, ale tam pak vyniknou (zvlášť ve světlé barvě) některé humpolácké jednotlivosti (náratníky vs. blatníky).
Kombík v modré je pak v nejvyšší výbavě moc hezký kousek. :yes:
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 12:04
Re: Konecne...
Ano, na Talisman jedině modrá metla (taky jste si všimli, jak je v poslední době populární? Ale Renault ji v různých odstínech nasazoval jako vlajkovou barvu od Laguny a Megane II. generací), ale mne se líbí i sedan. Určitě potřebuje velká kola, jenže já nějak marně hledám mainstreaové auto střední třídy, které dnes ještě vypadá dobře na základní velikosti kol (byť hliníkových) a v každé barvě >:D
16. 1. 2017 12:12
Re: Konecne...
Do 17" včetně těch aut moc není. Štíhlejší ponton je výhodou, ani nebudu radši psát jaké auto to u mě splňuje, ať nejsem za nějakéhp "...fila" >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 1. 2017 13:03
Re: Konecne...
Ty si určitě chtěl napsat i40 vid? >:D
Avatar - wakantanka
17. 1. 2017 18:20
Re: Konecne...
Ja v ňom hlavne z bočného pohľadu vidím odkaz na Lagunu II. Ale inak súhlas >:D
Avatar - Well-being
16. 1. 2017 11:30
Fešné auto,
ale kufr ve tvaru tunelu je z praktického hlediska špatný. To už raději kombíka.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
16. 1. 2017 13:50