Novinky
Atomas
0
Jestli se bude design SEATU nadále ubírat stejným směrem, tak bude za chvíli vyrábět SEAT samé kusové série...
m.z.
0
To si nemyslím,spíš bude problém s přenosem výkonu.Přes značné navýšení výkonu proti verzi 177kw nebude mít o mnoho lepší zrychlení na stovku,bude stále hrabat a použitelné bude až od 3 rychl.stupně ;-\ Pružné zrychlení v rychlostech nad 100km/h bude určitě super,ale výjezdy z pomalých zatáček a na mokru,to bude jedna beznadějná hrabačka a případný samosvor to nezachrání.S tímto výkonem hrabou i 4kolky,ne tak předek.
euro89
0
pokud ho obujou do správnejch pneu, tak hrabat nebude, resp. né moc... 😉 zrychlení by mělo být znát výrazně... kamarád má tuhle 2. generaci Cupry upravenou na cca. 350PS a zrychlení je cca. někde pod 6sec.
0
tak toto gumy urcite nezachrania... a to tam nechcu dat ani samosvor? no ja neviem...
m.z.
0
Tak pokud má na to bobule,může tam dát i 500k,ale co dál?Jakým způsobem to přenese na silnici 😲 Už to není o počtu koní,ale o trakci,která bez min. samosvoru bude pěkně mizerná.Takže auto pojede jako z praku,ale na rozjezd ho udělá kdejaká 200k 4kolka 😉 Dost často majitelé upravených aut jezdívají sprinty a může to být pádný argument,ale problémy ucítí i při razantní akceleraci z nízké rychlosti v běžném provozu.Nad 250k to chce 4x4,nebo aspoň samosvor.
0
a dobre naladenu gemoetriu a asi aj pomoc elektroniky. Mazda 3 MPS ma 260k a je to hruza ako to hrabe a ma aj LSD. ASTRA OPC ma 240k a tiez to hrabe prilis. CUPRA 240k celkom funguje. Sme zvedavy na FoFo RS II, ale tam vyvoju venuju vela a vymysleli aspon nove zavesenie (osobne RS II sice tiez az ta neveverim, ale uvidime)... CUPRA len tak s takymto vykonom ale na relativne bezne jazdenie nemoze fungovat
figurka
0
Tak na běžná "ježdění", pokud se bude řadit max. ve 3000 ot/min. možná ještě budiž (a záleží jak "uskákaně" bude naladěn podvozek), ale při jakékoliv sportovní ostré jízdě a hlavně na nekvalitním povrchu s relativně pomalými zatáčkami to asi bude velký boj s autem.