Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg 3.0 TDI vs. Volvo XC90 D5 AWD – Druhá šance

Volvo XC90 se čtyřválcovým turbodieselem D5 jsme už proti šestiválcovému konkurentovi jednou postavili. Prohrálo. Dokáže si po změnách pro modelový rok 2017 vylepšit reputaci?
Zpět na článek
20. 1. 2017 08:35
20. 1. 2017 12:07
20. 1. 2017 10:16
22. 1. 2017 12:13
20. 1. 2017 12:10
20. 1. 2017 13:49
20. 1. 2017 09:31
20. 1. 2017 09:40
20. 1. 2017 09:48
20. 1. 2017 10:15
20. 1. 2017 11:11
20. 1. 2017 09:26
20. 1. 2017 10:19
20. 1. 2017 08:53
20. 1. 2017 09:31
20. 1. 2017 10:39
20. 1. 2017 11:29
20. 1. 2017 11:57
20. 1. 2017 13:45
20. 1. 2017 14:30
20. 1. 2017 14:39
20. 1. 2017 16:54
20. 1. 2017 18:33
21. 1. 2017 20:14
21. 1. 2017 20:15
23. 1. 2017 15:21
23. 1. 2017 19:28
23. 1. 2017 20:29
27. 1. 2017 22:19
28. 1. 2017 11:20
29. 1. 2017 16:11
20. 1. 2017 09:44
20. 1. 2017 10:00
20. 1. 2017 10:15
20. 1. 2017 10:25
20. 1. 2017 11:12
20. 1. 2017 11:53
20. 1. 2017 12:17
20. 1. 2017 12:19
20. 1. 2017 12:38
20. 1. 2017 12:41
20. 1. 2017 12:46
20. 1. 2017 12:59
20. 1. 2017 13:02
20. 1. 2017 13:13
20. 1. 2017 13:15
20. 1. 2017 13:18
20. 1. 2017 13:21
20. 1. 2017 13:24
20. 1. 2017 13:29
20. 1. 2017 13:59
20. 1. 2017 14:07
20. 1. 2017 14:30
20. 1. 2017 18:52
20. 1. 2017 13:36
20. 1. 2017 13:41
20. 1. 2017 16:38
20. 1. 2017 13:54
20. 1. 2017 15:28
20. 1. 2017 17:21
20. 1. 2017 18:33
20. 1. 2017 19:32
20. 1. 2017 22:09
20. 1. 2017 18:04
24. 1. 2017 07:30
26. 1. 2017 11:09
26. 1. 2017 12:29
Avatar - maxi!
20. 1. 2017 08:35
politika Volva
pre mna bola prva jazda vo Volve sklamanie.
Priame zrovnanie so spominanim setsvalcom ( Q7 ) prinieslo jasnu volbu.
:-!
Rozbalit vlákno
35
20. 1. 2017 09:03
Re: politika Volva
Pokud si kupujes auto tehle kategorie, tak to jak to jede je asi to posledni, co bys mel hodnotit. Pokud chces radost z jizdy, tak prece nekupujes SUV...
Volvo je pro me synonymum pro pohodlnou a bezpecnou jizdu.
Avatar - maxi!
20. 1. 2017 09:13
Re: politika Volva
to ako myslis vazne?
v kazdej moznej kategorii mi je vzdy podstatna kvalita auta a nie to, co v tomto teste nazvali ako fantasticky vzhled!
a tie malickosti, ako je:

Stále poměrně hlučný motor
Vyšší spotřeba
Horší odhlučnění podvozku

to ti vobec nepride dolezite?

tak to je presne ako pises - pre teba synonymum pro pohodlnou a bezpecnou jizdu?!
:-!
Avatar - Zappa
20. 1. 2017 09:22
Re: politika Volva
Volvo desatročia si stavia image najbezpečnejšieho auta a verejnosť si už na to navykla.
Ale nemam dojem, že bavoraky alebo audi, medved su nejake menej bezpečne alebo inovativne vyrobky!
A ten vychvaleny dizajn testovaneho auta - mne tie zadné čínske svetla nesedia so škandinávskym pohladom na svet.
A ze ten stvorvalec sa za jazdy hlučne trápi a žerie a podvozok je hlučny -
Avatar - eLzyx
20. 1. 2017 09:39
Re: politika Volva
Audi a BMW je až na chvostu, co se týče bezpečnosti. Koukni se na řezy karoserií a uvidíš jak tyhle automobilky šetří vysokopevnostní ocelí. Ano, řidič je obvykle ochráněn dobře, ale pokud bych si měl vybrat v čem sedět s rodinou ve chvíli, kdy tě má zezadu slisovat náklaďák, tak z trojice Q7, X5, XC90 beru XC90.
Avatar - Zappa
20. 1. 2017 09:47
Re: politika Volva
počuj, nemáš ty nahodou Volvo?
;-)
Avatar - eLzyx
20. 1. 2017 10:21
Re: politika Volva
prozatím ano, ale mám i VW. A s Volvem hodlám skončit minulou generací, tj. něco jako XC90 V8, S80 V8, XC70/V70 3.2, nebo XC60 T6, případně některý z těchto modelů s 2.5T, pokud se nepovede sehnat nic z předešlého. Pak je pro mě tato automobilka nezajímavá, byť její přínos v oblasti bezpečnosti je neoddiskutovatelný. Jedna z mála, co vyvíjí auta, aby odolala reálným nehodám a nevolí obvyklejší cestu "jen aby to prošlo EuroNCAP, ale nesmí to být moc drahé".
Pak hodlám přejít k Jaguaru.
Takže, já a fanoušek Volva? Dávno ne

BTW - pokud já se jako vlastník jednoho Volva nemám vyjadřovat k Volvům, tak by se i ostatní neměli vyjadřovat ke svým značkám. Jenže to by pak bylo v diskuzích prd, kdyby tu neměl kdo velebit koncern.
Avatar - Zappa
20. 1. 2017 11:15
Re: politika Volva
ved ja nič v zlom.... ;-)
pohodička
Avatar - Ozzman
20. 1. 2017 12:07
Re: Volvo rulez
Já jsem si vždy myslel, že nejbezpečnější auta dělá Renault, když jeho Laguna II. generace dostala první 5 hvězd >:-[] >:D
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 10:16
Re: Volvo rulez
Obhajoba vlastní garáže umí u některých dojít až do absurdna. >:D
20. 1. 2017 11:56
Re: Volvo rulez
[odkaz]

