Novinky
Na to nejspíš nedojde, podívej se na sebe, taky´s měl být dávno pod dohledem a evidentně nejsi.
Nafoukaný třílitrový benzínový motor Vám jachtu k vodě dotáhne. 😄 Jinak malé motory v autech už kdysi byly.
taky sem premejslel, jestli nekoupim ponorku na jadernej pohon, a vyslo mi, ze podobne jako naftak, to je nesmysl ty trumbero
a vetsi kapky. ten xindlvagenovskej dobytek musi krvacet a zrat hlinu. nejlepe ten moloch nucene rozprodat. musi byt pod dohledem jako fasisticke nemecko po valce
tobe nevadej emise z dyzlu?
tobe nevadi, ze dyzly smrdej?
tobe nevadi, ze emise z dyzlu bez filtru, kterých u nas jezdi většina, způsobuji rakovinu plic?
tobe navadi, ze většina dyzlu s nejnovejsi euro6 v realu radove prekracuji laboratorni limit NOx a 1 dyzl vypousti v realu tolik jedovatyho NOx jako 10 benzinaku?
na dlouhy cestovani je lepsi tichej a vykonnej benzin narozdil od traktorovyho naftaku.
koupit si muzes co chces, ale musí to plnit emise i v realu a ne jenom na papire, jako doted.
připomínáš mi pštrosa, kterej strcil hlavu do pisku a odmita ji vytahnout
tobe nevadi, ze dyzly smrdej?
tobe nevadi, ze emise z dyzlu bez filtru, kterých u nas jezdi většina, způsobuji rakovinu plic?
tobe navadi, ze většina dyzlu s nejnovejsi euro6 v realu radove prekracuji laboratorni limit NOx a 1 dyzl vypousti v realu tolik jedovatyho NOx jako 10 benzinaku?
na dlouhy cestovani je lepsi tichej a vykonnej benzin narozdil od traktorovyho naftaku.
koupit si muzes co chces, ale musí to plnit emise i v realu a ne jenom na papire, jako doted.
připomínáš mi pštrosa, kterej strcil hlavu do pisku a odmita ji vytahnout
Ne ne ne, je to o tom, ze vedome podvadeli pri mereni zakladnich parametru vozidel, na zaklade kterych se zakaznik rozhoduje o koupi a porovnava je s konkurenci, cimz uvadeli zakaznika v omyl. Pro upresneni - spotreba PH se vypocitava z mnozstvi zplodin.
A mimo jine - spotreba podle TP se kalkuluje pri vypoctu nahrad / doplatku za sluzebni / soukrome cesty, takze v podstate vsichni uzivatele aut byli okradani na zaklade podvodnych udaju vyrobcu VW group.
A mimo jine - spotreba podle TP se kalkuluje pri vypoctu nahrad / doplatku za sluzebni / soukrome cesty, takze v podstate vsichni uzivatele aut byli okradani na zaklade podvodnych udaju vyrobcu VW group.
Ano - benzin a nafta jsou vyrazne (cca. 1/2 - 2/3/ ceny) znevyhodneny oproti elektrine.
Ja mam naftak ale mam ho primane ne kvuli spotrebe, ale kvuli vykonu (pro papiraky pridavam - zejmena kvuli prubehu krouticiho momentu). Od te doby, co automobilky kvuli pomatenym ekohujerum strkaji do aut minimoturky, tak se s tim neda poradne jezdit. Nafoukany benzinovy trihrnek mi fakt jachtu k vode nedotahne.
Ja mam naftak ale mam ho primane ne kvuli spotrebe, ale kvuli vykonu (pro papiraky pridavam - zejmena kvuli prubehu krouticiho momentu). Od te doby, co automobilky kvuli pomatenym ekohujerum strkaji do aut minimoturky, tak se s tim neda poradne jezdit. Nafoukany benzinovy trihrnek mi fakt jachtu k vode nedotahne.
Čo tak sa pozrieť aj ekológiou na spaliny 10 tisícok lietadiel ktoré letia každý deň nad Zemou?!!? napríklad potom dať pokutu takému Bojingu?!? Lebo toto vyzerá fakt ako cielený útok na lídra v autách...
Inak, ak je test tak škoda, škoda sem, tam, a veľmi dobrý motor škodovky atď... a keď je prúser, tak to je VW!!! 😄
Inak, ak je test tak škoda, škoda sem, tam, a veľmi dobrý motor škodovky atď... a keď je prúser, tak to je VW!!! 😄
Myslíš podobně jako se nedávno prokázalo, že podpálení synagogy Molotovovými koktejly je přiměřenou kritikou izraelské politiky ? Hmm,v tom případě má onen spotřebitel slušnou šanci na vítězství.
Přesně tak, vědomě a záměrně škodili všem kolem, z toho ilegálního software jen tyli (vyšší výkon při nižší spotřebě) a teď by ještě chtěli všechny peníze zpátky (patrně na nákup dalšího dieselového smradláka, akorát novějšího). Holt dieseloví vychcánkové v akci.
Férové by bylo auta vykoupit za aktuální tržní cenu a po té je nechat sešrotovat. Ovšem jestli by to bylo i rozumné je otázka, když na silnicích jsou miliony ještě horších dieselových krumplů...
