Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Prozkoumejte s námi interiér Porsche Panamera!

15 komentářů

Avatar - karasjan14
karasjan14
Nikdo tady nemá stejný problém jako já, že musíte čekat klidně 5 minut, než se video načte v rozlišení 480p? :-) Mám UPC internet, který jinak načítá bez problémů 1440p videa na YouTube, tak jak je možné, že se to tady kouše, pomale načítá a celkově nic moc... :-| Jestli to tak taky někdo má, tak teda potěš koště, tragédie. 8-s :-!
Avatar - white label
white label
Mně se to načetlo hned, ale dneska tyhle stránky blbnou už od rána, takže pokud ses trefil do toho "správného" času, mohl jsi mít klidně větší problémy s čímkoli tady.
webpaja
Tyhle stránky blbnou každým dnem víc.
gil54
To je pravda, často to taky hapruje při načítání fotogalerie.
Avatar - karasjan14
karasjan14
No nejspíš bude tedy problém mezi UPC a Auto.cz servery. Dělá mi to totiž snad pokaždé. :-) A kdo má nervy čekat na video, které mnohdy nic moc neřekne, žejo... :-!
Wave
Panamera bude konkurent BMW 6. Limuzina a Gran coupe su dve rozdielne auta. Ach jaj.
Joab
Čim jsou zásadně rozdílná?
Já bych to sice taky osobně viděl blíž spíš A7 či Quattroporte, nicméně faktem je, že vě valný většině srovnávacích testů stavěj Panameru proti velkejm limuzínám.
Avatar - iudex
iudex
Tak jasná odlišnosť tam je jednak čo do tvarov karosérie, Panamera ako "štovdverové kupé" konkuruje podobne zameraným modelom D3, čo sú spomínané A7, 6 Grand Coupé či CLS, kdežto klasické konzervatívne limuzíny typu 7er či S-Klasse mieria na inú klientelu. Tiež je tu zrejmý rozdiel v priestore, ako vidno z videa, Panamera vzadu má miesta asi ako Octavia, takže opäť značný rozdiel od "prezidentských limuzín" kategórie S-Klasse, kde vzadu máš kráľovsky miesta.
Joab
Jo, já to celkem chápu. Ale neni mi jasný, proč to teda všichni přímo srovnávaj s těma velkejma limuzínama.
Avatar - Ham.
Ham.
Myslím, že to všichni srovnávají jak s limoškami, tak s různými novotvary typu A7, 6er nebo CLS, protože Panamera je rozměrově někde mezi, o něco kratší než limošky, ale širší, o něco delší než ty novotvary. Ani typem karoserie (5dv. HB) není jednoduché auto někam zařadit. Stejný problém jako Mase QP, z jedné strany klasická luxusní limoška, z druhé strany nižší, s nižším, sportovnějším posedem, bezrámovými okny etc.
Joab
Ano prosím:)
No každopádně ta nová Panamera je fakt pěkná..
Avatar - Ham.
Ham.
Jj, doklad jak malý zásah proti minulé generaci dokáže udělat z tlusté Berty krasavici.
_MT_
Sice to není velký sedan, ale cenovku má v jejich teritoriu. Což bude asi hlavní důvod, proč se s nimi porovnává. A proti nim byla i původně koncipovaná. Jejich kupci ty peníze mají. Na prostor vzadu se dost dbalo, proto byla tak nafouklá. Předpokládám, že cílem bylo udělat něco sportovnějšího, ale zároveň minimalizovat negativa.

Pokud jde o místo v S-Klasse (s krátkým rozvorem), záleží na člověku. Někdo si ani tam nesedne pohodlně za sebe. Proto se dělají i s prodlouženým rozvorem. Státnická limuzína je pak až Pullman. ;-)
Rado_je_zase_tady
z toho interieru som vo videu videl vlastne iba zadne sedadla 8-s Ani neviem ako vyzera palubovka, vsetky tie cudliky, grafika budikov, nejake vychytavky... Ako ok, neviem ci je rychlejsie nastavit vyduch klimy vzadu cez dotykovy panel, alebo proste klasicky rukou (akurat dalsie "kur**itko v podobe zaseknuteho niektoreho elektromotorceka....). 4,5-rocnu dcerku vzadu neodveziem - prve co by sa stalo ze by nechtiac kopla do toho stredoveho dotykaca ked lezie do autosedacky. Ale ako manageris....ok :-) Malo ste toho ukazali z interieru chlapci
Avatar - speeder75
speeder75
Nebylo by lepší se na tomto webu zaměřit čistě na psanou formu + fotografie? Ty videa opravdu nemají cenu.
"Prozkoumejte s námi interiér!"? Fajn.. místa nic moc, má to dotykovou obrazovku kde můžete sledovat navigaci a dokonce i rádio (příliš mi nedává smysl sledovat rádio na obrazovce, ale dobře.. vychytávka) a hlavně nastavení výdechů přes zmíněnou obrazovku (velká paráda). Vzadu hotovo, pojďme dopředu.. nízký posaz, pět budíku a nějaký perfektní volant. Toliko k interiéru.. ne, opravdu.. zapomněl jsem na něco? Do toho pár "akčních" záběrů na auto z volné zasněžené plochy (jakože velké smyky), nějaká ta zmínka o motoru a celý mluvený komentář utopený v hlasitosti hudebního doprovodu.
Vystupování a vyjadřování redaktora před kamerou nechci kritizovat, určitě to není jednoduché.
Každopádně.. má to smysl?