Tak to já raději Q7
Avatar - SCHROJF
20. 1. 2017 12:07
Re: Volvo rulez
hmm...teraz neviem kto setri vysokopevnostnou ocelou... ;-)
Ved ta Q7 sa odrazila ako kus oceloveho ingotu,a Volvo bolo asi vyrobene z cinu (Sn)
Avatar - Emel
20. 1. 2017 12:10
Re: Volvo rulez
V téhle třídě asi nikdo. Když se podíváš v detailu na výsledky IIHS, je Audi o malý kousek lepší (konkrétně boční náraz a dětské sedačky, ale u těch sedaček je to spíš o ergonomii jejich instalace). Small overlap je v detailu nepatrně lepší u Volva.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
20. 1. 2017 12:10
Re: Volvo rulez
Nebudu tvrdit, že to tak je, ale- to, co se připisuje Volvu je to, že nestaví auta jen na crash-testy. A viděl jsem už články o tom, že jen trochu jiný náraz než přesně z testu, a auto dopadá o hodně hůř. A koukaje na tvůj odkaz, asi bych raději seděl ve Volvu.
20. 1. 2017 13:49
Re: Volvo rulez
Jenom kdyby nebyla tak strašně odporná:((
To auto je napěchovaný technikou a má krásnej interiér, ale naživo zvenku je to prostě ošklivý jak v základní specifikaci (kde mi mimochodem to auto docela dává smysl) tak i v top SQ7 v tý pěkný modrý.
Doufám, že novej Toureg bude hezčí. Měl by dostat vychytávky z SQ7 včetně 4,0 TDI, k tomu trochu širší nabídku benzínu a doufám, že i benzínový Etron.
Řešit top SUV bez ohledu na cenu a provoz, vzal bych RRS sport SVR, ten zvuk.. Narovinu řečeno, za ten bych přežil i tu spotřebu. Velkej Range je na můj vkus moc okázalej.
Zvažovat velký SUV s ohledem na cenu, což je jedna z mých variant, počkám na Touarega.
XC90 se mi líbí, ale v mých očích za ty peníze prostě nestojí. Nechci ten systém kritizovat, ale v autě za 2 miliony mít haldex (ne úplně doslovně prosím) a R4 diesel prostě nechci. Testovaný Touareg má dvě klasický uzávěrky a k tomu redukci, to je neporovnatelný pohon. Proti Haldexu nic nemám, mám to v autě. Ale když se to někde zahrabe a člověk kouká, jak to různě brzdí kola a po chvíli se to celý začně přehřívat. Jediná možnost je to přeplynovat, aby to i přes to brždění mělo nějakou sílu...
Krom toho nevěřím životnosti podvozku XC90, už minulá generace s tím měla problémy. No a třešnička na dortu je pak ten podvozek. SUV za 2 miliony má být hlavně pohodlný!
Co bych chtěl zkusit je T8, ve výsledku i tebou postovaný porovnání dynamiky s SQ7 mi přišlo velmi dobrý pro T8 (s ohledem na fakt, že je to dvoulitrovej benzín). Nějak ale nevěřím, že to Volvo dotáhlo do 100%. Hlavně co se týká pohonu. No a pak to poslední, za cenu XC90T8 je Cayenne SE hybrid nebo GLE 500e. A při porovnání bych si v téhle konkurenci na Volvo úplně nevsadil. Co by mě zajímalo je srovnání Cayenne SE hybrid vs SQ7. Ale je to zase ob generaci. Cayenne má být letos taky novej.
Každopádně nemám zkušenost s Q7, ale Cayenne Turbo S jezdil pro mě naprosto nepochopitelně, to byl fakt zážitek jak se dokáže něco takovýho naskládat do zatáček..
25. 1. 2017 12:08
Re: Volvo rulez
Novy Touareg je vraj velmi pekny. Mam to od priatelky co robi vo VW v BA bohuzial som ho nevidel ale budem jej verit ;)
22. 1. 2017 08:46
Re: Volvo rulez
V prvni rade si myslim, ze to jak malo oceli pouziva ta ktera automobilka, je nesmysl. Mozna bejvavalo. Stejne jako to, ze mezi Volvem je v otazce bezpecnosti nejaky zasadnejsi rozdil nez Audi,BMW, MB nebo treba VW. Pochybuju, ze XC90 te "mechanicky" ochrani lepe nez Touareg.
A hlavne-nekupuju si auto podle toho jak v pripade naprosto nepravdepodobne specificke nehody to teoreticky dopade :-) Kdyz pominu tu prehanenou bezpecnost Volva, auto si kupuju at s nim jezdim a ne bouram a navic kazda situace pri nehode je tak mega odlisna, ze to je proste nesmysl...co kdyz se treba pri vyhybacim manevru s SUV prevrhnes? V takove situaci by teoreticky byl nejbezpecnejsi maly sportak, koupis proto maly sportak? ;-) Bohuzel tak nekdy lidi pri koupi auta uvazuji.
20. 1. 2017 09:18
Re: Volvo rulez
Co to plácáš?
Chceš snad tvrdit, že když si člověk koupí káru za min jeden a půl míče, tak ho nezajímá jak jezdí? Kamaráde, to je to první, co lidi zajímá! Jestil si to ty peníze vůbec zaslouží.

Já vždy, když sednu do jakéhokoliv Volva, jsem pln očekávání, ale to se po pár stech metrech úplně rozplyne a zbyde jen pachuť. Ano, chápu, že Volvo dělaná auta trochu jinak laděné, ale takové vlastnosti umí s klidem nabídnout i jiní výrobci za podstatně nižší cenu. Takže já se vždy po vystoupení sám sebe ptám, jestli to fakt tím perfektním designem i končí a odpovídám si záhy, bohužel ano. :-!
Avatar - maxi!
20. 1. 2017 09:31
Re: Volvo rulez
hm, Volvo...