Férové by bylo auta vykoupit za aktuální tržní cenu a po té je nechat sešrotovat. Ovšem jestli by to bylo i rozumné je otázka, když na silnicích jsou miliony ještě horších dieselových krumplů...
spotřeba v EU se pocita podle CO2 v cyklu NEDC, coz vpodstate zadna zplodina není
dyzlgejt není o CO2
ukaz mi nejakou evropskou automobilku, kde sedi udavana a realna spotřeba. bezny je rozdil 30%, ale výjimkou není ani 50%.
napric vsema automobilkama
dyzlgejt není o CO2
ukaz mi nejakou evropskou automobilku, kde sedi udavana a realna spotřeba. bezny je rozdil 30%, ale výjimkou není ani 50%.
napric vsema automobilkama
Zajímavý že ani po roce a půl si spousty lidí nechtěj přiznat o co de = Greenpeace t dávno spočítali že Dieselgate bude stát nějakejch 1700 mrtvolek navíc rok co rok
A sou mraky lidí co dál fanděj představenstvu VW = hlavně aby si nesnížili bonusy, 2 miliardovýmuodstupnýmu šéfa koncernu a jeho současnýmu příjmu 90 tisíc = denně >😒]
A sou mraky lidí co dál fanděj představenstvu VW = hlavně aby si nesnížili bonusy, 2 miliardovýmuodstupnýmu šéfa koncernu a jeho současnýmu příjmu 90 tisíc = denně >😒]
Ty máš v hlavě asi hodně nasráno, viď? Když holden, co by rád házel homosexuály ze střechy napíše "xindlvagenovskej dobytek musi krvacet a zrat hlinu" je to něco pravdivého o VW, a odpověď "měl by jsi být pod dohledem a nejsi" je sprostý osobní útok? Běž si ven vyvětrat hlavu, potřebuješ čerstvý vzduch.
Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. S komunisty to opravdu nemá nic společného, ba právě naopak. Ti na životní prostředí totálně kašlali, hlavně aby se "obyčejný člověk" měl levně (i když ani to se jim nakonec nedařilo).
Je mi jasné, že kdyby vymysleli motor spalující asfalt, který by měl 1000 Nm při 500ot/min a provozní náklady 20hal/km, tak si ho min 50% populace pořídí...
Je mi jasné, že kdyby vymysleli motor spalující asfalt, který by měl 1000 Nm při 500ot/min a provozní náklady 20hal/km, tak si ho min 50% populace pořídí...
Myslíte, že by mi vykoupili tu naší HaŤaPku? >😒] Furt ji svítí kontrolka řízení motoru a blbnou ty lambda sondy, v tom bude určitě ten VW podvod 8-s >😒]
jak se redakce elegantně vyhnula spojení, že VW musel v Německu vykoupit naftovou Škodovku, ale tiše píše "naftový vůz". >😁 To jako aby ten negativní dopad na chlebodárce byl co nejmenší, že? 😉
(Z mediální strategie máte u mě za 1 )
(Z mediální strategie máte u mě za 1 )
,těm druhořadým individuím, platit za své výrobky odškodnění jako ve Státech? Proč proboha? Protože podváděl? Sakrááá - dělaj to přece všichní....
Tak co? To, že tady za auto zaplatíte neskutečnou cenu proti USA a ještě s vámi vyběhnou ve stylu - No tak když už se na to přišlo, tak my vám to teda přehrajem a dostanete klíčenku, je klasická ukázka toho, jak se přistupuje k zákazníkům na vnitřním EU trhu.
To, že vám to nevadí, že vás o.ebali - to je váš problém. Jde o princip. Když je vám to jedno, že vás někdo podvádí, tak si nestěžujte v jiných oblastech a nedovolávejte se práva. Proč by jedni mohli a druzí ne? Snad rovný metr pro všechny...
Tak co? To, že tady za auto zaplatíte neskutečnou cenu proti USA a ještě s vámi vyběhnou ve stylu - No tak když už se na to přišlo, tak my vám to teda přehrajem a dostanete klíčenku, je klasická ukázka toho, jak se přistupuje k zákazníkům na vnitřním EU trhu.
To, že vám to nevadí, že vás o.ebali - to je váš problém. Jde o princip. Když je vám to jedno, že vás někdo podvádí, tak si nestěžujte v jiných oblastech a nedovolávejte se práva. Proč by jedni mohli a druzí ne? Snad rovný metr pro všechny...
Ne pokud jedno násobně víc škodí = a ten drtivě víc škodící má navíc ze společnejch daní dotovaný palivo :yes: >😁
To neni komunismus ale debilismus = no to je svym způsobem to samý >😒]
To neni komunismus ale debilismus = no to je svym způsobem to samý >😒]
To ano, ale taky to stojí za to. 😉
"Ať se na to dívám jak chci, příznivci volkswagenů jsou nadutí, namachrovaní, nebezpeční nýmandi, kteří si myslí, že koupí tohoto "zázraku" vytřou všem zrak, ale jsou to jen ubožáci v hnusných, nespolehlivých plechovkách, kteří si pravdu nikdy nepřiznají. Ještě ubožejší."
