Francouzský výrobce automobilů Renault v loňském roce zvýšil prodej o 13 procent na rekordních 3,18 milionu vozů. Firma dnes také uvedla, že letos očekává další růst.
Hele, on by tam byl Renault normálně na špici s tou preventencí či co bez Mercedesu, ale dCi v Mercedesu prostě prevenci potřebuje... >:D No a těch 19 kousků u VW, to nic není. ;-)
Přemýšlím jak se dělají ty svolávačky. Tak na to, že by mé auto mělo být několikrát do roka svoláno do servisu, tak za ty 3,5 roku jsme tam ještě nebylo, teda jen na prohlídky a výměny oleje. Kecám, musím přiznat první náklad na provoz a servis - odešla první žárovka :-( >:D
I když stejně mám takové malé podezření ,že ta žárovka byla v pořádku, protože svítila ještě nějak před cestou do servisu... možná jim bylo líto, že po 60t km mám ještě stav brzd 80%, takže aby si alespoň něco vydělali... >:D
ja ti poviem,nedávno mi na Forde prehrávali SW na led svetlách (bol som pozvaný) cca 1hod a toto sa už bere ako zvolávačka. Uz má Ford čierny bodík v štatistikách
...panečku, to už je tolik let...no, toho roku to cca bylo, plus mínus dva roky, tak dlouho už zde na auto.cz chodím... No a v té době jeden místní diskuzní světový analytik věštil Renaultu rok, maximálně dva a pak příjde krach...
No a kde je Renault dnes? Raketově roste. A kde je onen analytik? Stále blije na diskuzích a jezdí otlučeným Outlanderem TDI :-)
To je docela zajímavé vzledem k tomu, že všechny auta prodávají bez motoru, ale nejspíš dnešní zákazníci už motor nepotřebují a důležitější je jestli to má dost velký tablet ;-\
Kiež by, ale zároveň je vidno, že nad väčším množstvom silnejších motorov a lepšími podvozkami plačeme len tu na diskusiach drtivá väčšina zákazníkov si svoje nájde ;-)
S těmi motory je to tak, jak píšeš. Třeba u Clia podle prodejce většina zákazníků sáhne po základní motorizaci 1,2 16v, zbytek (třeba i já) si pak připlatí za 0,9 turbo a pár individualistů si objedná 1,2 turbo nebo nějaký diesel. Každý "by chtěl" mít pod kapotou min třílitr V6, ale při koupi nového vozu se spokojí ze základní motorizací, protože na silnější motor nemá a na časté návštěvy pumpy také ne...
To zase přeháníš. Myslím, že naftovej dvoulitr do větších aut, benzínová 1.6 T do Kadjara a Scénica apod. není přehnanej požadavek. V podstatě by Renaultu stačilo velmi málo, ale takhle na konkurenci zbytečně ztrácí. A s těmi penězi to můžeš brát i obráceně - když už mám za auto vydat docela dost peněz a vím, že je to každopádně mizerná investice, tak se nechci s motorem "spokojovat" a utěšovat se tabletem. ;-)
No, přece jenom je znát jistý pokrok - faceliftované clio o (zatím nefaceliftový) Captur už začali nabízet i s motore 1.2 TCe a manuální převodovkou! Sláva! Teď ještě aby dali do Méganu a Kadjaru 1.6 TCe s manuálem a do Talismanu dvoulitrový turbodiesel a největší díry v nabídce by byly zaplněny! :-)