sledoval som nedajno porovnanie E kombi s novym V90
Mercedes vo vsetkom lepsi - zrychlenie, spotreba, maximum, a samozrejme obrovsky priestor! A to Volvo bolo o cca 160.000 korun drahsie?
Preboha, tak preco by som to mal zaplatit?
Chapem, ze tu jazdi vela Volvo, lebo ako jazdene auto ma v Nemecku snad najvacsi pokles ceny - a tak priviest si dva roky stare za super cenu by som kludne riesil aj ja, preco nie? Ale ked si mozem vybrat nemecku trojku ( Audi, Mercedes, BMW), tak nevidim ziadny dovod za tie prachy do Volva.
Avatar - Hittman
20. 1. 2017 09:33
Re: Volvo rulez
Dnes už asi jen pro ten image... ;-)
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 09:40
Re: Volvo rulez
Už jsem to tu psal, a od obránců volva i schytal, ale pro mně je v tom podstatném, jízdní vlastnosti, hnací řetězec, volvo s90 takovým o trochu lépe odhlučněným superbem.
A ejhle, v AMS vyjde test kombíků, kde je éčko, A6, superb a S90, a ve kterém říkají prakticky to samé co já a volvo dají na poslední místo. To auto opravdu není v žádném ohledu soupeř pro aktuální éčko.
Avatar - Zappa
20. 1. 2017 09:48
Re: Volvo rulez
:yes: :yes: :yes:
Avatar - wikinko
20. 1. 2017 09:49
Re: Volvo rulez
test AMS nema ziadnu vypovednu hodnotu, superb tam bez problemov uz nie raz porazil aj 5er alebo Ecko.
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 10:15
Re: Volvo rulez
Myslím, že tyhle testy, tj. srovnání podobně motorizovaného modelu premie s mainstreamem zvládá AMS velmi dobře, zcela jistě lépe než např. ACZ poslední test Scenicu s bmw 2GT.
Ale superb je v tomto případě nepodstatný, v tom AMS testu se v přímém srovnání S90 potkalo s éčkem a jediné v čem jsou na stejné úrovni je cena.
Avatar - Emel
20. 1. 2017 11:11
Re: Volvo rulez
Dobře vypadá a je bezpečné... to není zase tak málo.

Ale musím říct, že třeba u testu S90 mě docela zaskočil pohled na rezervní kolo značky Chao Yang v mírně orezlém kurfu...
[odkaz]
20. 1. 2017 11:16
Re: Volvo rulez
Bezpečnost nemohu posoudit a ani se v tom rozhodně nemám chuť více angažovat. V dnešní době papír snese všechno.

Takže mi zde zbývají ty ostatní vlastnosti, tedy konkrétně jedna vlastnost - design. A to je u relativně drahého auta pro mě dost málo...
Avatar - kari.laz
20. 1. 2017 11:26
Re: Volvo rulez
Ten orezlý kufr u nového auta mě dost překvapil, když jsem ten test četl. A mám pocit, že v diskuzi jsme se k tomu od autora testu nedověděli nic. A dodnes by mě zajímalo, jestli to byl nějaký "klam" (nebo jak to správně nazvat), nebo to opravdu vykazovalo známky koroze a jak je to vůbec u nového auta možné.
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 09:26
Re: Volvo rulez
Cha, pane mezonku, to je fakt chybná úvaha... Jistěže do velkého vozu s váhou 2 tuny patří šestiválec, a nikoliv čtyřválec, i kdyby měl třeba deset PowerPulsů!.
Navíc, jak je možno se v testu dočíst, co se komfortu týče, Touareg má na Volvem navrch; takže tvrdit, že je SYNONYMEM pro komfort, je poněkud "zastaralé"- asi to platilo pro předchozí generaci Volvých produktů.
Avatar - kari.laz
20. 1. 2017 09:41
Re: Volvo rulez
Snad v každém testu vyčetli Volvu horší podvozek oproti konkurenci a jen dostatečný motor. Tak kde je ta pohodlná jízda? Volvo šlo z větší části jen po vzhledu.
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 10:19
Re: Volvo rulez
Tuhý je prostě tuhý, a žádné další relativizování slovy to nespraví.
Zastavme se ještě na chvíli u kompozitního příčného pera na zadku: kvůli úspoře hmotnosti ano, ale kvůli komfortu u takto velkého, těžkého a značným výkyvům v zatížení podléhajícímu autu to je prostě non-sense. To to v testech na milión ujetých km zkušební piloti neodhalili?! Ale ano, určitě odhalili, ale příčné listové pero mělo podle představ marketérů odvézt pozornost od čtyřválců. Sice nikoliv v negativním slova smyslu, to nebyl záměr, ale stalo se....
Avatar - Sumi2000
20. 1. 2017 16:52
Re: Volvo rulez
Nemít 6-válec je tragedie.
Čína si Volvo vyrábí už hlavně pro sebe.
Touareg má techniku ve všech směrech lepší.
Avatar - Jaros71
20. 1. 2017 18:30
Re: Volvo rulez
Volvo je je jen docela pěkné...ale ani Touareg nevypadá po letech zle.
Technika je jasně lepší u Touarega.
Avatar - Lojza11
23. 1. 2017 09:43
Re: Volvo rulez
odpoved typickeho volvisty. Koupe auta za 2 mega me nezajima vlastne, jak kara jede. Ty jsi dobrej manik :-)
Avatar - J@...
20. 1. 2017 08:50
Tak nějak čtu mezi řádky,
že Volvo stojí za how....... , a je to vlastně jen hezký kus nábytku. ;-)
Rozbalit vlákno
9
20. 1. 2017 08:56
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
... do chvile nez dojde na bouracku. Potom zjistis, ze je tohle Volvo to nejtvrdsi auto na silnici...
20. 1. 2017 09:38
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
A to sis přečet na jejich letáku nebo sis to vytáh z nosu?
Avatar - J@...
20. 1. 2017 10:08
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
To si Volvo vytáhlo z nosu do svého letáku. :-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2017 12:10
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
Já bych tomu věřil, minimálně v 90tkách, kdybych boural na palubě tehdejší 850tky, nebo V70tky I. generace, ale dnes? To už je přes 20 let... :-) Od té doby bylo Volvo překonáno v nejednom testu. Neříkám, že to neplatí pořád, ale rozdíly se hodně rychle smazávají a to i v mainstreamu, kdy jeden čas si tuhle štafetu převzal Renault... a to není žádná prémie >:D
Avatar - J@...
20. 1. 2017 12:23
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
Čéče abys hned nepřispěchal, ........... Renault je taky specialista na velkohubá prohlášení. >:D
(stačí si pustit tu jejich reklamu starou tak cca. 5-7 let, jak se jejich technik v reklamačním oddělení nudí a skládá si origami, to jsem se aspoň hodně dobře zasmál)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2017 12:28
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
Vždyt to ber s nadsázkou ;) >:D Radši nebourat a nezjišťovat to >:D Ale marketing to byl dobrej >:D
20. 1. 2017 14:41
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
No ono marketing... minule XC90 bylo na trhu myslim 8 let a potom teprve doslo na slavny americky test 20% prekrvu ... a hle, Volvo s tim nemelo zadny problem :-)
Oni tam totiz maji o traverzu vic pred prednim sloupkem (ostatni ji tam kvuli tomuto testu ted zacinaji davat take) ... :)