"Ať se na to dívám jak chci, příznivci volkswagenů jsou nadutí, namachrovaní, nebezpeční nýmandi, kteří si myslí, že koupí tohoto "zázraku" vytřou všem zrak, ale jsou to jen ubožáci v hnusných, nespolehlivých plechovkách, kteří si pravdu nikdy nepřiznají. Ještě ubožejší."
Přesně. Tenhle týpek má velmi podobný megakomplex, jako holden, jen ta jeho forma je trochu jiná.
Služební/soukromé cesty fakturuje jen část majitelů. A reálná spotřeba je nižší, než při poctivém plnění emisí, což ocenila větší část majitelů.
Proč, když někdo napíše něco pravdivého o VW, tak od jejich obhájců přijde sprostý osobní útok? Já to nechápu, může mi to někdo z vás zastánců VW slušně objasnit? Nebo vás to učí při přebírání auta? Nebo je to součástí nějakého manuálu k VW - chovat se hnusně a sprostě k ostatním?
Co ty (jako majitel Mazdy) můžeš vědět o spotřebě Mazdy. Neztrapňuj se. Dáme paleček dolů, ju ? :no: >😒]
Nebudu se vyjadřovat k samotnýmu soudu, ale můžete mi říct co vám tak hrozně vadí na dieselu? Mně se teda na dlouhý cestování zdá diesel jednoznačně lepší... Nižší otáčky, lepší kroutící moment, spotřeba... Trochu mi připomínáte komunisty, nemůže si snad každý koupit to co chce on sám?
Ludia si auto nekupuju podla laboratornych emisii, i ked by sa pri predaji mohli dusovat, ze to tak bolo.
Navyse je to totalne nespravodlivy nonsens voci komukolvek, co chce predat benzinove auto aj rovnakej znacky, napr. 3rocne a kupit nove. Ten uz dostane trhovu cenu. To je nieco ako srotovne na ukor automobilky a uplne zadarmo, nema opodstatnenie.
Auta normu pozadovanu uradmi splnali.
Nikde nie je uvedene, ze to maju splnat vzdy, takze je to neopodstatneny verdikt nezakladajuci sa na pravde.
Navyse je to totalne nespravodlivy nonsens voci komukolvek, co chce predat benzinove auto aj rovnakej znacky, napr. 3rocne a kupit nove. Ten uz dostane trhovu cenu. To je nieco ako srotovne na ukor automobilky a uplne zadarmo, nema opodstatnenie.
Auta normu pozadovanu uradmi splnali.
Nikde nie je uvedene, ze to maju splnat vzdy, takze je to neopodstatneny verdikt nezakladajuci sa na pravde.
co ja vim tak tam bylo napsano ze se pujde podivat az ty degeny budou hazet ze strech.
ne ze bude nekoho hazet. degeny s ***ama si spojil ty.
ne ze bude nekoho hazet. degeny s ***ama si spojil ty.
to je důsledek pokriveni trhu diky zvyhodnemu daneni nafty.
ale takovej renault rezignoval na silnejsi motor i v nafte - viz. maximalne 1.6dci ve svy vlajkovy lodi. navíc vsadim boty, ze tam je neucinnej LNT, takze typickej jedomet
ale takovej renault rezignoval na silnejsi motor i v nafte - viz. maximalne 1.6dci ve svy vlajkovy lodi. navíc vsadim boty, ze tam je neucinnej LNT, takze typickej jedomet
ja s tebou samozrejme souhlasim v tom, ze naftaky nemaj hlavni podíl na vznik rakoviny.
ale ani nepamatuju, kdy sem byl v hospode kde se kouri, a to nechodim do zadnejch noobl podniku, dokonce i když jdu párkrát za rok s kurakama na pivo, tak chodi hulit ven a sami si to pochvaluji.
kominy a paleni petek se prece resi, a me se to netyka, protože v mem okoli nikdo nic takového nedela.
ano, primovstrikovy benziny bez filtru maj vic PM nez naftaky s filtrama, ale to by asi nebylo uplne dobře, kdyby to bylo naopak, a navíc ty benziny platny limity s rezervou plni i v realu. a zkus porovnat, kolik sazi vypusti celkove osobní naftaky a kolik benzinaky a nejspis dospejes k tomu, ze naftaky vypusti radove vic sazi nez benzinaky. a po zavedeni filtru u benzinaku, budou benzinaky o 2 rady cistsi i v PM.
me logicky vadi to co se me primo dotyka, a vzhledem k tomu, ze nechodim do hospod kde se kouri ani neziju v oblasti které je zamoreny prumyslem nebo lokálními topenisti, ale denne potkavam smradlavy dyzly co vypoustej jedy a rakovinotvorny PM, tak me logicky vadej ty naftaky.
ale ani nepamatuju, kdy sem byl v hospode kde se kouri, a to nechodim do zadnejch noobl podniku, dokonce i když jdu párkrát za rok s kurakama na pivo, tak chodi hulit ven a sami si to pochvaluji.
kominy a paleni petek se prece resi, a me se to netyka, protože v mem okoli nikdo nic takového nedela.
ano, primovstrikovy benziny bez filtru maj vic PM nez naftaky s filtrama, ale to by asi nebylo uplne dobře, kdyby to bylo naopak, a navíc ty benziny platny limity s rezervou plni i v realu. a zkus porovnat, kolik sazi vypusti celkove osobní naftaky a kolik benzinaky a nejspis dospejes k tomu, ze naftaky vypusti radove vic sazi nez benzinaky. a po zavedeni filtru u benzinaku, budou benzinaky o 2 rady cistsi i v PM.
me logicky vadi to co se me primo dotyka, a vzhledem k tomu, ze nechodim do hospod kde se kouri ani neziju v oblasti které je zamoreny prumyslem nebo lokálními topenisti, ale denne potkavam smradlavy dyzly co vypoustej jedy a rakovinotvorny PM, tak me logicky vadej ty naftaky.
Peníze za podvod s emisemi by měly jít státu a ten by je měl vrazit do zdravotnictví na podporu léčby rakoviny nebo díky nim snížit daňovou zátěž benzínu a ne majitelům těch aut ti podvedeni přece nebyli ti z toho podvodu naopak dlouhodobě těží na úkor ostatních.
No nevím, pokud je řeč o mainstreamu, právě na dlouhý cestování bych si diesel nedokázal představit. Hluk, vibrace, smrad, řev... Raději benzín a dva litry navíc. 😉
kombinace jachta a lowcostový tříválec... zajímavé... Možná by to chtělo utrácet nepatrně méně za lodě a trochu více za auta >😁
Cela kauza je o NOx, nie o CO2 a preto sa ziadna spotreba neprepocitva. Navyse s NOx sa nechvalia ani reklamne letaky.
Navyse ten, co porovnava len na zaklade papierovej spotreby, ked existuje hafo clankov o tom, ako nesedi a rozpravaju sa o tom aj ludia v MHD, musi byt uplny anafalbet.
Navyse ten, co porovnava len na zaklade papierovej spotreby, ked existuje hafo clankov o tom, ako nesedi a rozpravaju sa o tom aj ludia v MHD, musi byt uplny anafalbet.
To by nebyl nákladný precedent. To by byl definitivní konec VW. Tohle by neustál. Nejlepší poslat mateřskou firmu do konkurzu a vyčachrovat to tak, aby všechno převzalo pod svá křídla Porsche. VW nechat krachnout, oddlužit a vrátit zpět.
ja jako zakaznik se muzu citit ojebany tim, ze udavana spotreba je o dva litry nizsi nez realna. ale tezko se muzu citit byt odrbany tim, ze to produkuje vice nox. tim se muze citit byt odrbana cela spolecnost (tedy stat), ktera prostrednictvim svych predstavitelu takovouto normu nechala prosadit. ale realne toto poskozeni dokazat na vlivu na zdravi obcanu, aby realne bylo co soudit, to dokaze spocitat jenom greenpeace a jejich hlasna trouba kylie. k tomu je nutno pripocitat i to, ze stejne podvadeji i ostatni (takze hodit vse na vw je nesmysl) a rovnez to, ze procentualni producke nox zrovinka z cinknutych motoru vw bude i v lokalnim hledisku (treba nejake stredni evropske velkomesto jako praha), natoz v globalnim hledisku, zcela zanedbatelna.
Jasný, diesel je hlučnější, ale pokud je dobře odhlučněný tak v tom nevidím problém, navíc hlučnost na dálnici kompenzuje právě nižšíma otáčkama.. A to že smrdí je podle mě u nových dieselů nesmysl.. Jinak neobhajuju tady čtvrt století starý diesely, ty samozřejmě smrdět budou a emisích se vůbec nebavím 😄 .. Každopádně 25 let starej benzín na tom taky nebude nejlíp.
škandál s emisiami nevplýva v žiadnej väčšej miere na výkon motora či funkčnosť automobilu. ide tu skôr o prípadný problém pri emisnej kontrole či spotrebiteľský klam.
ak má VW nahrádzať nejaké odškodné spotrebiteľovi, musel by dokázať on škody spôsobené pre neho na automobile (neprešiel kontrolou STK, spôsobila sa mu motorická chyba na automobile a pod.).
vládne tu viac úradničina.
ak má VW nahrádzať nejaké odškodné spotrebiteľovi, musel by dokázať on škody spôsobené pre neho na automobile (neprešiel kontrolou STK, spôsobila sa mu motorická chyba na automobile a pod.).
vládne tu viac úradničina.