Pred jednim rokem to testovali, tady to je:
[odkaz]

Takze ja bych rek, ze to u toho Volva stale plati... poctiva svedska ocel, vis jak... :)
Avatar - Emel
20. 1. 2017 15:13
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
To je teda taky nová XC90... ta stará je tady:
[odkaz]
20. 1. 2017 17:48
Re: Tak nějak čtu mezi řádky,
Sorry a dik, hodil jsem blbej link v praci na rychlo ... :-)
20. 1. 2017 08:53
cena
Je vidět, že ekonomika jde zase nahoru a automobilky už zase neví kde by se s růstem cen zastavily. Až dojde zase nějaký propad tak se lidi budou divit jak hodně může jít cena dolů. Kdyby se to aspoň projevilo na kvalitě, ale ta jde dolů konstantně, ať je krize nebo ekonomický růst :-(
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hittman
20. 1. 2017 09:31
Re: cena
jj, je to celkem okatý u VW, Škoda, Seat, kde ty interiéry posledních modelů jsou takové celkem "prkenné" a postrádají útulnost..
20. 1. 2017 10:39
Re: cena
Taky se nestačím divit. Když si vezmu, že před pár rokama kupoval Touarega kolega za milion. Ano slabší motor, možná o něco horší výbava. Ale stejně - v základu skoro 1,4 mil? Za lidový vůz? Tak to fakt čumím, že to někde jezdí. Q7 jasná volba :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
20. 1. 2017 11:29
Re: cena
Dříve byla edice Touaregu s motorem 3.0 TDI 150 KW a menší výbavou za tuším 990 000.
20. 1. 2017 11:57
Re: cena
To tak bylo od začátku (možná to bylo 1,35, ale ten skok tam byl vždy). Za milion byl akční model (v Německu se myslím ani neprodával) se slabším motorem a řádně oholenou nabídkou příplatků (takové ty zajímavější věci jako vzduchový podvozek nešly). Myslím, že měl i horší základní výbavu, ale když nad tím tak přemýšlím, nemyslím si, že jsem je někdy porovnával. Pro ten normální mají myslím nějaké zajímavé balíčky, které tu bolest zmírní. Dnes je to starý model, takže by cena musela být správná.
20. 1. 2017 13:45
Re: cena
Aha tak to byl asi akční model, ale přišlo mi to tehdy jako docela dobrý kup. I když tam to byla asi finální cena, zatímco tahle ceníková se asi dá výrazně srazit co? Druhá kolegyně teď dostala na Passata nějakých 19 % slevu, u Touarega počítám ještě větší slevu, takže ono jestli reálně začíná pod 1,1 mil s tím výkonnějším motorem a lepší výbavou, tak se dá řict, že vlastně zlevnil >:D >:D
20. 1. 2017 14:30
Re: cena
Jako 2,1 milionu za Volvo se nějak pochopit dá, ale stejná cena za mainsteam v podobě VW, navíc s tim interiérem odpovídajícím ceně poloviční, to je úlet.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2017 14:39
Re: cena
>:D "2,1mil za Volvo s prémiovým interiérem se pochopit dá" , ale stejná cena za Touareg s prémiovou technikou už ne?
Avatar - Sumi2000
20. 1. 2017 16:54
Re: cena
Volvo nikdy nebyla a nebude premie...taxíky byly jen bezpečné.
Avatar - Jaros71
20. 1. 2017 18:33
Re: cena
Za čínské Volvo bys ty peníze dal??? >:D
VW má prémiovou techniku , proti Volvu je Touareg technicky o třídu výše.
Rozesmál mě pohled pod kapotu...kde to velké VOLVO nechalo motor??? >:-[]
21. 1. 2017 20:14
Re: cena
To je jen záloha, zbytek motoru pošlou poštou.
23. 1. 2017 15:21
Re: cena
Boty Baťa mají taky techniku bot Hugo Boss,(a nevydrží ani polovinu toho, co baťovky. či jiné boty), ale stojí 5tinu. Nějak vám ušlo o co jde v luxusním zboží ne. Aneb máme zde 2 auta, jedno má, jak vy říkáte, prémiovou techniku a naprosto příšerný interiér a vzhled obyčejného auta. A druhé je prémiové, vypadá prémiově, má prémiový interiér a neprémiovou techniku. takže vycházejí vcelku nastejno, přesně jako ty boty. Ale ten rozdíl mezi luxusním zbožím a obyčejným, je právě cena. I s tímto rozdílem má stát VW max 60% Volva, protože je to VW, stejně jako stejné boty Baťa a Hugo Boss, budou stát naprosto rozdílně.
Protože když přijdete k Baťovi, čekáte jiné ceny než vedle u HB. A VW taky stál asi tak 60% toho Volva, to se Vám prodávají teď, je pořád stejné auto, jen absolutně předražené.
Škoda Superb je vnitřním prostorem větší auto než nová 5er, dáte si do něj 2,0 TSI automat a plnou výbavu a pořád bude stát jako základ slabšího motoru bez 4x4 u 5er. Tak proč stejná situace u VW vyjde dráž?
23. 1. 2017 19:28
Re: cena
Problém právě je že ani jedno není premiové, a ani jedno nemá premiový interiér. Jediné co odpovídá u obou premii je cena a u jednoho auta vzhled u druhého zase technika. Takže by to porovnatelné bylo, nebýt toho že jedno je výběhový model a druhé naopak v rámci značky revoluční model, takže po brzké obměně Touaregu může být i toto rovnice s jasným výsledkem, uvidíme.
Avatar - white label
23. 1. 2017 20:29
Re: cena
To sis asi spletl Volvo s Rollsem a VW s Dacií.
Co je na tomto interiéru "naprosto příšerného"?
[odkaz]
A co je na tomto interiéru naopak nedosažitelného?
[odkaz]
Rozdíl jedné generace. A z profilu vypadají v podstatě velmi podobně, prostě dvě SUV boudy na čtyřech kolech.
Avatar - trapid
27. 1. 2017 22:19
Re: cena
Jako 2,1 milionu za hlučný dvoulitrový čtyřválec na tvrdém podvozku se teda pochopit nedá. Sorry.

Ale proti gustu... .
Ještě, že se najde dost zákazníků, kterým tento (pro mě nepřekonatelný) handicap nevadí.
28. 1. 2017 11:20
Re: cena
V pořádku pánové, to je nějaký váš ulítlý názor, na který máte právo. Postavte si ty dvě auta vedle sebe a prolezte je. Pak mi říkejte kdo je a není prémie. Touareg má interiér velmi podobný VW Polo a tak 8 let starý, osobně pro mě jeden z nejobyčejnějších interiérů co je vůbec na trhu, za 2 miliony, je to skutečně výborný vtip. Ale pokud jste s oběma nejeli a koukáte na fotky na internetu, tak věřím, že se Vám může líbit. A ano V6 je oproti těm srač.... motorům ve Volvu výhoda. Ale jak říkám, kdžy si jdete pro Superba v 20 TSI a plný výbavě taky nečekáte že bude stát víc než podobně vybavený 5 BMW co, ikdyž má "silnější motor". Prostě je to pořád jen Superb.A jelikož mám pravdu já, Touareg neprodá ani polovinu aut co XC90, která je těsně druhá v celm SUV segmentu a vklidu poráží i noovu Q7.
29. 1. 2017 16:11
Re: cena
Premie není ani jedna, to je vcelku jednoduché. A ano, xc90 má bezpochyby modernější interiér než 7 let starý touareg, to je vcelku očekávatelný stav, který ale nemění to že na premii to ani zdaleka nemá a tudíž ta cena stále opodstatněná není.
Jinak statistiky prodejnosti je dobré uvádět celé - rozdíly mezi první pětkou jsou v řádu procent, a to samé číslo co dělí XC90 od X5 je i mezi XC90 a Q7, tedy žádná dominantní rozdíl jak by se na první pohled mohlo podle tvého příspěvku zdát. A touareg na šestém místě skutečně ztrácí, a je to logická situace - když před pár lety přišel naopak nový Touareg a XC90 se chýlila do konce svého cyklu, taky se ho prodávalo 2x více než XC90. :yes:
20. 1. 2017 09:12
ja byl u volva zklaman z mista
na zadnich sedadlech. Nejak male/uzke, kratky sedak. V90 je v tomto smeru lepsi a pritom to je auto jako "krava"...Nevim co Volvo s tim vnitrim prostorem dela a pritom treba takova stara 850 byla vzadu naprosto paradni. mam uz leta xc70 a prostor pro zadni pasazery je tristni....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - eLzyx
20. 1. 2017 09:41
Re: ja byl u volva zklaman z mista
se koukni na šířku dveří, prahů atp. A pak se koukni ke konkurenci. Pak ti místo uvnitř přijde raději dostatečné.
20. 1. 2017 10:34
Re: ja byl u volva zklaman z mista
to je sice pravda a je to skvele, nicmene i tak si myslim, ze by to mohlo byt resene mnohem lepe.
Avatar - eLzyx
20. 1. 2017 10:52
Re: ja byl u volva zklaman z mista
až tě někdo sundá na bok (mému tátovi se to stalo), tak ti bude prostornost interieru fakt ukradená. Budeš rád, že i přes deformaci B sloupku ti zůstalo dost místa, o nic ses nepraštil, nic tě nebolí.
Ano mohli by tam nacpat více "železa", jenže on je zapotřebí i ten prostor. Prostor pro deformace, které jsou nutné kvůli menším přenosům sil působících na posádku. Prostor, který dává více času pro přesné načasování odpálení airbagů.
Takže zůstává jediná možnost - udělat to auto venkovními rozměry větší. Jenže to pak už zase nikde nezaparkuješ.

Kdyby se někdo ptal jak to dělají ostatní, tak odpověď je jednoduchá. Neřeší to tolik. Bezpečnost pro ně není preferenční.
20. 1. 2017 11:55
Re: ja byl u volva zklaman z mista
Dobře, ale odkud přesně čerpáš? Kde je napsáno, že ti ostatní bezpečnost neřeší? Jen bych nechtěl, abychom se tady bavili o polopravdach a zavedených klišé.

[odkaz]

Upřímně? Ty dveře ve Volvu... Raději bych sedel v Q7
20. 1. 2017 12:41
Re: ja byl u volva zklaman z mista
I když mě to Volvo nijak nebere, tak bych raději v tomhle konkrétním případě seděl v něm - když auto po překážce sklouzne, je to vždy lepší, než když se o ni zastaví.
Rychlé zpomalení je sviňa.
20. 1. 2017 12:50
Re: ja byl u volva zklaman z mista
Na konci videa je celkové hodnocení. Q7 je podle tabulky lepší. Samozřejmě nezpochybňuji řekneme laboratorní podmínky vs reálný život. Ale eLzyx tvrdí, ze: "bezpečnost ostatni automobilky tak moc neřeší."
Víme, ze Volvo jezdí s techniky a inženýry k mnoha reálným nehodám a řeší reálné následky, ale víme to proto, ze Volvo na tomto staví svuj marketing. To, ze stejnou věc děla Skoda (a pokud Skoda, tak Audi 100%), to uz nikdo nezmiňuje.
Avatar - Emel
20. 1. 2017 13:04
Re: ja byl u volva zklaman z mista
Sklouznutí je fajn, ale je otázka, co by se stalo, pokud by byl třeba úhel trošku víc proti překážce, nebo byl o pár čísel větší ten overlap... úplně spoléhat na sklouznutí se asi nedá a je potřeba se zabývat tím, jak rozložit energii nárazu na celou deformační zónu. To by ale asi Volvo zvládlo v případě potřeby taky... a ok, v tomhle konkrétním nárazu je Volvo lepší.
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 09:24
Nepřesnosti, ale malé
1. Prosím, abyste ohodnotili záruky číslem 5 a nebo menším. Dávat základní záruku u takto drahých aut 2 roky a chtít příplatek za další 3 roky s omezením km je nestydaté. "Není to na hlavu?!" Měli byste hájit zájmy motoristů a ne výrobců.
2. Zapínat přídavné topení pomocí služby on-call je tuplovaná deb**ita!!! Konektivita proto nemůže být u Volva hodnocena tak vysoko: tohle řešení je přehnané a máte odebírat body za tupá, přehnaná, módní řešení!!!!
3. Nepokládejte konstrukční rozdíl při porovnání chování podvozků za nevýhodu pro Volvo. Chci tím říci, že ne všichni si jej pořídí se vzduchem, už jen proto, že podle testů je vzduchový podvozek Volva hodně hlučný při přejezdu děr. Jen žádné omluvy, pěkně to Volvu natřete: měli by se stydět, že uvedou na trh nový model, který celkovou úrovní odhlučnění nedosahuje ani průměru třídy!!! A správně připomínáte, že XC90 byla dokonce uvedena na trh s vysloveně záludným chováním zadku... to už je fakt na červenou kartu u auta za 2 milióny Kč (74.000 €!!!).