Dokáže tvůj primitivní mozeček pochopit, že nejsem žádný fanda koncernu? Čili se těžko budu řídit tvým stupidním doporučením. Otázka ale není co mám jít dělat já, ale co s tebou? >😁 >😁
Ono je to o míře. Samozřejmě, že špinit svět benzinem je taky špatné, ale pořád je to násobně méně špatné než špinit svět naftou... Nafta v autech do 3,5t je prostě evropský omyl. Mnoho škody kvůli nevelké úspoře.
akorat jako ti sice vadej naftaky, ale vymezujes se tu zejmena proti tem novym, ktere jsou v principu nejmene skodlive. ono by stalo za to se vymezovat spise proti beznym praktikam pri jejich provozu v cr - cipovani akuchani dpf. az vyresis tohle, chapu potom dalsi snahu o lepsi reseni nox, ktery je v malych koncentracich prakticky neskodny a jeste je pomerne nestabilni, takze se prirozene sam pomerne rychle odbourava. snad jen vedle velkych krizovatek ve mestech to s nim neni uplne ok a v prvni rade tohle resi obchvaty mest 😉. rovnez souhlasim s tim tvym argumentem ohledne spotrebni dane. mela by byt stejna, optimalne nulova.
Poslední věta je úsměvná >😁 Doufám, že nešpiníte prostředí benzínem a chodíte pěšky, jezdíte na kole a v EV autě, které nabijíte ze své vlastní solární elektrárny. 😉
Výkonné motorizace bohužel mizí obecně. Co se týče výběrů nafty, tak já si spíš myslím, že to má příčinu v přelomu tisíciletí, kdy turbodiesely jely výrazně lépe a úsporněji než benzíny. Prakticky všude byly benzíny 1.6 s průměrnou spotřebou a nízkým výkonem, 1.8 s vyšší spotřebou a neadekvátním výkonem a 2.0 a víc, které sice jeli, ale spotřeba 10+. Versus naftové 1.9 TDI, 2.0 HDI apod. které jeli jako ty benzínové dvoulitry nebo lépe, ale s poloviční spotřebou (v té době opravdu). Korunu tomu nasadil záblesk downsizingu v podobě tragického 1.2 HTP díky kterému doteď spousta lidí myslí, že 1.2 TSI a podobné motorizace jsou tragédie, protože už někdy jeli s HTP. Většina lidí - laiků - si ale nenechá vysvětlit, že dnes už je situace úplně jiná.
Jinak když vidím palec dolů u mého konstatování výše, tak musím říct, že najít se dá a sám jsem nedávno benzínové SUV pořídil >😁
Jinak když vidím palec dolů u mého konstatování výše, tak musím říct, že najít se dá a sám jsem nedávno benzínové SUV pořídil >😁
Co takhle si zaplatit opravdovýho ajťáka? Tohle je trága, ostuda, debakl. Vážně nejste schopni mít provozuschopný stránky?
Hele a varianta že vy ste totálně naprosto zoufale zcela zaslepeně šíleně extrémně neobjektivní = ta tě zatim nenapadla? 😄
Měřicí cyklus NEDC je jeden velkej omyl. Aspoň, že už bude jinej měřicí cyklus, kterej aspoň už trochu vypovídá o reálnej spotřebě auta.
Protože milují Ameriku! Oni tam zjistili, oni to tam objevili. A oni z toho budou prosperovat. A to se ještě přidají další potíže s TSI, jako tam má AUDI. Jenom mi není jasné, proč to zrovna musela být ŠKODA?
nikdy som o nich nepochyboval ... ale proc zrovna jaaa >😁 .... nevadi.... aj tak je este priskoro na nejake komplexne hodnotenie... pridal som dalsie foto.... ospravedlnujem za za kvalitu... ale aj cas ma tlacil ( fotene dnes po praci ) kym este bolo vidno a stihal som sa prebehnut kdesi mimo mesto na okrsku 😉
a zrovna vtedy ked som sa chystal na recenziu.. co je tak raz za zivot >😁 ... neskutocne 😉
dik.... 😉 ... myslel som si ze pridam recenziu v pohode za polhodku .. ale pridat co i len jedno foto je dnes zda sa nemozne... nechapem... este samozrejme musis zmensit fotky... fotakom co som nafotil su hrozne velke a nepouzitelne ... nezoberie mi ich vobec ... treba ich zmensit na iny rozmer aj velkost ... no proste sa s tym mozem hrat cely vikend ...
ale este skusim nejake foto pridat dnes ... ak sa podari.. lebo komplet stranka akosi blbne a neviem vlastne tu nic robit ... len par dni tu nie som a uz je tu chaos... no pekne 😉
ale este skusim nejake foto pridat dnes ... ak sa podari.. lebo komplet stranka akosi blbne a neviem vlastne tu nic robit ... len par dni tu nie som a uz je tu chaos... no pekne 😉
To víš, upsal ses ďáblu a přitom bys chtěl sedět na výsostech. To nejde, hochu. >😁 😉
Mně to normálně funguje, už tam máš první příspěvek. 😉
Mně to normálně funguje, už tam máš první příspěvek. 😉
horko tazko sa mi dari pridat co i len jedno foto na moje auto... skusam to uz asi hodinu ... stranka preblikne a uplne zmeni font aj vizaz... jedno foto uz preslo ale asi to bude chciet nechat na inokedy... alebo to blbne len mne? skuste niekto mrknut ci vam vobec ukaze aspon tu jednu fotku... vdaka za spatnu vazbu ( recenzia bude neskor ... este je stejne priskoro na nejake romany po par dnoch )
PS: na obrazku ( snad sa mi ho podarilo pridat ) je auto na zimnej sade na 15tkach... ani neviem ako sa volaju te disky .... letna sada bude mat 15tky estrada ale tie budu az na jar 😉
PS: na obrazku ( snad sa mi ho podarilo pridat ) je auto na zimnej sade na 15tkach... ani neviem ako sa volaju te disky .... letna sada bude mat 15tky estrada ale tie budu az na jar 😉
V clanku neni zmineny proc by mel VW vykoupit zrovna tohle auto? Na jinym webu se psalo ze si tak vycurany majitel vyzadal protoze se mu zdalo ze diky dieselgate jeho auto ztratilo cenu vic nez by si predstavoval. To je ale nesmysl. Automobilka nijak smluvne negarantuje kolik auto bude mit hodnotu po 2,3,5,10 letech provozu, takze neni mozny neco takovyho vymahat. Navic se nic takovyho nestalo. Takovy 3 roky stary Yeti ma ztratu hodnoty obdobnou jako jine cenove srovnatelne SUV. Tenhle nesmyslnej rozsudek musi odvolaci soud shodit ze stolu.