Už jako nikoliv nepřesnost, ale pouhý nesouhlas musím uvést, že rozhodně preferuji Tuaregovo řešení v ovládání funkcí a nastavení. Řešení Volvo přes dotykáč má sice logiku (kvůli velmi rozsáhlým možnostem nastavení, nikoliv však u testované varianty Kinetic), ale je důležité opět podpořit řešení, které sice není úplně kool, ale je nanejvýš uživatelsky přívětivé. A proto i bezpečné. zejména u Volva jakožto ikony důrazu na bezpečná řešení je varianta ovládání ve strukturovaném menu ZAVRŽENÍHODNÁ! I v tomto případě by měl být Váš odborný hlas více slyšet!

Naopak chválím bodové vyjádření rozdílů v motorizaci, dynamice a spotřebě. Tady jste Touaregu nenadržovali (což je jinak v ACZ obvyklé), ale byli jste objektivní.

p.s. Obě auta by mohla brzdit přeci jen lépe!
p.s. 2: proč jste neohodnotili asistenční systémy?! jejich absence či rozsah spolu s testem funkčnosti by měly být standardní součástí všech testů na ACZ. Vždyť se podívejte, jak rychle se asistenty rozšiřují do nabídky všech tříd aut...
Rozbalit vlákno
12
20. 1. 2017 09:43
Re: Nepřesnosti, ale malé
Tak tak.
Naprosto souhlasím s hodnocením záruky, dva roky jsou dnes anachronismus a demonstrace nedůvěry ve vlastní produkt (či potřeba podojit ovce). Sám jsem si vloni prošel mailovou válkou s dovozcem, kdy mi nakonec přidal 2 roky záruky navíc (základní dvouletá už končila), ale myslím že to licitování nebylo zapotřebí nikomu a bylo zbytečné, zvlášt když v té době už na velkou část svých modelů 5 let dával..
A jinak konektivita Volva je případ sám pro sebe viz [odkaz]
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 10:27
Re: Nepřesnosti, ale malé
Díky za odkaz, frite!
Už jsem fakt byl rozhodnutý V90 objednat... Po přečetní příspěvků o výměnách motorů, a po poctivém přečtení všech příspěvků "martina" jsem své rozhodnutí dnes definitivně změnil. Hezký design mi fakt nepostačuje. U současného auta mám už druhé stejného typu a výbavy, 5 let záruky v ceně (jistě, ta cena je o trošku vyšší, než kdyby záruka nebyla bývala byla započítána), předplacení servisních úkonů, a až dosud ani jediný malilinkatý problém. Vlastně si uvědomuji, že jsem ani neměl příležitost vyzkoušet pochopení, ochotu a vstřícnost pracovníků dovozce a pracovníků dealerství, cha. Nu, i bezproblémové auto může "mít své mouchy".... :-O
Avatar - maxi!
20. 1. 2017 10:16
Re: Nepřesnosti, ale malé
bodove hodnotenie v testoch beriem vzdy len na to, aby som zrovnal len tie konkretne hodnoty, ktore su pre mna podstatne.
Inak je to cele v suhrne nezmysel.
Konkretny priklad:
Jedno auto v dueli zastavilo zo stovky o 5 metrov lepsie ako konkurent a rozdiel bol v hodnoteni iba 2 body - ale: za zostatkovu hodnotu dostalo to horsie brzdiace auto o 5 bodov viac!!! A este vyhralo duel - o jeden bod. Jeden bod???
Avatar - Emel
20. 1. 2017 11:08
Re: Nepřesnosti, ale malé
Obecně jsou tady brzdné dráhy u všech testovaných aut hodně špatné...
Avatar - Zappa
20. 1. 2017 11:31
Re: Nepřesnosti, ale malé
ale rozdiel až 5 metrov?
to bude ešte riadna rana!
a iba za dva body - a potom za stierače dostane plus dva body....
Avatar - Emel
20. 1. 2017 11:36
Re: Nepřesnosti, ale malé
Počkej počkej... já vidím v tabulce 53,5m Touareg a 53,2m XC90... což je v obou případech hodně, ale tak je zima a rozdíl je zanedbatelný.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2017 12:15
Re: Nepřesnosti, ale malé
To bude tím, že Maxi psal o nějakém starším testu coby příkladu.
Avatar - maxi!
20. 1. 2017 13:14
Re: Nepřesnosti, ale malé
ano, Tiguan kontra 3008 Peugeot
posledne cislo AutoTip
20. 1. 2017 13:37
Re: Nepřesnosti, ale malé
Vítej v reálném světě. Ono podmínky na silnici nejsou nikdy ideální. A pokud brzdíš na zimních gumách v teplotách pod nulou, když je silnice vlhká, či prosolená, pak je 50m skvělá hodnota.
Avatar - Emel
20. 1. 2017 13:48
Re: Nepřesnosti, ale malé
Když je vlhká, dejme tomu. Ale tady byl v srpnu test CR-V a Tiguanu a výsledek byl 45 a 47m... a podobné hodnoty už jsem tu viděl víckrát.
22. 1. 2017 10:06
Re: Nepřesnosti, ale malé
Ale to je ta realita chápeš. Tvé auto nebrzdí lépe. Podmínky na silnici se mění stále. Kdyby tohle lidi věděli, tak se ti nelepí na zadek ve 150. Či nejezdí po městě 70.
Avatar - Emel
22. 1. 2017 19:59
Re: Nepřesnosti, ale malé
Ale jo, brzdí... a jen tak mimochodem, zrovna letiště u Mnichova Hradiště, kde se dělá dost testů, má povrch se slušnou adhezí.
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 09:44
Kde je pokrok?
Když k touaregu postavím novinky konkurence, pak můžu vidět posun, třeba Q7 je prostě o generaci lepší, líp jezdí, má lepší motory, ale co u Volva XC90? Ano, má novejší kabinu, je víc trendy a má vyspělejší infotainment. Ale ve všem ostatním, pro auto určitě důležitějším, technika, jízdní vlastnosti, nestačí na sedm let staré auto.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 09:52
Re: Kde je pokrok?
No, ne že by u Volva a Geely snad nesahali na techniku... nová platforma je prostě nová platforma, a ta sama o sobě představuje výrazný pokrok proti předchozímu řešení (nebo ne?!). Ale máte pravdu v tom, Dinare, že nová řešení á la Volvo nepřinesla očekávaný efekt (viz Vaše srovnání s Q7).
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 10:09
Re: Kde je pokrok?
Určitě tu pokrok je, ve srovnání s jejich vlastním autem z roku 2002, to je jasné, ale tohle srovnání s touaregem na konci jeho výrobního cyklu prostě pro volvo nevyznívá dobře. Ve srovnání s příštími modely konkurence to bude markantnější. Ale nic to nemění na tom, že zákaznictvu to stačí, viz. níže koment Provocateura. ;-)
20. 1. 2017 11:04
Re: Kde je pokrok?
Já se jen děsím toho, aby nová XC90 nevydržela tak dlouho v nabídce jako její předchůdce, což bylo nějakých 12 let!
Již teď ničím nestačí na výběhové modely konkurence a při představě jejího dalšího mnohaletého účinkování, mi z toho leze pěkně kyselý odér.