Přesně tak. Když už se teda nějaká vina v produkci NOx prokázala, tak nerozumím za co mají vyplácet odškodnění majitelům. Jak už zde v diskusích zaznělo, sankce formou angažování či investice v nějakých eko projektech je mnohem smysluplnější. Myslíte, že lidé z těch videií, kde vrací oholené vraky aut, to vrací kvůli ekologii? Politika "někdo ojebal kontroverzní předpisy, tak teď můžete všichni * vy s ním a to do posledního centu" se mi fakt nelíbí.
Je to akorát hnusná konkurenční soutěž. Tyhle podmínky, které měl VW nastavené pro detekci měření mají všechny motory, jen je to v pochopitelnějších případech jako mráz apod.
Je to akorát hnusná konkurenční soutěž. Tyhle podmínky, které měl VW nastavené pro detekci měření mají všechny motory, jen je to v pochopitelnějších případech jako mráz apod.
podivej, tady slo produkci nox. ta se nikde neuvadela a na jejim zaklade si nikdo auta nekupoval. uvadela se pouze spotreba a nove co2 (pseudostrasak ekopomatencu). ten souvisi primo se spotrebou. a ted bomba na zaver pro naproste ignoranty: u benzinaku se se spotrebou fixluje uplne stejne jako u naftaku.
vetsinu rakoviny pkic u nas zpusobuje koureni cigaret. odhaduje se zhruba 90%. vse ostatni je smes ruznych dalsich faktoru, uprimne, na duesely bych si jako dominantni faktor v tom zbytku nevsadil. ale nebudu tady emise naftaku bagatelizovat. zejmena pevne castice jsou asi pekne svinstvo. bohuzel do nich ve velkem dospel ten tebou protezovany benzin. kdyz te tak zajima ta rakovina plic, co v teto souvislosti delas pro prevenci proti koureni? tedy proti tomu dominantnimu faktoru? vyvijis jeste nejakou jinou aktivitu, treba osvetu proti paleni pet flasek v kotlich na tuha paliva? nebo cokoliv dalsiho?
Tak pokud se tvé "dlouhé cestování" skládá zejména ze stání na volnoběh nebo popojíždění ve městě, pak možná.Jinak jsi plácl naprostou kravinu. A to nemusím ani chodit k naftovým šestiválcům.
Německo se zřejmě již připravuje na zavedení velbloudového provozu. Nejdříve se zruší naftová auta VW, protože spotřeba na papíře neodpovídá realitě potom auta ostatních značek, poté úředník zjistí, že neodpovídá papír a realita ani u benzínu. Na silnicích bude konečně volno pro velbloudí provoz :-! >😁
[odkaz]
[odkaz]
Topten je jen věci znalej = a ne zpátečník. S hlavou v písku 😉
A má víc bráchů než bys myslel 😄
A má víc bráchů než bys myslel 😄
To je pravda. Nakoniec už nezáleží, čím a do akej miery si sa previnil, proste si vinný za čokoľvek a plať! VW by mal podľa mňa platiť skôr nejakú reparáciu za svoje podvody, a to na financovanie rôznych ekologických projektov, čističiek vôd a tak podobne. Majiteľom áut ako takých zas tak extrémne neublížil, tam veľmi nie je čo vyrovnávať. A ak, tak max. za horší vzduch v okolí auta, a to sú v porovnaní s cenou auta asi skôr drobné...
😄 To byla však jen část. Mám pro tříválce slabost. I když v motorkách. Ano, na volnoběh (a v nízkých otáčkách) jsou méně kultivované, ale "charakteru" mají na rozdávání. 😄
no tak ve svem prvnim odstavci ho trochu tahas za slovicko, ne? sam dobre vis, jak to s tim poctem valcu u ctyrtaktu myslel (minimum 4). 😉
Vím, že se v provozu, respektive mimo NEDC měřily emise NOx, ale on někdo ověřoval emise PM? Vím o studiích, které zkoumaly například regeneraci filtrů, ale nevím o ničem, jako je například Equa Index.