PS: Ano, design je úžasný, to beru.
20. 1. 2017 10:01
Re: Kde je pokrok?
Pokrok u Volva oproti předešlé generaci je v tom, že XC90 je nejlépe prodávané velké SUV v Evropě :-)

P.S. Asi zákazníci málo čtou diskuzi na Auto.cz a testy evropských webů >:-[]
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 10:06
Re: Kde je pokrok?
Ale jo, tyhle věci spolu souviset nemusejí, XC90 je natolik dobré, aby s tím většina uživatelů neměla problém, přidaná hodnota je v tom, že dobře vypadá a má kvalitní vnitřek. Ale z hlediska technických a jízdních vlastností se žádný pokrok nekoná. ;-)
20. 1. 2017 10:09
Re: Kde je pokrok?
To jistě, ale z druhé strany, kdyby XC90 byla ve všem lepší než konkurence D3, ale prodejně se plácala za nimi, tak si můžou u Volva leda tak vytapetovat kanceláře pochvalnými testy :-)
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 10:17
Re: Kde je pokrok?
Tohle nedává smysl, proč by mělo platit, že kdyby byla xc90 technicky lepší auto, prodávala by se hůř než teď?
20. 1. 2017 12:57
Re: Kde je pokrok?
Já neříkám, že by to mělo platit, ale chtěl jsem poukázat na to, že každá automobilka v mainstreamu či prémii má za cíl vyrábět především co nejprodávanější auto a ne nejlepší. Když to poženu do kraje, pokud vyrobím auto, které převyšuje designem o třídu konkurenci a na zákazníky tím natolik zapůsobí, tak do něj nemusím dát techniku, kterou převýším konkurenci.
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 18:51
Re: Kde je pokrok?
Může být, o prodeje se nikde nepřu, ale nemůžu jako autofanda chválit auto, které technikou a jízdními vlastnostmi nestíhá sedm let starou konkurenci.
Avatar - white label
20. 1. 2017 19:22
Re: Kde je pokrok?
Je příliš brzy na to, celkově hodnotit prodeje XC90 (pořád jde relativně o novinku), může být otázkou času, kdy se podceněná technika XC90 projeví i v prodejích. On i takový RR Evoque se prodává hlavně díky vzhledu a logu RR, ale v jeho třídě není absence větší motorizace až takovým handicapem.
22. 1. 2017 18:56
Re: Kde je pokrok?
Máme za sebou rok a XC90 v prodejích celkem značně předčila i Q7 s osmiválcem atd. a už to lze považovat za velký úspěch. Z dlouhodobohé hlediska může XC90 zatopit hlavně podvozek, ale to můžou třeba časem napravit. Co se týče motorů, tak tam vůbec problém nevidím, výkonově do 400 koní. Snad chybí jen silnější diesel (cca 300 koní). Otázkou ale je, kolik lidí by ho upřednostnilo. A počet válců? Dle mě nějakých 90% lidí řeší hlavně výkon, ne počet válců.
Avatar - white label
22. 1. 2017 19:39
Re: Kde je pokrok?
Nová Q7 s osmiválcem zatím ani nebyla a SQ7 je opravdu novinka.
Podstatnější (než výkon) je charakter pohonné jednotky, a to je něco, s čím má každý R4 diesel poměrně zásadní problém.
22. 1. 2017 20:34
Re: Kde je pokrok?
Charakter u rodinného auta je pro většinu smrtelníků k ničemu, jim stačí, že mají dostačný výkon k bezpečnému předjetí atd.
Avatar - Emel
22. 1. 2017 20:57
Re: Kde je pokrok?
Můžeš si za mega koupit Grand SantaFe. Tady jsi na dvojnásobku, tak za něj musíš něco dostat. A samozřejmě dostaneš, jen to holt nebude ten šestiválec.

Dosavadní zkušenosti třeba s BiTDI ukazují, že reálně nepřináší nic - víc žere, hůř jede a dlouhodobá spolehlivost... no dobře, vlastně jsem zatím nic špatného neslyšel, ale obzvlášť v autě této velikosti bych měl trošku obavy.
Avatar - white label
22. 1. 2017 23:44
Re: Kde je pokrok?
Já bych až tak nepaušalizoval, třeba zrovna na až nečekané poptávce po SQ7 je vidět, že každému nestačí jen dostatečný výkon k bezpečnému předjetí.
Spousta zákzníků by si novou XC90 nekoupili, kdyby na vlastní kůži zkusili i produkty konkurence.
23. 1. 2017 02:24
Re: Kde je pokrok?
Co je nečekaná poptávka? Mysleli 10.000ks a ono jch bde 10.034? Co popravdě pro mnoho lidí chybí XC90 motoricky, minimálně tolik chybí Q7 vizuálně. Navíc to zachraňuje hybrid.
23. 1. 2017 10:07
Re: Kde je pokrok?
Přesně tak. Pořád to píšu, Volvo v prvé řadě vsadilo na design a zatím jim to vychází. K čemu prvotřídní technika, když to auto pak vypadá....tak jak vypadá :-)
23. 1. 2017 09:58
Re: Kde je pokrok?
A jaký je podíl prodejů SQ7 z celkového počtu prodejů bežných verzí? Max. 5%?
Druhý odstavec jde stejně tak dobře aplikovat na Q7, X5, vlastně ajkékoliv auto. Kdyby se tím řídili všichni zákazníci, tak VW třeba prodá o 50% míň Golfů :-)
Avatar - white label
23. 1. 2017 20:08
Re: Kde je pokrok?
Naopak, minimálně 5%.
To se teda rozhodně stejně tak dobře aplikovat nedá (na "jakékoli auto"), každý kdo se aspoň trochu orientuje v podobných autech je po svezení s novou XC90 zklamaný, teda až na zcela nekritické příznivce Volva. Naopak v Q7 (X5, Golf...) tě jízda příjemně překvapí, a to zejména po srovnání s XC90.
23. 1. 2017 20:22
Re: Kde je pokrok?
Ikdyby to bylo 10%, tak to nic nemění na tom, že to je okrajovej model, který by se Volvu s největší pravděpodobností nevyplatil.

Podle mě ano, protože každá značka má svoje určité procento zákazníků, kteří kupují jejich modely jen ze setrvačnosti a mnozí z nich ani jiné značky nevyzkouší.

Zákazníci Volva by si třeba tu Q7 i vyzkoušeli a někteří z nich by ji možná upřednostnili, ale co naplat, když Q7 je odradila už svým vzhledem :-)
Avatar - white label
23. 1. 2017 20:39
Re: Kde je pokrok?
Člověk který si kupuje auto za cca 2 mega a nezkusí nic od konkurence je svého (ne)štěstí strůjce..., předpokládám, že k nim nepatříš.
Svez se s SQ7 a pak přesedni do nejsilnější dieselové XC90 a budeš se hoooodně divit, jak rychle se ti přestane ta XC90 líbit (doslova)... Proti SQ7 jezdí XC90 jak auto z minulého století, a to prakticky bez nadsázky. A cenově se (po zohlednění poměrně bohaté sériové výbavy SQ7) zas tak hrozně neliší.
A když budu chtít primárně opravdu pěkné auto, tak se tomuhle segmentu (velká SUV) vyhnu úplně.
Avatar - holden2
20. 1. 2017 16:04
Re: Kde je pokrok?
furt rikam ze nejprodavanejsi auto v evrope golf stoji za starou belu a nic noveho neprinasi
Avatar - Emel
20. 1. 2017 16:11
Re: Kde je pokrok?
Furt říkám, že je na tebe spolehnutí - Joky se občas zapomene a napíše příspěvek, který stojí za to číst, ale ty držíš lajnu :-)
Avatar - Dinar
20. 1. 2017 18:48
Re: Kde je pokrok?
Co ty říkáš, je asi tak důležité jako kvákání žáby, xindle. ;-)
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 09:47
Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
Vím, to není to nejdůležitější, a navíc všichni máme nějaké vlastní preference, co se stylu týče. Přesto:
- nemůžu si pomoci, vnější styling Touaregu je mnohem více "SUV", než u XC90
- Volvo při přímém srovnání (díky za fotky) působí jak stěhovák
- zaoblené plochy nabízejí několik dlouhodobých výhod: nabízejí jistou rafinovanost (ale nesmí to být přehnané jak dříve u Korejců), ukazují vždy něco zajímavého z jiných úhlů pohledu, a neokoukají se tak brzy. Předpokládám, že Volva budou okoukaná už během druhé sezóny. A o rafinovanosti, té múzy designu, si u nich můžeme jen nechat zdát.
- Důkazem budiž fakt, že Touareg během 7 let výroby nepotřeboval žádný výraznější facelift a vždy zůstal příjemně moderním a hlavně elegantním. Opravdu si nedovedu představit, že design současných Volv bude mít stejnou "trvanlivost". Ale můžu se mýlit, i já mám své preference, které se mi zamlouvají.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - J@...
20. 1. 2017 10:14
Re: Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
Asi pravdu díš, nicméně design Volva (exteriér, interiér) je nyní jeho největší devizou. Tím boduje, asi se všem nemusí líbit ten chladný severský design, ale má to něco do sebe a tvoří to zajímavou atmosféru. Protože vlastně kdyby neměl ani to, tak už by potom nemohl bodovat vůbec ničím.
Avatar - removed
20. 1. 2017 11:06
Re: Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
ještě má T8 hybrid... a ten teda (dle osobní zkušenosti) vůbec nejede špatně.
EDIT: patřilo jinam, sorry
Avatar - Emel
20. 1. 2017 11:07
Re: Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
Já si trvanlivost designu u Volva představit umím... vlastně mě asi nenapadá žádné Volvo, které by rychle vyšlo z módy. Možná ten čtyřsvětlový předek u S60 ;-)
Avatar - removed
20. 1. 2017 11:23
Re: Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
vidím to stejně. Ale jsem holt Volvo milec...
Avatar - J@...
20. 1. 2017 12:16
Re: Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
Asi z hlediska designu interiéru bych byl taky víc milec volva, než koncernu. (vyjma audi)
Avatar - removed
20. 1. 2017 12:27
Re: Ještě se na malou chvíli zastavím u designu
Je to švédskej obývák... a s hybridem se cítíš jistě i při jízdě. Určitě se chová jinak, než s D5. I podvozek jako by byl jinej.
Audi je Audi, to se nedá nic dělat. Z D3 pro mě nejpřijatelnější interiéry jsou právě v Audi (v lepších výbavách samo)
Avatar - J@...
20. 1. 2017 10:00
Off topic,
je zajímavé sledovat, jak je zde redakce každodenně (i právem) obviňována z protěžování koncernu VW, resp. škody, ale i přestože v testu vyhrálo Volvo, řada čtenářů si sama vyhodnotila, že Touareg bude lepší volba. To svědčí o tom, že to tu zatím není až tak špatné a že to tu není jen reklamní server. :yes:
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Bubáq
20. 1. 2017 10:15