Proč by měl být ideální pro čtyřválce? Proč ne třeba dvanáctiválce? A pak některé motory "kulhají" schválně - mají nepravidelné zapalování. I čtyřválec se takový najde. Má to své výhody. Tříválce bývají pravidelné (po 240 °), tedy "nekulhají", ale mají hluché místo, které musí překlenout setrvačností. Výstup je tedy "hrbolatější". Avšak ani čtyřválec nemá výstup hladký. Takový 24 válec, který by zapaloval každých 30 °, by na tom byl lépe.
Objem mu chyběl v porovnání s čím?
Objem mu chyběl v porovnání s čím?
Nojo = tak holt už víš a nezapomeneš jak se menuje jeden z nejlepších integrovanejch zesilovačů v týhle části vesmíru = člověka můžou potkat i horší věci 😄
Pravidelně tu tu někdo zkouší s kurzovym sázenim 😉
Ale chápu že říct že stejně se menuje jeden z nejlepších zesíků světa je na hraně únosnosti 😄
Ale chápu že říct že stejně se menuje jeden z nejlepších zesíků světa je na hraně únosnosti 😄
S timhle di někam důchodče :no😒br />
A nikdo jinej mi nemá nárok řikat chlapče 😉
Seru na to kdo to řiká = dám stejně za pravdu tobě jako holdenovi nebo komukoli = když má pravdu :-!
A Dieselgate nebudu po roce a půl VWokecávat = totálně to přehnali = a 100% pokut přenesli na zákazníka. Dokonce ani bonusy si neomezili, o doživotních 90 tisících denně pro Winterkorna radši nemluvit = narozdíl od tebe nemám pro * pochopení 😐
Třeba i tobě jednou dojde že sou tisíckrát horší než holden 😉
A nikdo jinej mi nemá nárok řikat chlapče 😉
Seru na to kdo to řiká = dám stejně za pravdu tobě jako holdenovi nebo komukoli = když má pravdu :-!
A Dieselgate nebudu po roce a půl VWokecávat = totálně to přehnali = a 100% pokut přenesli na zákazníka. Dokonce ani bonusy si neomezili, o doživotních 90 tisících denně pro Winterkorna radši nemluvit = narozdíl od tebe nemám pro * pochopení 😐
Třeba i tobě jednou dojde že sou tisíckrát horší než holden 😉
Je dobrý vidět na vlastní oči, čemu dáváš přednost. Pro tebe je vždycky lepší dobytek, co má stejný názor jako ty, než normální člověk s jiným názorem. Bravo, chlapče.
S er na laboratorní emise = bavíme se o autech který zabíjej = ne v laboratoři ale v provozu >😒]
K benzinakum - ja jsem si v 2002 poridil V40 2,0 (atmo benzin) a spotreba byla dlouhodobe kolem 7,8 l / 100 a jel nadherne i bez turba.
K moturkum se 3 valci: cosi mi rika, ze 4 doby cyklus je idealni pro 4 valce, ale v pripade 3 ten motor zkratka "kulha" - i kdyz ma ruzne serepeticky k eliminaci.
K objemu - ted jsme najezdil s Mini One 10 000 km, auto lehke a zive - ve meste, ale ten objem zkratka chybel zejmena pri akceleraci pri vyssich rychlostech a kdyz jsem vypnul start / stop tak taky nic moc.
K moturkum se 3 valci: cosi mi rika, ze 4 doby cyklus je idealni pro 4 valce, ale v pripade 3 ten motor zkratka "kulha" - i kdyz ma ruzne serepeticky k eliminaci.
K objemu - ted jsme najezdil s Mini One 10 000 km, auto lehke a zive - ve meste, ale ten objem zkratka chybel zejmena pri akceleraci pri vyssich rychlostech a kdyz jsem vypnul start / stop tak taky nic moc.
Zakuckal jsi se? 😉 Teoretici spočítali...Sakro, nejsi úplný trotlík a umíš si odvodit sám, že mrtvolky ze škodlivých exhalací mají naprosto jiný původ.
Tohle trolení tě staví na úroveň Holdena.
Tohle trolení tě staví na úroveň Holdena.
Jj privatizace Škodovky se fakt povedla :yes: :yes: 😉
Škoda že takovejch nebylo víc = a zvítězila Klausova kupónovka a prodeje českejm zájemcum na megadluhy u bank ;-\
Si představuju kdyby se 1000 největších firem prodalo jako Škodovka VW = a ne za drobný Babišovi, Kellnerovi, uhlobaronum atd. atp. 😉
Bohužel většina se prodala za zlomky cen co chtěly platit zahraniční firmy = jo kdo byl v 90. šikovnej :yes: >😒]
Škoda že takovejch nebylo víc = a zvítězila Klausova kupónovka a prodeje českejm zájemcum na megadluhy u bank ;-\
Si představuju kdyby se 1000 největších firem prodalo jako Škodovka VW = a ne za drobný Babišovi, Kellnerovi, uhlobaronum atd. atp. 😉
Bohužel většina se prodala za zlomky cen co chtěly platit zahraniční firmy = jo kdo byl v 90. šikovnej :yes: >😒]
ISIS je mimochodem jeden z nelepších integrovanejch zesilovačů na světě = možná úplně nelepší j[odkaz] :yes: 😉
Presne tak... Z nejakeho dovodu ti zatazeni na benzin nechapu, ze niektori ludia chcu naftu kvoli krutaku a nie kvoli spotrebe. Ja som spotrebu nikdy neriesil, tah je tah a porovnatelny benzin mi ho neda.
Nevelké úspoře? Pro firmu to klidně může být přes milion ročně. Ano, v malém městském autě, které najede deset tisíc ročně, je to o ničem.
Z trochu jiného soudku. Vem si, pro kolik lidí je větší dojezd příjemný. A co dělají automobilky? Zmenšují nádrže, aby ušetřily několik kilogramů na pohotovostní hmotnosti.
Vinu bych spíš hledal v regulátorovi. Ten má nastavit pravidla a dohlížet na jejich plnění. Realita vypadá, jako by spotřeba byla důležitější než "čistota."
Z trochu jiného soudku. Vem si, pro kolik lidí je větší dojezd příjemný. A co dělají automobilky? Zmenšují nádrže, aby ušetřily několik kilogramů na pohotovostní hmotnosti.
Vinu bych spíš hledal v regulátorovi. Ten má nastavit pravidla a dohlížet na jejich plnění. Realita vypadá, jako by spotřeba byla důležitější než "čistota."
Meleš čim dál větší blbiny = už si se postavil proti absolutně všemu = jen ty všechno víš líp = jedno jestli je to Vaculík, Sedláček nebo Greenpeace = nebo jak ti posledně přišlo logický že osobáky musej mít lepší emise než náklaďáky :yes: >😁
Tvý trolení proti absolutně všem tě staví hluboko pod holdena 😉
Tvý trolení proti absolutně všem tě staví hluboko pod holdena 😉
Meleš čim dál větší blbiny = už si se postavil proti absolutně všemu = jen ty všechno víš líp = jedno jestli je to Vaculík, Sedláček nebo Greenpeace 😄
Tvý trolení proti absolutně všem tě staví hluboko pod holdena 😉
Tvý trolení proti absolutně všem tě staví hluboko pod holdena 😉
Odkud jsi přiletěl, z Marsu? Nebo nečteš zdejší diskuse a nikdy jsi neviděl "příspěvky" nicku holden, anebo ano, ale jen tu pokrytecky mudruješ? Protože blábolit o slušnosti v souvislosti s reakcí na holdena může buď jen Marťan nebo pokrytec.
Neschopnost napsat cokoliv jiného než tupanský výkřik, to je takové specifikum xindlholdena.
Ne ne ne = to je jen a jen o tvý hlavě 😉
Nebo snad na mě dáš? Ne = je to jen o tobě = a jak vidim zatim nenapadla 😄
Nebo snad na mě dáš? Ne = je to jen o tobě = a jak vidim zatim nenapadla 😄
To každopádně, já taky nemyslel, že by ta jeho forma byla "lepší", jenom je trochu jiná. VWymyté hlavy mají bohužel vwelmi podobně.
Fanatismus je nějaká forma nekritického obdivu, ale antifanatismus mívá často formu až nezvladatelné nenávisti vůči určité skupině, a to bez rozdílů v rámci dané skupiny.
Fanatismus je nějaká forma nekritického obdivu, ale antifanatismus mívá často formu až nezvladatelné nenávisti vůči určité skupině, a to bez rozdílů v rámci dané skupiny.
Bohužel poslední dobou v mainstreamu bývá problém sehnat silnější benzínový motor, obzvlášť u SUV 😒
Penize idu do súkromného sektoru, v každom štáte Eu sa ca 40-50% rozpočtu odleje najbohatšej vrstve... chceš dôkaz? Všetky štáty sú zadĺžené a zadlžuju sa na 500 rokov...
No řidičů velbloudů Němci importovali za 2 roky 1 500 000 celkem jich tam mají dost přes 6 000 000 za chvilku to bude stačit
Já to tušil že je za tou "neřízenou" migrací nějaký chytrý a ušlechtilý záměr >😁
Já to tušil že je za tou "neřízenou" migrací nějaký chytrý a ušlechtilý záměr >😁
Přehlédnu to, že topten chtěl ukázat evropskou automobilku a tou Mazda zcela jistě není (no on Citroen vlastně taky už moc ne 😉 ) a přejdu k tomu, že udávaná spotřeba je nesmysl u všech automobilek. Jestli se ti někdy za udávanou spotřebu podařilo jezdit, tak to ber jako vyjímku potvrzující pravidlo. Projel jsem hezkých pár motorů od PSA, benzíny i naftu, a ani jeden nejezdil za papírovou spotřebu.
Z mých zkušeností se ještě tak nejvíc papírovým spotřebám blíží atmo benzíny od Suzuki.
Z mých zkušeností se ještě tak nejvíc papírovým spotřebám blíží atmo benzíny od Suzuki.
a to jen proto, ze usetri par korun za naftu, která je oproti benzinu zvyhodnena nižší spotrebni dani
a ted si hrajou na ukrivdeny ekology a v duchu kolenovrtstvi chteji odskodneni
ja bych jim na*ral a ještě jim dodanil projetou naftu